Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 255 ... 273 274
ralfinho77

Toch grappig is dat de waan van de dag regeert. Nu lees ik dat Santi door 27% is gekozen. 2 pingels gemist en hij staat al een aantal wedstrijden droog. Natuurlijk is het geen garantie op doelpunten, maar ik verwacht wel dat hij snel weer gaat scoren. En dan boadu met 3 miljoen. Ik moet nog maar zien wat dat gaat worden. Weinig gespeeld de laatste 3 jaar en dan heb je ook nog Ricky daarachter. Plus boadu is gehuurd en niet gekocht. 

Limburgg
ralfinho77
#6351
Toch grappig is dat de waan van de dag regeert. Nu lees ik dat Santi door 27% is gekozen. 2 pingels...

Ik ga er ook vanuit van Santi weer goed gaat scoren , maar de 7 miljoen paste echt niet bij mijn andere keuzes. Ik had hem graag meegenomen.

ralfinho77

Mijn team

De lange 

geertruida el karouani smal

timber Steijn chery Kitolano 

Gimenez Brobbey de jong

bank

Bakker

J kramer namli driouech

 

tribune

Jacobs sano adekanye

Fietsbel

Unnerstall

Geertruida - Dest - Smal

Timber - Til - Kitolano - Wieffer

De Jong (C) - Brobbey - V. Edvardsen

 

Bakker - van Rooij - Chery - Parrott

 

Jacobs - Goudmijn - Cathline

 

Bewust voor 2x defensief Twente gekozen en daarmee een hoop geld gespaard door 2x defensief voor PSV of Feyenoord te kiezen. Ik verwacht een hoop punten a.d.h.v. het Twente Schema. Alvast een mooie start met 73 bankpunten. Ook hoge verwachtingen van Chery die waarschijnlijk op 10 komt en anders eventueel nog hangend op rechts (ten kosten van Sano?). 97,6% momenteel. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
ralfinho77
#6351
Toch grappig is dat de waan van de dag regeert. Nu lees ik dat Santi door 27% is gekozen. 2 pingels...

Jaa en Twente heeft geen optie tot koop, dat maakt ook dat ik hem toch niet gekozen heb. Al onstaat er wel al een hele hype om hem heen, ik ben benieuwd

Punct

Weinig geloof in Ron Jans zie ik? Is toch best succesvol als Scorito-coach, met aanvallend voetbal en vaak de nul. 

Daarom:
K: Barkas - Bakker
V: Viergever (aanvoerder dus zekerheidje vergeleken met El Karouani) - Geertruida + Dest (no-brainers) - De Lange - Joey Jacobs
M: Timber, Til + Steijn (no-brainers) - Chery - Hlynsson - Goudmijn (basisplaats voor 750k)
A: Brobbey + De Jong (no-brainers) - Lammers (hoop op Douvikas-scenario, veel doelgerichter dan Boadu) - Meerdink (enige spits en geen minpunten voor tegendoelpunten :)) - Uddenas (speelt veel bij Excelsior, ook gisteren)

Scoritop
Mollemaaktmenietuit
#6332
Mooi, erg benieuwd naar Myron, gezien het programma van Twente kan dat echt een heerlijke pick worde...

Luuk de Jong 

Valvuillerdemoz

Keepers: Benitez, Bakker

Achterin: Dest, Trauner, Kuipers, Viergever, van Bruggen

Middenveld: Stengs, Taylor, Kitolano, Namli, Toornstra, Sano

Spitsen: Giménez, de Jong, Brobbey, Meerdink, Cathline

Middenveld wat moeten bezuinigen, maar daar zitten ook veel dure onzekerheden. Besloten het meeste kapitaal in de toppers voorin te steken + een degelijke defensie met verdediger en keeper van PSV.

We gaan het zien allemaal. Succes met de tweede seizoenshelft!

Laatst gewijzigd
Peli

Goaladu! 

 

danusz1986

Til enkele weken eruit. Kutspel

JoeyvanBomen

Hi allen! 

mijn team:

 

bakker, barkas 

dest, Geertruida, kramer, el karuani, Jacobs 

stengs, timber, namli, Sano, kitolano 

Domgjoni,

l. De jong, brobbey, gimenez, thy, Cathline 

JoeyvanBomen

Ik heb er een beetje spijt van dat ik Boadu niet mee genomen heb, maar ik had al drie hele goede spitsen in mijn team, dus we zien wel.

succes met het tweede helft van het seizoen heren!

Benzardi
danusz1986
#6360
Til enkele weken eruit. Kutspel

Ik heb het zelfde probleem, gelukkig heb ik aardige invallers 😁

Bobby37
danusz1986
#6360
Til enkele weken eruit. Kutspel

Echt he, blesseer jezelf dan 24 uur eerder. Wat is dit nou voor kut timing

Willempie94

Til, nu Rensch, gaat hard zo. Wie nog meer?

Heb ze gelukkig allebei niet

Peli

Die Hornkamp heeft echt bizar weinig minuten per goal.

Heeft er lang in gestaan bij me, tot ik last minute 750K vrijspeelde en hem heb 'geupgrade' naar Thy.

RvhC74

Boadu, Luuk, Saibari, Brobbey en Chery goede keuzes tot nu toe, Feyenoord en Utrecht de nul maakt mij blij, blessures bij spelers die ik niet heb, hopelijk blijft het kwartje nu mijn kant op vallen 

Fietsbel

Hier ook Til (basis). Maar bewust gekozen om de selectie breed te houden ivm gele kaarten en blessures de tweede seizoenshelft. Deze ronde met Bakker, Jacobs, Chery en Parrott 163 fijne bankpunten. Chery, Kitolano en Goudmijn kunnen afwisselend de Til-positie overnemen de komende weken, dat komt wel goed.

687 virtuele punten momenteel: 98,1%. Twee defensieve keuzes bij Twente - Unnerstall en Smal - pakt al direct goed uit. 

Willempie94

En ja hoor, Bijlow er weer uit. Niet te geloven haha

Peli
Willempie94
#6369
En ja hoor, Bijlow er weer uit. Niet te geloven haha

Zo zuur voor die jongen. Getalenteerd, maar helaas niet een lichaam dat gemaakt is om topsport mee te bedrijven.

 

Peli

Nog mensen hier die Taylor Booth hebben? En misschien zelfs wel gecapped? 🙈

arjenzvob

Zeker. Geen cap maar toch lekker.

Peli

Lekker "eerste" weekendje hoor.

Met stip geklommen naar plek 254 algemeen (99.5%)

RvhC74

Ook ík ben niet ontevreden, werkpoule ingelopen op de nummer 1 en 2 en dus weer zicht op een eventuele eerste plaats. Gouden bekertje ga ik nooit halen of ik moet in een superweekend een captain hebben die niet iedereen heeft en drie keer scoort 🤞

Laatst gewijzigd
Limburgg
Peli
#6371
Nog mensen hier die Taylor Booth hebben? En misschien zelfs wel gecapped? 🙈

Jeetje ja ik dacht hetzelfde , helaas niet te zien hoeveel procent hem gekozen heeft.... maar als iemand hem gecapped heeft dan is z'n lef wel beloond 💪🏼

1 2 ... 255 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.