Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 301 ... 372 373
Willempie94

Geen slechte ronde hier. Maar alsnog de volgende overwegingen:

  • Vraag me idd af of Benitez een goede investering gaat zijn
  • L de Jong levert nu niet, ga ik dat aandurven..?

Laatst gewijzigd
gebruikersnaam122
Bozenik
#7500
Volgende speelronde weer die ongein dat Ajax en Twente niet spelen. Zeker voor Twente slaat het nu n...

Mocht je nu een speler kiezen van Ajax of Twente, hoe worden de punten dan berekend? Krijg je de punten later als de wedstrijd is gespeeld (over een x aantal weken)?

aaaaaiiiiyyytt
Scorito1994
#7491
1342 punten dit weekend, ondanks 3 spelers van fc Twente. Gelukkig Stengs genomen als "verassing" he...

Dat is een mooie score.

Dan is er wel veel veranderd tenopzichte van je geplaatste opzet met Pasveer, Kuipers, Tillman, Veerman, Taylor......

Scorito1994

@aiyt 

Dat klopt, ik heb toch gekozen voor Unnerstall (leek lang goed te gaan), Kuipers had ik wel en Tillman zelfs aanvoerder. Veerman is bij mij afgevallen voor Stengs, Taylor gelukkig niet genomen.

Even met een schuin oog kijkende naar de volgende speelronde, daar lijkt mij alleen Psv een "zekerheidje" of moet je er van uit gaan dat Feyenoord gewoon wint bij Sparta en Nec thuis wint van Pec?

Ben Van Heck

PSV en NEC lijken me zekerheidjes. Willem II, Feyenoord en Utrecht durf ik ook wel aan.

 

1297 puntjes binnen gesprokkeld dit weekend, zeer tevreden!

BartB

Eens wat betreft de keepers. De topkeepers houden vooralsnog ook niet de 0. Dus ook ik zal goed gaan kijken naar het wedstrijdschema eerste seizoenshelft en waarschijnlijk twee lager geprijsde keepers kiezen die qua schema goed op elkaar passen. 


Daarnaast worstel ik vooral met m'n voorhoede.

  • BIj PSV levert alleen Bakayoko tot nu toe... Maar ja dat is geen centrale aanvaller.
  • Gimenez leek het niet te gaan worden maar schiet er nu toch weer 2 in (welliswaar tegen een waardeloos PEC maar goed...)
  • Parrott (AZ) en Lammers (Twente) ben ik nou ook nog niet echt van overtuigd dat die de doelpunten bij elkaar gaan schieten.
  • Lauritsen (Sparta) speelde goed. Maarja 3 miljoen voor de spits van Sparta?
  • De Ajax aanval zullen we het maar niet over hebben

Kortom... Nog 0 zekerheidjes in m'n aanval.

 

Bozenik
gebruikersnaam122
#7502
Mocht je nu een speler kiezen van Ajax of Twente, hoe worden de punten dan berekend? Krijg je de pun...

Ja en vervolgens wordt herberekend wat je hoogste twee scores zijn tijdens de proefperiode. Nadeel is natuurlijk dat die spelers tzt geblesseerd of getransfereerd kunnen zijn, of hun basisplek kwijt. Voor komend weekend heb je daar veel beter zicht op.

Scorito1994

Wat vinden jullie van Mijnans? Hij is anderhalf miljoen goedkoper dan Sem Steijn, maar levert in mijn ogen ook minder. Ik kan er naast zitten, maar ik vind het een net niet voetballer. Graag jullie mening, zodat ik deze mee kan nemen naar een definitief team

Ben Van Heck

De nummer 10 van AZ staat eigenlijk standaard op mijn shortlist, zo ook Mijnans. Heeft bij Sparta altijd leuke dingen laten zien, dus dat verwacht ik, nu hij op 10 speelt en niet op 8, ook zeker bij AZ. 

Robin1996

Mijnans vind ik ook interessant, staat op 10 en heeft geen concurrentie. Neemt de hoekschoppen en de vrije trappen.

Maar over het algemeen is er nog weinig zekerheden.

Ben Van Heck

Eens qua zekerheidjes ja. Wellicht een leuke stelling: wie is er nu, na 2 speelronden op dit moment echt een zekerheidje voor jou definitieve team? 

Voor mij zijn dit Schreuders en Vaessen (GRO)

AlexDen
Ben Van Heck
#7511
Eens qua zekerheidjes ja. Wellicht een leuke stelling: wie is er nu, na 2 speelronden op dit moment...

