Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 252 ... 273 274
Frits

Waarom kiezen weinig mensen voor Unnerstall?

 

M Vado
Frits
#6276
Waarom kiezen weinig mensen voor Unnerstall?  

Zie hier; https://www.transfermarkt.com/eredivisie/weisseweste/wettbewerb/NL1

BartB
Frits
#6276
Waarom kiezen weinig mensen voor Unnerstall?  

Ik denk omdat veel mensen (zoals ik) er voor kiezen om te besparen op de keepers. Ik vind dat je als 2e keeper minimaal Bakker moet hebben en geen Backhaus. Dan zit je dus al op 4 miljoen voor 2 keepers. Dat is 1,25 miljoen meer dan mijn eigen keepers combi.

Dat geld besteed ik liever in andere linies

Laatst gewijzigd
Godenzonen van Pele
Scorriemorrie
#6275
Berghuis  Lozano Lammers  Boadu  Als 3de aanvaller? of Gimi en dan de rest fl...

Waarom is de rest een stuk minder als je Giminez neemt? 

 

Stel je neemt Giminez met achterin bijv Kramer (8,25 mln). Dat heeft tot en met nu 3.022 opgeleverd.

Als je Giminez niet neemt zou je bijvoorbeeld naar Bakayoko en Kuipers (6 mln) kunnen gaan, dat heeft tot nog toe 2.584 opgeleverd.

Van beiden weet je echter niet in welke mate ze gaan scoren, dat weet je met Giminez in principe wel.

 

Ga je met het verschil dat je hiermee gaat vrij maken heel veel meer punten halen met onzekere dure spelers in andere linies? Op het middenveld blijft het gissen wie bij PSV en Ajax straks gaan spelen. Roulatie ligt daar ook op de loer.

Ben Van Heck

Van der Water of Vivaldo als 5e aanvaller van 500k? Vivaldo is de vervanger van Zeefuik hoorde ik? Maar Van der Water zit bij een beter draaiend PEC. Weet alleen niet of hij voor de basis gehaald is...

Bvdree

Mijn enigste echte dilemma, Berghuis of anders een Psv middenvelder. Voorheen stond hij als M maar nu als A.

Kwestie van 343 of 352 switchen

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie
Godenzonen van Pele
#6279
Waarom is de rest een stuk minder als je Giminez neemt?    Stel je neemt Giminez met ach...

Ik kan de andere linies dan met 4 miljoen versterken,  dan vooral de verdediging , een Geertje en een Brenet zit er dan niet in + mn 5de en 6de middenvelder zijn dan 500 k en de aanvaller 4 en 5 bijzonder karig, + stel Gimi raakt geblesseerd hou je vrij weinig over, mja om daar op te anticiperen is niet te doen natuurlijk.  Nijg er soms ook naar om te doen en ben benieud naar de pickrate van Gimi nu, zal niet zo hoog zijn denk. 

mas22
Godenzonen van Pele
#6279
Waarom is de rest een stuk minder als je Giminez neemt?    Stel je neemt Giminez met ach...

Jij wil wel heel graag dat iedereen gimenez neemt

Bvdree

Groot fan van Gimi, maar zonder hem en Pavlidis ben ik in de breedte zoveel sterker

Laatst gewijzigd
M Vado

Het is Godenzonen van Pele zelfs nog gelukt ook, ik heb ineens een mooie variant kunnen bouwen MET Gimenez. 

Nu nog in totaal 3 team varianten over.. Grootste verschillen: 1 met Benitez, 1 met Gimenez, 1 met Stengs. Vanavond iene miene mutte. 

Laatst gewijzigd
Godenzonen van Pele
mas22
#6283
Jij wil wel heel graag dat iedereen gimenez neemt

Nou willen is een groot woord, maar ik vind oprecht dat er heel makkelijk over wordt gedaan om hem te skippen.

Ja hij is duur, maar ik denk nog steeds een garantie op doelpunten. Welke andere aanvallers met een lager prijskaartje zijn dat?

 

Je kan dat geld steken in bijvoorbeeld Hlynsson of Til/Saibari. Vraag is: durf je dat aan? Rouleren en niet weten wie er straks gaan spelen.

Ik denk dat je met Steijn en Timber zekerheid hebt, met daarachter leuke opvullingen als bijvoorbeeld Kitolano, Chery en Namli.

 

Je kan het geld er ook achterin inpompen. Dest en Hancko/Geertruida zijn zekerheidjes, dan pomp je dat geld achterin wellicht in een extra verdediger van psv of feyenoord. Kun je doen natuurlijk, maar als ze de 0 niet houden ben je bij twee verdedigers de 0 kwijt. Twente of AZ achterin zou ook nog kunnen natuurlijk erbij.

