Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 310 ... 372 373
Kantjes
Bosna14
#7725
Haha true, maar ik bedoel meer van krijg je dan nog wel punten als de wedstrijd later gespeeld wordt...

Zeker! Die punten komen er zodra er gespeeld is gewoon bij de ronde bij. Ze tellen dus eventueel ook mee voor de twee beste rondes. Persoonlijk vind ik dat wel erg irritant, dus bij mij gaat alleen Santi mee (denk ik). 

Peli
Kantjes
#7726
Zeker! Die punten komen er zodra er gespeeld is gewoon bij de ronde bij. Ze tellen dus eventueel ook...

Pas wel op... Als Gimenez nog verkocht wordt, heb je een nulpunter voor deze speelronde. 

Kantjes
Peli
#7727
Pas wel op... Als Gimenez nog verkocht wordt, heb je een nulpunter voor deze speelronde. 

Daar zit 'm ook de twijfel inderdaad. Als 'ie blijft gaat hij natuurlijk gewoon een hattrickje maken ;-)

BartB

Lekker dan.... Ajax maar 2 van de 4 proefrondes gespeeld. Ik hoopte daar misschien nog iets te zien om te kijken of ik nog een Ajax speler zou kunnen overwegen in m'n definitieve team. Dat gaat 'm nu niet meer worden denk ik. Is me allemaal te onzeker. 

Voor komend weekend heb ik een basis van 4xPSV, 4xAZ, 2x GRO en 1x FOR
Ik kies wel voor Halilovic. Ik zie Fortuna namelijk thuis wel winnen van NEC. 

Laatst gewijzigd
dawizz
BartB
#7729
Lekker dan.... Ajax maar 2 van de 4 proefrondes gespeeld. Ik hoopte daar misschien nog iets te zien...

Ajax 6 Europese wedstrijden kunnen bekijken toch, lijkt me genoeg info...

Ben Van Heck

Meer mensen 'last' van het niet kunnen opmaken van het budget voor komende speelronde? :P

BarryE1
Ben Van Heck
#7731
Meer mensen 'last' van het niet kunnen opmaken van het budget voor komende speelronde? :P

Gimenez op de tribune, opgelost!

Ruhs49

Onder het motto: "speculeren kun je leren", hoeveel gaat Woutje Weghorst kosten als de transfer rond is?

BarryE1
Ruhs49
#7733
Onder het motto: "speculeren kun je leren", hoeveel gaat Woutje Weghorst kosten als de transfer rond...

Ben Nihilisty

Zijn er hier Willem II ingewijden die weten of onze IJslandse vriend Sigurgeirsson basisspeler blijft? Vind dat voor 750k in dat geval wel het overwegen waard namelijk, maar vorig jaar schommelde hij nogal eens tussen basis en bank in. 

Ruhs49

Ik zal nog eens wat dillema's delen, om elkaar wat inspiratie te geven.

  • Hilgers of Penetra
  • Van Rooij of Maikuma
  • Bacuna of El Karouani
  • James of Behounek
  • Driouech of Paixao
  • Ohio of Van Bommel
  • Postema of Ltaief
  • Vaessen of Breum
  • Timber of Berghuis
  • González of Koopmeiners
  • Neghli of Halilovic
  • Van der Venne of Schreuders

BarryE1
Ben Nihilisty
#7735
Zijn er hier Willem II ingewijden die weten of onze IJslandse vriend Sigurgeirsson basisspeler blijf...

Waarom zou je een twijfelachtige basisspeler van een twijfelachtig team voor de overwinning/de 0 overwegen? 😉

Vorig jaar in de KKD was ik een early adapter van Sigurgeirsson maar werd hij inderdaad regelmatig afgewisseld door Nizet. Met de huidige resultaten en het feit dat Nizet gewoon fit is, lijkt Sigurgeirsson de concurrentiestrijd voorlopig te hebben gewonnen. Maar, dat leek vorig jaar net zo. Daarnaast denk ik dat Willem 2 in de eerste 3 wedstrijden wat aan het overperformen is. Ze hebben 2 tegendoelpunten uit 5.5 expected tegendoelpunten. Dat kan kwaliteit van de keeper zijn maar op basis van 3 wedstrijden ook nog een dosis geluk. Verder zie ik nu dat Willem 2 op papier met 5 achterop speelt, of een soort 3-5-2 en dat systeem zou na een paar mindere resultaten ook zo maar weer omgegooid kunnen worden. Kortom, is zo'n goedkope 5e verdediger wel een goede investering? Eén blessure in de verdediging en hij telt structureel voor 50% mee. 

hansotjes
Ruhs49
#7736
Ik zal nog eens wat dillema's delen, om elkaar wat inspiratie te geven. Hilgers of Penetra Van R...


  • Hilgers of Penetra

  • Van Rooij of Maikuma

  • Bacuna of El Karouani beiden :)

  • James of Behounek

  • Driouech of Paixao

  • Ohio of Van Bommel beiden niet

  • Postema of Ltaief

  • Vaessen of Breum

  • Timber of Berghuis

  • González of Koopmeiners

  • Neghli of Halilovic

  • Van der Venne of Schreuders

Peli


  • Hilgers of Penetra

  • Van Rooij of Maikuma = beiden

  • Bacuna of El Karouani = beiden

  • James of Behounek

  • Driouech of Paixao

  • Ohio of Van Bommel = geen van beiden

  • Postema of Ltaief = geen van beiden

  • Vaesen of Breum

  • Timber of Berghuis

  • González of Koopmeiners

  • Neghli of Halilovic

  • Van der Venne of Schreuders


 

 

Laatst gewijzigd
hansotjes

4,5 voor keepers:

Wellenreuther + Vaessen (programma sluit niet top aan)

of

Olij + Pasveer (lijkt veel beter uit te komen)

(Pasveer + Vaessen ook nog een optie)

Laatst gewijzigd
Scoritop

Lagerbielke is voor mij een optie om serieus te overwegen achterin. Benieuwd voor hoeveel hij aan het spel wordt toegevoegd 

Ben Nihilisty
BarryE1
#7737
Waarom zou je een twijfelachtige basisspeler van een twijfelachtig team voor de overwinning/de 0 ove...

