Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 303 ... 372 373
Scorito1994

@zwolf

Nee geen twijfel over bovenstaande, indien Gimenez niet alsnog vertrekt. Ik zie simpelweg geen spitsen die meer gaan scoren.

Wel nog een paar leuke twijfels 

Mijnans/berghuis

Steijn/Stengs

 

 

thewout79

Dit is mijn eerste seizoen met dit spel en dat na speelronde 4 je selectie staat tot de winterstop, maar ik vroeg mij af of na speelronde 4 ook de behaalde punten van dit seizoen van de spelers te zien krijgt of dat alleen de punten van vorig seizoen zichtbaar blijven ?

Scorito1994

Je 2 beste scores van de proefrondes blijven staan, hier ga je het spel mee beginnen. De rest vervalt

Kantjes

Hoi allen, na twee seizoenen stiekem te hebben meegelezen heb ik toch maar eens een account aangemaakt. Dankzij de vele tips en inzichten (en natuurlijk mijn eigen verregaande kennis en álle wedstrijden proberen live mee te krijgen, tot irritatie van de vrouw ;)) heb ik twee seizoenen op rij de vrienden subleague weten te winnen. Maar uiteraard wil ik meer, want nog altijd nét geen gouden bekertje achter m'n naam staan.. Ik hoop dat ik een nuttige bijdrage kan leveren aan de discussie, zodat andere (stiekeme) forumgebruikers er ook wat aan hebben ;) 

Favoriete team: Feyenoord
Score vorige seizoenen: 95,9% (24), 88,5% (23)
Ook actief in: Topcoach KKD + Premier League

Scorito1994

Welkom Kantjes, 

Mooi een Feyenoord kenner,

Kun je mij iets wijzer maken?

Hoe groot is de kans dat Wellenreuther blijft keepen?

Feyenoord weer terug naar 433?

Wat verwacht je van Paixao?

Blijft Milambo spelen?

 

Peli
Kantjes
#7554
Hoi allen, na twee seizoenen stiekem te hebben meegelezen heb ik toch maar eens een account aangemaa...

Welkom, Kantjes. Je debuutpost belooft veel, dat snap je wel natuurlijk 😉

Zwolf
thewout79
#7552
Dit is mijn eerste seizoen met dit spel en dat na speelronde 4 je selectie staat tot de winterstop,...

Als je op de spelers klikt zie je toch ook de punten van dit seizoen al?

Bij Luuk de Jong zie je bijvoorbeeld 156 punten dit seizoen. 

Wel zal je straks inderdaad het totaal voor dit seizoen zien en niet het totaal van vorig seizoen eerst. Mogelijk is dat je vraag

Zwolf
Scorito1994
#7551
@zwolf Nee geen twijfel over bovenstaande, indien Gimenez niet alsnog vertrekt. Ik zie simpelweg ge...

Nee misschien niet per speler, maar voor bijvoorbeeld 6 miljoen van De Jong zou je in theorie Parrot en Rots kunnen halen. 
En dan heb je nog kansen met andere aanvallers. Weet zelf ook nog niet hoor, maar kan me voorstellen dat in totale punten dit toch beter is... 

Robin1996
KingNelom13
#7542
waarom geen Twente spelers? ik had tog juist wel het idee dat dat wel wat kan gaan worden

Omdat Twente sinds paar jaar Europees spelen (groepfase). Mede doordat verwacht ik een minder seizoen dan vorig jaar.

De prijskaartjes van Twente vind ik best wel prijzig. Lammers en v wolfswinkel  zijn voor mij van het zelfde niveau waarbij het mogelijk is als ze Europees heb gespeeld dat ze gaan rouleren.

V wolfswinkel kan ook nog op 10 en dat is nou de plek van Steijn, ik vindt dat Steijn best wel vaak vroeg gewisseld wordt.

Vlap is geen scorito speler en kuipers lijkt een prijskaartje te hebben van het goede seizoen van vorig jaar.

Kantjes
Scorito1994
#7555
Welkom Kantjes,  Mooi een Feyenoord kenner, Kun je mij iets wijzer maken? Hoe groot is de ka...

Dank!
Nu weet Peli met een seizoenskaart waarschijnlijk nog meer dan ik, maar: 

Scorito technisch gezien vind ik Wellenreuter een risicootje met Bijlow er zo kort achter. Zoals al eerder genoemd in deze thread. Paar foutjes zoals tegen Willem II en je zit ineens met een reservekeeper opgescheept. Neem persoonlijk zelfs liever een Branderhorst of Barkas. 

Paixao gaat wel blijven spelen denk ik. Ivanusec komt er niet helemaal lekker uit daar, Hadj-Moussa nog te grillig en moet zich nog aanpassen. Wel even afwachten wat Osman gaat doen, maar geloof dat dat voornamelijk voor rechtsbuiten is. Overigens overweeg ik zelf Paixao niet, omdat ik het liefst minstens 4 pure spitsen in m'n voorhoede heb. 

Priske heeft afgelopen weekend (voor de zoveelste keer) aangegeven dat het systeem niet heilig is, en zal per tegenstander bekijken of 343 of 433 het beste werkt. Verder is mij niet precies duidelijk wat de voorwaarden verder hiervoor zijn.. 433 bevalt mij beter in ieder geval. 

