Was als reactie op jouw berichtje, maar meer in het algemeen bedoeld.
En zie nu pas jouw edit.... en dus is mijn reactie al niet meer van toepassing 😅 Dus never mind.
Maakt het wel interessant, ga je voor een 3-4-3 waarin ik dan de voorkeur geef aan 100% spitsen, dan lijkt de keuze toch wel moeilijk, met de jong als een kleine zekerheid, parrot en lammers, is toch nog afwachten hoe die gaan draaien, durf je een ueda aan die in zijn invalbeurten toch niet overtuigd, doet de basis wat met hem? mits de transfer van gimenez doorgaat. ga je voor een spits uit de middenmoot met spitsen als ogawa,Laurtisen,min en karlsson, of toch een 3-5-2 systeem met de betere scorito zekere middenvelders. de verdediging en keepers worden denk ik niet zo moeilijk, de uitdaging zit meer op het middenveld/voorin. zomaar even mijn gedachtengang, het word nog een hele leuke puzzel richting 14 september
Ben helemaal niet zo'n taalverbeteraar maar 'tog' i.p.v. toch is wel lelijk. Meestal lees ik daar wel overheen maar als je het 5x in zo'n stukje gaat prutsen dan wordt het wel irritant.
Hoe schatten jullie de kansen in van Fortuna tegen NEC? Fortuna natuurlijk vrij makkelijke tegenstanders gehad al hadden ze het zwaar tegen GAE. AZ weer net andersom maar wint ook maar met 1-0 tegen de 10 man van PEC. Heb nu Halilovic en Schreuders (Gro) in mijn 3-5-2 opstelling staan maar twijfel of ik voor Halilovic iemand anders moet nemen. Jullie gedachtegang?
4 en 4 :) Aangevuld met Gimenez tot nu toe en nog 1.75M over.. Genoeg geld om nog lekker over te twijfelen de komende dagen. Heerenveen is ook nog een interessante optie die ik even ga bestuderen. Halilovic parkeer ik dan denk ik toch op de bank, thx
Maar ze krijgen er ook erg weinig tegen. En dus ga ik vooralsnog voor keeper en 2 verdedigers. Aangevuld met Parrott, die gelijk z'n allerlaatste kans krijgt van me om hem nog enigszins te gaan overwegen voor m'n definitieve selectie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.