Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 241 ... 273 274
hansotjes
Pablito
#5991
Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte...

Ik heb er ook 2, moet genoeg zijn

hansotjes

Zijn er mensen die Mootje meerdink naar vitesse voor 750K een mooie 4e/5e aanvaller vinden?
Altijd al wel een leuke speler gevonden en wordt denk ik 1e spits daar gewoon?

Georgeske

2 verdedigers van Psv nemen (Teze en Boscagli) of toch opsplitsen en Boscagli en Hancko nemen? 

Peli
hansotjes
#6002
Zijn er mensen die Mootje meerdink naar vitesse voor 750K een mooie 4e/5e aanvaller vinden?Altijd al...

Vitesse ga ik volledig van afblijven.

Asmaraz

Dilemma op donderdag:
- Barkas/Til/Thy
- Barkas/Saibari/Berghuis
- Benitez/Chery/Thy

Hoor graag jullie mening!

-Wielerfan

@Asmaraz 

1 of 2 

3 niet. 

mart1202
hansotjes
#6002
Zijn er mensen die Mootje meerdink naar vitesse voor 750K een mooie 4e/5e aanvaller vinden?Altijd al...

Zeker, staat momenteel in mijn selectie als 5e aanvaller. Denk ook dat hij 1e spits gaat worden, en dan zeker interessant ;)

Willempie94
Georgeske
#6003
2 verdedigers van Psv nemen (Teze en Boscagli) of toch opsplitsen en Boscagli en Hancko nemen? 

Qua verdediging heb je denk ik meer punten van twee psv'ers, vermoed dat Feyenoord meer goals tegen zal blijven krijgen dan PSV

-Wielerfan

@hansotjes

Normaal zou ik ook zeggen blijf vooral van Vitesse af. Maar een zekere spits voor dat geld is natuurlijk een koopje. 

En Meerdink schat ik evengoed als speler net wat beter in dan meerdere andere spitsen in de 750-1.000.000 categorie

Mooie 5de aanvaller zou ik zeggen.

Jorqaef8794

Een paar dilemma's voor de donderdag: 

  • Ik zie de naam stengs niet veel meer voorbij komen, wie twijfelt er ook aan zijn fitheid? 

  • Flamingo en Schouten OF el karouani en saibari? 

  • Is propper nog een idee voor 2.5mil met het gunstige programma of blijven jullie er vanaf ivm gele kaarten en blessure gevoelig ? 

Peli
Jorqaef8794
#6010
Een paar dilemma's voor de donderdag:  Ik zie de naam stengs niet veel meer voorbij komen, w...


  • Waarom zou er getwijfeld moeten worden aan de fitheid van Stengs?

  • El Karouani met Saibari

  • Pröpper gaat mijn team niet halen, maar is op zich een te verantwooren pick


 

Laatst gewijzigd
Pablito
Jorqaef8794
#6010
Een paar dilemma's voor de donderdag:  Ik zie de naam stengs niet veel meer voorbij komen, w...

Stengs Timber is echt om het even en die 500k kan ik goed gebruiken voor een andere speler.

Flamingo & Schouten OF El Karouani & Saibari = 2 spelers met zekerheid qua speeltijd OF 2 spelers met iets meer risico qua speeltijd maar wellicht meer goals & assists

Propper kan je doen

Scorriemorrie
Jorqaef8794
#6010
Een paar dilemma's voor de donderdag:  Ik zie de naam stengs niet veel meer voorbij komen, w...

Propper zeker interessant scoort ook nog regelmatig al kijk je naar vorige seizoenen, weet neit hoe fit hij is/ blijft.. , Schouten zou ik sowieso niet nemen, niet echt een scorito speler imo en Stengs vind ik een lastige , heb nu Timber voelt toch wat zekerder 

-Wielerfan

Flamingo + Saibari en ergens 500k besparen. 

Flamingo vaste basisspeler die soms zelfs op middenveld speelt.(zoals tegen psv waar hij uitmuntend speelde)

El Karouani lijkt basisspeler te blijven maar kan gaan rouleren met Handwerker. 

Zelfde verhaal met Vesterlund en Ter Avest al heeft die Vesterlund wel leuke statistieken gehaald. 

Afgelopen seizoen als back 5 goals en 5 assists en alles gespeeld bij Tromso. 

Laatst gewijzigd
JCG
-Wielerfan
#6014
Flamingo + Saibari en ergens 500k besparen.  Flamingo vaste basisspeler die soms zelfs op midd...

Kijk dit zijn nog eens goede adviezen en dat voor een wielerfan!

