Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 298 ... 372 373
gebruikersnaam122
Ben Van Heck
#7424
Met de aankomende Europese wedstrijd van Ajax, heb ik lichte twijfels over het picken van Berghuis....

Traore zal een keer fit moeten zijn maar oogde Zondag na 15 minuten al uitgeput. Dusdanig dat hij op de counter niet verder kwam dan snelwandelen. Ik verwacht slechts een invalbeurt. 

Berghuis lijkt een goede keuze. Maar Farioli heeft het wel steeds over spelers rustig brengen en rust geven en hij is natuurlijk herstellende van zijn blessure. Zou zomaar kunnen dat hij Berghuis rust geeft na de wedstrijd van morgen. Al verwacht ik persoonlijk dat Berghuis Zondag gewoon start en na 60-70 minuten wordt gewisseld.

Slechts mijn inzichten.. neem ze vooral met een korreltje 🧂

steven20
Capra
#7423
Ik ga ervan uit dat Timber in de basis gaat starten dit weekend. Bueno is gewoon gehaald omdat je to...

Dit vind ik ook wel een dilemma. Vooralsnog Timber erin geklikt, maar voor 4 miljoen een erg dure gok. Overweeg dus zeker nog hem te vervangen.

steven20
Peli
#7425
Ik neem waarschijnlijk zowel Berghuis als Lammers niet in m'n team voor dit weekend.  Maar kie...

Eens: Oppegard en Lammers klinkt logischer

KingNelom13

is luuk de Jong een no-brainer dit weekend? ik overweeg of de Jong of bakayoko, scheelt tog 2 mil. afgelopen weekend pakte dat goed uit met een goal en assist. vorig seizoen wel, tillman en veerman zijn zekerheidjes voor mij dit weekend

Ben Van Heck

Ik overweeg om beide te nemen. Tegen Heracles kan het zomaar eens doelpunten gaan regenen en staan gegarandeerd in de basis. Ik zie verder namelijk weinig interessante aanvallers. Ik overwoog Lammers, maar de Sparta defensie is een heel stuk stabieler dan bv die van PEC en Heracles. Bij Ajax is het gokken wie er gaan starten. NEC defensie oogt ook stabiel, evenals die van Utrecht en Heerenveen. 

Laatst gewijzigd
Peli
KingNelom13
#7429
is luuk de Jong een no-brainer dit weekend? ik overweeg of de Jong of bakayoko, scheelt tog 2 mil. a...

Ik heb Luuk er wel ingeklikt ja. Net als Tillman en Veerman. Oppegard maakt mijn 4 PSV'ers compleet.
Maar of het een no-brainer is, is aan jezelf om te besluiten. Het is voor mij wel een logischere pick dan Bakayoko, tenzij je budgettechnisch niet uitkomt natuurlijk.

KingNelom13
Peli
#7431
Ik heb Luuk er wel ingeklikt ja. Net als Tillman en Veerman. Oppegard maakt mijn 4 PSV'ers compleet....

ja ik heb dezelvde namen erin staan, al is wat Ben zegt ook niet heel een heel verkeerd ide, 2 aanvallers van psv ipv oppergard hmm nog even puzzelen, dan durf ik wel wat aanvallend ingestelde back te pikken en gok ik weer op Groningen

Laatst gewijzigd
Zwolf

Wat denken jullie, gaat Timber dit weekend weer spelen?
Zelf zou ik Milambo laten staan en dan Zerrouki eruit halen, maar geen idee hoe fit Timber op het moment is... Feyenoorders met meer informatie hier?

hansotjes

Dilemmaatje voor SP2:

Optie 1: Sandra + Lammers + Rui Mendez
Optie 2: Rosso + Parrott + Karlsbakk

Alleen Lammers/Parrott voor de basis wel

Zwolf
hansotjes
#7434
Dilemmaatje voor SP2:Optie 1: Sandra + Lammers + Rui MendezOptie 2: Rosso + Parrott + Karlsbakk All...

Zou voor optie 1 gaan. 
Denk Twente meer kans om te scoren tegen sparta dan AZ tegen NEC. 
Daarnaast werd Karlsbakk na 1 helft gewisseld vorige week, terwijl Mendes juist goed presteerde...

Peli
Zwolf
#7435
Zou voor optie 1 gaan. Denk Twente meer kans om te scoren tegen sparta dan AZ tegen NEC. D...

Mits Postema nog niet meedoet, is Mendes inderdaad een prima pick.

