@AlexDen in principe zouden ze alle 3 kunnen spelen, RVW hangend vanaf links. Al hebben ze daar wel genoeg opties.
@Peli Koopmeiners heeft alles gespeeld tot nu toe bij Az, geen reden voor Martens om hem te wisselen dus verwacht dat hij gewoon speelt.
Zelf twijfel ik nog heel erg om Godts te nemen, lijkt me dat Farioli nu wel gezien heeft dan Borges niet kan?
voor de mensen met boscagli, die is akkoord met brighton, clubs zijn nu in gesprek.
verder lijk ik uit de persconferentie van Priske te halen dat bueno gelijk voor de leeuwen word gegooid zondag, moet blijken uit de training van morgen of hij beter en fitter is dan lopez, wat me al snel het geval lijkt.. dan zal smal nog niet fit genoeg zijn en/of de 2e back achter bueno te worden, dit zegt hij niet letterlijk! is eigen interpetatie
Vermoedelijke opstelling voor morgenavond
Olij, Reith, Quintero, Eerdhuijzen , Van der Kust, Metinho, Clement, Verschueren, Neghli , Lauritsen , Mito.
de Guzman en kitolano geblesseerd dus niet aanwezig.
Sparta altijd moeilijk uit bij Twente dus snap zeker dat vele mensen twijfelen over een Twente spits of middenvelder.
moeilijk te zeggen, stel psv houd ze poot stijf, dan komt er dit weekend geen akkoord, net als bij teze trouwens, dus dan kan die er wel gewoon instaan, bos zei in de persconferentie alle fitte spelers gewoon te gebruiken, ook met transfer perikelen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.