Ik zie liever jouw berichten liever dan de vele opstellingsvragen, maar het mag dan wel iets minder 'constructief' soms, ghehe. Het is dat je een mede Feyenoorder bent.
Succes allemaal met de laatste uurtjes!
Op een forum worden meningen gedeeld. En soms gaan die in tegen die van een ander.
Het is van mij uit absoluut nooit negatief bedoeld.
Anyway, ontopic:
Mijn team voor de laatste 15 potjes staat (eindelijk) volledig klaar, evenals de opstelling voor dit weekend.
Veel succes allen met de laatste loodjes!
En ik ben benieuwd naar al jullie definitieve teams, straks na 20:00 uur.
@Desernooo Optie 2
@Karperdrol
Ik denk dat Henderson de enige zekerheid is, en Hlynsson de meest voordehand liggende keuze op 10 is.
Maar het zal nog wel wat schuiven, en zeker de 8 positie is een grote gok (ik zou zelf vd Boomen of Tahirovic neerzetten, maar ik denk dat Taylor daar in 1e instantie blijft spelen). Henderson kan ook op 8, als hij daar speelt is het aannemelijk dat dit ten koste van Taylor of Hlynsson gaat, en vd Boomen of Tahirovic op 6 staat. Manssverk kan ook nog als hij weer fit is, het blijft puzzelen
@M Vado
Mee eens, het middenveld is gewoon niet zeker en Ajax middenvelders blijven daarom wel een gok.
Zijn er nog mensen zonder Feijenoord middenvelder? Dat lijkt de enige manier om Steijn & Gimenez erin te krijgen, Maar zit dan ook met 500k voor de 6e mid en 4e/5e aanvallers. Eventueel Namli of Chery downgraden om in ieder geval die 4e aanvaller nog 750k te maken.
Waarschijnlijk toch gewoon in m'n normale variant zonder Gimenez eindigen.
Het puzzelen is klaar. Iedereen veel succes!
Barbas, bakker
Dest, Geertruida, brenet, kramer, Jacobs
Steijn, timber, hlynsson, chery, velanas, Sano
De Jong, brobbey, boadu, cathline, adekanye
En KKD
raatsie, jansen
St jago, bijleveld, blokzijl, schenk, hardeman
Ould-chick, vd sande, breij, botos, smeets, Ludwig
Kaars, veerman, postema, livramento, kalinauskas
Na 3 scheidingen en een nieuwe vriendin (die ook weg is) zijn dit de 18 Duracelli's die we bij elkaar hebben gesmokkeld. 😁
Unner,Gassel
Dest, Hancko,Propper,Verdonk,Oppegard
Steijn,Til,Wieffer,Willumsson,Kitolano,Domgjoni
de Jong,Brobbey,Lammers,Uddenas,Baeten
We staan momenteel op 90,7%, dus laat de onheil maar komen 😁😇😌
Yes, eindelijk klaar met het steeds opnieuw puzzelen. Blij dat het eindelijk 20 uur is en we er vanaf kunnen blijven :)
Mijn idee was om op de verdediging te bezuinigen en op een gegeven moment had ik een verdediging staan van dest-ramalho-hancko-geertruida :p
Maarja, het is uiteindelijk dit geworden:
Barkas-bakker
Dest-hanco-flamingo-kramer-van Bruggen
Til-timber-steijn-saibari-namli-sano
Brobby-de jong- berghuis-parrot-cathline
Keepers: Barkas-Bakker (2,75 M)
Verdedigers: Hancko-Dest-Flamingo-Kramer-v Bruggen (11,25 M)
Middenvelders: Timber-Steijn-Saibari-Namli-Goudmijn-Sano (14,75 M)
Aanvallers: Brobby-de Jong-Gimenez-Adekanye-Chatline (18,25 M
Zekerheidje Mattsson viel af. Door zijn vorm de laatste wedstrijden voor de winterstop, snelle terugkeer van de Afrika cup en de blessures bij PSV gekozen voor Saibari. Gimenez was ook nog een twijfelgeval maar ik verwacht dat hij wel weer flink gaat scoren en is regelmatig ook zeer geschikt als captain. Dan wordt de rest natuurlijk wat minder maar ik heb wat opties vergeleken en denk het redelijk te kunnen opvangen. Uiteindelijk 3XPSV, 3xFeyenoord, 1x Ajax, 1x Twenten en geen speler van AZ. We gaan zien wat het waard is, allemaal veel succes!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.