Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 305 ... 372 373
steven20

Nou vooruit:

NEC: Sano

PSV: Veerman

Feyenoord: Stengs 

Sparta: Reith

RKC: vd Venne

Ajax: Berghuis

Heracles: Benita

Heerenveen: Trenskow

NAC: Janosek

Willem II: Sandra 

Johnnie
Peli
#7528
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk ver weg van elke Ajacied. Of zitten er voor jullie wel spelers tussen...

O pasveer wou ik zeggen, maar al 4x genoemd... ik loop wat achter

Laatst gewijzigd
nonselen
Ruhs49
#7582
Ik heb nog een leuk 'spelletje' om elkaar nog op wat ideeën te brengen. Welke speler (max. 1 s...

NEC: Gonzalez
PSV: Bakayoko
Feyenoord: Stengs
Sparta: Olij
RKC: Lelieveld
Ajax: Hato
Heracles: Benita
Heerenveen: Trenskow 
NAC: Janosek

stefbeukers

Voor de definitieve selectie, kijkend naar echt interessante centrumspitsen, kom ik eigenlijk tot 4 namen: LdJ, Giménez, Lammers en Parrott.

Brobbey is te wisselvallig en blessuregevoelig.

LdJ en Giménez geven - voor mijn gevoel - de meeste garantie op goals. Lammers en Parrott moeten dat nog een meer laten zien bij hun nieuwe clubs. 

Zijn er hier spelers die voor de definitieve selectie een 3-5-2 overwegen? Gaat een beetje tegen mijn principes in, omdat 3-4-3 een fijn uitgangspunt is maar het knaagt...

Willempie94
Ruhs49
#7597
En mocht je die opstelling willen gaan spelen, hoeveel geef je dan ongeveer uit aan je 3e en 4e aanv...

Ben ik nog niet helemaal uit, dat zal voornamelijk afhangen wat er nog op de transfermarkt gaat gebeuren! Maar derde spits zal verwacht ik dan tussen de 1,5 - 2 mil zitten vermoed ik

Willempie94
stefbeukers
#7604
Voor de definitieve selectie, kijkend naar echt interessante centrumspitsen, kom ik eigenlijk tot 4...

Vindt er in het goedkopere segment ook nog wel leuke opties tussen zitten! Mocht Gimenez vertrekken dan ben ik erg benieuwd met welke vervanger ze aan komen zetten. Kan me niet voorstellen dat ze zoveel vetrouwen in Ueda hebben.

stefbeukers
Willempie94
#7606
Vindt er in het goedkopere segment ook nog wel leuke opties tussen zitten! Mocht Gimenez vertrekken...

Wat versta je onder 'het goedkopere segement'? Ik kom dan bij Lauritsen en Ogawa en nog goedkoper meer bij vleugelaanvallers als Ltaief en Sadiq of centrumspitsen als Zawada en Mitrovic...

Ben Van Heck

Zit nog te dubben wat betreft mijn PSV middenvelder. Wil er deze speelronde slechts 1 meenemen. Tillman lijkt me de meeste garantie op een doelpunt, maar ben nogal sceptisch na de wissel in de rust. Veerman is zeker van zijn plek, maar toch wat minder garantie op goals. Til is goedkoop, maar waarschijnlijk start 'ie weer op de bank. Al komt hij altijd wel in scoringspositie of geeft hij een assist na zijn invalbeurt.

 

Welke PSV'er nemen jullie mee? En verwachten jullie een hogere kans op de 0 bij PSV of bij Feyenoord?

Peli
stefbeukers
#7607
Wat versta je onder 'het goedkopere segement'? Ik kom dan bij Lauritsen en Ogawa en nog goedkoper me...

Even voor jouw info.... Mitrovic van Fortuna is geen centrumspits.

stefbeukers
Peli
#7609
Even voor jouw info.... Mitrovic van Fortuna is geen centrumspits.

