Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 296 ... 380 381
steven20
Scorito1994
Ik denk dat 4x feyenoord wat erg veel is, ik neem waarschijnlijk 2 a 3 spelers van Twente. Zie hun w...

Misschien heb je gelijk hoor. Het is ook voorlopige schets van waaruit ik verder kan.

Ajax zal wel winnen, maar wie spelen er? Dat is hoogst onzeker en kom je ook niet op tijd te weten vrees ik

steven20
Ben Van Heck
Alvast even een blik geworpen op de speelronde van komend weekend:   4x PSV4x FEY1x TWE1x AZ1...

Laat maar weten als je wil sparren:)

Ben Van Heck

Je mag er toch wel vanuit gaan dat Feyenoord simpel wint bij PEC. Ik vond het verdedigend prima staan tegen Willem 2. Neem dus sowieso de keeper en een verdediger mee. Ik vind Milambo voor 2 miljoen als (tijdelijke) vervanger van Stengs ook een prima keuze voor aankomend weekend eigenlijk. dan kom je al op 3 en van Gimenez mag je ook wel wat verwachten tegen PEC. 

Lang verhaal kort: ik vind 4 Feyenoorders kiezen een makkelijkere keuze dan bijvoorbeeld 3 van AZ/Twente te picken.

Ben Nihilisty
Ben Van Heck
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Feyenoord simpel wint bij PEC. Ik vond het verdedigend prima staa...

Even over die keeper van Feyenoord hè: heeft zo'n slippertje van afgelopen weekend bij jullie ook gelijk invloed op hoe graag je 'm in je definitieve selectie klikt? Tuurlijk gaat Priske Wellenreuther niet na één ketser passeren, maar het is toch altijd tricky in een selectie waar 2 keepers van niveau zitten. Als die de aankomende speelrondes nog enigszins ongelukkig oogt bij een paar momenten, dan maak ik toch ineens liever weer een extra miljoen vrij voor Benitez, die Drommel achter zich heeft. 

Willempie94
Ben Nihilisty
Even over die keeper van Feyenoord hè: heeft zo'n slippertje van afgelopen weekend bij jullie...

Ja ik vindt het een lastige, hij heeft nu inderdaad de voorkeur. Maar hoelang behoud hij die voorkeur.... Ik ben net zoals jij wel gaan twijfelen. Gelukkig hebben we nog een paar rondes:)

Ben Van Heck

Ik vind Wellenreuther ook geen 100% zekerheidje. Zeker als Bijlow gewoon blijft bestaat er een risico dat Wellenreuther, zodra hij weer zulke flaters slaat, pas op de plaats moet maken voor Bijlow. Daar is die concurrentiestrijd gewoon té minimaal voor gewonnen. Ik zou zelf voor m'n definitieve team gaan voor Benitez icm een Vaessen ofzo. Of anders om budget te besparen 2 goedkope keepers. Je kunt voor 3,5 miljoen een prima keepersbestand nemen.

Maar inderdaad: gelukkig nog een paar ronden te gaan! ;)

gebruikersnaam122

Zoet lijkt vooralsnog basis te staan bij AZ. Dat is voor 2,5 mln ook nog wel een leuke optie. 

Peli
steven20
Misschien heb je gelijk hoor. Het is ook voorlopige schets van waaruit ik verder kan. Ajax zal wel...

Pasveer, Baas, Berghuis, Sutalo en Henderson zijn denk allemaal wel (redelijke) zekerheidjes bij Ajax voor komend weekend. Die eerste 3 overweeg ik dan ook om mee te nemen in speelronde 2.

Peli
Ben Van Heck
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Feyenoord simpel wint bij PEC. Ik vond het verdedigend prima staa...

Milambo de vervanger van Stengs? Dat was hij afgelopen weekend in ieder geval niet.

Ben Van Heck
Peli
Milambo de vervanger van Stengs? Dat was hij afgelopen weekend in ieder geval niet.

Dat hoorde ik de commentator van ESPN in ieder geval zeggen, maar dit moet Ivanusec dan zijn natuurlijk. Zodra Timber volledig fit is zal hij (Milambo) wel weer naar de bank gaan? Heb hem nu opgesteld maar ik ga dat risico niet nemen..

Laatst gewijzigd
KingNelom13
gebruikersnaam122
Zoet lijkt vooralsnog basis te staan bij AZ. Dat is voor 2,5 mln ook nog wel een leuke optie. 

ik zie Zoet niet als 1e keeper, hij sond erin omdat de 1e keeper owusu oduro gebleseerd is/was, het talent dat dit seizoen de kans zou krijgen als 1e doelman bij AZ. maar inderdaad zoals je wel zegt, vooralsnog staat die erin, dus prima optie

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
Dat hoorde ik de commentator van ESPN in ieder geval zeggen, maar dit moet Ivanusec dan zijn natuurl...

