Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 245 ... 273 274
steven20

Hier nog 4,5-5 miljoen te besteden voor aanvaller 3 en 4

Wat achten jullie de beste combi?

Hay
steven20
#6101
Hier nog 4,5-5 miljoen te besteden voor aanvaller 3 en 4 Wat achten jullie de beste combi?

Ligt er aan wat je al hebt maar b.v. Berghuis met Thy/V Edvardsen/Parrot

mas22

Boadu zit naar eigen zeggen op 70-80% qua fitheid

Georgeske

Boadu of Berghuis? Heb Brobbey ook al..

RvhC74

Vraagstukje 

Geertruida en Kitolano en 750 k aanvaller (4e)

Of Stengs, Vriends en 1 mln aanvaller (4e)

het wordt dan twee Feyenoord middenvelders of verdedigers 

Ruhs49
Georgeske
#6104
Boadu of Berghuis? Heb Brobbey ook al..

Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld over Brobbey én Berghuis samen in de aanval. Ik denk dat dit een goede keuze is als je wat risico moet lopen om flink te stijgen. Zelf sta ik ruim in de 90% en 1ste bij mijn vrienden subleague, ik ga dit risisco dus niet nemen.

mas22
RvhC74
#6105
Vraagstukje  Geertruida en Kitolano en 750 k aanvaller (4e) Of Stengs, Vriends en 1 mln aanva...

Optie 1

Ruhs49
RvhC74
#6105
Vraagstukje  Geertruida en Kitolano en 750 k aanvaller (4e) Of Stengs, Vriends en 1 mln aanva...

Optie 2

Willempie94

Laatste dag, goodluck all!

Ruhs49

Zelf zit ik nog heel erg te twijfelen of ik meer geld investeer in mijn keeper of in mijn middenveld.

De situaties zijn alsvolgt:
Optie 1 -> Benitez, 3x dure middenvelder, 2x 1,5-2m middenvelders en 1x 0,5-1m middenvelder
Optie 2 -> Barkas, 4x dure middenvelder, 1x 1,5-2m middenvelder en 1x 0,5-1m middenvelder.

Ik sta er al prima voor qua ranking, dus wil wat meer zekerheid. Maar weet niet zo goed waar ik meer zekerheid mee ga kopen.

Ben Van Heck

Denk dat je met optie 1 meer zekerheid inbouwt.

Zwolf

Na lang meegelezen te hebben op dit forum toch ook een keer een berichtje. 

 

Voor mijn 3e aanvaller twijfel ik nog over Lozano vs. Berghuis. Heb al een Ajax aanvaller en een PSV aanvaller, beide keuzes betekenen dus 2 aanvallers van een club in de voorhoede. 

Andere optie is 3e aanvaller goedkoper en 4e en 5e iets upgraden.

Wat is de slimme keuze?

mas22
Ruhs49
#6110
Zelf zit ik nog heel erg te twijfelen of ik meer geld investeer in mijn keeper of in mijn middenveld...

Optie 1: ik denk dat je met de goedkopere middenveld opties minder verliest dan dat je zou doen met het gat tussen Benitez en Barkas.

Pablito

Laatste dingetje waar ik mee zit; Lammers of Boadu?

In mijn team heb ik Barkas, Flamingo(als 3/4de verdedigder) en Steijn. Lammers gaat voor zover ik weet de penalty's nemen en lijkt zeer ijverig, speelt ook al de volle 90 minuten mee. Boadu is nog maar de vraag hoe snel hij zijn ritme weet te vinden en goals/assists gaat maken. Daarbuiten krijgt Twente wel ontzettend veel kansen en hebben ze een gunstig programma. 

Ik sta op 97% dus wat dat betreft hoef ik weinig risico te nemen. In mijn subleague is er wel 1 iemand die top 100 staat dus het zou toch lekker zijn om hem nog even in te halen.

ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken!


Succes allemaal vandaag

Laatst gewijzigd
Peli

Wie van jullie durft Boadu te picken?

Geeft zelf aan op 70-80% te zitten, zal dus paar potjes (en veel trainingen) nodig hebben, verwacht je dan.

mas22
Peli
#6115
Wie van jullie durft Boadu te picken? Geeft zelf aan op 70-80% te zitten, zal dus paar potjes (en v...

Ik durf het niet. Ik had een vrij matige 1e seizoenshelft en moet risico's gaan nemen, maar Boadu vind ik echt wel tricky. Vind het echt een high risk high reward optie. Maar ik heb elders in mijn team al wat risicootjes zitten dus ik kies dan liever voor Lozano of Berghuis voor die 3 mio.

