Wellenreuther (Roefs)
El Karouani Oppegard Hancko (Verdonk)
Sano Aaronson Veerman (C) Til Timber (Tengstedt)
Gimenez LdJ (Breum)
Voorgaande rondes onder de 900 gescoord dus hoop nu op een 1000+er. Behoorlijke spijt dat ik de NECers niet basis heb gezet ipv Utrecht die nu 1-0 achterstaan. Wie weet wat Feyenoord en GAE mij morgen kunnen brengen 😅
Lekker hoor! bij mij ook allemaal geleverd, alleen beetje zonde dat ik last minuten lozano op d'r bank heb gezet voor onal, veerman 2 assist luuk en guus gescoord, lozano 1 goal en 1 assist. blij dat ik geen verdediger of keeper van psv heb genomen. en indd morgen lekker feyenoord kijken op het kasteel
AZ al een aantal wedstrijden vooral verdedigend redelijk stabiel, maar ik zie de naam Owusu Oduro hier niet erg vaak voorbij komen. In het rijtje met €3M keepers - Wellenreuter en Unnerstal - lijkt hij voor mij nu toch wel de favoriet. Wel net terug van een blessure, dus misschien wat tricky... wat denken jullie?!
Deze week 2e score boven de 1100 gehaald. Heb dus al 2 goede rondes. Laatste ronde gaan we dus even lekker gek doen. Al is het door de klassieker en heerenveen twente lastig kiezen
Psv, sparta, az en groningen dan maar?
Zit zelfs te denken aan complete verdedigen en keeper van az:) lijken zoals hierboven al aangegeven verdedigend stabiel. Alles of niets...
Wat denken jullie van de strijd Noa Lang vs. Driouech? Noa Lang heeft zichzelf afgelopen weekend natuurlijk geen goede dienst bewezen in die strijd. Driouech zou ik best een interessante 'gok' vinden. Maar van de andere kant... Wel een gok van 3 miljoen...
Afgelopen weekend gelukkig weer een best aardige score gehaald met 1062. Samen met week 1 dus in ieder geval al 2x een 1000+ score :)
Ik twijfel dit seizoen enorm om een 3-5-2 te gaan spelen. Teams houden bijna geen 0 en er zijn goedkope verdedigers te vinden die aanvallend hun bijdrage leveren.
Qua spitsen vind ik het niet super. Zijn er in mijn ogen maar 2 die topscorer zouden kunnen worden.
het middenveld zie ik wel vol potentiële top scorito spelers zitten.. die ook nog vaak scoren en of assisten geven.
mijn inziens is daar dit jaar de winst te behalen.
hoe denken jullie hierover?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.