Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 249 ... 275 276
mas22
ScoritoSpeler14
#6195
Ik heb mijn team bijna af, ik twijfel nog over de 3e en 4e aanvaller.Optie A; Berhuis en Driouech,op...

Ik denk dat taylor heeft laten zien dat het absoluut geen 10 is. Berghuis blijft op rechts bij gebrek aan beter. Daarnaast speelt hij vanaf rechts ook beter dan vanaf 10. Akpom is geen 10 in het Ajax systeem, die is gewoon back-up spits.

Tahirovic is geen 8. Ik denk dat als iedereen weer fit is dat het middenveld wordt: 6 Henderson, 8 vd Boomen, 10 Hlynsson

Peli
Astarloa
#6200
Hahaha, je wilt gewoon dat we jouw team invullen.

Dat geldt voor 90% van de leden die op deadline day een accountje aanmaken, Astarloa ;-)

Sies
Astarloa
#6200
Hahaha, je wilt gewoon dat we jouw team invullen.

Zou iemand voor mij 2 keepers, 5 verdedigers, 6 middenvelders en 5 spitsen kunnen noemen die ik zeker moet hebben?

BartB
Sies
#6203
Zou iemand voor mij 2 keepers, 5 verdedigers, 6 middenvelders en 5 spitsen kunnen noemen die ik zeke...

Er kwam net een mooi data gedreven team voorbij. Scoor je beter dan 72% mee 😉

Scoritop

Oké ik heb er ook een:

Stengs en Sano 

of

Hlynsson en Chery

Ben Van Heck
Sies
#6203
Zou iemand voor mij 2 keepers, 5 verdedigers, 6 middenvelders en 5 spitsen kunnen noemen die ik zeke...

Benitez
Unnerstall

Geertruida
Ramalho
Dest
Boscagli
Kuipers

Veerman
Til
Steijn
Timber
Stengs
Willumson

 

De Jong
Pavlidis
Gimenez
Brobbey
Bakayoko

 

Gaat alleen niet lukken qua budget.

hansotjes
BartB
#6204
Er kwam net een mooi data gedreven team voorbij. Scoor je beter dan 72% mee 😉

Hij wil 5 spitsen he, geen 6

Peli
Ben Van Heck
#6206
BenitezUnnerstall GeertruidaRamalhoDestBoscagliKuipers VeermanTilSteijnTimberStengsWillumson &nbs...

Haha, wel lekker die 8x PSV ;-)

ScoritoSpeler14
Peli
#6197
Nu Henderson op 6 gaat spelen zijn er veel opties voor 8 (Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Fitz-Jim) en...

Ik denk dat Berghuis ook wel een echte 10 is, hij heeft de Europa League wedstrijden op 10 gespeeld. Akpom zal idd voornamelijk de backup van Brobbey zijn maar daar heeft Ajax nu ook Rijkhoff voor gehaald en Akpom heeft dit seizoen ook al een paar keer op 10 gespeeld. Rijkhoff zal denk ik ook wel kansen krijgen anders was hij vast niet terug gekomen, en Akpom stond in de interesse van een paar clubs maar mocht niet gaan dus ik denk hij ook wel minuten zal krijgen (anders hadden ze hem wel verkocht). 
Ook Taylor heeft wel eens op 10 gespeeld en van het Schip zei een tijdje geleden dat hij aanvallend veel bijdraagt met o.a. de loopacties, maar dat hij beter uit de verf zou komen met 2 middenvelders die defensief wat sterker zijn. Ik kan mij daarom wel voorstellen dat met bijv. Henderson en vd Boomen dat Taylor weer eens op 10 wordt opgesteld.

Ik denk wel dat je gelijk hebt dat Hlynsson de meest logische 10 is, maar voor 3.5 miljoen vind ik het persoonlijk best een riskante keuze. Ook omdat hij vrij jong is en nog niet heel stabiel. Maarja dat maakt het spelletje leuk, we weten achteraf pas wat de beste keuzes zijn. 

