Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 251 ... 273 274
Peli
BarryE1
#6250
Hoe duur is Sjaak Swart? 

5 euros

hansotjes
JoeyvanBomen
#6248
Mijn puzzel is gelegd. Het voelt wat beklemmend om 5M voor een middenvelder van Twente neer te legge...

Ik ga verder niks verklappen behalve:

Om vervolgens praktisch je hele team te beschrijven hahaha

 

Peli
JoeyvanBomen
#6248
Mijn puzzel is gelegd. Het voelt wat beklemmend om 5M voor een middenvelder van Twente neer te legge...

Je gaat verder niks verklappen....... behalve 9 van de 18 namen in je selectie 😅

stefbeukers

De duurste man uit het spel; waarom kies je 'm niet of waarom kies je 'm wel?

Peli
stefbeukers
#6254
De duurste man uit het spel; waarom kies je 'm niet of waarom kies je 'm wel?

Wel: Omdat je een fikse inhaalslag moet maken voor dat gouden bekertje of winst in de subleague

Niet: Omdat hij de balans in je elftal volledig in de war schopt

Limburgg

Hoe denken jullie over  Paixao.... ik vind het toch maar een raar idee om geen Feyenoord aanvaller mee te nemen , als ik kies voor m'n opstelling zonder Santi 🙄

Bowwwy

Overwegen mensen bakker en backhaus. Flink besparend en de programma's kunnen best goed samen. Of kost dit echt teveel punten? 

Godenzonen van Pele
stefbeukers
#6254
De duurste man uit het spel; waarom kies je 'm niet of waarom kies je 'm wel?

Wel: omdat hij naar mijn verwachting gewoon de goals voor Feyenoord blijft maken, is daarmee tevens makkelijk captain te maken. In je middenveld en achterhoede kun je nog steeds twee toppers kwijt aangevuld met goedkopere spelers die in mijn optiek gewoon gaan leveren. Plus: in de Eredivisie is verdedigen niet tot kunst verheven, dus hoevaak gaan de topploegen echt de nul houden?

Bowwwy
Limburgg
#6256
Hoe denken jullie over  Paixao.... ik vind het toch maar een raar idee om geen Feyenoord aanval...

Paixao vind ik echt te licht. Rolt meer dan dat je scoort of assist. En dat zeg ik als Feyenoorder die elke wedstrijd kijkt.

Limburgg
Bowwwy
#6257
Overwegen mensen bakker en backhaus. Flink besparend en de programma's kunnen best goed samen. Of ko...

Bakker en Barkas lijkt me dan een betere optie..... 

JoeyvanBomen

goed dan, nog even door puzzelen. Absolute laatste loodjes, maar als iemand mij wegwijs kan maken tussen deze twee opties, zou ik zeer appreciëren:


Steijn + bakayoko  of:

gimenez + namli 

Bowwwy

Laatste saibari Geertruida 

of

til hancko

 

wat zal t meeste aan punten opleveren?

Peli
Bowwwy
#6259
Paixao vind ik echt te licht. Rolt meer dan dat je scoort of assist. En dat zeg ik als Feyenoorder d...

Eens, als mede-Feyenoorder (met een seizoenkaart).
Die is niet eens in me opgekomen om te picken, geen enkele Feyenoord aanvaller buiten Santi trouwens.

BobW

Welke 2 van deze 3: Kitolano, Chery en Namli?

 

Ik blijf maar wisselen...

Peli
JoeyvanBomen
#6261
goed dan, nog even door puzzelen. Absolute laatste loodjes, maar als iemand mij wegwijs kan maken tu...

Gimenez + Namli, easy

Peli
Bowwwy
#6262
Laatste saibari Geertruida  of til hancko   wat zal t meeste aan punten opleveren?

Saibari + Geertruida, zou ik zeggen.

hansotjes
JoeyvanBomen
#6261
goed dan, nog even door puzzelen. Absolute laatste loodjes, maar als iemand mij wegwijs kan maken tu...

gimenez + namli

Astarloa

Ik peer hem hier want dit is niet meer te doen. Voor ieder actief forumlid alvast bedankt voor de leuke en informatieve dicussies en succes gewenst voor de 2e helft..

hansotjes
BobW
#6264
Welke 2 van deze 3: Kitolano, Chery en Namli?   Ik blijf maar wisselen...

zijn niet even duur laatste keer dat ik keek

hansotjes
Bowwwy
#6262
Laatste saibari Geertruida  of til hancko   wat zal t meeste aan punten opleveren?

saibari geertruida sws

Limburgg
Peli
#6263
Eens, als mede-Feyenoorder (met een seizoenkaart).Die is niet eens in me opgekomen om te picken, gee...

Bij mij ook niet maar als ik zo naar m'n team Santi loze team kijk dan voelt het raar zonder Feyenoord aanval dus was even de eventuele opties aan het bekijken, maar ik laat hem links liggen inderdaad. 

Godenzonen van Pele
BobW
#6264
Welke 2 van deze 3: Kitolano, Chery en Namli?   Ik blijf maar wisselen...

Alledrie haha!

Peli
Astarloa
#6268
Ik peer hem hier want dit is niet meer te doen. Voor ieder actief forumlid alvast bedankt voor de le...

Insgelijks, succes.

NielsH97

Steijn is een must have in mijn ogen, zijn pickrate zal redelijk laag zijn doordat hij van 2,5 naar 5 miljoen gaat. In de Scorito podcast werd dit ook geopperd. Twente heeft veel makkelijke thuiswedstrijden, krijgt weinig tegengoals en Steijn is een soort Til. Alleen scoren bij PSV veel verschillende spelers en Steijn zal nog genoeg goals/assists maken/geven met dit resterend programma. 

Scorriemorrie


  1. Berghuis

  2.  Lozano

  3. Lammers

  4.  Boadu 


Als 3de aanvaller? of Gimi en dan de rest flink stuk minder...? 

1 2 ... 251 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.