Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 302 ... 372 373
BarryE1
gebruikersnaam122
#7525
Gaaei nu 2 mln. Mocht Rensch gaan zal Gaaei waarschijnlijk de vaste RB worden. Drang naar voren dus...

De stabiliteit van Gaaei zelf is ook een keerzijde. De filosofie van Farioli, met veel wisselingen in de opstelling, ook een keerzijde. Verder denk ik dat als Rensch vertrekt Ajax een nieuwe RB haalt. Tete wordt genoemd. Kortom, Gaaei lijkt mij alles behalve een koopje.  

Ben Van Heck

Plus voor 2 miljoen (en minder) zijn er spelers die je waarschijnlijk meer punten gaan opleveren. Gaaei blijf ik ver van weg in ieder geval.

Peli

Ik blijf hoogstwaarschijnlijk ver weg van elke Ajacied.

Of zitten er voor jullie wel spelers tussen die overwogen gaan worden?

Sambonhof

Wat denken jullie van Halilovic? Voor 1.75m hoge potentie en Fortuna draait goed, maar hij was vorig jaar erg wisselvallig

Ruhs49
Sambonhof
#7529
Wat denken jullie van Halilovic? Voor 1.75m hoge potentie en Fortuna draait goed, maar hij was vorig...

Zeer interessant, mits hij blijft. Schijnt toch wel enige interesse voor te zijn van andere clubs.

Ben Van Heck

Ik vind Pasveer misschien wel het gokje waard. Benitez met de wankelende PSV verdediging vind ik te duur en ook Wellenreuther durf ik niet aan gezien de concurrentiestrijd met Bijlow. Ik verwacht verder wel dat Ajax stabieler wordt, dus dan vind ik 2,5 miljoen misschien wel het gokje waard. Twee goedkopere keepers is wellicht ook een optie, maar dan zal ik de wedstrijdschema's even moeten vergelijken. Welke keepers staan er wel of juist niet op jullie shortlist?

 

Verder zijn alle overige Ajacieden voor mij een no-go.

 

Halilovic gaat waarschijnlijk weg trouwens en ik zie het ook zomaar gebeuren dat Fortuna juist nu piekt. Beetje het Thorsby verhaal :P

 

Laatst gewijzigd
Peli
Sambonhof
#7529
Wat denken jullie van Halilovic? Voor 1.75m hoge potentie en Fortuna draait goed, maar hij was vorig...

Ik krijg bij Halilovic een beetje Thorsby vibes. Heel goed aan het seizoen starten (om misschien wel een transfer af te dwingen), om vervolgens heel ver terug te vallen.

Peli
Ben Van Heck
#7531
Ik vind Pasveer misschien wel het gokje waard. Benitez met de wankelende PSV verdediging vind ik te...

Ah, jij haalde Thorsby ook al aan. Zal wel terecht zijn dan ;-)

Robin1996
Peli
#7528
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk ver weg van elke Ajacied. Of zitten er voor jullie wel spelers tussen...

Ik blijf ook van Ajacieden af. Hoogstwaarschijnlijk ook van spelers van FC Twente want daar zie ik ook niet echt spelers van waar ik warm van wordt. 

KingNelom13
Ben Van Heck
#7531
Ik vind Pasveer misschien wel het gokje waard. Benitez met de wankelende PSV verdediging vind ik te...

Ik overweeg ook 2 mindere keepers, Nec is een goedkopere optie met Roefs die het gewonnen lijkt te hebben van van Gassel of zal die na een paar missers het veld moeten ruimen?

Wellenreuter vind ik niet overtuigend, Bijlow ligt nog op de loer. Pasveer blijf ik net als heel ajax van af, Benitez vind ik denk ik te duur, ook omdat je dan geen zekerheid inbouwt zonder tegengoals met zo'n verdediging ervoor. owusu of unnerstal ook het overwegen waard maar tog ook al 3 miljoen.

ik denk dat ik voor een keeperscombi van Go ahead-Utrecht-Groningen-Fortuna-Sparta-Nec ga, vorig seizoen goed uitgepakt met mindere keepers (geen 1 van de top 5)

HZ57

Is er een AZ Watcher die wet of Omuduro 1e keus is of wordt het toch weer Zoet als hij herstelt is.

Peli
Robin1996
#7534
Ik blijf ook van Ajacieden af. Hoogstwaarschijnlijk ook van spelers van FC Twente want daar zie ik o...

Twente spelers staan bij mij inderdaad ook op de nominatie om volledig geskipped te worden. Al is Bruns voor 1.75 eventueel nog een optie. Even de laatste 2 proefronden aankijken.

Laatst gewijzigd
Peli
HZ57
#7536
Is er een AZ Watcher die wet of Omuduro 1e keus is of wordt het toch weer Zoet als hij herstelt is.

Owusu-Oduro heet hij ;-)

En ben geen AZ-watcher, maar voorafgaand aan het seizoen heeft Martens hem wel tot 1e keeper gebombardeerd, Zoet dus als reservegoalie. 

Neemt niet weg dat als Owusu-Oduro niet levert, hij de luxe heeft om Zoet op te gaan stellen. 

aaaaaiiiiyyytt

Wie zou het worden bij FEY in de basis ..... Bueno of Smal ? Of gaan die steeds gewisseld worden ?

Is het het risico waard te gokken op 1 van deze 2 ?