Peli
ScoritoSpeler14
#6209
Ik denk dat Berghuis ook wel een echte 10 is, hij heeft de Europa League wedstrijden op 10 gespeeld....

Prima 👍

BartB

'Veerman nog heel even uit de roulatie'  😬

FrankDeTank
Ben Van Heck
#6206
BenitezUnnerstall GeertruidaRamalhoDestBoscagliKuipers VeermanTilSteijnTimberStengsWillumson &nbs...

Waarom kies je voor Unnerstall als 2e keeper en niet voor een Bijlow bijvoorbeeld? Is dat vanwege z'n blessuregevoeligheid, of verwacht je gewoon meer tegengoals bij Feyenoord? 🙃

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hlynsson gaan ze er denk ik echt niet uithalen. Enige echte 10 + heeft een goede connectie met Berghuis die daardoor ook weer gaat renderen. Hlynsson lijkt me dus eerder een veilige keuze. Daarnaast is het ook niet 100% zeker dat v/d Boomen er direct staat toch? Die gaat rustig gebracht worden en afwisselen met Taylor denk ik.

ScoritoSpeler14
Ben Van Heck
#6213
Hlynsson gaan ze er denk ik echt niet uithalen. Enige echte 10 + heeft een goede connectie met Bergh...

Ja daar zit wat in. Wat denk je van Tahirovic? Die speelde de laatste paar wedstrijden goed, ik zou hem zelf eerder opstellen dan Taylor.

Peli
ScoritoSpeler14
#6214
Ja daar zit wat in. Wat denk je van Tahirovic? Die speelde de laatste paar wedstrijden goed, ik zou...

Ik zou Sjaak Swart nog eerder opstellen dan Taylor.

hansotjes

iemand een idee wie de pingels gaat nemen bij nec nu mattson weg is?

Sies
Peli
#6215
Ik zou Sjaak Swart nog eerder opstellen dan Taylor.

Jij zou Ivan Gabrich ook sneller opstellen dan Brobbey, maar dat heeft puur met clubvoorkeur te maken

Ben Van Heck
hansotjes
#6216
iemand een idee wie de pingels gaat nemen bij nec nu mattson weg is?

Proper wellicht? 

M Vado
BartB
#6211
'Veerman nog heel even uit de roulatie'  😬

Thanks, waar lees je dat? Dan neig ik toch naar Saibari. 

SSSTN middenveld gaat het doen de tweede seizoenshelft.

98% > 100% here I come 😋🏆

BartB
M Vado
#6219
Thanks, waar lees je dat? Dan neig ik toch naar Saibari. SSSTN middenveld gaat het doen de twee...

Een quote van Rik Elfrink ergens op een PSV side

JCG
BartB
#6220
Een quote van Rik Elfrink ergens op een PSV side

Rik zit er de afgelopen 24u al 5 keer naast...

Peli
Sies
#6217
Jij zou Ivan Gabrich ook sneller opstellen dan Brobbey, maar dat heeft puur met clubvoorkeur te make...

Onzin natuurlijk haha.
Mijn clubvoorkeur maakt van mij niet 1 of andere afgunstige sukkel hè (wel een doodgewone sukkel trouwens 😆)

Laatst gewijzigd
NielsH97

Tillman ligt er mogelijk enkele weken uit. Zal zomeer over bekend worden. Lijkt Ajax sowieso te missen.

Laatst gewijzigd
Frits

https://app.playsharper.com/games/afc-ajax-vs-psv-eindhoven-eredivisie-1706986800?tab=lineups_predictions

Wat denken we hiervan, Hlynnson bank?

Scoritop
Frits
#6224
https://app.playsharper.com/games/afc-ajax-vs-psv-eindhoven-eredivisie-1706986800?tab=lineups_predic...

Wat is dit precies Frits? 

1 2 ... 249 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.