KippA

Hallo allemaal, ik ben er weer! Vakantie is nu voorbij, dus haak wat later aan dit keer 😇... Ik heb nog een hoop door te lezen, jullie waren er vroeg bij. Allemaal weer veel succes!

Peli
KippA
#7437
Hallo allemaal, ik ben er weer! Vakantie is nu voorbij, dus haak wat later aan dit keer 😇... Ik heb...

Welkom terug! En insgelijks.

Peli

Is die wedstrijd van Ajax al afgelopen inmiddels?

 

😁

KingNelom13

haha, echt bizar,  ik denk zo dat het aannemelijk is dat brobbey er geen meer neemt dit seizoen

Scorito1994

Met alle problemen die Zwolle achterin heeft, is het verstandig 2 aanvallers van feyenoord te nemen? Of zien jullie Psv toch nog steeds makkelijker winnen?

Ben Van Heck

Ik denk dat het om het even is. Mijn voorhoede bestaat zelf uit 2 PSV'ers en 1 Feyenoorder. Ik verwacht dat er genoeg doelpunten gaan vallen in die twee potten, dus het gokje wel waard. Zelf nog aan het twijfelen over mijn derde verdediger. Vooralsnog heb ik er een AZ'er in staan, aangevuld door 1 Feyenoorder en 1 Ajacied, maar ik vind NEC thuis toch niet zomaar een gewonnen strijd. Daarom nu een variant gemaakt met 2 Feyenoorders in de verdediging en Mijnans gedowngrade naar Koopmeiners, die dan op de bank plaatsneemt. Hierdoor een middenvelder met een makkelijkere pot in de basis gezet.

 

Wat zijn jullie gedachten omtrent AZ? Vraag me overigens af of Baas na gisteren nog in de basis staat zondag. Is wellicht een voorbarige conclusie, maar die speelde een wel heel ongelukkige wedstrijd gisteren.

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Ik heb Halilovic in de basis, thuis tegen Almere. Scheelt weer 250k t.o.v koopmeiners, zelf ook een Az'er in de achterhoede. Omdat ik verwacht dat Nec moeilijk gaat scoren zonder spits dus het gokje wel waard.

Ben Van Heck

Die staat er bij mij ook in, in de basis. Heb het 'probleem' opgelost door Sutalo naar Baas te downgraden, Maikuma te upgraden naar nog een Feyenoord verdediger en Mijnans te downgraden naar een middenvelder van Twente, die ik op de bank zet. 2 Feyenoorders + Halilovic op de bank geeft mij toch iets meer zekerheid heb ik het idee.

Barrygoal
Ben Van Heck
#7442
Ik denk dat het om het even is. Mijn voorhoede bestaat zelf uit 2 PSV'ers en 1 Feyenoorder. Ik verwa...

Feyenoord uit bij zwolle zie ik ook niet zoveel scoren.

Scorito1994

Voor mij is er nog twijfel wie ik neem, Lammers of een Feyenoord aanvaller. Wat is jullie mening?

Ben Van Heck
Barrygoal
#7445
Feyenoord uit bij zwolle zie ik ook niet zoveel scoren.

Een 0-10 gaat het denk ik niet worden, maar gezien de defensieve problemen bij PEC verwacht ik niet dat er zeer moeilijk gescoord gaat worden. 

Ben Van Heck
Scorito1994
#7446
Voor mij is er nog twijfel wie ik neem, Lammers of een Feyenoord aanvaller. Wat is jullie mening?

Ik zou zeggen een Feyenoord aanvaller, al verwacht ik van Twente wel een overwinning hoor. Lammers is dan zeker geen verkeerde pick, al oogt de Sparta verdediging een stuk stabieler dan die van bijvoorbeeld PEC. 

Peli

Ik heb m'n team voor sp2 wel redelijk klaarstaan nu.

Vraag me alleen of ik de enige ben die twijfelt om Koopmeiners in de basis te zetten, omdat ik niet zeker ben of Martens hetzelfde gaat doen (?) Met Belic en aanvoerder Clasie heeft hij toch niet de minste concurrenten op zijn positie. Al las ik wel dat Belic nog ietwat last heeft van een lichte blessure, klopt dat?

Laatst gewijzigd
AlexDen

Iemand een idee of Lammers weer achter v Wolfswinkel gaat spelen dit weekend? Of zal Steijn "gewoon" weer op 10 starten, met Lammers als 9? 

Lammers op 10 vind ik toch minder dreigend tov de 9 positie

1 2 ... 298 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.