Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 304 ... 372 373
KingNelom13
Peli
#7574
Nope. De achternaam van de ene begiint met een M en die van de andere met een S. 😁

Sano uiteraard, en ik denk ook marqeuz

Peli
KingNelom13
#7576
Sano uiteraard, en ik denk ook marqeuz

Bingo.

Scorito1994

Is er iemand die weet of Ogawa al speelt aankomend weekend ?

AlexDen
Scorito1994
#7578
Is er iemand die weet of Ogawa al speelt aankomend weekend ?

Het is de eerste wedstrijd van de speelronde, dus we gaan t zien! Verwacht het wel

BartB

Hier nu een 3-5-2 opstelling met een basis van:
4x FEY, 4x PSV, 2x NEC en 1x UTR.
Captain van PSV

Zaterdag de opstelling van NEC checken. Als Ogawa in de basis start schakel ik om naar 3-4-3 met Ogawa in de basis erbij dus. Dan moet Schouten het veld ruimen op m'n middenveld.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Vooralsnog:

 

4x PSV, 4x FEY, 3x NEC

Bank: 1x NEC, 1x WII, 2x UTR

Ruhs49

Ik heb nog een leuk 'spelletje' om elkaar nog op wat ideeën te brengen.

Welke speler (max. 1 speler) van onderstaande clubs vind je Scorito-technisch het meest interessant? Je moet één speler kiezen!

NEC:
PSV:
Feyenoord:
Sparta:
RKC:
Ajax:
Heracles:
Heerenveen:
NAC:

Robin1996

Hier is het 3-4-3:

4x PSV, 3x FEY, 3x NEC 1x UTR

Bank: 1x NEC, 2x GAE, 1x UTR

Peli
Ruhs49
#7582
Ik heb nog een leuk 'spelletje' om elkaar nog op wat ideeën te brengen. Welke speler (max. 1 s...

En deze 9 clubs heb je met een reden gekozen? Of gewoon willekeurig?

KingNelom13

Wellenreuter word denk ik meer een zekerheidje onder de lat bij Feyenoord, Southampton is in gesprek met Bijlow en moet daar de 1e doelman worden

Scorito1994

De bovenste 4, Ruhs49.

Ruhs49
Peli
#7584
En deze 9 clubs heb je met een reden gekozen? Of gewoon willekeurig?

Puur willekeurig met van alle niveaus iets. En indien populair doen we nog een ronde met de overige 9 clubs.

Ruhs49
Scorito1994
#7586
De bovenste 4, Ruhs49.

Dat was niet de insteek van het spel. Ik zal aftrappen om te verduidelijken.

Welke speler (max. 1 speler) van onderstaande clubs vind je Scorito-technisch het meest interessant? Je moet één speler kiezen!

NEC: Sano
PSV: Tillman
Feyenoord: Stengs
Sparta: Olij
RKC: Van der Venne
Ajax: Hato
Heracles: Benita
Heerenveen: Trenskow 
NAC: Janosek

Hassan de Mosselman

NEC: Sano
PSV: Tillman
Feyenoord: Gimenez
Sparta: Reith
RKC: Van der Venne
Ajax: Pasveer
Heracles: van Kaam
Heerenveen: Sebaoui
NAC: Janosek

Sjarls

NEC: Sano
PSV: Tillman
Feyenoord: Timber
Sparta: Verschueren
RKC: van der Venne
Ajax: Sutalo 
Heracles: Benita 
Heerenveen: Karlsbakk
NAC: Janosek

Zwolf

Wat denken we van Traoré voor 2.5 mil? Buitenkansje/gokje waard?

Willempie94

Mooie discussies weer, mede door de vuelta m'n aandacht moeten verdelen de afgelopen tijd:)

maar aangezien dat team inmiddels al vast ligt kan m'n focus weer wat meer richting de eredivisie verschuiven. De puzzel is door de prijswijzigingen leuker geworden moet ik zeggen. 

Ik las zojuist dat er interesse was in Bijlow door Southhampton, mocht dit doorgaan dan lijkt me Wellenreuther toch wel een zekerheid te noemen. 

