Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 308 ... 372 373
BobW

Pasveer (Roefs)
Hancko, Hato, Oppegard (Deijl)
Tillman, Til, Stengs, Sano, González (Tengstedt)
De Jong (C), Ogawa (Edvardsen)

Laatst gewijzigd
dawizz

Precies hetzelfde team hier, alleen andere reserves

Robin1996

Het team van speelronde 3:

 Roefs
(de Keijzer)

 

Hancko
Bueno
El Karouani 
(Pereira)

 

Til (C)
Veerman 
Sano
Stengs
(Aaronson)

 

Lozano
De Jong 
Ogawa
(Paixao)

KingNelom13

Roefs

Bueno Marquez Maikuma

Til Veerman Stengs Sano

Onal De Jong (C) Gimenez

Bank: De Kijezer Mirani Timber Lozano

Eigenlijk veel te dure wissels, maar kan een gokje wagen met al 2x 1000 plussers, en had dusdanig veel vertrouwen in Nec, tot nu toe valt het tegen

Laatst gewijzigd
Peli

Roefs (De Keijzer)

Hancko - Bueno - Marquez (Benita)

Stengs - Til [C] - Sano - Tillman (Gonzalez)

Lozano - Gimenez - De Jong (Vaesen)

FRdustin

Barkas / (Roefs)

Horemans - Oppegard - Hancko / (Verdonk)

Til - Timber - Stengs - Gonzalez / (Toornstra)

De Jong - Gimenez - Lozano / (Romeny)

Peli

Alle 4 m'n PSV'ers gescoord, inclusief captain Guus (helaas ook geel voor hem).

En eerder vanavond ook al 365 punten gepakt met m'n 3 basis NEC'ers en 1 scorende bank NEC'er.

En dan morgen (of eigenlijk altijd): Hup Feyenoord. 

gebruikersnaam122

Wellenreuther (Roefs)

El Karouani Oppegard Hancko (Verdonk)

Sano Aaronson Veerman (C) Til Timber (Tengstedt)

Gimenez LdJ (Breum)

Voorgaande rondes onder de 900 gescoord dus hoop nu op een 1000+er. Behoorlijke spijt dat ik de NECers niet basis heb gezet ipv Utrecht die nu 1-0 achterstaan. Wie weet wat Feyenoord en GAE mij morgen kunnen brengen 😅

KingNelom13
Peli
#7682
Alle 4 m'n PSV'ers gescoord, inclusief captain Guus (helaas ook geel voor hem). En eerder vanavond...

Lekker hoor! bij mij ook allemaal geleverd, alleen beetje zonde dat ik last minuten lozano op d'r bank heb gezet voor onal, veerman 2 assist luuk en guus gescoord, lozano 1 goal en 1 assist. blij dat ik geen verdediger of keeper van psv heb genomen. en indd morgen lekker feyenoord kijken op het kasteel 

Bobby37

Roefs (barkas)

Verdonk-oppegard-bueno (horemans)

Stengs-mijnans-til-sano (aaronson)

Giminez-de Jong-lang (sadiq)

Scorito1994

Voorlopig 930 punten, vandaag nog 4 spelers van Feyenoord. Gimenez Stengs Bueno en Hancko

Willempie94
Scorito1994
#7686
Voorlopig 930 punten, vandaag nog 4 spelers van Feyenoord. Gimenez Stengs Bueno en Hancko

Nice, heb alleen Stengs & Gimenez nog. En edvardsen op de bank.

Nu 1029 punten. Gelukkig kwam Utrecht nog terug, al had ik verwacht dat ze gewoon de 0 zouden houden..

Kantjes

AZ al een aantal wedstrijden vooral verdedigend redelijk stabiel, maar ik zie de naam Owusu Oduro hier niet erg vaak voorbij komen. In het rijtje met €3M keepers - Wellenreuter en Unnerstal - lijkt hij voor mij nu toch wel de favoriet. Wel net terug van een blessure, dus misschien wat tricky... wat denken jullie?!

Ben Van Heck

Bueno en Milambo niet in de basis...

KingNelom13
Ben Van Heck
#7689
Bueno en Milambo niet in de basis...

klopt, en ook niet op de bank dat is een 0 punter, beetje jammer

Willempie94
Peli
#7682
Alle 4 m'n PSV'ers gescoord, inclusief captain Guus (helaas ook geel voor hem). En eerder vanavond...

En.. nog aan het genieten van je cluppie?

Peli
Willempie94
#7691
En.. nog aan het genieten van je cluppie?

Gelukkig trekken ze m'n weekscore niet teveel naar beneden. Dus Scorito technisch valt het mee.

Als supporter daarentegen, witheet.

 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
#7692
Gelukkig trekken ze m'n weekscore niet teveel naar beneden. Dus Scorito technisch valt het mee. Als...

Begrijpelijk! De grote clubs zijn nog niet stabiel zeg qua tegendoelpunten. Toch nog even goed overna denken voor het definitieve team!

gebruikersnaam122

1064 punten.. voorheen 744 en 865. Er is een positieve trend aanwezig 😎

Aankomend weekend wordt een hoofdpijndossier. Wie zien we winnen? Denk enkel aan AZ, PSV en Groningen, wellicht Sparta nog?

Johnnie

Deze week 2e score boven de 1100 gehaald. Heb dus al 2 goede rondes. Laatste ronde gaan we dus even lekker gek doen. Al is het door de klassieker en heerenveen twente lastig kiezen

Psv, sparta, az en groningen dan maar?

Zit zelfs te denken aan complete verdedigen en keeper van az:) lijken zoals hierboven  al aangegeven verdedigend stabiel. Alles of niets... 

Laatst gewijzigd
BartB

Wat denken jullie van de strijd Noa Lang vs. Driouech? Noa Lang heeft zichzelf afgelopen weekend natuurlijk geen goede dienst bewezen in die strijd. Driouech zou ik best een interessante 'gok' vinden. Maar van de andere kant... Wel een gok van 3 miljoen...

 

Afgelopen weekend gelukkig weer een best aardige score gehaald met 1062. Samen met week 1 dus in ieder geval al 2x een 1000+ score :)

Laatst gewijzigd
Bowwwy

Ik twijfel dit seizoen enorm om een 3-5-2 te gaan spelen. Teams houden bijna geen 0 en er zijn goedkope verdedigers te vinden die aanvallend hun bijdrage leveren.

Qua spitsen vind ik het niet super. Zijn er in mijn ogen maar 2 die topscorer zouden kunnen worden.

het middenveld zie ik wel vol potentiële top scorito spelers zitten.. die ook nog vaak scoren en of assisten geven.

mijn inziens is daar dit jaar de winst te behalen. 
hoe denken jullie hierover?

Johnnie

BartB dat lijkt me een veel te grote gok. Lang is te goed om op de bank te gaan zitten (en heeft een te grote mond) lekker van die 2 afblijven is mijn advies.

Bakayoko daarentegen....weinig concurrentie en speelt dus vaak de volle 90 minuten...

roelfietstalseengek
Johnnie
#7698
BartB dat lijkt me een veel te grote gok. Lang is te goed om op de bank te gaan zitten (en heeft een...

Laat ik vooropstellen dat ik je begrijp, echter zijn concurent (Lozano) is de meest scorende scorito speler..

Laatst gewijzigd
Peli
roelfietstalseengek
#7699
Laat ik vooropstellen dat ik je begrijp, echter zijn concurent (Lozano) is de meest scorende scorito...

Dan pick je ze toch allebei.

1 2 ... 308 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.