Denk niet dat Milambo dit seizoen al verder komt dan een vaste invallersrol, mits iedereen fit blijft. Hoop overigens dat ik ernaast zit en dat hij Zerrouki snel voorbijstreeft in de pikorde. 

KingNelom13
Peli
#7547
Ik weet het niet. De meeste interessante Twente-spelers zijn toch niet misselijk geprijsd. En als ik...

Ja oke ik snap je en je hebt zeker een heel goed punt, maar de andere kant, ze hebben met Nec en Sparta en a.s weekend nog Heerenveen 1 sept Fc Utrecht voor de deadline wel de wat sterkere middenmoters achter de rug. en ik zie tog meer ploegen nog moeite hebben zo in het begin van de competitie die ze niet winnend hebben afgesloten. ze zijn indd goed prijzig maar houd ze nog even goed in de gaten

Peli
Kantjes
#7560
Dank!Nu weet Peli met een seizoenskaart waarschijnlijk nog meer dan ik, maar:  Scorito technis...

Geen speld tussen te krijgen. Al is Milambo niet per se de vervanger van Zerrouki. Als die Osman zo goed is als ze ons doen geloven, dan zal Stengs naar het middenveld terugzakken. En dan is het afwachten wie er naast/achter hem komen te staan (nog los van of ze met 3 of 4 middenvelders gaan starten). Timber is mits fit een zekerheidje. Dan heb je nog Zerrouki, Milambo en Zechiël voor 1 plek.

Gelukkig zitten we pas op de helft van de proefperiode. 

 

 

Laatst gewijzigd
gebruikersnaam122

Overwegen jullie nog spelers van Heerenveen voor je definitieve selectie?

Wel wat vertrouwen in RvP. Kijk zelf nog naar Brouwers of Köhlert...

Scorito1994

@gebruikersnaam122

Niet echt, voor hetzelfde geld heb je een back van Fc utrecht die ik hoger inschat 

 

Voor het geld van Brouwers heb je ook Gonzalez of Koopmeiners, die geef ik dan de voorkeur

Ben Van Heck

Als ik de definitieve waardes nu eens bekijk, ga ik denk ik flink besparen op keepers en verdediging. Al een concept team neergezet en met gemak 5 verdedigers tussen de 1,25 en 3 miljoen als duurste erin kunnen klikken. Ook veel 750K spelers die wel eens goede picks kunnen zijn om zo te besparen. Zo'n Garbett van NAC bijvoorbeeld en ook bij Fortuna zie ik leuke opties.

 

 

kevinraar

mij team voor komende speelronde

benitez

 

boscagli

wolfe

verdonk

 

schouten

stengs

gonzalez

mijnans

 

de jong

parrot

onal

Peli
Ben Van Heck
#7565
Als ik de definitieve waardes nu eens bekijk, ga ik denk ik flink besparen op keepers en verdediging...

Eens. Eerst even de programma's naast elkaar leggen, maar dan ga ik waarschijnlijk ook kiezen voor 2 keepers uit de wat lagere prijscategorieën.

En ook achterin ga ik aardig kunnen 'besparen'. Heb daar nu 5 man staan, zij het nog maar met potlood, die bij elkaar 9.25M kosten. Ik zie zo snel even geen enkele ploeg die zomaar even de nul gaat houden. En dus lijkt me deze tactiek prima te verantwoorden. 

Hierdoor hou ik een kleine 36M over om aan aanval + middenveld te besteden. Waaronder een 5e mid van 1.25M, een 6e mid van 750K, een 4e aanvaller van 1.25M en een 5e aanvaller van 500K. Dat maakt dus 32M voor de 7 spelers van m'n beoogde basis middenveld en aanval (gemiddelde zo'n 4.5M de man).

 

Laatst gewijzigd
Peli

Voor aankomend weekend heb ik vooralsnog een 3-5-2 formatie klaarstaan. 

Basis: 4x FEY, 4x PSV, 3x NEC (Bank: 2x GAE, 1x UTR, 1x NEC)

kevinraar

welke 4 spelers heb je van mij club nec?

Peli
kevinraar
#7569
welke 4 spelers heb je van mij club nec?

Gok eens.

kevinraar

ik heb roef verdonk gonzalez en onal denk die 

Peli
kevinraar
#7571
ik heb roef verdonk gonzalez en onal denk die 

2 vd 4 goed.

Geen Verdonk en geen Onal.

kevinraar

wie dan wel ogawa en van rooij?

Peli
kevinraar
#7573
wie dan wel ogawa en van rooij?

Nope. De achternaam van de ene begiint met een M en die van de andere met een S.

😁

Laatst gewijzigd
KingNelom13

Hier tot nu toe het volgende voor de volgende speelronde,

 

basis, 4x Psv 3x Fey 2x AZ 2x Nec 

Bank,  1x Go ahead 1x Nec 1x Utrecht 1x Az

 

nog een paar twijfeltjes, mar in grote lijnen laat ik hem zo staan

1 2 ... 303 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.