Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 297 ... 372 373
Ben Van Heck

Pasveer en Berghuis lijken mij zekerheidjes voor zondag en neem ik hoogstwaarschijnlijk mee in mijn selectie. Baas verwacht ik ook wel in de basis en is voor 2 miljoen een koopje.

MRegter96
kevinraar
#7394
mij team speelronde 2 benitez   sutalo boscagli hancko   vlap schouten hlynsson...

Paar opvallende keuzes hier. Benitez is een erg dure keeper en de PSV verdediging wankelt juist, goedkopere opties als Wellenreuther of Pasveer lijken mij logischer. Boscagli is erg blessuregevoelig en afgelopen weekend nog uitgevallen. In dit systeem is een Nieuwkoop toch logischer dan Hancko? Al vond ik Hancko tegen WII nog vrij aanvallend voor een LCV. Met Vlap en Hlynsson heb je 2 spelers die niet eens zeker zijn van een basisplaats, laatsgenoemde is 3.5 miljoen en maakte pas zijn eerste minuten afgelopen weekend. Daarnaast 2 verdedigende middenvelders die weinig scoren lijkt me een gekke balans

BartB
Willempie94
#7400
Feyenoord huurt Bueno, zegt mij persoonlijk niet zo veel. Is dat ook een speler die op de linkerposi...

Wat denken de Feyenoord kenners hier van?

Nou heb je dus volgens mij 4 linksback spelers in het team:
Lopez, Hartman, Smal en Bueno.

 

Lopez zal het niet worden... Hartman nog geblesseerd maar voor hoe lang? Als Hartman terug is heb je dus 3 spelers die gaan concurreren voor linksback. Klinkt voor mij als een te gevaarlijke optie om één van deze 3 in m'n definitieve team op te nemen. Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
Bowwwy
BartB
#7403
Wat denken de Feyenoord kenners hier van? Nou heb je dus volgens mij 4 linksback spelers in het tea...

Bueno gaat gewoon spelen totdat Hartman terug is. Smal word back-up. Bueno ga ik wel nemen.. erg aanvallend ingestelde back. Gaat in dit systeem goed passen verwacht ik.

Peli
Willempie94
#7400
Feyenoord huurt Bueno, zegt mij persoonlijk niet zo veel. Is dat ook een speler die op de linkerposi...

Nee, die halen ze omdat hij totaal niet in het systeem van Priske past 😉

Danny Van de Wetering

Ik ga voor speelronden twee voor de volgende selectie. 

Basis 11:
4X PSV, 3X AJA, 2X FEY, 2X TWE 

Bank: 
2X FOR, 1X GRO, 1X GAE

Tribune: 
1X WIL, 1X GRO, 1X FOR

Willempie94
Peli
#7405
Nee, die halen ze omdat hij totaal niet in het systeem van Priske past 😉

Mijn reactie teruglezend snap ik je reactie haha.

Ik ben vooral benieuwd wie de voorkeur gaat krijgen idd wanneer Smal ook fit is. Dus met andere woorden, 1e backup na Hartman?

Peli
Willempie94
#7407
Mijn reactie teruglezend snap ik je reactie haha. Ik ben vooral benieuwd wie de voorkeur gaat krijg...

Dat zullen Smal en Bueno samen uit mogen vechten. May the best man win.

Willempie94

Kijkt, keek er iemand Twente? Wat een slappe hap zeg. Hebben helemaal niks in te brengen. 

 

Peli
Willempie94
#7409
Kijkt, keek er iemand Twente? Wat een slappe hap zeg. Hebben helemaal niks in te brengen.  &nb...

Kjolo + verdediging geven niet thuis vooral. Leveren alles in bij de aanvallers van Salzburg. 

KingNelom13

ik ben ook benieuwd naar Bueno, klinkt wel lekker maar smal sluit ik ook nog niet helemaal uit, Lopez heeft denk ik zijn laatste wedstrijd gespeeld afgelopen zondag. 

 

Stengs blijft dit seizoen tog bij Feyenoord, heeft zelf de stekker eruit getrokken omdat de Amerikanen twijfels hadden over zijn fitheid, waardoor hij zelf geen vertrouwen voelde van die club, ben er als supporter iig wel blij mee dat die blijft, al zal deze move hem niet in dank worden afgenomen verwacht ik

Laatst gewijzigd
Willempie94
KingNelom13
#7411
ik ben ook benieuwd naar Bueno, klinkt wel lekker maar smal sluit ik ook nog niet helemaal uit, Lope...

