Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 244 ... 273 274
hansotjes

Ik hoor iedereen bij 750K V over Jacobs, maar die heeft 13 gespeeld, 11 basis.

is van bruggen niet een veel logischere keuze met 17 gespeeld en basis

Ruhs49
Peli
#6075
Ik vraag me sowieso af of Boadu enige vorm van wedstrijdritme heeft. 

Ik heb gehoord dat hij geen enkel ritme heeft. Dat hij zelfs bij lang zal ze leven uit de maat klapt. Weet niet of inside Tukkers dit kunnen bevestigen?

Hay
Desbach
#6072
Denken jullie dat boadu en Steijn zullen spelen dit weekend?

Steijn heeft toch gewoon een basisplaats bij Twente. Was voor het afgelopen weekend ziek geweest waardoor hij niet in de basis stond. Viel nog wel even in, zal dit weekend wel weer fit zijn neem ik aan.

BartB

Lijkt me ook. Waarom zou Steijn niet spelen?

Peli
hansotjes
#6076
Ik hoor iedereen bij 750K V over Jacobs, maar die heeft 13 gespeeld, 11 basis. is van bruggen niet...

Eindelijk iemand die het ook ziet 😁👍🏾

Jacobs is in het elftal gekomen als vervanger van de langdurige geblesseerd geraakte Akujobi. Laatstgenoemde is weer fit inmiddels. 

Dat wil overigens niet zeggen dat Jacobs niet blijft spelen, aangezien Pastoor best vaak met 5 man achterin speelt. Maar ben het er wel mee eens dat Van Bruggen de betere pick lijkt. 

Laatst gewijzigd
Peli
Ruhs49
#6077
Ik heb gehoord dat hij geen enkel ritme heeft. Dat hij zelfs bij lang zal ze leven uit de maat klapt...

Bizar, hij lijkt me zo ritmisch.

BobW

Driouech niet naar PSV. Dat geet mij het volgende dilemma:

1) Parrott en Van Bruggen

2) Driouech en Kramer

Iemand advies? Het gaat om aanvaller #3/4 (3-5-2) en verdediger #5

Pablito
Ruhs49
#6077
Ik heb gehoord dat hij geen enkel ritme heeft. Dat hij zelfs bij lang zal ze leven uit de maat klapt...

Ik moest hardop lachen, leuk

Ruhs49
Pablito
#6083
Ik moest hardop lachen, leuk

Kunnen we toch nog een beetje lachen in deze stressvolle periode 😉

Ben Van Heck

Nu Driouech niet naar PSV gaat is de puzzel ineens gelegd. Prima 3e aanvaller in mijn 532 formatie. 

Scorriemorrie

Twijfel ten zeerste aan Brenet, als hij speelt staat ie garant voor goals... weet iemand wat meer over z'n situatie toevallig? Propper evt veiligere keuze? Weer miljoentje extra.. 

Peli
BobW
#6082
Driouech niet naar PSV. Dat geet mij het volgende dilemma: 1) Parrott en Van Bruggen 2) Driouech e...

Parrot en Van Bruggen.

Om het simpele feit dat Parrot een centrumspits is. En je 5e verdediger prima er eentje van Almere kan zijn (natuurlijk wel afhankelijk van je andere 4 verdedigers).

Laatst gewijzigd
hansotjes
Peli
#6080
Eindelijk iemand die het ook ziet 😁👍🏾 Jacobs is in het elftal gekomen als vervanger van de langd...

Haha blij dat je dit bevestigt, ging al bijna aan mezelf twijfelen #scoritodoetgekkedingenmetje

steven20

Hier vallen ook de laatste puzzelstukjes op zijn plek. Mag ook wel inmiddels. Leuk dilemma:

A. El Karouani, Hlynsson, Thy

B. Trauner, Taylor, Hornkamp 

C. Pröpper, Taylor, Parrott

Kwz

Houden jullie nog rekening met het aantal gele kaarten? Die van bruggen heeft er al 4 😐 

Hay

Heb zelf geen plaats voor hem (heb al drie hele dure aanvallers) maar Parrot lijkt me een uitstekende keuze, wordt ook steeds beter lijkt het wel.

hansotjes
Kwz
#6090
Houden jullie nog rekening met het aantal gele kaarten? Die van bruggen heeft er al 4 😐 

Ik mis liever van bruggen mogelijk 1 potje, dan dat iemand 2 kaarten heeft en z'n plek verliest mogelijk.

v bruggen wordt toch opvulling 

Peli
steven20
#6089
Hier vallen ook de laatste puzzelstukjes op zijn plek. Mag ook wel inmiddels. Leuk dilemma: A. El K...

A, want.... geen Taylor. 

Laatst gewijzigd
Peli
Hay
#6091
Heb zelf geen plaats voor hem (heb al drie hele dure aanvallers) maar Parrot lijkt me een uitstekend...

Thy, Parrot en Hornkamp zijn alle 3 wel aardige picks voor als je exact 2, 1.5 of 1.25 miljoen overhebt voor je 4e aanvaller (Thy dan zelfs al aan de dure kant, afhankelijk van je 3e aanvaller en je beoogde formatie, 352 of 343).

hansotjes

Team was zo goed als af tot Driouech opeens de uber terug naar rotterdam pakte..

Wilde juist van PSV-middenvelders afblijven door de onzekerheid, maar als er geen vervanger is gehaald voor Lang worden Saibari/Tillman wel een stuk aantrekklijker.

Mensen die daar nu voor gaan of juist niet? Sparren mag in DM of reactie hieronder ook uiteraard!

Kwz

Dilemma.. boadu (343) of til (352)

Icm steijn en saibari 

Laatst gewijzigd
hansotjes
Kwz
#6096
Dilemma.. boadu (343) of til (352) Icm steijn en saibari 

Dit scheelt een miljoen

Hay
hansotjes
#6095
Team was zo goed als af tot Driouech opeens de uber terug naar rotterdam pakte..Wilde juist van PSV-...

Denk dat het verschil in de praktijk toch niet zo heel groot is. Lang speelt gewoonlijk links voor, daar zal dan in eerste instantie Lozano gaan spelen. Of eventueel Tillman. Ik had in elk geval geen basisplaats voorzien voor Driouch.

Kwz
hansotjes
#6097
Dit scheelt een miljoen

Ja en dan een middenvelder downgraden, als het 343 zou worden, lekker dilemma zo op de laatste dag🥺

stefbeukers
Peli
#6094
Thy, Parrot en Hornkamp zijn alle 3 wel aardige picks voor als je exact 2, 1.5 of 1.25 miljoen overh...

In welke formatie ik ga starten is nog het grootste dilemma...

3-4-3 met drie kanonnen voorin of 3-5-2 met een zeer sterk middenveld...

1 2 ... 244 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.