Door de mogelijke transfers die er aan zitten te komen overweeg ik om de eerste seizoenshelft te gaan spelen met 3-5-2. Al zal dat nog wel afhangen van de positie van Stengs, mogelijke transfer van Gimenez en een paar andere dingen. 

Til moet het voor nu doen met inval minuutjes, verwachten jullie die wederom niet in de basis aankomend weekend?

Willempie94
Zwolf
#7591
Wat denken we van Traoré voor 2.5 mil? Buitenkansje/gokje waard?

Ja vind ik 1 van de weinige interessante spelers. Stel Akpom wordt verkocht dan ga ik hem zeker overwegen. Dan is hij na brobby de 2e spits, tenzij er een vervanger wordt aangetrokken natuurlijk. 

KingNelom13
Willempie94
#7592
Mooie discussies weer, mede door de vuelta m'n aandacht moeten verdelen de afgelopen tijd:) maar aa...

Til is voor mij ook een breinbreker, speelronde 1 in mn team begon op de bank maar wel assist gelukkig waardoor je bij ronde 2 denkt, nou doe als die op de bank zit, en dan scoort die tog weer als invaller. wel fan van hem en een echte scorito speler maar vind het wel een groot risico, ook omdat straks saibari ook weer terugkomt en hoe zijn de rollen dan verdeel?

Laatst gewijzigd
Peli
Ruhs49
#7587
Puur willekeurig met van alle niveaus iets. En indien populair doen we nog een ronde met de overige...

Op zich leuk spelletje, maar het zijn wel veel dezelfde namen die genoemd worden (niet onlogisch natuurlijk).

Dan doe ik het anders en noem ik enkel namen van spelers die nog niet genoemd zijn van de betreffende clubs. 

NEC: Gonzalez

PSV: De Jong

Feyenoord: Bueno

Sparta: Quintero 

RKC: Zawada

Ajax: Berghuis

Heracles: 't Zand

Heerenveen: Olsson

NAC: Paula

Kantjes
KingNelom13
#7594
Til is voor mij ook een breinbreker, speelronde 1 in mn team begon op de bank maar wel assist gelukk...

Ik denk dat dat het gehele seizoen zo zal blijven met middenvelders van PSV. Met name Til en Saibari, in mindere mate waarschijnlijk Tilman. Denk dat Veerman en Schouten zekerder zijn van een basisplaats, maar dat zijn dan weer niet hele lekkere Scorito-spelers (Veerman wel meer dan Schouten). Lijkt mij gewoon de trade-off van PSV middenvelders: veel rouleren dus een gedeelte van je punten zullen pinchhitter-punten zijn en hier en daar soms een nulpunter.. Als je daarmee kunt leven is Til wel een leuke gok denk ik ;) 

Ruhs49
Willempie94
#7592
Mooie discussies weer, mede door de vuelta m'n aandacht moeten verdelen de afgelopen tijd:) maar aa...

En mocht je die opstelling willen gaan spelen, hoeveel geef je dan ongeveer uit aan je 3e en 4e aanvallers?

aaaaaiiiiyyytt

NEC: van Rooij

PSV: Bakayoko

Feyenoord: Gimenez

Sparta: Lauritsen

RKC: van der Venne

Ajax: Hato

Heracles: de Keersmaecker

Heerenveen: Brouwers

NAC: Kostorz

Beetje raar spelletje natuurlijk.......

KingNelom13
Kantjes
#7596
Ik denk dat dat het gehele seizoen zo zal blijven met middenvelders van PSV. Met name Til en Saibari...

je pakt gelijk de koe bij de horens. duidelijk verhaal! dat is ook wel het leuke van Topcoach, zulk soort gokjes of tog de zekerheidjes (dan wel extra lekker als de gokjes dan goed uitpakken)

KingNelom13

Voeg ik er een team bij,

NEC: Sano

PSV: Veerman

Feyenoord: Bueno

Sparta: Van der kust

RKC: Meijers

Ajax: Pasveer

Heracles: Limbombe

Heerenveen: Sabeoui

NAC: Janosec

Willem II: Meerveld

1 2 ... 304 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.