Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 309 ... 372 373
roelfietstalseengek
Peli
#7700
Dan pick je ze toch allebei.

Heb je het tegen mij of was de reactie naar iemand anders bedoeld? Ik neem geen enkele PSV buitenspeler.

Laatst gewijzigd
Peli
roelfietstalseengek
#7701
Heb je het tegen mij of was de reactie naar iemand anders bedoeld? Ik neem geen enkele PSV buitenspe...

Was als reactie op jouw berichtje, maar meer in het algemeen bedoeld.

En zie nu pas jouw edit.... en dus is mijn reactie al niet meer van toepassing 😅 Dus never mind.

Laatst gewijzigd
roelfietstalseengek
Peli
#7702
Was als reactie op jouw berichtje, maar meer in het algemeen bedoeld. En zie nu pas jouw edit.... e...

Ik bedacht me dat ik wellicht moest verduidelijken dat het om de concurent van Bakayoko ging.

KingNelom13

Feyenoord nadert akkoord over Gimenez, dat worden lastige keuzes in de aanvallers, met 1 zekerheidje denk ik zo in mn team

Laatst gewijzigd
KingNelom13

Maakt het wel interessant, ga je voor een 3-4-3 waarin ik dan de voorkeur geef aan 100% spitsen, dan lijkt de keuze toch wel moeilijk, met de jong als een kleine zekerheid, parrot en lammers, is toch nog afwachten hoe die gaan draaien, durf je een ueda aan die in zijn invalbeurten toch niet overtuigd, doet de basis wat met hem? mits de transfer van gimenez doorgaat. ga je voor een spits uit de middenmoot met spitsen als ogawa,Laurtisen,min en karlsson, of toch een 3-5-2 systeem met de betere scorito zekere middenvelders. de verdediging en keepers worden denk ik niet zo moeilijk, de uitdaging zit meer op het middenveld/voorin. zomaar even mijn gedachtengang, het word nog een hele leuke puzzel richting 14 september

Laatst gewijzigd
BarryE1
KingNelom13
#7705
Maakt het wel interessant, ga je voor een 3-4-3 waarin ik dan de voorkeur geef aan 100% spitsen, dan...

Ben helemaal niet zo'n taalverbeteraar maar 'tog' i.p.v. toch is wel lelijk. Meestal lees ik daar wel overheen maar als je het 5x in zo'n stukje gaat prutsen dan wordt het wel irritant.

 

Laatst gewijzigd
KingNelom13
BarryE1
#7706
Ben helemaal niet zo'n taalverbeteraar maar 'tog' i.p.v. toch is wel lelijk. Meestal lees ik daar we...

haha tja ik ben me ervan bewust, lang leven de kortere whatsapptaal scheelt toch weer 1 letter, ga er op letten

Laatst gewijzigd
Peli

Plotwending:

Santi lijkt tog/toch te gaan blijven.

gebruikersnaam122

Dat had ik dan tog niet verwacht moet ik zeggen...

Johnnie

Keuze: timber of tog stengs?

BartB
Johnnie
#7710
Keuze: timber of tog stengs?

Ik vind dit ook een hele lastige en is ook het dilemma waar ik mee zit. Stengs heeft naar mijn idee wel meer puntenpotentie maar hij is toch vaak geblesseerd volgens mij. Ik neig eerder naar Timber.

Kantjes

Bueno heeft een spierblessure en zit een tijdje langs de kant, dus Feyenoord zal het met Gijs Smal moeten doen in de klassieker. Als 'ie doorgaat dit weekend in ieder geval...

Pablito

Hoe schatten jullie de kansen in van Fortuna tegen NEC? Fortuna natuurlijk vrij makkelijke tegenstanders gehad al hadden ze het zwaar tegen GAE. AZ weer net andersom maar wint ook maar met 1-0 tegen de 10 man van PEC. Heb nu Halilovic en Schreuders (Gro) in mijn 3-5-2 opstelling staan maar twijfel of ik voor Halilovic iemand anders moet nemen. Jullie gedachtegang?

Scorito1994

@pablito 

Voor het geld van Halilovic heb je ook Olsson van Heerenveen, die zie ik eerder winnen thuis tegen Nac

Peli
Pablito
#7713
Hoe schatten jullie de kansen in van Fortuna tegen NEC? Fortuna natuurlijk vrij makkelijke tegenstan...

Hoeveel PSv'ers en AZ'ers heb je?

Je zou ook Halilovic uit je basis kunnen halen (en dan op je bank posteren) voor een aanvaller, om dan dus 343 te gaan spelen,

Laatst gewijzigd
Pablito
Peli
#7715
Hoeveel PSv'ers en AZ'ers heb je?Je zou ook Halilovic uit je basis kunnen halen (en dan op je bank p...

4 en 4 :) Aangevuld met Gimenez tot nu toe en nog 1.75M over.. Genoeg geld om nog lekker over te twijfelen de komende dagen. Heerenveen is ook nog een interessante optie die ik even ga bestuderen. Halilovic parkeer ik dan denk ik toch op de bank, thx

Peli
Pablito
#7716
4 en 4 :) Aangevuld met Gimenez tot nu toe en nog 1.75M over.. Genoeg geld om nog lekker over te twi...

OK, wel gewoon 4 om 4 dus. Daar hoopte ik al op voor je ;-)

Succes met de puzzel.

Deurmat93

Naast PSV en AZ weinig "zekerheidjes" deze speelronde. Zien jullie Sparta winnen van Willem II? En Groningen en Heerenveen?

Laatst gewijzigd
Peli

Groningen zal toch zeker wel gaan winnen van dat armoedige Almere City?
Als je daar vanuit gaat, dan ben je met een basis van bijvoorbeeld 4x PSV + 4x AZ + 3x GRO al klaar.

Deurmat93

@Pell, daar heb je gelijk in. Maar wie pick je dan van AZ? Die scoren nu ook niet echt aan de lopende band.

Robin1996

Ik heb tot nu toe:

 4x PSV 4x AZ 4x GRO 3x Heerenveen.                               

   Met in elke line één AZer

Laatst gewijzigd
Peli
Deurmat93
#7720
@Pell, daar heb je gelijk in. Maar wie pick je dan van AZ? Die scoren nu ook niet echt aan de lopend...

Maar ze krijgen er ook erg weinig tegen. En dus ga ik vooralsnog voor keeper en 2 verdedigers. Aangevuld met Parrott, die gelijk z'n allerlaatste kans krijgt van me om hem nog enigszins te gaan overwegen voor m'n definitieve selectie. 

Laatst gewijzigd
Bosna14

Nu de klassekier is afgelast. Is het handig om spelers van Ajax en Feyenoord mee te nemen?

Peli
Bosna14
#7723
Nu de klassekier is afgelast. Is het handig om spelers van Ajax en Feyenoord mee te nemen?

Dat was sowieso al niet handig, ook al ging de wedstrijd gewoon door.

Bosna14
Peli
#7724
Dat was sowieso al niet handig, ook al ging de wedstrijd gewoon door.

Haha true, maar ik bedoel meer van krijg je dan nog wel punten als de wedstrijd later gespeeld wordt?

1 2 ... 309 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.