Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 256 ... 273 274
Limburgg
Peli
#6370
Zo zuur voor die jongen. Getalenteerd, maar helaas niet een lichaam dat gemaakt is om topsport mee t...

En dan ook nog met de grond gelijk gemaakt worden door een uitspraak, hopen dat hij fit is voor het EK maar ik ben er bang voor, te zuur dit ! 

shakingmcj

In navolging van terug naar de tekentafel is er recentelijk een nieuwe discordgroep gestart met als doel constructief overleggen en info delen tbv subpoules en scorito index. Speel je mee met meerdere poules en heb je een goed index%? Als je interesse hebt stuur me even een pb en geef aan welke sport je volgt een goed scoor

Willempie94

Wie hebben jullie als captain voor aankomend weekend?:)

JoeyvanBomen

Ik merk wel dat dit forum flink uitgestorven is na de deadline. Jammer...

Willempie94
JoeyvanBomen
#6379
Ik merk wel dat dit forum flink uitgestorven is na de deadline. Jammer...

Yes, maar dat viel inderdaad te verwachten aangezien iedereen z'n team op orde heeft.

Peli
Willempie94
#6378
Wie hebben jullie als captain voor aankomend weekend?:)

Ik ga voor Luuk denk.

Peli
Willempie94
#6380
Yes, maar dat viel inderdaad te verwachten aangezien iedereen z'n team op orde heeft.

En door iedereen die enkel richting de deadline hier actief zijn voor de 'gratis tips'.

Ruhs49

Ik vind het ook jammer dat het nu dood valt hier. Ergens snap ik het ook wel, want er is immers minder te bespreken. 
Buiten dat zijn er natuurlijk veel 'tips-vissers' tijdens de transferperiode.

Maar de harde kern blijft over en daarom wil ik aanhaken op bovenstaande en een nieuw bommetje droppen.

ik ga dit weekend voor Brobbey als cap, puur omdat ik geen Luuk heb en H'veen zwak is achterin.

Maar om wat leven in te blazen:

zijn er al spelers waarvan je nu al spijt hebt dat je ze niet gekozen hebt? 
Ik trap af met twee spelers die in mijn team zaten en ik omgeruild heb voor Parrott en V. Edvardsen, namelijk... Ogawa en Hornkamp.

Ben Van Heck

Captain zal wel Luuk worden, zoals iedereen. Op zulke momenten moet je eigenlijk de ballen hebben om iemand anders te kiezen, maar dat kan je in een pot als deze natuurlijk duur komen te staan... Verder is er weinig meer om over te discussieren natuurlijk. Maar goed, in het kader van het forum levendig houden:

Misschien wat vroeg om al conclusies te trekken, maar van wie 'balen' jullie dat jullie hem wel/niet meegenomen hebben in jullie team? Kan obv vorm of obv de teams die jullie hier of in jullie subleague voorbij zien komen? Ik 'baal' dat ik Chery en Hornkamp niet heb meegenomen.

Verder nieuws:

  • Dest heeft een blessure opgelopen blijkbaar en heeft niet meegetraind, benieuwd hoelang hij uit de running is. Slecht nieuws voor zowat bijna iedereen. Zo zie je maar weer hoe snel je eigenlijk beroep kunt/moet doen op je 5e verdediger. 

 

 

 

 

Ben Van Heck
Ruhs49
#6383
Ik vind het ook jammer dat het nu dood valt hier. Ergens snap ik het ook wel, want er is immers mind...

Haha netjes!

mas22

Blessure Dest lijkt mee te vallen, zal waarschijnlijk alleen komend weekend niet meedoen.

Voor komend weekend lijkt Luuk mij de meest logische cap. Volendam is tien keer niks. 

 

 

Mollemaaktmenietuit

Luuk als cap hier. Voor nu met name fomo wat betreft Chery en twijfel of Rots en Eijting als ik de teams zo bekijk goede keuzes gaan worden aan mijn kant. Verder zuur van Til natuurlijk. 

Sjarls

Pak dit weekend denk ik Brobby als cap. En dan met de gedachte dat de meeste Luuk zullen pakken, zo hoop ik met Brobby weer wat verschil te maken. 

Het is wel te hopen dat Gimenez snel weer zijn voor te pakken heeft. 

 

Iemand enig idee hoe het met de hoofdblessure is van Kramer (GAE) ?

Peli
Ruhs49
#6383
Ik vind het ook jammer dat het nu dood valt hier. Ergens snap ik het ook wel, want er is immers mind...

Erg vroeg om te zeggen, omdat ook zij het nog (minimaal) zo goed kunnen gaan doen. En/of die andere 2 kunnen nog wegzakken.

Ik heb nu nog niemand in m'n team gespot waar ik met terugwerkende kracht 'spijt' van heb, maar wat niet is kan helaas nog komen natuurlijk.

Andersom kan ik al wel zeggen dat ik erg blij ben met last-minute toevoeging Chery, die gaat mij erg veel plezier (en belangrijker: punten) opleveren.
Ook verwacht ik dat Saibari en Boadu weleens de risicootjes waard kunnen gaan zijn. Van hen was ik op het moment van deadline het minst zeker, maar het lijken toch (erg) goede picks te gaan zijn.

