Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 242 ... 273 274
Willempie94
Ben Van Heck
#6016
Hier nog wat breinkrakers: Ik zie weinig Stengs én Timber voorbij komen in selecties. Is e...

Heb ze er heel lang in gehad beide en twijfel daar ook nog wel over! 

Godenzonen van Pele
BartB
#6022
I.p.v. De Jong / Gimenez / 3e spits neem ik nu De Jong / Brobbey / 3e spits.Dat is een besparing van...

Heb je al gekeken naar een optie met Brobbey, De Jong, Giminez en Steijn? Dat heb ik namelijk nu zo staan...

Jij geeft aan dat je Giminez downgrade naar Brobbey en dan 2,5 milj overhoudt van Willumsson naar Steijn.

Ik kom bijvoorbeeld doordat ik Giminez nu wel heb uit op Chery ipv Willumsson. Denk dat dat in potentie niet zoveel verschil zou kunnen worden in punten. En met Giminez denk ik dat je dat prima opvangt en meer puntenpotentieel hebt.

Daarom dat ik denk dat er in de kleine prijscategorieen zeker spelers zijn die het net zo goed kunnen doen als een klassetje hoger. 

 

 

Laatst gewijzigd
Godenzonen van Pele
Peli
#6023
Het is wel duidelijk hoor, jij pickt Gimenez wèl 😉

Ben er nog niet over uit, vanavond eens een team maken zonder Giminez... ;)

Scorriemorrie
Godenzonen van Pele
#6028
Ben er nog niet over uit, vanavond eens een team maken zonder Giminez... ;)

Het lijkt er wel op dat je ervoor betaalt krijgt als mensen Gimi door jou in hun team kiezen  🤣 blijf het zelf een lastige vinden,heb een mooi team met wat risico achterin o.a. met Brenet blijft spannend of hij basis blijft ivm z'n contract... kan Hancko en Geertje ook niet laten liggen en moet dan ook nog Dest oftewel een zeer (te) dure verdediging 

NielsH97

Weg team!

 

 

Laatst gewijzigd
hansotjes
NielsH97
#6030
Weg team!    

Beste scorito Niels,

Prima team, maar het is leuker als je niet je hele team post hier voor de deadline :)

Anders heeft straks iedereen hetzelfde team en gaat de lol er een beetje af

Peli
NielsH97
#6030
Weg team!    

Niet lullig bedoeld Niels, maar we hebben hier een soort onderlinge afspraak dat we voordat de deadline voor teamselectie verstreken is geen volledige selecties plaatsen.
Als iedereen dat gaat doen is de lol van het forum er snel af.

Scorriemorrie
NielsH97
#6030
Weg team!    

Mooi team, zou zelf alleen niet gaan voor Schouten Adekanye en Pavl en geen idee wie Okkels is 😋 en idd niet prettig/ verstandig om heel je evt team prijs te geven 

Willempie94
Scorriemorrie
#6033
Mooi team, zou zelf alleen niet gaan voor Schouten Adekanye en Pavl en geen idee wie Okkels is 😋 en...

,

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Lekker je team posten Niels als jij dat wilt. Ik zie er niks over in de wielerflits voorwaarden staan. 

Schouten zou ik zelf niet nemen. Gezien je middenveld en aanval ga je voor 4-3-3? Dan zou ik achterin een andere keuze maken. 

Peli
dvansteenis
#6035
Lekker je team posten Niels als jij dat wilt. Ik zie er niks over in de wielerflits voorwaarden staa...

Heb jij nou serieus de voorwaarden zitten doorspitten? 😄

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Ja! Er staat ook maximaal 10 reacties per persoon per topic per dag 😜

Peli
dvansteenis
#6037
Ja! Er staat ook maximaal 10 reacties per persoon per topic per dag 😜

Je hebt voorwaarden en onderlinge afspraken. Maar vooral lekker bijdehand gaan lopen doen 👍🏾

Laatst gewijzigd
Willempie94
dvansteenis
#6037
Ja! Er staat ook maximaal 10 reacties per persoon per topic per dag 😜

Haha daar gaan er een aantal van ons ook wel overheen...^^

Ben Van Heck

Er zijn vast genoeg forumleden die er voor open staan om (over een volledige) selectie te sparren in PM. Zo ook ik, dus mocht je zin hebben om te sparren over de laatste loodjes dan weet je me te vinden. Laten we dit topic dan voornamelijk gebruiken voor inzichten e.d.!

soj
Willempie94
#6008
Qua verdediging heb je denk ik meer punten van twee psv'ers, vermoed dat Feyenoord meer goals tegen...

Zou kunnen maar geertruida scoort makkelijker dan bosqali of teze .

Als je er toch 2 pakt v psv doe dan Dest erbij , 3 assists en 1x scoren in laatste 4 wedsrijden zegt genoeg

Willempie94

Egan-Riley mogelijk naar PSV, zal wel ipv Ramalho gaan spelen en blijft schouten dus op het middenveld:)

Anyway, kennen jullie deze speler? Zegt me niet zo veel

Willempie94
soj
#6041
Zou kunnen maar geertruida scoort makkelijker dan bosqali of teze . Als je er toch 2 pakt v psv doe...

Klopt helemaal, maar in zijn vraag had hij het niet over de vleugelverdedigers.

Bobby37
Pablito
#5991
Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte...

Ik wil er wel graag 4. Heb er nu ook 4, maar moet dan 4-3-3 spelen. Probeer het nog om te gooien naar een 3-4-3 of 3-5-2 met 4 psvers maar dan wordt het toch lastiger. 

 

Pablito
NielsH97
#6030
Weg team!    

Zeer matig! Alles omgooien ;)

mas22
NielsH97
#6030
Weg team!    

Op Wubbo na zou ik iedereen eruit halen 

hansotjes

Zijn er mensen die 2 goedkope middenvelders van dezelfde club overwegen?
Als opvulling/backup?
Of is dat te riskant als die ploeg slecht gaat presteren 

NielsH97

Sorry heren, ben nieuw hier. Kan ik me post verwijderen?

Probleem is voor mij vooral dat Schouten nog betaalbaar is en een zekerheid bij PSV. Daarnaast krijgt PSV weinig tegendoelpunten. Toch 3 mil goedkoper dan Veerman. Vermoeden dat Veerman weinig gaat spelen 2de seizoenshelft, blessures en rust ivm CL potten.

 

Okkels is een diamantje heren. Blind erin klikken!!

NielsH97

Ik ga trouwens gewoon voor een 3-4-3 met Pavlidis, LdJ en Brobbey. Okkels gaat ook tegen einde van competitie nog genoeg scoren!

Pablito
NielsH97
#6048
Sorry heren, ben nieuw hier. Kan ik me post verwijderen? Probleem is voor mij vooral dat Schouten n...

Je kan je post bewerken en hem leeg maken

1 2 ... 242 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.