Haha ja terechte vraag, maar uiteindelijk denk ik dat zowel Willem II als FC Groningen spelers te laag geprijsd zijn omdat het promovendi zijn - ik verwacht beide clubs eigenlijk prima in de middenmoot en dan leveren ze veel goedkopere spelers dan de andere clubs die daar redelijkerwijs te verwachten zijn. Als Sigurgeirsson vaste basisspeler is/wordt, dan vind ik dat echt een prima poppetje om er voor 750k bij te hebben.

Hoeveel geef jij overigens wel uit aan je bank -en tribunespelers? Die laatste categorie houd ik eigenlijk wel onder de miljoen altijd: heb het idee dat ik meer punten inlever door van begin af aan een prijzige jongen 'voor het geval dat' op de bank en zeker tribune te hebben, en daardoor veel minder in de absolute puntenpakkers kan investeren, dan dat ik een duurdere jongen heb die uiteindelijk toch een blessure oploopt en met goedkope spelers moet gaan schuiven.. Maar ik kan het goed mis hebben uiteraard, al vaker aangegeven geen geweldenaar in de Topcoach spellen te zijn, dus een ander perspectief wordt altijd gewaardeerd (:

Willempie94

Woutje naar Ajax... ik weet niet wat ik daar als Ajacied van moet vinden...

Ga hem niet overwegen boven de 3,5 mil in elk geval!

Andere quizvraag: wie verwachten jullie als topscorer aankomend seizoen? En noem nou geen Wout aub^^  zullen Luuk en Gimenez hun vorm terug vinden? Of zal deze bokaal toch naar iemand anders gaan?

Ik verwacht zelf Lammers als topscorer!

BarryE1
Ben Nihilisty
#7742
Haha ja terechte vraag, maar uiteindelijk denk ik dat zowel Willem II als FC Groningen spelers te la...

Qua Groningen/Willem II en de prijs ben ik het eens maar levert dat in het geval van Sigurgeirsson ook punten op? Houdt Willem II regelmatig de 0? Wint Willem II regelmatig een pot? Is het een aanvallende back die ook regelmatig assists of goals kan maken? Is dat op voorhand ook voorspelbaar?  En gooi daarbij dan de lichte twijfel over een basisplaats. 

Het kan natuurlijk zijn dat je die 5e verdediger niet nodig gaat hebben omdat je 4 goede hebt en 3-4-3 gaat spelen. Alleen bij een blessure van één van die 4 komt de 5e verdediger direct in beeld. Daarnaast spelen die topverdedigers soms ook tegen elkaar en wil je wellicht een alternatief. Als je op één van die bovenstaande vragen positief antwoord dan is jouw keuze wellicht zo gek nog niet. Aan de andere kant koop je wellicht voor 250k/500k meer al wat meer zekerheid. Of dat zo is, is denk ik vooral afhankelijk van hoe je de teams ziet. 

 

Ben Nihilisty
BarryE1
#7744
Qua Groningen/Willem II en de prijs ben ik het eens maar levert dat in het geval van Sigurgeirsson o...

Ik kan je beargumentatie volgen, alleen als je voor je tribunespelers 1M+ gaat neerleggen, dan krijg je de topverdedigers (of welke linie dan ook) er toch niet meer in gepuzzeld? Laat ik het zo zeggen: ik heb liever Veerman en Tillman dan dat ik Timber en Berghuis neem zodat er een man van 1 miljoen+ op de tribune kan voor het geval dat er een blessuregeval komt. Naar mijn idee brengt dat een veel hogere bovengrens met zich mee.

En wat betreft de vraagstukken over spelers van Willem II en Groningen: tuurlijk heb je het liefst de jongens met het hoogste puntenpotentieel (ik denk dat Schreuders echt een gigantisch hoge pickrate gaat krijgen om die reden), maar je slingert ze er toch vooral in vanwege goede prijs en oké uitzicht op punten? PSV en Feyenoord zullen vaker de 0 houden, maar of Go Ahead, Heracles en Fortuna Sittard (om 3 random middenmoot clubs te noemen) dat gaan doen dat moet ik nog maar zien. Uiteindelijk zul je van dat middensegment wat mensen nodig hebben, en dan kan je maar beter een half miljoentje hier en daar besparen door bij die 2 promovendi te shoppen heb ik in m'n hoofd zitten

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Stengs (weer) onder het mes, weken aan de kant vanwege knie blessure. Domper voor Feyenoord: Stengs wederom onder het mes vanwege knieblessure (voetbalprimeur.nl)

Erg jammer voor hem, maar erg gemakkelijk voor mijn Scorito keuzes.

BartB

Dat is inderdaad mooi een dilemma minder :)
Wie denken jullie dan dat er daardoor wellicht van de wisselspelers van Feyenoord een interessante optie wordt?

Laatst gewijzigd
Deurmat93
BartB
#7747
Dat is inderdaad mooi een dilemma minder :)Wie denken jullie dan dat er daardoor wellicht van de wis...

Milambo

Laatst gewijzigd
Peli
Deurmat93
#7748
Milambo

Dan eerder Milambo, denk ik.

Deurmat93
Peli
#7749
Dan eerder Milambo, denk ik.

Aangepast ;)

1 2 ... 310 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.