Mijn team voor de resterende wedstrijden. Cappie Steijn dit weekend met 1-3 AJAX-PSV als voorspelling wedstrijd vd week. Gokje gewaagd met Eiting en de 2 x 2 mil aanvallers. 96.5% op dit moment en we gaan kijken of we het gouden bekertje halen. Duidelijk voor Twente gegaan met Steijn, Rots, Propper en Eiting. Ik zie overigens in mijn pouletjes weinig Steijn.
Keepers: Barkas-Bakker (2,75 M)
Verdedigers: Geertruida-Dest-Pröpper-Kramer-v Bruggen (13,00 M)
Middenvelders: Timber-Steijn-Til-Namli-Eiting-Sano (17,25 M)
Aanvallers: Brobby-de Jong-Thy-Rots-Chatline (14,5 M)
Yes, door de berichtgeving omtrent zijn fitheid durf ik hem wel aan. Zit dit weekendje op zowel mijn bank als die van FC Twente.
En Hancko i.p.v Geertruida was een compromis met mezelf, mede vanwege budget ;-)
Mooi, erg benieuwd naar Myron, gezien het programma van Twente kan dat echt een heerlijke pick worden. We gaan het zien, hopelijk is Rots a poor mans topper ;-)
Wie is iedereen zijn captain dit weekend?
Barkas, Bakker
Dest, Hancko, Brenet, Flamingo, van Bruggen
Timber, Stein, Kitolano, Hlynsson, Saibari, Sano
De Jong, Brobbey, Edvardsen, Meerdink, Cathline
KKD:
Smits, Jansen
Reith, st.Jago, Prins, Schenk, Hardeman
Ould-chikh, Brein, Meerveld, Schreuders, Botos, Kwakman
Postema, Smit, Omarsson, van Mieghem, Akkerman
Barkas, Bakker
Dest, Hancko, El Karouani, Kramer, Van Bruggen
Stengs, Timber, Hlynsson, Saibari, Chery, Namli
De Jong, Brobbey, Boadu, Thy, Cathline
We schelen niet veel, hier:
Flamingo
Steijn, Willumsson, Kitolano
Parrott
Hopen op veel moois van Boadu
Luuk de Jong (79%) en Brobbey (78%) voor Topcoachbegrippen heel veel gekozen. Topscorers Pavlidis (20%) en Gimenez (27%) juist erg weinig, maar verklaarbaar natuurlijk. Dat zou er een aantal speelrondes geleden toch heel anders uit hebben gezien. Lozano (4%) trouwens opvallend weinig gekozen naar mijn mening, al heb ik hem zelf uiteindelijk ook niet.
Leuk team, lijkt erg op de mijne. Ook de gok genomen dus met Til én Saibari. Ik heb alleen Propper, Stengs en Berghuis ipv El Karouani, Eiting en Gimenez. Benieuwd wat de betere keuze gaat zijn!
14 spelers hetzelfde, waaronder de keepers en de hele verdediging :)
Waar jij kitolano en chery hebt, heb ik til en saibairi en in plaats van giminez en seuntjes heb ik berghuis en parrot.
Captain dit weekend is de Jong. Gokkend op de zwakke verdediging van ajax.
Durfde boadu toch net niet aan en heb wat goed te maken dus hopen dat de grote 3 de trend voortzetten
Gimenez luuk Brobbey + driouech en cathline
Iets bespaard op het middenveld waar de mogelijkheid er is
Stein timber kitolano namli + chery sano
Verdediging gebaseerd op de expected Goals tegen voor Feyenoord met een lage pickrate speler
Geertruida trainer flamingo + Kramer Jacobs
Op keepers voor het eerst in mijn scorito carierre erg bespaard en geen topper
Barkas bakker
Opzich best tevreden had op voorhand iets meer psv en twente en nec gewilt.
Maar door t vertrek van mottson viel nec af. En door ugalde en het gewisseld van psv werd het me iets te onzeker.
Na het lezen van het team van @sjaris is dit wel erg grappig. Vooral omdat ik seuntjes ook nog overwoog. Maar wegens Kramer en zijn ego niet genomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.