Er gaan inderdaad geruchten over zijn fitheid en fysieke gesteldheid.. maar als dat de reden is dan vindt ik hem toch wel een risico voor die prijs hoor. 

Willempie94
Peli
#7410
Kjolo + verdediging geven niet thuis vooral. Leveren alles in bij de aanvallers van Salzburg. 

Klopt, ben benieuwd wie ze aan willen gaan trekken als rechtsback. vindt SE daar echt niet sterk. maar dat kan ook over de andere verdedigers gezegd worden.

KingNelom13
Willempie94
#7412
Er gaan inderdaad geruchten over zijn fitheid en fysieke gesteldheid.. maar als dat de reden is dan...

Eens, heb hem vorig seizoen het gehele seizoen in m'n team gehad, best veel wedstrijden gemist, aan de andere kant ook veel punten gepakt. het blijft een gok

Ben Van Heck

@Willem Twente wil graag Van Rooij van NEC aantrekken om de rechtsback positie op te vullen!

Ben Nihilisty

Is er eigenlijk zulk beperkt vertrouwen in Smal bij Feyenoord, dat ze Bueno halen? Ik had verwacht dat Smal prima voor de leeuwen zou worden gegooid zolang Hartman geblesseerd is, met Lopez als noodgreep daarachter en anders eventueel Hancko die het kan invullen. 

BartB
Ben Nihilisty
#7416
Is er eigenlijk zulk beperkt vertrouwen in Smal bij Feyenoord, dat ze Bueno halen? Ik had verwacht d...

Vind ik ook vreemd... Ik zag Smal toch wel als een vrij zekere pick in m'n team, mits hij fit genoeg zou worden komende oefenrondes. Nu twijfel ik wel of ik me willen wagen aan Smal of Bueno

Ben Nihilisty
BartB
#7417
Vind ik ook vreemd... Ik zag Smal toch wel als een vrij zekere pick in m'n team, mits hij fit genoeg...

Ja precies - en bij mij wordt het geen van beide overigens. Zelfs niet als één van de twee alles speelt tot de definitieve deadline. 

Zwolf

Is er eigenlijk ook al een Wielerflits subleague voor dit seizoen?

Peli
Zwolf
#7419
Is er eigenlijk ook al een Wielerflits subleague voor dit seizoen?

Ik vond er zelfs 2.

En aangezien ik geen idee heb welke de 'officiële' is, heb ik me maar bij beiden aangemeld 🤷🏽‍♂️😄

Zwolf
Peli
#7420
Ik vond er zelfs 2. En aangezien ik geen idee heb welke de 'officiële' is, heb ik me maar bij...

Dat was ook mijn probleem, geen idee welke de goede was haha...

Maar strak plan om gewoon beiden dan te doen!

Pablito

Afgelopen weekend is Timber er in de 60ste minuut ingekomen voor Milambo. Verwachten jullie dat Milambo komend weekend al uit de basis verdwijnt of is Timber nog niet fit genoeg om te starten? Milambo natuurlijk gunstig geprijsd momenteel en het overwegen waard.

Capra
Pablito
#7422
Afgelopen weekend is Timber er in de 60ste minuut ingekomen voor Milambo. Verwachten jullie dat Mila...

Ik ga ervan uit dat Timber in de basis gaat starten dit weekend. Bueno is gewoon gehaald omdat je toch 2 volwaardige linksbacks wil hebben en Lopez bewezen heeft daar sowieso niet bij te horen. Hartman komt pas in januari weer terug waarschijnlijk. Ik denk dat Smal de eerste wedstrijd gaat spelen, ook omdat Bueno er net is. Daarna is het afwachten. Verwacht Stengs ook gelijk terug in de basis eigenlijk, Ivanusec op rechts is nog slechter dan op links.....

Ben Van Heck

Met de aankomende Europese wedstrijd van Ajax, heb ik lichte twijfels over het picken van Berghuis. Je zou zeggen dat Traoré wel eens fit moet zijn. Dubio of ik hem of Lammers als derde aanvaller ga picken. Toevallig iemand met een zelfde dillemma? Het wordt of Flamingo/Berghuis of Oppegard/Lammers..

Peli
Ben Van Heck
#7424
Met de aankomende Europese wedstrijd van Ajax, heb ik lichte twijfels over het picken van Berghuis....

Ik neem waarschijnlijk zowel Berghuis als Lammers niet in m'n team voor dit weekend. 

Maar kiezend uit jouw opties: Oppegard (gaat waarschijnlijk een vergelijkbaar aantal punten als Flamingo halen) en Lammers (want centrumspits).

1 2 ... 297 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.