Paar opvallende keuzes hier. Benitez is een erg dure keeper en de PSV verdediging wankelt juist, goedkopere opties als Wellenreuther of Pasveer lijken mij logischer. Boscagli is erg blessuregevoelig en afgelopen weekend nog uitgevallen. In dit systeem is een Nieuwkoop toch logischer dan Hancko? Al vond ik Hancko tegen WII nog vrij aanvallend voor een LCV. Met Vlap en Hlynsson heb je 2 spelers die niet eens zeker zijn van een basisplaats, laatsgenoemde is 3.5 miljoen en maakte pas zijn eerste minuten afgelopen weekend. Daarnaast 2 verdedigende middenvelders die weinig scoren lijkt me een gekke balans
Wat denken de Feyenoord kenners hier van?
Nou heb je dus volgens mij 4 linksback spelers in het team:
Lopez, Hartman, Smal en Bueno.
Lopez zal het niet worden... Hartman nog geblesseerd maar voor hoe lang? Als Hartman terug is heb je dus 3 spelers die gaan concurreren voor linksback. Klinkt voor mij als een te gevaarlijke optie om één van deze 3 in m'n definitieve team op te nemen. Wat denken jullie?
ik ben ook benieuwd naar Bueno, klinkt wel lekker maar smal sluit ik ook nog niet helemaal uit, Lopez heeft denk ik zijn laatste wedstrijd gespeeld afgelopen zondag.
Stengs blijft dit seizoen tog bij Feyenoord, heeft zelf de stekker eruit getrokken omdat de Amerikanen twijfels hadden over zijn fitheid, waardoor hij zelf geen vertrouwen voelde van die club, ben er als supporter iig wel blij mee dat die blijft, al zal deze move hem niet in dank worden afgenomen verwacht ik
Vind ik ook vreemd... Ik zag Smal toch wel als een vrij zekere pick in m'n team, mits hij fit genoeg zou worden komende oefenrondes. Nu twijfel ik wel of ik me willen wagen aan Smal of Bueno
Ik ga ervan uit dat Timber in de basis gaat starten dit weekend. Bueno is gewoon gehaald omdat je toch 2 volwaardige linksbacks wil hebben en Lopez bewezen heeft daar sowieso niet bij te horen. Hartman komt pas in januari weer terug waarschijnlijk. Ik denk dat Smal de eerste wedstrijd gaat spelen, ook omdat Bueno er net is. Daarna is het afwachten. Verwacht Stengs ook gelijk terug in de basis eigenlijk, Ivanusec op rechts is nog slechter dan op links.....
Met de aankomende Europese wedstrijd van Ajax, heb ik lichte twijfels over het picken van Berghuis. Je zou zeggen dat Traoré wel eens fit moet zijn. Dubio of ik hem of Lammers als derde aanvaller ga picken. Toevallig iemand met een zelfde dillemma? Het wordt of Flamingo/Berghuis of Oppegard/Lammers..
Ik neem waarschijnlijk zowel Berghuis als Lammers niet in m'n team voor dit weekend.
Maar kiezend uit jouw opties: Oppegard (gaat waarschijnlijk een vergelijkbaar aantal punten als Flamingo halen) en Lammers (want centrumspits).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.