Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 246 ... 273 274
mas22
El Mel
#6123
Goeiemorgen,Nu de deadline is geweest kan de definitieve puzzel gelegd worden. Leg je het gewicht vo...

Ik heb een backup team staan met 3 van de 4 topspitsen. Maar ik vind dat je er omheen echt veel moet inleveren. Ik heb nu een versie staan met Gimenez ipv Pavlidis. Als ik dat nog zou wisselen dan zou ik nog een miljoen ergens anders kan investeren. Ik weet het niet, je moet dan qua blessures en schorsingen echt niks tegen komen.

Pavlidis heb ik niet afgeschreven, denk alleen wel dat AZ het minder gaat doen. Pavlidis verwacht ik nog wel een berg goals van, maar net als Gimenez past hij dan weer niet lekker.

Ben Van Heck
El Mel
#6123
Goeiemorgen,Nu de deadline is geweest kan de definitieve puzzel gelegd worden. Leg je het gewicht vo...

Om die reden ga ik voor 352, omdat ik vind dat er naast LDJ en Brobbey geen echte must-haves zijn t.o.v. hun waarde. Imo zijn er op het middenveld veel meer potentiele puntenkanonnen die hun geld waard zijn. Deze keuze maak ik overigens omdat ik 'maar' op 85% sta en ik dus op een of andere manier het verschil moet maken. 

Rans

chery en driouech

of

sano en thy 

danusz1986

Zou Hlynsson alles blijven spelen ook als Akpom terug is? 

mas22
Rans
#6128
chery en driouech of sano en thy 

Chery en Seuntjens

mas22
danusz1986
#6129
Zou Hlynsson alles blijven spelen ook als Akpom terug is? 

Of Hlynsson alles blijft spelen hangt m.i. niet van Akpom af.

Peli
Rans
#6128
chery en driouech of sano en thy 

Sano en Thy

Ab Normaal

In hoeverre wegen jullie mee dat PSV al 5 wedstrijden voor het einde kampioen kan zijn en dan flink wat reserves kan laten spelen?

Ben Van Heck

Laat ik zelf niet meewegen eigenlijk en daar ga ik mijn hoofd niet over breken. Zo kun je over iedere club wel wat zeggen haha. 

dawizz

Timber en Hancko of Wieffer en Geertruida?

JoeyvanBomen

Hi allen! 

Een maat van mij is computer expert en hij heeft voor Scorito een algoritme gemaakt, waarmee hij elk jaar "de beste elftal" samenstelt. Dit doet hij gebaseerd op statistieken, behaalde punten, budget-samenstellingen, en door hem ingevoerde kennis (als hij bijvoorbeeld per sé Geertruida of Sano er in wil hebben geeft hij dit aan in de algoritme). 

in ieder geval, valt het delen van deze selectie ook onder de regel dat je geen teams mag delen voor de deadline? Het is namelijk niet de team die ik overweeg (zitten een paar hele rare picks tussen), maar misschien wel leuk om met dit forum te delen. Laat maar weten...

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie
dawizz
#6135
Timber en Hancko of Wieffer en Geertruida?

Timber en Hancko zou ik doen ook al vind i keht zelf ook erg lastig om Geertje niet te hebben, ik twijfel over Brenet of dat een TE grote gok is 

FrankDeTank
dawizz
#6135
Timber en Hancko of Wieffer en Geertruida?

Timber & Hancko

Ruhs49
JoeyvanBomen
#6136
Hi allen!  Een maat van mij is computer expert en hij heeft voor Scorito een algoritme gemaakt...

Ik ben hier wel erg benieuwd naar, vooral omdat je zegt rare picks. Hier delen zou ik niet doen ivm eerder genoemde reden.

Mocht je het niet te veel moeite vinden, mag je hem wel sturen in PB.

Ben Van Heck

Maakt mij zelf niet zo veel uit maar wel nieuwsgierig naar de uitkomst. Mochten mensen er op tegen zijn dat hij hier wordt gedeeld en je vindt het niet te veel moeite, dan mag je hem in PM delen met me hoor!

Sies
Ruhs49
#6139
Ik ben hier wel erg benieuwd naar, vooral omdat je zegt rare picks. Hier delen zou ik niet doen ivm...

Ja, voor mij geldt dit ook

JCG

Ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar. Van mij mag je het hier delen, als mensen dat liever niet hebben is een PB (niet teveel moeite) ook goed

 

Scorriemorrie

voor mij ook svp 

hansotjes

Laatste loodjessss
Chery & Unnerstall of Bakker & Saibari? (Heb Barkie als 2e keeper)

BartB

Van mij mag je 'm ook delen. Als je toch zegt dat er rare picks in zitten zal het team toch niet1-op-1 overgenomen worden

JCG
JoeyvanBomen
#6136
Hi allen!  Een maat van mij is computer expert en hij heeft voor Scorito een algoritme gemaakt...

Zo te horen is iedereen er benieuwd naar (ik ook). Denk dat je het hier kan delen dus...

Laatst gewijzigd
NielsH97

Delen maar.

Anders mag je me een PB sturen ;) 

M Vado
JCG
#6146
Zo te horen is iedereen er benieuwd naar (ik ook). Denk dat je het hier kan delen dus...

Ja, deel hier maar toch? Ik snap dat als 100 man zijn opstelling deelt, het de discussies niet ten goede komt. Maar 1 opstelling dat opgebouwd is vanuit de data ben ik wel benieuwd naar.

Mollemaaktmenietuit

Mijn team is inmiddels bijna rond. Naast de picks die veel zullen hebben (Luuk de Jong, Brobbey, Geertruida, Dest) zit ik nog te twijfelen over mijn 3e verdediger en 3e middenvelder. Hancko/Tillman of Pröpper/Til.  Zowel Til als Tillman hebben natuurlijk vraagtekens, maar in combinatie met de verdediger jullie specifieke voorkeuren? Op het middenveld heb ik Steijn en Timber als andere 'kanonnen'. 

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar dat team, of het nou in PB is of niet :)

Laatst gewijzigd
KippA

Weet iemand of velthuis op de bank terecht komt, nu eerdhuijzen terug is?

1 2 ... 246 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.