Op dit moment een selectie met 3 van de 4 topspitsen. Probleem is dat ik dus op het middenveld op 2 4+ miljoen spelers zit. De nummers 3 4 en 5 zitten allemaal tussen de 1,5 en 2,5 miljoen. Flink gat..
Mede doordat ik mijn bekertje wil veiligstellen twijfel ik of dit wel slim is...
Must haves in mijn ogen zijn Luuk de Jong, Brobbey en Steijn. Wie is voor jullie een must have?
Daarnaast is Schouten wel echt mooi geprijsd met het idee dat hij altijd speelt en PSV weinig goals tegen krijgt.
Je moet erachter dan wel voor jongens kiezen die zeker spelen idd. Maar ik zou het niet heel erg vinden om een verdediger/middenvelder van Sparta, GAE of NEC op te moeten stellen. De meeste punten worden voorin verdiend. Ik ben het met je eens dat 6M niet helemaal lekker past, het komt ook door een gebrek aan een leuke extra optie tussen de 3-6 miljoen bij de aanvallers.
Wilde hier nog aan toevoegen dat dit gebaseerd is op:
- behaalde punten
- wedstrijdschema
- prijs-samenstellingen
- persoonlijke input
- individuele statistieken (los van behaalde punten: wie heeft de meeste kansen gecreëerd, de meeste succesvolle dribbels gemaakt enz.)
Denk dat hij in eerste instantie wel zal banken, maar ook veel kansen zal krijgen als invaller.
Bij Zwolle misten we in principe échte buitenspelers, nu met Van de Water en De Rooij wel twee nieuwe opties.
Echter zullen Velanas en Namli sowieso blijven spelen verwacht ik, dus is er met wat geluk 1 plekje over.
Heb mijn aanval aangevuld met een 1x 1 miljoen en 2x 500K. Is een risico, maar er vanuit gaande dat ik mijn 1 miljoen aanvaller alleen bij nood in de basis moet zetten denk ik dat ik het wel overleef.
Nee. Alleen 3-4-3. En er komt natuurlijk geen team met namen die je weg zal blazen, want sommige overduidelijke opties komen er natuurlijk in. Ik vind trouwens dat er best wel wat namen in staan die op dit forum niet zijn genoemd
Ja dat is wel lastig inderdaad. In de laatste twee wedstrijden van het seizoen zie je sowieso vaak wel veel spelers die minder spelen op het moment dat hun club is uitgespeeld. Het maakt sommige keuzes wel lastig. Als je hier niet over nadenkt is Luuk een no brainer. Maar om nou niemand van PSV te nemen is ook weer zo wat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.