Ja, klopt. Ivanusec speelde op de plek van Stengs. En die flapdrollen bij ESPN neem ik sowieso al zelden serieus 🤷🏽‍♂️

Milambo is inderdaad normaalgezien de directe backup voor Timber. En Zechiël voor Zerrouki. En als Feyenoordsupporter hoop ik maar wat dat laatstgenoemde snel het veld mag ruimen.

Zechiël, 1.75. Geen gekke pick, als......

Ben Van Heck

Eens wat betreft Zechiel. Al las ik dat Feyenoord hem wil verhuren, dus dan gaat die vlieger niet op. Maar inderdaad, mocht hij blijven dan kan het een prima gokje zijn. Ben ook geen fan van Zerrouki namelijk bij Feyenoord. Wat een soap is daar ook om gemaakt, haha.

Peli
Ben Van Heck
Eens wat betreft Zechiel. Al las ik dat Feyenoord hem wil verhuren, dus dan gaat die vlieger niet op...

Maak je maar geen zorgen, Zechiël gaat niet verhuurd worden.

Ab Normaal
Ben Nihilisty
Even over die keeper van Feyenoord hè: heeft zo'n slippertje van afgelopen weekend bij jullie...

Om nog maar niet na te denken dat als Priske er in oktober uitgegooid wordt vanwege slechte resultaten, zijn opvolger voor Bijlow kiest

Scorito1994

Sem Steijn op het moment niet in vorm, vorig seizoen mijn topcoach gered. Vinden jullie het een zekerheidje of toch een te grote gok?

Peli
Scorito1994
Sem Steijn op het moment niet in vorm, vorig seizoen mijn topcoach gered. Vinden jullie het een zeke...

Voor je definitieve selectie?

(Veel) te duur. Wordt altijd vroeg naar de kant gehaald. En ik denk persoonlijk niet dat hij nog zo'n seizoen als het vorige gaat draaien. 

Bowwwy

Ik denk als je  dat als je echt geld wil uitgeven voor een middenvelder je tilman moet nemen. Enige zekerheidje.. en bij blessures kan hij ook altijd nog op de flank spelen

kevinraar

mij team speelronde 2

benitez

sutalo

boscagli

hancko

vlap

schouten

hlynsson

zerrouki

de jong

gimenez

berghuis

Peli
KingNelom13
 ik zie Zoet niet als 1e keeper, hij sond erin omdat de 1e keeper owusu oduro gebleseerd is/was...

Owusu-Oduro heeft net 90 minuten met Jong AZ in de KKD tegen Roda meegedaan. Penalty gestopt ook nog.

Lijkt dus (op de weg) terug te zijn.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik heb vooralsnog 2 Feyenoorders vervangen voor Ajacieden. Ook een Fortuna speler geselecteerd, maar zie hier ook wel weer een potentiele bananenschil in. Zul je net zien dat ze na de uit overwinning op GAE niets klaarspelen in eigen huis tegen Almere..

Pablito
Ben Van Heck
Ik heb vooralsnog 2 Feyenoorders vervangen voor Ajacieden. Ook een Fortuna speler geselecteerd, maar...

Ik vind Ajax zo lastig in te schatten dat ik ervan af blijf. Spelen pas zondagmiddag dus Farioli heeft het hele weekend de tijd om weer een compleet nieuwe basis 11 te verzinnen. Spelen daarnaast uit tegen NAC die hun eerste thuiswedstrijd in de eredivisie spelen en dus wel iets willen laten zien voor eigen publiek. Ik hou het op 2 Feyenoorders voor komend weekend.

Scorito1994

Ik denk dat er wel een paar spelers zeker spelen bij ajax, Pasveer,Rensch,Sutalo,Hato,Berghuis en Godts. Toch?

Peli
Scorito1994
Ik denk dat er wel een paar spelers zeker spelen bij ajax, Pasveer,Rensch,Sutalo,Hato,Berghuis en Go...

Rensch? Nee hoor.
En Godts is ook maar afwachten zodra Bergwijn weer terug is.
De overige namen die je noemde verwacht ik ook redelijk vast in de Ajax-basis, samen met Henderson.
(Al heeft Hato ook niet gespeeld afgelopen weekend.)

Laatst gewijzigd
Willempie94

Feyenoord huurt Bueno, zegt mij persoonlijk niet zo veel. Is dat ook een speler die op de linkerpositie in het nieuwe systeem van Feyenoord goed meekan?

1 2 ... 296 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.