Dat was niet de insteek van het spel. Ik zal aftrappen om te verduidelijken.
Welke speler (max. 1 speler) van onderstaande clubs vind je Scorito-technisch het meest interessant? Je moet één speler kiezen!
NEC: Sano
PSV: Tillman
Feyenoord: Stengs
Sparta: Olij
RKC: Van der Venne
Ajax: Hato
Heracles: Benita
Heerenveen: Trenskow
NAC: Janosek
Mooie discussies weer, mede door de vuelta m'n aandacht moeten verdelen de afgelopen tijd:)
maar aangezien dat team inmiddels al vast ligt kan m'n focus weer wat meer richting de eredivisie verschuiven. De puzzel is door de prijswijzigingen leuker geworden moet ik zeggen.
Ik las zojuist dat er interesse was in Bijlow door Southhampton, mocht dit doorgaan dan lijkt me Wellenreuther toch wel een zekerheid te noemen.
Door de mogelijke transfers die er aan zitten te komen overweeg ik om de eerste seizoenshelft te gaan spelen met 3-5-2. Al zal dat nog wel afhangen van de positie van Stengs, mogelijke transfer van Gimenez en een paar andere dingen.
Til moet het voor nu doen met inval minuutjes, verwachten jullie die wederom niet in de basis aankomend weekend?
Til is voor mij ook een breinbreker, speelronde 1 in mn team begon op de bank maar wel assist gelukkig waardoor je bij ronde 2 denkt, nou doe als die op de bank zit, en dan scoort die tog weer als invaller. wel fan van hem en een echte scorito speler maar vind het wel een groot risico, ook omdat straks saibari ook weer terugkomt en hoe zijn de rollen dan verdeel?
Op zich leuk spelletje, maar het zijn wel veel dezelfde namen die genoemd worden (niet onlogisch natuurlijk).
Dan doe ik het anders en noem ik enkel namen van spelers die nog niet genoemd zijn van de betreffende clubs.
NEC: Gonzalez
PSV: De Jong
Feyenoord: Bueno
Sparta: Quintero
RKC: Zawada
Ajax: Berghuis
Heracles: 't Zand
Heerenveen: Olsson
NAC: Paula
Ik denk dat dat het gehele seizoen zo zal blijven met middenvelders van PSV. Met name Til en Saibari, in mindere mate waarschijnlijk Tilman. Denk dat Veerman en Schouten zekerder zijn van een basisplaats, maar dat zijn dan weer niet hele lekkere Scorito-spelers (Veerman wel meer dan Schouten). Lijkt mij gewoon de trade-off van PSV middenvelders: veel rouleren dus een gedeelte van je punten zullen pinchhitter-punten zijn en hier en daar soms een nulpunter.. Als je daarmee kunt leven is Til wel een leuke gok denk ik ;)
je pakt gelijk de koe bij de horens. duidelijk verhaal! dat is ook wel het leuke van Topcoach, zulk soort gokjes of tog de zekerheidjes (dan wel extra lekker als de gokjes dan goed uitpakken)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.