Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 243 ... 275 276
NielsH97
Pablito
#6050
Je kan je post bewerken en hem leeg maken

Team is weg, thanks

Peli
NielsH97
#6051
Team is weg, thanks

👍🏾

En welkom, Niels!

NielsH97
Peli
#6052
👍🏾 En welkom, Niels!

Dankjewel!

Flitstoerist

Scorito toppers, ik zit hier een beetje mee te lezen om zo mijn laatste twijfels weg te nemen voor mijn Scorito selectie. Toch jullie maar even om advies vragen, mijn dilemma:

  1. Pavlidis & Til, of;
  2. Gimenez & Tillman

Welke duo gaat de meeste punten binnenslepen?

Goedkope buitenkansjes zijn in mijn ogen denk ik Adekanye, Chery, Hoedemakers, Verdonk en Namli. Jammer dat Zeefuik van 500K is verdwenen.

Succes!

Willempie94
NielsH97
#6048
Sorry heren, ben nieuw hier. Kan ik me post verwijderen? Probleem is voor mij vooral dat Schouten n...

No problem amigo;)

NielsH97
Flitstoerist
#6054
Scorito toppers, ik zit hier een beetje mee te lezen om zo mijn laatste twijfels weg te nemen voor m...

Vind Til/Tillman wel dure gokjes. Al verwacht ik dat Til wel basis blijft spelen omdat Veerman kwakkelt en de medische staf van PSV mwah is. Kan nog wel eens fout gaan en zoals Lang te snel terugkomen.

Ben Van Heck

Niet om nogmaals de discussie aan te zwengelen, maar mocht Veerman om een of andere reden langdurig afwezig zijn, dan is Saibari zijn directe vervanger. Als je afgelopen potten van PSV gezien hebt zie je dat er zonder Veerman weinig creativiteit op het middenveld is. Die creativiteit heb je met Saibari absoluut!

Flitstoerist
Ben Van Heck
#6016
Hier nog wat breinkrakers: Ik zie weinig Stengs én Timber voorbij komen in selecties. Is e...

Mooi breinbrekers ;)

  • Timber en Stengs allebei vind ik te veel van het goede. Ik zou dan eerder voor 4 miljoen een middenvelder van PSV kiezen. Zij houden vaak de nul.
  • Geertruida is een garantie voor goals en assist, dus topkeuze. Hancko wel 1 miljoen goedkoper, maar hij krijgt best veel kansen (maar maakt ze niet af). Zou kunnen omslaan. Ik ga wel voor Hancko t.o.v. Geertruida, omdat ik zo 1 miljoen kan besparen.
  • Adekanye is echt een koopje en kan een grote verrassing worden als hij fit blijft. Ik zou hem niet zo snel als 3e spits doen, maar heb hem als 4e. Voorin écht 3 dure goalgetters, mijn ervaring is dat het wordt terugbetaald in veel punten. Helemaal dit seizoen met Brobbey, De Jong, Gimenez en Pavlidis.

Succes!

Georgeske

Til en Thy of Saibari en Berghuis (heb ook Brobbey al)??

Ben Van Heck
Flitstoerist
#6058
Mooi breinbrekers ;) Timber en Stengs allebei vind ik te veel van het goede. Ik zou dan eerder vo...

Thanks voor je reactie! Ik heb naast Timber en Stengs al een middenvelder van PSV. Daarnaast nog 2 middenvelders van 3,5 of meer, aangevuld met een 500k verdediger die een basisplek heeft bij zijn club. Dit betekent dat ik voornamelijk 532 ga spelen. Om die reden heb ik ook Adekanye genomen die als spits standaard op de bank plaatsneemt. Mocht ik dan uiteindelijk noodgedwongen 343 moeten spelen, dan zou ik Adekanye zonder zorgen in de basis kunnen zetten!

Jo de Haan
Ben Van Heck
#6060
Thanks voor je reactie! Ik heb naast Timber en Stengs al een middenvelder van PSV. Daarnaast nog 2 m...

Welke 500k verdediger heb je op het oog? 750k is jacobs interessant maar zou mij beter uit komen als ik er 1 van 500k in pas. Mischien gaat oppegard evt basis spelen bij Heracles?

Peli
Ben Van Heck
#6060
Thanks voor je reactie! Ik heb naast Timber en Stengs al een middenvelder van PSV. Daarnaast nog 2 m...

Een 500K verdediger die vast in de basis staat? 🧐

Ben Van Heck

500k middenvelder bedoel ik. Ik zie zo veel Scorito de laatste dagen dat ik middenvelders en verdedigers door elkaar haal. Maar ik zie Plat van Volendam regelmatig in de basis staan. Mocht je willen besparen op de verdediging dan is dit voor 500k misschien wel het gokje waard?

