Heb je al gekeken naar een optie met Brobbey, De Jong, Giminez en Steijn? Dat heb ik namelijk nu zo staan...
Jij geeft aan dat je Giminez downgrade naar Brobbey en dan 2,5 milj overhoudt van Willumsson naar Steijn.
Ik kom bijvoorbeeld doordat ik Giminez nu wel heb uit op Chery ipv Willumsson. Denk dat dat in potentie niet zoveel verschil zou kunnen worden in punten. En met Giminez denk ik dat je dat prima opvangt en meer puntenpotentieel hebt.
Daarom dat ik denk dat er in de kleine prijscategorieen zeker spelers zijn die het net zo goed kunnen doen als een klassetje hoger.
Het lijkt er wel op dat je ervoor betaalt krijgt als mensen Gimi door jou in hun team kiezen 🤣 blijf het zelf een lastige vinden,heb een mooi team met wat risico achterin o.a. met Brenet blijft spannend of hij basis blijft ivm z'n contract... kan Hancko en Geertje ook niet laten liggen en moet dan ook nog Dest oftewel een zeer (te) dure verdediging
Sorry heren, ben nieuw hier. Kan ik me post verwijderen?
Probleem is voor mij vooral dat Schouten nog betaalbaar is en een zekerheid bij PSV. Daarnaast krijgt PSV weinig tegendoelpunten. Toch 3 mil goedkoper dan Veerman. Vermoeden dat Veerman weinig gaat spelen 2de seizoenshelft, blessures en rust ivm CL potten.
Okkels is een diamantje heren. Blind erin klikken!!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.