Traore zal een keer fit moeten zijn maar oogde Zondag na 15 minuten al uitgeput. Dusdanig dat hij op de counter niet verder kwam dan snelwandelen. Ik verwacht slechts een invalbeurt.
Berghuis lijkt een goede keuze. Maar Farioli heeft het wel steeds over spelers rustig brengen en rust geven en hij is natuurlijk herstellende van zijn blessure. Zou zomaar kunnen dat hij Berghuis rust geeft na de wedstrijd van morgen. Al verwacht ik persoonlijk dat Berghuis Zondag gewoon start en na 60-70 minuten wordt gewisseld.
Slechts mijn inzichten.. neem ze vooral met een korreltje 🧂
Ik overweeg om beide te nemen. Tegen Heracles kan het zomaar eens doelpunten gaan regenen en staan gegarandeerd in de basis. Ik zie verder namelijk weinig interessante aanvallers. Ik overwoog Lammers, maar de Sparta defensie is een heel stuk stabieler dan bv die van PEC en Heracles. Bij Ajax is het gokken wie er gaan starten. NEC defensie oogt ook stabiel, evenals die van Utrecht en Heerenveen.
Ik heb Luuk er wel ingeklikt ja. Net als Tillman en Veerman. Oppegard maakt mijn 4 PSV'ers compleet.
Maar of het een no-brainer is, is aan jezelf om te besluiten. Het is voor mij wel een logischere pick dan Bakayoko, tenzij je budgettechnisch niet uitkomt natuurlijk.
ja ik heb dezelvde namen erin staan, al is wat Ben zegt ook niet heel een heel verkeerd ide, 2 aanvallers van psv ipv oppergard hmm nog even puzzelen, dan durf ik wel wat aanvallend ingestelde back te pikken en gok ik weer op Groningen
Zou voor optie 1 gaan.
Denk Twente meer kans om te scoren tegen sparta dan AZ tegen NEC.
Daarnaast werd Karlsbakk na 1 helft gewisseld vorige week, terwijl Mendes juist goed presteerde...
Ik denk dat het om het even is. Mijn voorhoede bestaat zelf uit 2 PSV'ers en 1 Feyenoorder. Ik verwacht dat er genoeg doelpunten gaan vallen in die twee potten, dus het gokje wel waard. Zelf nog aan het twijfelen over mijn derde verdediger. Vooralsnog heb ik er een AZ'er in staan, aangevuld door 1 Feyenoorder en 1 Ajacied, maar ik vind NEC thuis toch niet zomaar een gewonnen strijd. Daarom nu een variant gemaakt met 2 Feyenoorders in de verdediging en Mijnans gedowngrade naar Koopmeiners, die dan op de bank plaatsneemt. Hierdoor een middenvelder met een makkelijkere pot in de basis gezet.
Wat zijn jullie gedachten omtrent AZ? Vraag me overigens af of Baas na gisteren nog in de basis staat zondag. Is wellicht een voorbarige conclusie, maar die speelde een wel heel ongelukkige wedstrijd gisteren.
Die staat er bij mij ook in, in de basis. Heb het 'probleem' opgelost door Sutalo naar Baas te downgraden, Maikuma te upgraden naar nog een Feyenoord verdediger en Mijnans te downgraden naar een middenvelder van Twente, die ik op de bank zet. 2 Feyenoorders + Halilovic op de bank geeft mij toch iets meer zekerheid heb ik het idee.
Ik zou zeggen een Feyenoord aanvaller, al verwacht ik van Twente wel een overwinning hoor. Lammers is dan zeker geen verkeerde pick, al oogt de Sparta verdediging een stuk stabieler dan die van bijvoorbeeld PEC.
Ik heb m'n team voor sp2 wel redelijk klaarstaan nu.
Vraag me alleen of ik de enige ben die twijfelt om Koopmeiners in de basis te zetten, omdat ik niet zeker ben of Martens hetzelfde gaat doen (?) Met Belic en aanvoerder Clasie heeft hij toch niet de minste concurrenten op zijn positie. Al las ik wel dat Belic nog ietwat last heeft van een lichte blessure, klopt dat?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.