Poeh. Goede breinbreker zeg. Persoonlijk zou ik gaan voor de optie Steijn en Geertruida want denk dat zij veel meer punten opleveren dan Kito en Hancko. Echter zou ik wegblijven bij Boadu en Berghuis nemen. Dan lijkt dit me de beste optie.
Het is ook een slecht/raar team, vind ik. (Los van de zes aanvallers)
ik denk dat de meeste er wel mee eens zijn dat je niet en brobbey én gimenez én pavlidis kan laten liggen, bijvoorbeeld.
ik vind ook de uitkomst van twee middelmatige keepers apart, gezien het gebrek aan puntenpakkers in de selectie. En Ramalho voelt niet lekker aan, maar die heeft in het eerste seizoenshelft wel veel punten gehaald, dus dan zet die algoritme hem erin.
Ik heb mijn team bijna af, ik twijfel nog over de 3e en 4e aanvaller.
Optie A; Berhuis en Driouech,
optie B: Thy en Rots, wat denken jullie?
Ik zie veel mensen Hlynsson kiezen, ik vind dat toch wel een twijfelgeval.
Nu Henderson op 6 gaat spelen zijn er veel opties voor 8 (Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Fitz-Jim) en 10 (Berghuis, Taylor, Akpom,Hlynsson), ik durf de 8 en 10 positie van Ajax niet te gokken
Nu Henderson op 6 gaat spelen zijn er veel opties voor 8 (Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Fitz-Jim) en 10 (Berghuis, Taylor, Akpom,Hlynsson)
Dus eigenlijk is Hlynsson de enige èchte optie voor op 10, als ik dit zo lees.
Van 't Schip gaat Berghuis echt niet weghalen van de plek waar hij eindelijk begint te renderen. Akpom zien ze als back-up van Brobbey in de spits en hoe je erbij komt dat Taylor op 10 kunt is me een raadsel (heeft daar in al zijn eredivisieduels welgeteld, uit pure nood, 2x gespeeld).
Dilemma over de verdediging:
- Hancko - Dest - Flamingo (500k ergens anders besteden)
- OF
- Geetruida - Dest - El karouani (500k hieraan besteden)
- Daarnaast lijkt het me leuk om elkaar te helpen door gewoon een lijstje op te stellen met de must haves in alle prijs categorieën met onderbouwing. Zo kunnen we elkaar helpen de laatste puzzel stukjes te leggen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.