Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 306 ... 372 373
BarryE1
Danny Van de Wetering
#7624
Nadat ik de schema’s van de keepers heb bekeken, kun je kiezen tussen Roefs en Plogmann (beide...

Bij Plogmann wel even opletten of dit de eerste keeper blijft. Ze hebben daar een keeper aangetrokken van Lommel, had daar een basisplaats en was aanvoerder. 

Ruhs49
Scorito1994

De twijfel over Berghuis begint toch weer toe te nemen, iemand die hem zeker gaat nemen of juist niet? En waarom?

gebruikersnaam122
Scorito1994
#7628
De twijfel over Berghuis begint toch weer toe te nemen, iemand die hem zeker gaat nemen of juist nie...

Ik zal Berghuis wel gaan meenemen verwacht ik. Verwacht daar de meeste punten van bij Ajax. 

Ajax is wisselvallig en begrijpelijk dat vele hier van wegblijven. Maar ik vind een AZ bijvoorbeeld ook nog niet méga overtuigend. Toch klik ik Mijnans ook blindelings in. Dan durf ik de 500k (meer van Berghuis tov Mijnans) op de gok te nemen dat Ajax toch beter gaat presteren dan AZ.

Rugani lijkt mij ook een vaste basisspeler te zijn/worden en die kost maar 2 mln. Die overweeg ik daardoor ook mee te nemen. 

Maar goed. Ik speel pas voor een eerste keer Topcoach mee dus wie weet zit ik er volkomen naast 😁

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Ik heb nog een goed zitten nadenken over dat 3-5-2 systeem maar ik ga dat niet aandurven. Het gevaar zit hem in het blessure/schorsing risico. Indien één van de twee vaste dure spitsen niet speelt (blessure/schorsing) ben je genoodzaakt om je 3e minder goede speler in te zetten. En zit een 750k speler altijd op de bank.

Daarnaast voor het middenveld geldt hetzelfde. Indien één van je middenvelders een tijdje niet speelt zul je moeten omschakelen naar 3-4-3. Dan speel je dus altijd met je twee mindere aanvaller (1 op bank en 1 basis).

Ik vind het dus te gewaagd om hier op te gokken. Maar ieder is vrij in zijn keuze. 

hansotjes

Misschien een goed/leuk idee om voor alle clubs de penalty/corner/vrijetrappen nemers hier te benoemen?
Kan een goede reden zijn om spelers wel (of juist niet) te pakken

Ben Van Heck

Team staat voor dit weekend:

 

4x PSV, inclusief captain
3x FEY
3x NEC
1x GAE

2x UTR
1x WII
1x WII

 

Peli
hansotjes
#7631
Misschien een goed/leuk idee om voor alle clubs de penalty/corner/vrijetrappen nemers hier te benoem...

Iedereen kan googlen toch?

mirkodek

Dit wordt mijn eerste keer Topcoach, dus ik moet ongetwijfeld nog veel leren.

Voor mijn basis heb ik nu gekozen voor een 3-4-3 opstelling met de volgende namen:

LdJ - Gimenez - Bakayoko

Tillman - Veerman - Mijnans - Berghuis

Hancko - Sutalo - Bruns

Branderhorst

 

Kapitaal zit duidelijk in de basis, want de rest is vrij matig:

Keeper: Jansen (RKC)

Verdedigers: Bouland (Groningen), Familia Castillo (RKC)

Middenvelders: Fosso (Fortuna), Garbett (NAC)

Aanval: Breum (Go Ahead), de Rooii (PEC).

Heb vooral geïnvesteerd in aanval en middenveld omdat de verdediging van de toppers er nou niet supergoed uit ziet dit seizoen.

 

Peli

Ik ben er nu hopelijk ook uit, ben wel even klaar met het gepuzzel voor deze speelronde. Er moet een dikke score neergezet gaan worden, omdat de vorige 2 speelronden echt ruk waren (beiden onder de 800 punten 😑). En dus ga ik, in basis en op bank, vol inzetten op de ploegen waarvan ik verwacht dat ze zeker gaan winnen.

En dan kom ik uit op onderstaande....