Ik doe het zelf overigens niet.

Peli
Ben Van Heck
#6063
500k middenvelder bedoel ik. Ik zie zo veel Scorito de laatste dagen dat ik middenvelders en verdedi...

Plat speelt momenteel omdat ze bij Volendam de laatste tijd wat personele problemen hebben achterin.

Als ik me niet vergis tenminste. 

Laatst gewijzigd
Fietseties
Ben Van Heck
#6063
500k middenvelder bedoel ik. Ik zie zo veel Scorito de laatste dagen dat ik middenvelders en verdedi...

Denk dat Sano dan een betere optie is.

mas22

Ik dacht dat plat mogelijk weg gaat nog

Ben Van Heck
Fietseties
#6065
Denk dat Sano dan een betere optie is.

Als middenvelder zeker! Ben ik nog over aan het dubben. Zit met het volgende:

Saibari, Sano en Seuntjens

of

Namli, Chery en Edvardsen

Het programma van PEC bevalt me wel eigenlijk, maar maar 2 PSV'ers nemen voelt niet goed. Zou Chery nu Mattsson weg is standaard basis staan?

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie

Denken jullie dat Lozano basisspeler is en blijft? Zeker nu Lang geblesseerd is. 

Peli
Ben Van Heck
#6067
Als middenvelder zeker! Ben ik nog over aan het dubben. Zit met het volgende: Saibari, Sano en Seun...

Ik vermoed dat Chery een fiks salaris opstrijkt in Nijmegen. Daarnaast heeft hij kwaliteiten die het na het vertrek van Mattsson een beetje ontbeert bij NEC (middenvelder met neusje voor de goal). Ik ga hem zelf niet picken, maar verwacht hem daar wel in de basis eigenlijk. 

Appelflap64

Ik heb nog twee dilemma's:

Trauner of Kuipers?

Lozano of Boadu?

Hoor graag jullie (onderbouwde) mening!

RvhC74

Boadu 3 mln en garantie voor doelpunten is echt wel interessant 

Boadu zal wrsch meer punten als Stengs opleveren?

Utrecht fans, hoe zit het met die twee Denen die linksbuiten en rechtsback, directe aanwinsten voor de basis lijkt mij? Ik zoek inside info hierover 

Desbach

Denken jullie dat boadu en Steijn zullen spelen dit weekend?

M Vado
Appelflap64
#6070
Ik heb nog twee dilemma's: Trauner of Kuipers? Lozano of Boadu? Hoor graag jullie (onderbouwde) m...

Kuipers - meer doelpunten en assists, er vanuit gaande dat je wel een Fey verdediger hebt? Zelfs dan zou ik gaan voor Kuipers. Ik zie van Beelen ook nog minuten maken en Geert af en toe naar centraal
Boadu - Ik ben benieuwd hoe fit die is.. Zo ja, dan zeker een goede. Ik heb in hetzelfde segment Berghuis nog steeds erin staan.. Kan zomaar switchen naar Boadu nog

Nazgulsauron

Mijn dilemma voor de laatste dag:

a) Ik heb een mooie eerste 14 bestaande uit 2 keepers, 4 defs, 5 mids, en 3 dure spitsen. Daarbij komen nog een def, mid, en twee aanvallers als opvulling. Hiervoor is 2.75 beschikbaar. Momenteel staat er achterin 750k, middenveld 500k, en voorin 750k/500k, met nog 250k over.

b) Ik heb Kramer als 4e def, dus daar kan de 750k extra niet naar toe. Ik wil ook niet echts iets upgraden voor 250k of 500k daarboven. Dus puur de opvulling.

c) Mocht één van de dure spitsen uitvallen, kan ik prima 4-4-2 of 3-5-2 spelen. Alle vier de spelers in kwestie zijn dus voornamelijk opvulling. Spits#4 en def#5 zullen in ieder geval wel moeten spelen, en mid#6 het liefste ook. Spits#5 mag van mijn part de lokale slager zijn.

Vraag) Zonder namen te noemen, waar zouden jullie de 3x 250k extra instoppen tussen def#5, mid#6, en aanvaller#4? 3x 750k? ergens 1M of 1250k?

Laatst gewijzigd
Peli
Desbach
#6072
Denken jullie dat boadu en Steijn zullen spelen dit weekend?

Ik vraag me sowieso af of Boadu enige vorm van wedstrijdritme heeft. 

1 2 ... 243 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.