Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 250 ... 273 274
hansotjes
Frits
#6224
https://app.playsharper.com/games/afc-ajax-vs-psv-eindhoven-eredivisie-1706986800?tab=lineups_predic...

Ik kan me niet voorstellen dat hij niet gaat spelen Frits

Peli
Frits
#6224
https://app.playsharper.com/games/afc-ajax-vs-psv-eindhoven-eredivisie-1706986800?tab=lineups_predic...

Een random voorspelling op een random website

hansotjes

-

Laatst gewijzigd
Frits
Scoritop
#6225
Wat is dit precies Frits? 

Een eventuele opstelling, gemaakt door een 'expert'. Weet niet wat ik ervan moet geloven.

mas22
ScoritoSpeler14
#6209
Ik denk dat Berghuis ook wel een echte 10 is, hij heeft de Europa League wedstrijden op 10 gespeeld....

Rijkhoff zal trainen met het eerste maar spelen bij JAJ

Laatst gewijzigd
mas22
Peli
#6215
Ik zou Sjaak Swart nog eerder opstellen dan Taylor.

En Taylor nog eerder dan Tahirovic :P

Chef83

De laatste twijfel is hier 

 

Geertruida en thy

Of 

Hancho en berghuis 

Karperdrol

Iemand die Lammers overweegt?

kunnen ook ff sparren voor de laatste uurtjes, helemaal prima

BartB
Frits
#6229
Een eventuele opstelling, gemaakt door een 'expert'. Weet niet wat ik ervan moet geloven.

Haha heb ff zitten klikken op die site. Die 'voorspellen' Warmerdam in de spits bij Sparta dit weekend en Cathline in de verdediging bij Almere City. Tot zover die website... 😂

hansotjes
BartB
#6234
Haha heb ff zitten klikken op die site. Die 'voorspellen' Warmerdam in de spits bij Sparta dit weeke...

Warmerdam Cathline dus pareltjes ;)

BartB

Cathlin niet. Die is Aanvaller in Scorito. maar blijkbaar speelt ie dus in de verdediging dit weekend. Haal 'm maar snel uit je team ;)

hansotjes

Wat denken jullie tussen deze opties:

  • El karouani + Geertruida + Chery
  • Propper + Flamingo + Saibari

Pablito
Karperdrol
#6233
Iemand die Lammers overweegt? kunnen ook ff sparren voor de laatste uurtjes, helemaal prima

Ik heb hem nu in mn team maar heb er weinig anderen over gehoord hier. Ondanks dat hij natuurlijk nog weinig heeft gescoord heb ik het gevoel dat hij er nog aardig wat gaat inleggen

hansotjes
Karperdrol
#6233
Iemand die Lammers overweegt? kunnen ook ff sparren voor de laatste uurtjes, helemaal prima

Leuke optie, maar mijn team haalt hij niet

KippA
hansotjes
#6237
Wat denken jullie tussen deze opties: El karouani + Geertruida + Chery Propper + Flamingo + Saib...

Optie 1 zou ik dan voor gaan zodat je in ieder geval Geertruida heb. 
Propper heeft ook alweer 4 gele kaarten, vind ik een risico.
El Karouani en Flamingo blijven beide spelen naar mijn idee. Allebei goede pick.

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Wat denken jullie van veerman of Steijn? Ik moet kiezen tussen een van die 2. Straks is psv al kampioen en gaat bosz misschien wel rouleren. Ook met het oog op het EK

Frits

Keepersdiscussie:
Benitez + Bakker (5M), Unnerstal + Barkas (4,75M), Barkas + Bakker (2,75M).

ralfinho77

Of ik vervang Gimenez voor berghuis, maar ik heb liever niet 2 aanvallers van dezelfde topteams. Hoe kijken jullie er tegenaan? Gimenez heeft nu misschien een dip en zal daarom minder gekozen worden, maar ik verwacht dat hij het net wel weer laat bollen. Hoe kijken jullie naar de top spitsen? Nu is Brobbey daar bijgekomen 

ralfinho77
Frits
#6242
Keepersdiscussie:Benitez + Bakker (5M), Unnerstal + Barkas (4,75M), Barkas + Bakker (2,75M).

Ik heb de lange en bakker

Frits
ralfinho77
#6244
Ik heb de lange en bakker

Ik nu Unnerstal/Barkas, maar die 2 miljoen extra van Barkas/Bakker is ook wel lekker.

Fietsbel

Voor de 1750k middenvelder. Wie van de 3 krijgt zijn basisplaats óf gaat het meeste minuten maken: Kjolo, Sadilek of toch Eiting?

 

Sidenote Sadilek op 4x geel, dus is bij de volgende geschorst. 

M Vado

De laatste twijfel.. Iemand hier nog een mening over?

1) Benitez - Hancko - Driouech/Seuntjes (3e aanvaller)
2) De Lange - Geertje - Thy (3e aanvaller)
3) De Lange - Hancko - Berghuis (3e aanvaller)

 

JoeyvanBomen

Mijn puzzel is gelegd. Het voelt wat beklemmend om 5M voor een middenvelder van Twente neer te leggen zonder een van Ajax of psv in mijn op te nemen, maar het zijt zo. 

ik ga verder niks verklappen behalve:

-geen gimenez, want dat was een te grote tol

-wel twee aanvallers van hetzelfde team, want dat kan prima.

 
- twee topverdedigers met drie prima verdedigers roulerend er om heen


-een middenveld met twee Feyenoord spelers en een aanval met twee psv'ers, maar geen Mexicaan 

-twee keepers die tezamen minder dan 3M kosten 

-sano, kitolano en Thy zitten er ook bij 

Laatst gewijzigd
Limburgg
Peli
#6215
Ik zou Sjaak Swart nog eerder opstellen dan Taylor.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

BarryE1

Hoe duur is Sjaak Swart? 

1 2 ... 250 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.