M@thijs

Zojuist een deadline Day wissel gemaakt nu hopen dat ik hier geen spijt van krijg.

Gimenez verdonk benitez namli  driouech

 vs

dest stein boadu bakker thy

Ruhs49
Peli
#6115
Wie van jullie durft Boadu te picken? Geeft zelf aan op 70-80% te zitten, zal dus paar potjes (en v...

Dit is ook meteen een antwoord op @Pablito.

Ik durf Boadu niet aan. Ik denk dat er picks zijn van dezelfde prijs (bv. Berghuis) of zelfs lager geprijsd (bv. Lauritsen, Thy, Kramer), die in mijn ogen misschien een iets lager puntenplafond hebben, maar wel veel meer zekerheid. De tijd die je waarschijnlijk moet gaan wachten voordat de Boadu trein echt gaat lopen, gaat mij vermoedelijk te lang duren voor dat geld.

Ruhs49
Ruhs49
#6118
Dit is ook meteen een antwoord op @Pablito. Ik durf Boadu niet aan. Ik denk dat er picks zijn van d...

En dan heb ik nog niet gesproken over zijn vrij recente, stevig blessure verleden. Beetje vergelijkbaar met Noa Lang imo.

Voor die 15 wedstrijden die we nog maar hebben, kies ik liever iemand waarbij ik de kans kleiner acht op blessures. Maar je weet het immers nooit.

Sies

Ik ben er nu bijna! (ja echt waar)

Heb nu Hlynson en Thy. Zouden jullie dit omzetten naar WIllumson en Lammers (en de overgebleven 500k nog elders investeren)?

JCG
Sies
#6120
Ik ben er nu bijna! (ja echt waar) Heb nu Hlynson en Thy. Zouden jullie dit omzetten naar WIllumson...

Ik zou dit zeker niet omzetten. Hlynsson en Thy lijkt mij altijd de betere combi. Hlynsson pakt denk ik meer punten dan Willumson, Thy pakt denk ik meer punten dan Samba Sam

Laatst gewijzigd
JCG

Brenet leek mij niet zeker genoeg, vandaar de keuze voor Smal. Met de komst van Salah-Eddine begin ik ook te twijfelen over Smal. Lijkt me niet dat hij direct uit de basis gaat maar toch. Hoe denken jullie hierover?

Overigens. Ik zie bij veel mensen twijfel over de Benitez-Bakker, Barkas-Bakker combi. Daarnaast zie ik dat veel mensen erg te spreken zijn over het programma van Twente. Is de Unnerstall-Bakker combi geen mooie tussenoptie? Zo bespaar je toch t.o.v. ome Walter

Laatst gewijzigd
El Mel

Goeiemorgen,

Nu de deadline is geweest kan de definitieve puzzel gelegd worden. Leg je het gewicht voorin of kies je voor een team in balans? 

Het grote nadeel van een uitgebalanceerd team vind ik dat je de 3e aanvaller in de 3M categorie moet zoeken. Daar zie ik niet iets wat ik heel graag wil. Dan kom je bij de Boadu's en Berghuizen uit.  

Een variatie met 3 van de 4 topspitsen is redelijk te doen. Dat betekent wel dat de keepers, verdediger 3 en 4, en middenvelder 3 en 4 wat goedkoper zijn dan bij een uitgeblanceerd team. Maar daar zie ik toch wel wat leuke picks die niet onder hoeven te doen. Kan een optie zijn. 

Verder vind ik het opvallend dat Pavlidis afgeschreven lijkt te worden. Ja, hij is duur. Maar het is de topscoorder van de eredivisie en hij levert het hele seizoen al. 

stefbeukers
Peli
#6115
Wie van jullie durft Boadu te picken? Geeft zelf aan op 70-80% te zitten, zal dus paar potjes (en v...

Ga hier waarschijnlijk nog de hele dag over wikken en wegen maar nu op 70-80% kan best al wel wat minuten betekenen dit weekend. 

Hij is nog jong dus iets zegt mij dat hij relatief snel naar 90-100% zou kunnen... Maar het blijft een gok...

En iemand een idee welke rol Sylla Sow gaat krijgen bij NEC?

mas22
JCG
#6122
Brenet leek mij niet zeker genoeg, vandaar de keuze voor Smal. Met de komst van Salah-Eddine begin i...

Als Twente voor plek 3 moet strijden zetten ze Smal er echt niet naast. En ASE is geen goede back.

1 2 ... 245 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.