Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 300 ... 372 373
Benzardi

Nou hier is die dan een klein tipje van de 2de sluier ronde.

 

Benitez

 

Geert

Wolfe

Flamingo

 

Mijnans

Schouten

Steijn

Koopmeiners

 

Rots

Parrot

Bakayoka

KingNelom13

we zijn prima begonnen, ronde 2

 

Branderhorst 

maikuma bueno nieuwkoop

halilovic tillman veerman timber

de Jong (c) gimenez bakayoko

bank, veassen, rente, schreuders, mendez

Laatst gewijzigd
Ecko
KingNelom13
#7477
we zijn prima begonnen, ronde 2   Branderhorst  maikuma bueno nieuwkoop halilovic till...

Ik heb er drie van Fortuna in de basis en nog eentje op de bank. Een kleine 400 punten; ik ben wel eens slechter aan een speelronde begonnen. 

gebruikersnaam122

Veel Fortuna spelers en een redelijke gemiddelde score in de app na 1 wedstrijd. Had enkel Guth op de bank. Niet verwacht dat Fortuna zo overtuigend zou winnen, maar kennelijk had half Scorito dat zien aankomen 🤔

Willempie94
gebruikersnaam122
#7479
Veel Fortuna spelers en een redelijke gemiddelde score in de app na 1 wedstrijd. Had enkel Guth op d...

Tis meer denk ik dat iedereen zag dat Almere gewoon niks meer voorsteld...

Ik ben ook lekker begonnen met 260 puntjes. Enkel Halilovic alleen in de basis helaas. Branderhorst en Pinto op de bank

KingNelom13
Ecko
#7478
Ik heb er drie van Fortuna in de basis en nog eentje op de bank. Een kleine 400 punten; ik ben wel e...

dat zijn hele lekkere en goedkope puntjes! goed begin is het halve werk, 268 puntjes op de 2 basisspelers van fortuna. vanavond heel m'n bank in actie tegen Rkc, ben benieuwd 

Laatst gewijzigd
Jo de Haan

Na speelronde 2 gaan er nog wijzigingen plaatsvinden in waarde van de spelers. Dit kan lager worden , maar niet hoger werd verteld in de podcast. Iemand enig idee of positie nog kan veranderen? Want Bacuna is opzich best interessant maar staat nu als middenvelder in het spel.

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ai PSV achter. Blij dat ik naast Oppegard niet ook nog Benitez heb gekozen..

Benieuwd naar de rest van de wedstrijd

Peli

En speelronde 2 kan hier ook zo, hup, de prullenbak in 😑

Ruhs49

Die 20 miljoen die ik vandaag aan PSV heb besteed was het niet waard helaas...

As we speak zie ik de goal van Feyenoord. Die Bueno doet me nu al deugt, kan zo maar eens in mijn team komen.

 

Willempie94
Ruhs49
#7485
Die 20 miljoen die ik vandaag aan PSV heb besteed was het niet waard helaas... As we speak zie ik d...

Staat er bij mij in vandaag:) 

KingNelom13

iemand tog stengs gepicket? 

KingNelom13

mijn speelronde zit erop, heel tevreden met 1308 punten

Valvuillerdemoz
KingNelom13
#7488
mijn speelronde zit erop, heel tevreden met 1308 punten

Taylor en Baas weer wissel bij Ajax. Dan zit mijn speelronde er ook op waarschijnlijk...

BartB

Die 0 Ajacieden in m'n definitieve selectie wordt steeds realistischer.... 🤣

Scorito1994

1342 punten dit weekend, ondanks 3 spelers van fc Twente. Gelukkig Stengs genomen als "verassing" heeft gelukkig goed uitgepakt 

HZ57

Toch wel knap van Scorito, alle spelers die geprijst zijn voor 500k, hebben nog geen speelminuten gemaakt. 

Benzardi

1162 puntjes, dat is het toch net niet, dus er is nog werk aan de profcoach winkel.

 

 

Benzardi
HZ57
#7492
Toch wel knap van Scorito, alle spelers die geprijst zijn voor 500k, hebben nog geen speelminuten ge...

Dat is zeker knap 😁

Peli
HZ57
#7492
Toch wel knap van Scorito, alle spelers die geprijst zijn voor 500k, hebben nog geen speelminuten ge...

Op 10 spelers na heb je gelijk.

aaaaaiiiiyyytt

Echt knap hoor al die hoge scores. Ik had 952 punten en daarvan waren er ook nog eens 128 voor de wedstrijd van de week.

Ruhs49

Mijn score was ook niet denderend, 984. Hoop de komende twee rondes toch wel ruim boven de 1000 te scoren.

Wel heb ik deze ronde een aantal conclusies gedaan m.b.t. mijn definitieve selectie:

  • Er komt geen Ajacied in mijn team
  • Ik ga voor 3 Feyenoorders (voorheen had ik er minder in mijn concept)
  • Ik ga besparen op mijn keepers
  • Ik ga nog heel erg twijfelen over LdJ....

HZ57
Peli
#7495
Op 10 spelers na heb je gelijk.

Je hebt gelijk ik heb me verkeken op basisplaatsen. 

Peli
Ruhs49
#7497
Mijn score was ook niet denderend, 984. Hoop de komende twee rondes toch wel ruim boven de 1000 te s...

Soortgelijke conclusies hier.

 

Bozenik

Volgende speelronde weer die ongein dat Ajax en Twente niet spelen. Zeker voor Twente slaat het nu nergens op. En je zadelt jezelf zo in september met een nóg drukker schema op.

1 2 ... 300 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.