Laatst gewijzigd
mas22

Saibari heb ik misschien wel een beetje spijt van, maar ik vond het PSV middenveld  gewoon te onzeker. Til heb ik ook niet, maar als zijn blessure eerder bekend was geweest dan had ik Saibari op zeker meegenomen.

NielsH97

Ik ga dit weekend het risico nemen om Chery te cappen. Heeft nu in iedere wedstrijd gescoord, daarnaast is RKC geen sterke tegenstander. 

JoeyvanBomen

Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik Cherry, Boadu en Saibari niet in mijn team heb. Ik heb momenteel 4  (hele dure) Feyenoorders: timber,stengs, Geertruida en Gimenez. Ik had er voor de deadline niet bij stil gestaan dat ik dus eigenlijk 20M(!) In Feyenoord investeer.

en ik heb geen enkele Twente speler. Ik ga denk ik flink zakken deze 2e seizoenshelft

Laatst gewijzigd
KippA

Volgens mij is het nog niet uitgestorven, we hebben gewoon voer nodig voor discussie. Zoals wie wordt aanvoerder of blessures.

Ik ga ook voor Chery denk ik, ook omdat RKC weinig is op dit moment. En gisteren ook nog even naar de bekerwedstrijd gekeken. Wederom was Chery een baas op het veld. Ook gaat Volendam volop in de verdediging, kan zomaar eens lastig worden voor PSV door anti-voetbal.

Baalmomentje door Dest. Ik ben geswitched van Boscagli naar Dest in de winterstop. Maar 2 punten hierover in het voordeel; 
1. de meesten hebben hem, dus doet weinig pijn door mijn brede selectie. Anderen die bespaard hebben voor de tribune krijgen het zwaar.
2. Is een lichte blessure, mist waarschijnlijk alleen Volendam.

KippA

Overigens kwam dit bericht nog langs:

https://www.twentefans.nl/gijs-smal-klaar-bij-fc-twente-hij-gaat-zeker-op-de-bank-belanden/

Dit was ook mijn gedachte toen ik Smal aan het overwegen was. Natuurlijk denk ik ook dat als Twente voor CL deelname wilt strijden, zou je altijd Smal opstellen. Uitgaande van het beste elftal willen opstellen, maar Smal is momenteel echt onder niveau. Ik zie het gebeuren 

Willempie94
JoeyvanBomen
#6392
Ik heb er ontzettend veel spijt van dat ik Cherry, Boadu en Saibari niet in mijn team heb. Ik heb mo...

Ik baal ook van Saibari, al helemaal nu Til wat langer uit de running is.  Verder vind ik het voor nu nog te vroeg om te benoemen van welke spelers ik nu het meeste baal. Zoals we de laatste weken hebben gezien zijn de meningen over de spelers na een volgende speelronde weer totaal verandert:) Dus even afwachten voordat ik te snel conclusies trek. 

Ik ben in elk geval wel blij dat ik niet Gimenez heb gekozen, naast dat hij nu niet presteert vind ik hem gewoon veel te duur en had mijn team er echt anders uit gezien als ik hem wel gepicked had. 

Qua captain ga ik voor de Jong of Brobbey, had afgelopen weekend de keuze gemaakt om Steijn te kiezen, wetende dat heel veel de Jong zouden hebben, maar dat is me toch een beetje tegen gevallen;)

Laatst gewijzigd
Willempie94
KippA
#6393
Volgens mij is het nog niet uitgestorven, we hebben gewoon voer nodig voor discussie. Zoals wie word...

Mocht Dest er langer uitliggen dan zal Mbe Soh bij mij op de bank belanden... toch wel zuur denk ik

Bobby37

Dat het hier wat stiller is op maandag/ dinsdag is toch ook niet gek. Ergens op vrijdag ga ik pas weer nadenken over m'n opstelling. Vind het ook wel lekker ff niet meer elke dag puzzelen.

Captain zal wel de Jong worden. Eerst maar eens ff vanavond kijken hoe feyenoord er doorheen komt. Hopelijk zonder blessures.

Spijt heb ik van til. Die lijkt er toch wel enkele potjes uit te liggen+ ik wist dit niet voor de opstelling, dus hij stond ook gewoon in de basis lekker nul punten te verzamelen.

danusz1986

Balen dat ik geen Chery heb gekozen, dan maar een betje plaatsen elke week met Chery to score hahaha of een assist

Frits

Wel vroeg om te zeggen wie het al waard zijn en wie niet. Heb zelf gekozen voor Hlynnson boven Saibari. Nu lijkt dat misschien een domme keuze, maar het seizoen is nog lang. Blessures en dergelijke komen nog vaak genoeg voor. Overigens wel Chery in mijn team. 

Scoritop
KippA
#6393
Volgens mij is het nog niet uitgestorven, we hebben gewoon voer nodig voor discussie. Zoals wie word...

Hier ben ik het wel mee eens. Er zijn natuurlijk veel gelukszoekers die gratis tips willen en na de deadline niet meer kijken laat staan reageren. 

Cap voor dit weekend lijkt Luuk gewoon te worden. Kan ook Saibari worden, want Til speelt nog niet. Chery zit op het bankje. Denk wel dat NEC wint, maar heb m'n middenveld met Ajax, PSV en Feyenoord. 

Tot nu toe goede keuzes gemaakt. Til er op het laatste moment uit en Boadu erin. 2x Utrecht achterin begon vervelend, maar Viergever die scoort pakte goed uit. 

1 2 ... 256 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.