Schreuders staat zeker ook op mijn short-list. Daarnaast kijk ik met een schuin oog naar NEC. Qua speelschema interessant omdat ze al 2 lastige tegenstanders hebben gehad.

KingNelom13
Ben Van Heck
#7511
Eens qua zekerheidjes ja. Wellicht een leuke stelling: wie is er nu, na 2 speelronden op dit moment...

Hier sluit ik me bij aan, al twijfel ik nog tussen captain bacuna en schreuders, had gehoopt dat bacuna nog als verdediger werd omgezet op het spel. Ik denk dat maikuma en stengs voor mij ook als zekerheidjes gelden, die laatste is wel gewaagd met zn blessuregevoeligheid, maar blijft wel een echte scorito speler, van hoorenbeeck is ook interessant, maar blijft hij staan of tog niet?

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Veerman en LdJ zijn voor mij zekerheidjes, LDJ draait nu even niet lekker maar dan komt echt wel weer. Zit alleen heel erg met twijfels over Berghuis, neemt in principe alles bij Ajax. Maar gaat Ajax draaien?

KingNelom13
Scorito1994
#7514
Veerman en LdJ zijn voor mij zekerheidjes, LDJ draait nu even niet lekker maar dan komt echt wel wee...

Ajax blijf ik nog heel ver vandaan, eerst maar is kijken of het een stabiele ploeg word de 1e seizoenshelft. maar daar maakt iedereen zijn eigen weloverwogen beslissing over uiteraard, dat is het leuke van het hele spel

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Om eventueel wat mensen nog op ideeën te brengen dacht ik, ik zal nog eens wat dillema's online gooien:

  • Bakayoko of Lammers
  • Lauritsen of Berghuis
  • Til of Timber
  • Bueno of Kuijpers
  • Benita of Lutonda
  • (E.) Vaessen of Branderhorst
  • Sadiq of Romeny
  • Toornstra of Halilovic
  • V.d. Kust of Van Rooij
  • Godts of Van Bommel
  • Bielica of De Keijzer
  • Peterson of (K.) Vaessen
  • Sano of Vlap
  • Unnerstall of Wellenreuther
  • Hall of Reith
  • Min of Rots
  • Valente of Janosek
  • Milambo of Aaronson
  • Trenskow of Sebaoui
  • Maikuma of Wolfe
  • Koopmeiners of Brouwers
  • Horemans of El Karouani 

Succes allemaal!

hansotjes
Ben Van Heck
#7511
Eens qua zekerheidjes ja. Wellicht een leuke stelling: wie is er nu, na 2 speelronden op dit moment...

Denk je niet dat Groningen het minder gaat doen in de vaste rondes omdat ze nu juist al een makkelijk programma hebben gehad?

Peli

Bakayoko of Lammers

Lauritsen of Berghuis

Til of Timber

Bueno of Kuijpers

Benita of Lutonda

(E.) Vaessen of Branderhorst

Sadiq of Romeny

Toornstra of Halilovic

V.d. Kust of Van Rooij

Godts of Van Bommel

Bielica of De Keijzer

Peterson of (K.) Vaessen

Sano of Vlap

Unnerstall of Wellenreuther

Hall of Reith

Min of Rots

Valente of Janosek

Milambo of Aaronson

Trenskow of Sebaoui

Maikuma of Wolfe

Koopmeiners of Brouwers

Horemans of El Karouani 

Scorito1994

Gaan de prijzen nog veranderen? Of blijven deze zo?

Ruhs49
Scorito1994
#7519
Gaan de prijzen nog veranderen? Of blijven deze zo?

Morgenvroeg om 08:00 uur moeten alle wijzigingen doorgevoerd zijn.

Scorito1994

Belangrijkste wijziging is denk ik Berghuis naar middenvelder maar 4 miljoen geworden, dus geen pick voor mij. 

Jo de Haan

En Bacuna bij de verdediging maar kost nu wel 2 mil

Nopper

Kan je ook ergens zien wat er allemaal gewijzigd is of hoe weten jullie deze veranderingen?

Ben Van Heck

Tengstedt nu ook geswitcht van aanvaller naar middenvelder: nu 1,5 miljoen.

gebruikersnaam122

Gaaei nu 2 mln. Mocht Rensch gaan zal Gaaei waarschijnlijk de vaste RB worden. Drang naar voren dus zal zijn assists geven. 

De stabiliteit van Ajax is daarentegen de keerzijde 😅.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 301 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.