De verwarring zal in de naam zitten, thanks 🙏 

Peli
Ben Van Heck
#7608
Zit nog te dubben wat betreft mijn PSV middenvelder. Wil er deze speelronde slechts 1 meenemen. Till...

Ik neem 4 PSV'ers mee dit weekend. 1 verdediger, 2 middenvelders (zeer zeker geen Til) en 1 aanvaller.

KingNelom13
Willempie94
#7606
Vindt er in het goedkopere segment ook nog wel leuke opties tussen zitten! Mocht Gimenez vertrekken...

Ik verwacht na gister niet meer dat Gimenez word verkocht, of er moet ineens een club komen met een flinke zak met geld. en mocht hij tog weg gaan, zitten er met ueda en carranza al 2 vervangers klaar die dan moeten gaan uitvechten wie de 1e spits word, dan verwacht ik dat ueda de kans gaat krijgen omdat hij best wel wat centjes heeft gekost (9mil) wat er nog niet echt is uitgekomen

BartB
Ben Van Heck
#7608
Zit nog te dubben wat betreft mijn PSV middenvelder. Wil er deze speelronde slechts 1 meenemen. Till...

Ik zit ook, net als vorig seizoen, met het PSV middenveld in m'n maag. Ik had Tillman eigenlijk al wel min of meer als zekerheidje betiteld. Maar zoals jij al zegt ben ik toch gaan twijfelen na z'n vroege wissel afgelopen weekend. 

Ik neig toch zeer sterk naar Veerman nu... Samen met Schouten lijken dat de enige zekerheden op het PSV middenveld. Schouten vind ik echter totaal niet interessant voor Scorito dus blijft alleen Veerman over. Maar we hebben nog twee proefrondes. Als Tillman dan toch weer veel minuten maakt kan het zomaar weer Tillman worden 😂

 

Andere vraag... Ik lees dat Ajax bezig is met een ruildeal Gorter/Noppert. Hoe interessant vinden jullie Pasveer dan nog? Lijkt me toch dat Pasveer bij wat mindere resultaten zo veravngen kan worden door Noppert.  

Pablito
BartB
#7613
Ik zit ook, net als vorig seizoen, met het PSV middenveld in m'n maag. Ik had Tillman eigenlijk al w...

Noppert wordt derde keeper

BartB
Pablito
#7614
Noppert wordt derde keeper

Maar dan heb je bij Ajax dus naar mijn idee 3 gelijkwaardige keepers. Pasveer/Ramaj en Noppert. Dat is voor mij een reden om Pasveer al niet meer te overwegen voor m'n definitieve team. Of zien jullie dat anders?

Ben Van Heck

Met de transfer van Bijlow is mijn eerste keeperkeuze eigenlijk al geen discussie meer. Pasveer overweeg ik dan niet meer. 

KingNelom13
BartB
#7615
Maar dan heb je bij Ajax dus naar mijn idee 3 gelijkwaardige keepers. Pasveer/Ramaj en Noppert. Dat...

Ze zijn achter de schermen bezig aan een transfer van Ramaj, ze hopen daar nog een flink bedrag voor te krijgen aangezien ze wel wat geld kunnen gebruiken

BartB
Ben Van Heck
#7616
Met de transfer van Bijlow is mijn eerste keeperkeuze eigenlijk al geen discussie meer. Pasveer over...

Goed punt... De hele optie Pasveer vervalt dan inderdaad. Voor zover een Ajax keeper überhaupt al een optie geweest zou zijn.

stefbeukers

Hoe zien we Bacuna?

Groningen oogt prima voor een promovendus en een verdediger voor 2M die ook strafschoppen neemt...

Bram van Polen van het Noorden? Of neemt Postema ze als die terug is?

Ben Van Heck

Zeer goede optie om mijn definitieve team te halen. Zoals ik eerder benoemde ga ik besparen op mijn verdediging en Bacuna met 2 miljoen is een prima optie om als 1 van mijn 5 verdedigers te fungeren. Kanttekening is wel dat ze nu een relatief makkelijk programma hadden. AZ wordt een stuk lastiger, maar in SP4 komen ze Almere tegen. 