Basis: 4x PSV, 4x FEY, 3x NEC (Bank: 4x HER)

Beetje alles of niks, maar ik heb weinig andere keus als ik een topscore wil halen dit weekend. Fingers crossed dus 🤞🏼

stefbeukers
Peli
#7635
Ik ben er nu hopelijk ook uit, ben wel even klaar met het gepuzzel voor deze speelronde. Er moet een...

Ben redelijk tot dezelfde strategie gekomen, ook met 4x PSV 4x Feyenoord en 3x NEC, maar de bank gaat hier het verschil maken met 4x Willem II...

Odds liggen dicht bij elkaar, we gaan het zien...

hansotjes

Ook hier zijn we er uit:

3x PSV, 3x NEC, 2x FEY, 2x UTR, 1x AJA

2x UTR, 2x WIL

dawizz
Peli
#7635
Ik ben er nu hopelijk ook uit, ben wel even klaar met het gepuzzel voor deze speelronde. Er moet een...

Waarom ben je er zo zeker van dat Heracles wint van Willem 2? Ik vind die laatste beter voor de dag komen tot nu toe...

Peli
dawizz
#7638
Waarom ben je er zo zeker van dat Heracles wint van Willem 2? Ik vind die laatste beter voor de dag...

Zeker ben ik er allerminst van, ik ga er vanuit dat Heracles van Willem II wint (subtiel verschil, had ik anders moeten verwoorden in m'n vorige berichtje 😉).
Daarnaast moet ik gaan gokken, zoals aangegeven. 

Willem II pakte met wonderbaarlijk veel geluk een puntje tegen Feyenoord en won de week erop tegen een erbarmelijk slecht GAE.
Heracles speelde knap gelijk bij Sparta en kwamen redelijk voor de dag tegen PSV (pech met 1,5 eigen goal ook).
Daarnaast zijn ook de odds licht in het voordeel van Heracles, al hecht ik daar normaliter niet zoveel waarde aan.

Dus ik vind het een te verklaren gok (want meer is het niet).

 

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Ik zie hier wat mensen die 4 spelers van Feyenoord nemen, zijn jullie zo zeker van een winst bij Sparta? Lijkt me toch een redelijk zwaar potje

KingNelom13

Ook hier is de puzzel gelegd,

 

Basis, 4xPsv (C)

3xFey

2x Nec

1x Utrecht

1x Az

Bank: 1x Heracles 1x Nec 1x Az 1 xGo ahead

 

KingNelom13
Scorito1994
#7640
Ik zie hier wat mensen die 4 spelers van Feyenoord nemen, zijn jullie zo zeker van een winst bij Spa...

Sparta-Feyenoord

1 gewonnen     3 gelijk         13 gewonnen

zegt niet altijd alles, maar dit is meesal wel een vrij zekere 3punter voor Feyenoord

Laatst gewijzigd
Peli
KingNelom13
#7642
Sparta-Feyenoord 1 gewonnen     3 gelijk         13 gewonne...

Precies. Paniek om niks ;-)

Robin1996

Bij PSV kunnen ook Bakayoko en Schouten niet spelen dit weekend.

HereWeGo

bakayoko is toch weer fit??

KingNelom13

Ik hoor het net ook van een bevriende Psv watcher, til en lozano gaan spelen.

doe er je voordeel mee,

Tog mar weer naar de tekentafel, dat veranderd wel t een en ander

Laatst gewijzigd
Robin1996
KingNelom13
#7646
Ik hoor het net ook van een bevriende Psv watcher, til en lozano gaan spelen. doe er je voordeel me...

Tillman de kind van de rekening?

BarryE1

Dan wordt het vermoedelijk: 

Benitez

Ledezma, Flamingo, Boscagli, Oppegard

Veerman, Til, Tillman

Lozano, De Jong, Lang

KingNelom13
BarryE1
#7648
Dan wordt het vermoedelijk:  Benitez Ledezma, Flamingo, Boscagli, Oppegard Veerman, Til, Til...

ja dat lijkt me ook indd, veerman zal denk ik dan de schouten rol vervullen

Laatst gewijzigd
hansotjes

Thanks voor de info mannen, morgenavond pas de deadline dus zal wss wel meer over naar buiten komen voor die tijd

 

1 2 ... 306 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.