Ben Van Heck

Hier nog wat breinkrakers:

  • Ik zie weinig Stengs én Timber voorbij komen in selecties. Is er een reden waarom er voornamelijk 'maar' één van de twee gekozen wordt? In mijn hoofd is beide kiezen echt een must-have, maar misschien staar ik me daar blind op
  • Is Geertruida de 1 miljoen meer dan Hancko waard in jullie ogen? In mijn ogen wel, maar dat is puur gebaseerd op statistieken van de eerste seizoenshelft. Normaal verwacht je van Hancko wel wat meer goals/assists. Wellicht in de tweede seizoenshelft vanaf nu?
  • Hoe kijken jullie naar Adekayne voor 750K als 3e aanvaller? Speelt basis (vooralsnog) in een prima draaiend GAE en heeft best wat rendement. Verder zie ik in de categorie 750K - 2 miljoen weinig aanvallers waarvan je van te voren met veel zekerheid kunt zeggen dat ze gaan renderen. Om die reden durf ik Adekanye wel aan, zeker omdat ik voornamelijk 352 wil spelen. Hierdoor kun je hem prima op de bank hebben, maar klik je hem er ook zonder nadenken in als je switcht naar 343.

 

BartB

Vesterlund is inderdaad interessant maar wie durft die te kiezen nu? Ter Avest zal toch niet ineens naar de bank verdwijnen lijkt me

Hay
M Vado
#5992
Wij leggen elk jaar 25eu in met pak 'm beet 25 man. De top 5 heeft prijs, zodat niet iedereen snel u...

Bij verschillende subleagues staat de verdeling van het geld gewoon in de info van de subleague, zal dus inderdaad wel meevallen dat je daar problemen mee gaat krijgen.

Godenzonen van Pele
BartB
#6000
Ook ik heb gepuzzeld met een team met Gimenez en De Jong. Maar ik vind dat ik dan overal in de ander...

Ook hier geldt weer: welke spelers met speelzekerheid ga je kopen voor die 7 miljoen? Netto houd je daar overigens minder van over, want je zult een 3 spits waarschijnlijk pakken die ook aan de prijs is. We doen nu ook net alsof Giminez er geen reet meer van kan. Volgens de statistieken overigens de spits met de meeste schoten en de meeste schoten van binnen de 16 en op doel.

-Wielerfan
JCG
#6015
Kijk dit zijn nog eens goede adviezen en dat voor een wielerfan!

Haha ook al vanaf kleins of aan voetbalfan misschien had ik mn naam aan moeten passen voor dit forum 😝

RvhC74

Vesterlund en Okkels, twee 24 jarige spelers beiden met scorend vermogen zijn niet voor de bank gehaald lijkt mij 

utrecht insiders met meer informatie???

Laatst gewijzigd
BartB
Godenzonen van Pele
#6019
Ook hier geldt weer: welke spelers met speelzekerheid ga je kopen voor die 7 miljoen? Netto houd je...

I.p.v. De Jong / Gimenez / 3e spits neem ik nu De Jong / Brobbey / 3e spits.
Dat is een besparing van 2,5 miljoen. Ik bereken per speler even het aantal punten per gespeelde minuut, vermenigvuldigen met resterende minuten.

In deze situatie levert dat op dat ik in mijn berekening 425 potentiële punten inlever met de keuze voor Brobbey.
Maar met die 2,5 miljoen kun je van Willumsson bijvoorbeeld Steijn maken. Dat levert in mijn berekening een potentiële winst van 644 punten op.

Zo schuif ik met m'n punten en miljoenen

Laatst gewijzigd
Peli
Godenzonen van Pele
#6019
Ook hier geldt weer: welke spelers met speelzekerheid ga je kopen voor die 7 miljoen? Netto houd je...

Het is wel duidelijk hoor, jij pickt Gimenez wèl 😉

JCG
BartB
#6022
I.p.v. De Jong / Gimenez / 3e spits neem ik nu De Jong / Brobbey / 3e spits.Dat is een besparing van...

Slimme berekening! Goed om er zo naar te kijken. Al vraag ik me af waar het verschil in puntenpotentieel tussen Brobbey en Gimi vandaan komt? Dat is in de huidige situatie toch geen realistisch beeld meer?

Laatst gewijzigd
BartB
JCG
#6024
Slimme berekening! Goed om er zo naar te kijken. Al vraag ik me af waar het verschil in puntenpotent...

Klopt de berkening is alleen maar gebaseerd op verleden. Als je naar dat verleden kijkt presteerde Brobbey waardeloos in het begin. Dus Brobbey heeft over de laatste 5/6 wedstrijden net zo goed gespresteerd als Gimenez (en zelfs beter). Dus dat potentiële puntenverlies van 425 zal denk ik zelfs nog minder zijn. Andersom geldt natuurlijk ook dat Steijn minder kan gaan presteren. Dus daarom is het gewoon een 'kort door de bocht' berekening maar geeft me wel enigszins inzicht in waar ik mee schuif

1 2 ... 241 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.