Sjarls
Ben Van Heck
#7608
Zit nog te dubben wat betreft mijn PSV middenvelder. Wil er deze speelronde slechts 1 meenemen. Till...

Volgens mij werd Tillman dit weekend gewisseld in de rust omdat die last had van zijn schouder. Maar pin mij hier niet op vast. Gelukkig hebben we nog 2 proefrondes om te kijken hoeveel minuten die maakt. Vorige twee wedstrijden wel de 90min volgemaakt Tillman. 

BartB

Bacuna staat hier ook op de shortlist maar ik vind 2 miljoen voor een verdediger van een promovendus nogal een risico. Als je 2 miljoen aan een verdediger uitgeeft is deze dus wel een beoogde basisspeler. Voor een bank- of tribunespeler ga je geen 2 miljoen uitgeven. 

Voor datzelfde geld kun je van elke andere club (Los van de top 4 Ajax, PSV, Feyenoord en Twente) andere verdedigers kopen. En voor 500k meer ook verdedigers van AZ bijvoorbeeld. 

Bacuna heeft zeker een potentieel om veel punten te halen, maar hoevaak gaat Groningen een penalty krijgen, winnen en de 0 houden? Andere clubs geven me daar iets meer zekerheid in denk ik. Plus daarbij de vraag of Bacuna wel de penalties blijft nemen?

 

Edit: Groningen heeft daarnaast hele makkelijke tegenstanders gehad in de eerste 2 rondes. Dus heel representatief vind ik het allemaal nog niet. Komend weekend tegen AZ zal meer duidelijkheid geven waar ze staan. 

 

Laatst gewijzigd
stefbeukers
Peli
#7567
Eens. Eerst even de programma's naast elkaar leggen, maar dan ga ik waarschijnlijk ook kiezen voor 2...

Dit zijn leuke posts, ze geven inzicht maar geven niet meteen alle namen weg!

Mijn 'voorlopige definitieve selectie' neigt naar een soortgelijke verdeling.

  • Schemas van de keepers even naast elkaar gelegd en dan geef ik daar 3.25M uit.
  • Verdediging komt redelijk overeen, maar kom ik 250k duurder uit.
  • In totaal gaat er 20M naar het middenveld omdat ik neig naar een 3-5-2 als basisformatie.
  • De twee reserve-aanvallers zijn hier samen 1.25M, plus drie spitsen voor de basis waarvan de goedkoopste in principe op de bank zit.

Danny Van de Wetering
stefbeukers
#7623
Dit zijn leuke posts, ze geven inzicht maar geven niet meteen alle namen weg! Mijn 'voorlopige defi...

Nadat ik de schema’s van de keepers heb bekeken, kun je kiezen tussen Roefs en Plogmann (beide voor 1.750.000) of Olij met Schendelaar, Vaessen, of Branderhorst voor een vergelijkbare prijs. Zelf neig ik naar Olij en Branderhorst, maar als tweede keeper overweeg ik ook Bakker of zelfs De Keijzer. 

Wat betreft de verdediging van 3.250.000 ben ik heel benieuwd hoe je dat gaat aanpakken en voor wie je dan kiest. 

Mijn middenveld is ook het duurst, met spelers als Tilman, Veerman, Stengs of Timber, Sano, Aaronson of Booth, en Tengsted, wat samen zo'n 20 à 21 miljoen kost.

Peli
Danny Van de Wetering
#7624
Nadat ik de schema’s van de keepers heb bekeken, kun je kiezen tussen Roefs en Plogmann (beide...

Volgens mij lees je het verkeerd....

Stef heeft een verdediging die 250K hoger uitvalt dan de mijne.
Dat maakt zijn verdediging 9.5M en niet 3.25M.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 305 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.