Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 253 ... 273 274
Peli
M Vado
#6298
Niets nieuws is ook voldoende in deze. Hij had ook juist iets kunnen benoemen dat zou wijzen op vast...

Oeh, een sneertje 😇

Negatief, zo vat jij het op.
Ik zie het als constructief. De positievere benadering van "negatief" dus ;-)


Laatst gewijzigd
Peli
Karperdrol
#6299
Wat denk jij dat het ajax middenveld gaat worden dan Peli? Zelf denk ik Henderson, taylor en Hylnsso...

Ik ook, als ik Van 't Schip een beetje goed inschat.
En als Taylor blijft underperformen kan hij daar zo Tahirovic voor inbrengen.

M Vado
Peli
#6301
Oeh, een sneertje 😇Negatief, zo vat jij het op.Ik zie het als constructief. De positievere benaderi...

Ik zie liever jouw berichten liever dan de vele opstellingsvragen, maar het mag dan wel iets minder 'constructief' soms, ghehe. Het is dat je een mede Feyenoorder bent. 

Succes allemaal met de laatste uurtjes!

Laatst gewijzigd
Peli
M Vado
#6303
Ik zie liever jouw berichten liever dan de vele opstellingsvragen, maar het mag dan wel iets minder...

Op een forum worden meningen gedeeld. En soms gaan die in tegen die van een ander.
Het is van mij uit absoluut nooit negatief bedoeld. 

Anyway, ontopic:
Mijn team voor de laatste 15 potjes staat (eindelijk) volledig klaar, evenals de opstelling voor dit weekend.

Veel succes allen met de laatste loodjes!
En ik ben benieuwd naar al jullie definitieve teams, straks na 20:00 uur.

ScoritoSpeler14

@Desernooo Optie 2

@Karperdrol 
Ik denk dat Henderson de enige zekerheid is, en Hlynsson de meest voordehand liggende keuze op 10 is.
Maar het zal nog wel wat schuiven, en zeker de 8 positie is een grote gok (ik zou zelf vd Boomen of Tahirovic neerzetten, maar ik denk dat Taylor daar in 1e instantie blijft spelen). Henderson kan ook op 8, als hij daar speelt is het aannemelijk dat dit ten koste van Taylor of Hlynsson gaat, en vd Boomen of Tahirovic op 6 staat. Manssverk kan ook nog als hij weer fit is, het blijft puzzelen

@M Vado
Mee eens, het middenveld is gewoon niet zeker en Ajax middenvelders blijven daarom wel een gok.

mas22

Tahirovic hoort niet in de basis en zeker niet op 8. Ik verwacht branco op 8 als hij fit is en taylor op de bank.

soj

Verschilt per wedstrijd of taylor of tahirovic zei van t schip net op persco

Desernooo
ScoritoSpeler14
#6305
@Desernooo Optie 2@Karperdrol Ik denk dat Henderson de enige zekerheid is, en Hlynsson de meest...

Thanks. Dat heeft wel als gevolg dat (bij 4 middenvelders) er een 750k speler op de bank zit. Dan nog steeds?

Limburgg

Optie 2 zonder twijfel 

Limburgg
Desernooo
#6300
Iemand die voor de laatste loodjes even wilt sparren? Heb 3 mogelijke teams. Grote verschil in de te...

Optie 2 zonder twijfel 

Desernooo
Limburgg
#6310
Optie 2 zonder twijfel 

Ook als daardoor je 5de & 6de middenvelder 750k & 500k zijn?

Limburgg
Desernooo
#6311
Ook als daardoor je 5de & 6de middenvelder 750k & 500k zijn?

Dat is het gevolg als je Santi wilt meenemen.... ik heb twee teams staan en het team zonder Santi voelt toch iets fijner aangezien het eens stuk breder is , en het andere team voelt fijner omdat Santi erin zit 🤣

Nazgulsauron

Zijn er nog mensen zonder Feijenoord middenvelder? Dat lijkt de enige manier om Steijn & Gimenez erin te krijgen, Maar zit dan ook met 500k voor de 6e mid en 4e/5e aanvallers. Eventueel Namli of Chery downgraden om in ieder geval die 4e aanvaller nog 750k te maken.

Waarschijnlijk toch gewoon in m'n normale variant zonder Gimenez eindigen.

