Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 248 ... 273 274
Zwolf
stefbeukers
#6175
12.5 miljoen voor drie basisklanten:  Optie A: Gimenez, Kitolano & Hancko Optie B: Boadu,...

Optie A, vooral omdat ik Boadu niet direct zie leveren en Kitolano en Hancko ook genoeg punten zullen opleveren. 
Tezamen met Gimenez, wat ook gewoon een puntenkanon is, daarom beste optie. 

Astarloa

Vul je team nou lekker zelf in

hansotjes
NielsH97
#6151
Op dit moment een selectie met 3 van de 4 topspitsen. Probleem is dat ik dus op het middenveld op 2...

Ik heb op dit moment 18 must haves, maar kan zo maar veranderen 

ralfinho77

Hoi ik zit met een vraagstuk of ik neem een top aanval met brobby, Gimenez en Luc, maar dat gaat ten koste van mijn middenveld geen veerman, geen Steijn. Of ik haal Gimenez eruit ten koste van berghuis en verstevig mijn middenveld. Wat vinden jullie?

JCG
stefbeukers
#6175
12.5 miljoen voor drie basisklanten:  Optie A: Gimenez, Kitolano & Hancko Optie B: Boadu,...

Poeh. Goede breinbreker zeg. Persoonlijk zou ik gaan voor de optie Steijn en Geertruida want denk dat zij veel meer punten opleveren dan Kito en Hancko. Echter zou ik wegblijven bij Boadu en Berghuis nemen. Dan lijkt dit me de beste optie.

ralfinho77

De lange, Geertruida, propper, el karouani

Timber hlynsson wilummson Steijn 

luc Brobbey berghuis 

bank van gassel, Kitolano, deijl, edvarsen

tribune plat, sano, driouech 

ralfinho77

Ik twijfel nog wel over berghuis

Peli
ralfinho77
#6181
De lange, Geertruida, propper, el karouani Timber hlynsson wilummson Steijn  luc Brobbey berg...

Wat is precies je vraag?

Sies
Peli
#6183
Wat is precies je vraag?

Of het erg is dat hij zn team hier al plaatst voor de deadline....

FrankDeTank

Is het al 20:00 uur? xD

JoeyvanBomen
Peli
#6173
Ben vooral benieruwd op hoeveel % deze maat van jou staat in TC Eredivisie.Dan weten we of het bruik...

Hij gebruikt deze algoritme sinds vorig seizoen en hij is ons poultje zesde geworden met een 72 procent score, maar dit seizoen doet hij het beter en staat rond de 80 procent 

Peli
JoeyvanBomen
#6186
Hij gebruikt deze algoritme sinds vorig seizoen en hij is ons poultje zesde geworden met een 72 proc...

Dan laat ik zijn algoritme team even voor wat het is 😉

Ruhs49
stefbeukers
#6175
12.5 miljoen voor drie basisklanten:  Optie A: Gimenez, Kitolano & Hancko Optie B: Boadu,...

Optie A sowieso. Boadu is een te groot risico i.m.o.

Desernooo

Ik zie weinig mensen die Bakayoko kiezen, snap het aan de ene kant, want hij is niet in beste doen. Echter 4G 8A voor een vaste basisspeler van PSV (vooral met de blessures nu) is het best een interessante voor 3.5M toch? Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Laatst gewijzigd
JoeyvanBomen
Peli
#6187
Dan laat ik zijn algoritme team even voor wat het is 😉

Het is ook een slecht/raar team, vind ik. (Los van de zes aanvallers)

ik denk dat de meeste er wel mee eens zijn dat je niet en brobbey én gimenez én pavlidis kan laten liggen, bijvoorbeeld.

ik vind ook de uitkomst van twee middelmatige keepers apart, gezien het gebrek aan puntenpakkers in de selectie. En Ramalho voelt niet lekker aan, maar die heeft in het eerste seizoenshelft wel veel punten gehaald, dus dan zet die algoritme hem erin.

Pablito

De zoektocht naar bevestiging; Wat zou jullie voorkeur hebben?

A: Veerman - Namli of Chery

B: Saibari - Hlynsson

 

Mollemaaktmenietuit

Ik vind het team ook niet best maar heb toch 13 dezelfde namen :P 

Mollemaaktmenietuit
Pablito
#6191
De zoektocht naar bevestiging; Wat zou jullie voorkeur hebben? A: Veerman - Namli of Chery B: Saib...

Veerman-Namli

FrankDeTank

Ik gooi er ook nog maar even 1'tje in:

A. Hlynsson en 4M totaal voor aanvaller 3 en 4. 

B. Stengs en 3M totaal voor aanvaller 3 en 4. 

En ja, Timber staat er al in.

ScoritoSpeler14

Ik heb mijn team bijna af, ik twijfel nog over de 3e en 4e aanvaller.
Optie A; Berhuis en Driouech,
optie B: Thy en Rots, wat denken jullie?

Ik zie veel mensen Hlynsson kiezen, ik vind dat toch wel een twijfelgeval.
Nu Henderson op 6 gaat spelen zijn er veel opties voor 8 (Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Fitz-Jim) en 10 (Berghuis, Taylor, Akpom,Hlynsson), ik durf de 8 en 10 positie van Ajax niet te gokken

Mollemaaktmenietuit
ScoritoSpeler14
#6195
Ik heb mijn team bijna af, ik twijfel nog over de 3e en 4e aanvaller.Optie A; Berhuis en Driouech,op...

Thy en Rots

Peli
ScoritoSpeler14
#6195
Ik heb mijn team bijna af, ik twijfel nog over de 3e en 4e aanvaller.Optie A; Berhuis en Driouech,op...

Nu Henderson op 6 gaat spelen zijn er veel opties voor 8 (Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Fitz-Jim) en 10 (Berghuis, Taylor, Akpom,Hlynsson)


Dus eigenlijk is Hlynsson de enige èchte optie voor op 10, als ik dit zo lees.
Van 't Schip gaat Berghuis echt niet weghalen van de plek waar hij eindelijk begint te renderen. Akpom zien ze als back-up van Brobbey in de spits en hoe je erbij komt dat Taylor op 10 kunt is me een raadsel (heeft daar in al zijn eredivisieduels welgeteld, uit pure nood, 2x gespeeld).

 

 

Laatst gewijzigd
Jorqaef8794

Dilemma over de verdediging: 

  • Hancko - Dest - Flamingo (500k ergens anders besteden) 
  • OF
  • Geetruida - Dest - El karouani (500k hieraan besteden)
  •  
  • Daarnaast lijkt het me leuk om elkaar te helpen door gewoon een lijstje op te stellen met de must haves in alle prijs categorieën met onderbouwing. Zo kunnen we elkaar helpen de laatste puzzel stukjes te leggen.  

Ben Van Heck

Geertruida, Dest en El Karouani dan!

Astarloa
Jorqaef8794
#6198
Dilemma over de verdediging:  Hancko - Dest - Flamingo (500k ergens anders besteden) ...

Hahaha, je wilt gewoon dat we jouw team invullen.

1 2 ... 248 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.