Peli
aaaaaiiiiyyytt
#7539
Wie zou het worden bij FEY in de basis ..... Bueno of Smal ? Of gaan die steeds gewisseld worden ?...

Bueno. En dat lijkt me amper een gok te noemen.

Robin1996
Peli
#7537
Twente spelers staan bij mij inderdaad ook op de nominatie om volledig geskipped te worden. Al is Br...

Bruns of van hoorenbeeck zouden nog te overwegen waard zijn. Maar bij mij is niet bekend wie er op nummer 1 staat in de pikorde?

KingNelom13

waarom geen Twente spelers? ik had tog juist wel het idee dat dat wel wat kan gaan worden

HZ57
Peli
#7538
Owusu-Oduro heet hij ;-) En ben geen AZ-watcher, maar voorafgaand aan het seizoen heeft Martens hem...

Dank je Peli voor deze nuttige info

Scorito1994

Van Wolfswinkel ook maar 3 miljoen, vorig seizoen veel gescoord. Iemand die weet of die drek wel in de basis komt? Hij is aanvoerder, maar is dat meer voor de Bühne?

Peli
Scorito1994
#7544
Van Wolfswinkel ook maar 3 miljoen, vorig seizoen veel gescoord. Iemand die weet of die drek wel in...

Heeft vooralsnog slechts 30 van de 180 minuten meegespeeld. Lijkt me niet dat hij een beoogd basisspeler is.

Aanvoerder is een rol die je binnen de selectie bekleedt. vWolfswinkel is dat bij Twente dus vooral vanaf de zijkant, in de kleedkamer en op het trainingsveld. 

BarryE1
Peli
#7528
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk ver weg van elke Ajacied. Of zitten er voor jullie wel spelers tussen...

Nog wel de keeper en 2 verdedigers van Ajax (Pasveer, Hato, Sutalo) op de shortlist staan. Daarnaast door de positiewisseling van Berghuis daar ook nog niet definitief een streep doorheen gezet.

 

Keeper + verdediging vooral omdat het wat beter lijkt te staan onder de nieuwe trainer. Ook bij zo’n wedstrijd tegen NAC is het de kunst om door de uitslag heen te kijken. Ajax gaf in principe niet zo gek veel weg en dat blijkt ook uit de xG van 0,78. De genoemde namen lijken me het meest speelzeker.

 

Een andere reden dat ze nog met potlood genoteerd staan is toch ook de trend bij PSV en Feyenoord.

 

Bij PSV is de spoeling behoorlijk dun. Mocht Boscagli ook nog vertrekken dan hebben ze straks een geheel nieuwe verdediging staan. Altijd afwachten hoe dat uitpakt. Oppegard is qua prijs interessant maar in principe een behoorlijk lichtgewicht. Flamingo valt me ook nog niet mee en Ledezma is van origine geen verdediger.

 

Van Feyenoord hoef ik jou natuurlijk niets te vertellen. Wellenreuther lijkt gunstig geprijsd maar is tricky met één ketser op het palmares en een gelijkwaardige keeper daarachter. In de JC schaal en de eerste competitiewedstrijd vond ik met name de 3-4-3 de schuldige voor de defensie onzekerheid. Ook de aanvallende rol van Geertruida en Hancko komt een tikkeltje minder uit de verf in dat systeem. De systeemwissel van afgelopen weekend maakt alles weer anders.

 

Kortom het wordt nog afwachten wat er gaat gebeuren qua transfers, spelsystemen en onderlinge krachtsverhoudingen. Wel heb ik met mezelf afgesproken om met open vizier alles te bekijken dus ook de genoemde ajacieden.

Peli
KingNelom13
#7542
waarom geen Twente spelers? ik had tog juist wel het idee dat dat wel wat kan gaan worden

Ik weet het niet. De meeste interessante Twente-spelers zijn toch niet misselijk geprijsd. En als ik ze dan de afgelopen 2 speelronden (en in voorronde CL) aan het werk zie, dan houdt het nog niet bepaald over. Afgelopen weekend tegen (een overigens erg sterk spelend) Sparta moest er een pingel aan te pas komen om Twente aan hun enige goal van de wedstrijd te helpen.

Dus Bruns/vHoorenbeeck wil ik de aankomende 2 potjes nog wel even aandachtig op letten, maar verder niet. 

Peli
BarryE1
#7546
Nog wel de keeper en 2 verdedigers van Ajax (Pasveer, Hato, Sutalo) op de shortlist staan. Daarnaast...

Wel heb ik met mezelf afgesproken om met open vizier alles te bekijken dus ook de genoemde ajacieden.

Ben het met je eens hoor. Ik sluit ook niemand uit. Maar ik zie vooralsnog wel betere (of minimaal gelijkwaardige) opties voor de posities van de Ajacieden die jij noemde, bijna allemaal nog goedkoper ook.

Peli
BarryE1
#7546
Nog wel de keeper en 2 verdedigers van Ajax (Pasveer, Hato, Sutalo) op de shortlist staan. Daarnaast...

Dubbelpost.

Sorry voor de 'spam' 🫣

Laatst gewijzigd
Zwolf

Zijn er hier mensen die twijfelen om Gimenez en/of De Jong niet in het team te klikken?

Zit er zelf serieus over na te denken, maar zie ook de gevaren. Wat is jullie visie?

1 2 ... 302 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.