Chef83

Ik moet nu aleen nog een 500 verdediger maar zou het echt niet weten  iemand een tip ? Plat is gebleseerd maar kan nergens vinden wat hij heeft

shakingmcj

Oppegard gehuurd van Psv aan heracles. Die gaat toch wel spelen voor 500k. Maar je moet je afvragen of je een Heracles verdediger wil

Nazgulsauron

Hlynson, Namli, Saibari, of Sano voor één plek dit weekend. Neig naar Sano :')

RvhC74

Barkas, Bakker

Geertruida, Hancko. Dest, Kramer, El Karouani

Hylnsson. Saibari, Timber, Kitolano, Chery, Namli

Brobby, de Jong, Boadu, Adekanye, Cathlne

Laatst gewijzigd
mas22

Het puzzelen is klaar. Iedereen veel succes!

Barbas, bakker

Dest, Geertruida, brenet, kramer, Jacobs

Steijn, timber, hlynsson, chery, velanas, Sano

De Jong, brobbey, boadu, cathline, adekanye 

 

En KKD

raatsie, jansen

St jago, bijleveld, blokzijl, schenk, hardeman 

Ould-chick, vd sande, breij, botos, smeets, Ludwig

Kaars, veerman, postema, livramento, kalinauskas 

 

Ruhs49

Barkas Bakker

Geertruida Dest Kuijpers Horemans Jacobs

Timber Hlynsson Steijn Chery Namli Sano

Gimenez Brobbeast Edvardsen Parrot V/d Water

Desernooo

Barkas Bakker

Dest Flamingo Geertruida Kramer Jacobs

 

Timber Steijn Namli Sano Chery Ritmeester vd Kamp

 

De Jong Brobbey Gimenez Driouech Ould Chikh. 

Brand los!

Laatst gewijzigd
Benzardi

Na 3 scheidingen en een nieuwe vriendin (die ook weg is) zijn dit de 18 Duracelli's die we bij elkaar hebben gesmokkeld. 😁 

Unner,Gassel

Dest, Hancko,Propper,Verdonk,Oppegard

Steijn,Til,Wieffer,Willumsson,Kitolano,Domgjoni

de Jong,Brobbey,Lammers,Uddenas,Baeten

 

We staan momenteel op 90,7%, dus laat de onheil maar komen 😁😇😌

Jorqaef8794

Barkas , bakker

geertruida, Dest , propper , el karouani , van bruggen 

Steijn, stengs, timber, saibari, namli, chery

L. De Jong, Brobby , Adekanye, Cathline, Vivaldo

Bobby37

Yes, eindelijk klaar met het steeds opnieuw puzzelen. Blij dat het eindelijk 20 uur is en we er vanaf kunnen blijven :)

Mijn idee was om op de verdediging te bezuinigen en op een gegeven moment had ik een verdediging staan van dest-ramalho-hancko-geertruida :p

 

Maarja, het is uiteindelijk dit geworden:

 

Barkas-bakker

Dest-hanco-flamingo-kramer-van Bruggen

Til-timber-steijn-saibari-namli-sano

Brobby-de jong- berghuis-parrot-cathline

M Vado

Barkas, Bakker

Dest, Geertruida, Flamingo, Kramer, Jacobs

Steijn, Timber, Stengs, Saibari, Namli, Sano

De Jong, Brobbey, Thy, Driouech, Cathline 

Wat opvalt is dat de lui om me heen bovenin in de subpoules allemaal Gimenez hebben.

Succes!

Hay

Keepers: Barkas-Bakker (2,75 M)

Verdedigers: Hancko-Dest-Flamingo-Kramer-v Bruggen (11,25 M)

Middenvelders: Timber-Steijn-Saibari-Namli-Goudmijn-Sano (14,75 M)

Aanvallers: Brobby-de Jong-Gimenez-Adekanye-Chatline (18,25 M

Zekerheidje Mattsson viel af. Door zijn vorm de laatste wedstrijden voor de winterstop, snelle terugkeer van de Afrika cup en de blessures bij PSV gekozen voor Saibari. Gimenez was ook nog een twijfelgeval maar ik verwacht dat hij wel weer flink gaat scoren en is regelmatig ook zeer geschikt als captain. Dan wordt de rest natuurlijk wat minder maar ik heb wat opties vergeleken en denk het redelijk te kunnen opvangen. Uiteindelijk 3XPSV, 3xFeyenoord, 1x Ajax, 1x Twenten en geen speler van AZ. We gaan zien wat het waard is, allemaal veel succes!

1 2 ... 253 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.