Bvdree

Ik doe ze liever niet, maar toch nog eentje:

Kuipers en Cathline 

Of

Penetra en Driouech

(en ik heb verder niemand van az)

Desernooo
Godenzonen van Pele
#6286
Nou willen is een groot woord, maar ik vind oprecht dat er heel makkelijk over wordt gedaan om hem t...

Ik vind je beredenering vrij aardig, ik ben Gimenez ook weer aan het overwegen.

Daarvoor lever ik in 2 linies iets meer in (in plaats van Til 2 spelers 1.5m & in de verdediging Kramer ipv Kuipers). 

Gimenez gaat echt wel weer scoren, eens!

Peli
Godenzonen van Pele
#6279
Waarom is de rest een stuk minder als je Giminez neemt?    Stel je neemt Giminez met ach...

Jij weet nu (in principe) al in welke mate Gimenez gaat scoren?

PB me even. En graag ook in welke wedstrijden.
Dan ga ik alvast naar de bookies met die info 😁

Peli
Ben Van Heck
#6280
Van der Water of Vivaldo als 5e aanvaller van 500k? Vivaldo is de vervanger van Zeefuik hoorde ik? M...

Vd Water, Vivaldo, Cathline....
Niet te lang over nadenken. Je gaat hem hooguit op je bank moeten zetten en zelfs dat liever niet.

Peli
Bvdree
#6287
Ik doe ze liever niet, maar toch nog eentje: Kuipers en Cathline  Of Penetra en Driouech (e...

Kuipers en Cathline

M Vado

Quote van de trainert van ajax;

'Waar Henderson gaat spelen, betekent dat ook dat een andere speler geslachtofferd gaat worden. Van 't Schip wil niet zeggen welke speler zijn basisplaats tegen PSV kwijt zal zijn. Mogelijk zal dit bovendien per duel anders zijn. 'Het zijn op zich allemaal goede voetballers. Tahirović is anders dan Taylor. Hlynsson is ook weer anders dan Taylor en Tahirović. Per wedstrijd zal dat bekeken worden en op een gegeven moment hoop je dat je op een middenveld komt dat goed op elkaar ingespeeld raakt.'


Laatst gewijzigd
Peli
M Vado
#6292
Quote van de trainert van ajax;'Waar Henderson gaat spelen, betekent dat ook dat een andere speler g...

"en op een gegeven moment hoop je dat je op een middenveld komt dat goed op elkaar ingespeeld raakt"

Dat gedeelte van het citaat had je beter kunnen highlighten ;-)

pannajunkie

Het middenveld van Ajax lijkt mij geen rocket science ;)

M Vado
Peli
#6293
"en op een gegeven moment hoop je dat je op een middenveld komt dat goed op elkaar ingespeeld raakt"...

Tja, ik denk dat de gehele zin wel een highlight waardig is. Hlynsson verdwijnt zo weer iets verder naar de achtergrond - en Gimenez meer naar de voorgrond. 

Peli
M Vado
#6295
Tja, ik denk dat de gehele zin wel een highlight waardig is. Hlynsson verdwijnt zo weer iets verder...

Haha. Mooi hoe Van 't Schip niks nieuws zegt en dat het toch voor nieuwe onzekerheid zorgt hij sommige TC deelnemers. 

bart1e

Meerdink + nuytinck of driouech + van bruggen? 

M Vado
Peli
#6296
Haha. Mooi hoe Van 't Schip niks nieuws zegt en dat het toch voor nieuwe onzekerheid zorgt hij sommi...

Niets nieuws is ook voldoende in deze. Hij had ook juist iets kunnen benoemen dat zou wijzen op vastigheid, dat is niet gebeurd. Ik zie zoveel gevarieerde opstellingen van ajax, zelfs van ajacieden, dus dat + het aantal tegengoals, etc., mij de keuze makkelijker maakt nu. 

Deelde het trouwens puur voor mensen die er eventueel wel wat aan hebben. Niet voor mensen die op elk bericht negatief reageren :)

Ik heb idd nog 3 varianten klaar staan waarbij vooral Benitez/Stengs/Gimenez een rol spelen. Verder weinig onzekerheid hoor, dat ene procentje erbij gaat me met m'n huidige team wel lukken, alle vertrouwen in ;)

Karperdrol

Wat denk jij dat het ajax middenveld gaat worden dan Peli? Zelf denk ik Henderson, taylor en Hylnsson. 

Desernooo

Iemand die voor de laatste loodjes even wilt sparren? Heb 3 mogelijke teams. Grote verschil in de teams:

 

 1) edvardsen - til - geertruida

2) gimenez - chery - geertruida

3) gimenez - kitolano - hancko

kleine wijzigingen op de bank hierdoor maar bovenstaande grootste dilemma. Wat zouden jullie doen?

1 2 ... 252 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.