Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 247 ... 273 274
NielsH97

Op dit moment een selectie met 3 van de 4 topspitsen. Probleem is dat ik dus op het middenveld op 2 4+ miljoen spelers zit. De nummers 3 4 en 5 zitten allemaal tussen de 1,5 en 2,5 miljoen. Flink gat.. 

Mede doordat ik mijn bekertje wil veiligstellen twijfel ik of dit wel slim is...

Must haves in mijn ogen zijn Luuk de Jong, Brobbey en Steijn. Wie is voor jullie een must have?

Daarnaast is Schouten wel echt mooi geprijsd met het idee dat hij altijd speelt en PSV weinig goals tegen krijgt.

BartB

Lauritsen bij Sparta gebleven zo te zien? 

El Mel
mas22
#6126
Ik heb een backup team staan met 3 van de 4 topspitsen. Maar ik vind dat je er omheen echt veel moet...

Je moet erachter dan wel voor jongens kiezen die zeker spelen idd. Maar ik zou het niet heel erg vinden om een verdediger/middenvelder van Sparta, GAE of NEC op te moeten stellen. De meeste punten worden voorin verdiend. Ik ben het met je eens dat 6M niet helemaal lekker past, het komt ook door een gebrek aan een leuke extra optie tussen de 3-6 miljoen bij de aanvallers. 

JoeyvanBomen

Het team is als volgt: 

Keepers: barkas en bakker 

verdediging: Geertruida, dest Ramalho, kramer, plat

Middenveld: domgjoni, Sano, namli, timber, stengs, Steijn, 

Aanval: L.de jong, bakayoko, thy, rots, Robinet, Cathline

 

JCG

S. van der Water is voor 500K misschien wel een mooie pick. Hoe schatten onze Zwollenaren zijn kansen op minuten in? Lijkt me dat hij niet gehaald is voor de bench.

El Mel
Ben Van Heck
#6127
Om die reden ga ik voor 352, omdat ik vind dat er naast LDJ en Brobbey geen echte must-haves zijn t....

Dat is ook een optie. En vul je de aanvallers dan op met echte koopjes? Ik ga die variant ook eens proberen. 

Pablito
JoeyvanBomen
#6154
Het team is als volgt:  Keepers: barkas en bakker  verdediging: Geertruida, dest Ramalho...

geen heel bijzonder team, heeft het algoritme ook de mogelijke opstellingen meegenomen?

Desernooo
JoeyvanBomen
#6136
Hi allen!  Een maat van mij is computer expert en hij heeft voor Scorito een algoritme gemaakt...

Yo man! Ik ben wel benieuwd, zou je me hier deze kunnen delen?

JoeyvanBomen
JoeyvanBomen
#6154
Het team is als volgt:  Keepers: barkas en bakker  verdediging: Geertruida, dest Ramalho...

Wilde hier nog aan toevoegen dat dit gebaseerd is op:

  • behaalde punten
  • wedstrijdschema 
  • prijs-samenstellingen
  • persoonlijke input 
  • individuele statistieken (los van behaalde punten: wie heeft de meeste kansen gecreëerd, de meeste succesvolle dribbels gemaakt enz.) 

Zwolf
JCG
#6155
S. van der Water is voor 500K misschien wel een mooie pick. Hoe schatten onze Zwollenaren zijn kanse...

Denk dat hij in eerste instantie wel zal banken, maar ook veel kansen zal krijgen als invaller. 
Bij Zwolle misten we in principe échte buitenspelers, nu met Van de Water en De Rooij wel twee nieuwe opties. 
Echter zullen Velanas en Namli sowieso blijven spelen verwacht ik, dus is er met wat geluk 1 plekje over.

 

Ben Van Heck
El Mel
#6156
Dat is ook een optie. En vul je de aanvallers dan op met echte koopjes? Ik ga die variant ook eens p...

Heb mijn aanval aangevuld met een 1x 1 miljoen en 2x 500K. Is een risico, maar er vanuit gaande dat ik mijn 1 miljoen aanvaller alleen bij nood in de basis moet zetten denk ik dat ik het wel overleef. 

JoeyvanBomen
Pablito
#6157
geen heel bijzonder team, heeft het algoritme ook de mogelijke opstellingen meegenomen?

Nee. Alleen 3-4-3. En er komt natuurlijk geen team met namen die je weg zal blazen, want sommige overduidelijke opties komen er natuurlijk in. Ik vind trouwens dat er best wel wat namen in staan die op dit forum niet zijn genoemd 

Laatst gewijzigd
Astarloa

6 man voorin lijkt me ook niet echt de bedoeling.

KippA
hansotjes
#6088
Haha blij dat je dit bevestigt, ging al bijna aan mezelf twijfelen #scoritodoetgekkedingenmetje

Even terugkomen op 'van bruggen'. In het kader van een 750k verdediger is Pierie dan ook geen leuke optie?

Mollemaaktmenietuit
Astarloa
#6163
6 man voorin lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Vond ik ook al knap

M Vado
JoeyvanBomen
#6154
Het team is als volgt:  Keepers: barkas en bakker  verdediging: Geertruida, dest Ramalho...

Thanks! Uitgebalanceerd team inderdaad. Sommige namen zou ik puur op (onderbuik)gevoel niet nemen, zoals Ramalho, maar wel goed om even te zien ook.

mas22
Ab Normaal
#6133
In hoeverre wegen jullie mee dat PSV al 5 wedstrijden voor het einde kampioen kan zijn en dan flink...

Ja dat is wel lastig inderdaad. In de laatste twee wedstrijden van het seizoen zie je sowieso vaak wel veel spelers die minder spelen op het moment dat hun club is uitgespeeld. Het maakt sommige keuzes wel lastig. Als je hier niet over nadenkt is Luuk een no brainer. Maar om nou niemand van PSV te nemen is ook weer zo wat.

JoeyvanBomen
Astarloa
#6163
6 man voorin lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Hahaha, lijkt me ook niet. Even vragen wat daar gebeurt is 

NielsH97
JoeyvanBomen
#6154
Het team is als volgt:  Keepers: barkas en bakker  verdediging: Geertruida, dest Ramalho...

Zou zelf nooit 2 Almere aanvallers nemen, daarnaast ook nooit Domgjoni van Vitesse ivm tegengoals. Zowel Stengs als Timber is weer iets teveel van het goede. Maar wie ben ik :)

Peli
KippA
#6150
Weet iemand of velthuis op de bank terecht komt, nu eerdhuijzen terug is?

Daar ga ik wel vanuit.

Peli
dawizz
#6135
Timber en Hancko of Wieffer en Geertruida?

Timber en Hancko

Peli
Ab Normaal
#6133
In hoeverre wegen jullie mee dat PSV al 5 wedstrijden voor het einde kampioen kan zijn en dan flink...

Dat laat ik totaal niet meewegen

Peli
JoeyvanBomen
#6136
Hi allen!  Een maat van mij is computer expert en hij heeft voor Scorito een algoritme gemaakt...

Ben vooral benieruwd op hoeveel % deze maat van jou staat in TC Eredivisie.
Dan weten we of het bruikbare info is of niet ;-)

Peli
hansotjes
#6144
Laatste loodjessssChery & Unnerstall of Bakker & Saibari? (Heb Barkie als 2e keeper)

Bakker & Saibari

stefbeukers

12.5 miljoen voor drie basisklanten: 

Optie A: Gimenez, Kitolano & Hancko

Optie B: Boadu, Steijn & Geertruida

Welke combinatie kies je en waarom?

1 2 ... 247 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.