Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 314 ... 372 373
kevinraar

ik heb nu dit team gemaakt

 

benitez

roefs

 

hanco

boscagli

wolfe

verdonk

el karouani

 

til

vlap

koopmeinders

gonzalez

brouwers

neghii

 

onal

bakayoko

gimenez

van bommel

petersson

Scorito1994

Nec supporter @kevinraar? Of van waar de keuze voor zoveel Nec'ers? Twente en Az hebben ze gehad maar moeten volgens mij nog wel naar Psv en Feyenoord toe

Scorriemorrie

Hij heet niet voor niks KevinRaar ;) 

Zag dat de vraag al eerder gesteld werd omtrent Kuipers, weet iemand dat? of hij zn basisplaats is kwijtgeraakt? Twijfel om Lozano in mn team te doen ook al vind ik het een pestventje 

Frits

Hebben we al een overzicht van de strafschoppennemers per elftal? Ik denk dat het hierop lijkt:
Ajax: Brobbey (A)/Bergwijn (A)
Almere: Robinet (A)
AZ: Parrot (A)
Feyenoord: Gimenez (A)
Fortuna: Sierhuis (A)/Halilovic (M)
Go Ahead: Edvardsen (A)
Groningen: Bacuna (V)
Heerenveen:
Heracles: De Keersmaecker (M)
NAC: Janosek (A)
NEC: Ogawa (A)
PEC: 
PSV: De Jong (A)
RKC:
Sparta: Lauritsen (A)
Twente: Steijn (M)/Lammers (A)/Van Wolfswinkel (A)
Utrecht:
Willem II: Vaesen (A)

kevinraar

ik ben nec fan vandaar

Peli
kevinraar
#7830
ik ben nec fan vandaar

En ik ben Feyenoord supporter, maar no way dat er 4 Feyenoorders in mn definitieve team komen ;-)

Ben Van Heck

Overwegen jullie niet centrumspitsen in jullie voorhoede? Ik vind Bakayoko óf Paixao erg interessant namelijk, evenals Sadiq als 4e optie. Maar 2 buitenspelers vind ik net wat veel eerlijk gezegd. Best leuke combi's te maken met Gimenez/Bakayoko of LDJ/Paixao.

KingNelom13

Met al die inkomende transfers word de boel nog even lekker in de war geschopt vandaag bij Psv en Fey, Succes allen met puzzelen 

Bozenik
Bozenik
#7821
Na afloop van deze speelronde al. Inhaalwedstrijden kunnen tzt nog voor een herberekening zorgen.

Inmiddels is de ranking bijgewerkt. 

Jo de Haan
Frits
#7829
Hebben we al een overzicht van de strafschoppennemers per elftal? Ik denk dat het hierop lijkt:...

Fijn dat je de moeite hebt genomen om lijstje hier van te maken, maar sinds panatinaikos mag Brobbey eventjes achteraan aansluiten wat penalty's betreft.

Frits
Jo de Haan
#7835
Fijn dat je de moeite hebt genomen om lijstje hier van te maken, maar sinds panatinaikos mag Brobbey...

Vul hem gerust aan waar mogelijk ;)

Ouleh

Heb eigenlijk maar 1 twijfel voor mn definitieve team: Til of Timber?

Neig naar Til maar twijfel of hij 100% basisklant is.

Ruhs49
Ouleh
#7837
Heb eigenlijk maar 1 twijfel voor mn definitieve team: Til of Timber? Neig naar Til maar twijfel of...

Ik durf je wel te zeggen dat Til geen 100% basisklant is. Hij zal regelmatig in moeten vallen.

KingNelom13

Zijn er NEC kenners? Perreira, blijft die staan? lijkt een prima pick voor 1.250k voor een vaste Nec back

Laatst gewijzigd
gebruikersnaam122

De puzzel is begonnen.. Eerste jaar dat ik meespeel en ~2100 gescoord na de correctie, niet ontevreden. Twijfel wel wat voor de toekomst:

Hoeveel budget leggen jullie neer voor jullie 5e verdediger, 6e middenvelder en 5e aanvaller?

Kantjes
KingNelom13
#7839
Zijn er NEC kenners? Perreira, blijft die staan? lijkt een prima pick voor 1.250k voor een vaste Nec...

Geen kenner, maar NEC heeft zojuist wel een nieuwe griekse rechtsback aangetrokken, Lyratzis. Zal dus een gokje zijn voor wat betreft de basisplaats. 

Peli
gebruikersnaam122
#7840
De puzzel is begonnen.. Eerste jaar dat ik meespeel en ~2100 gescoord na de correctie, niet ontevred...

5e verdediger: 750K - 1.25M

6e middenvelder: max. 1.5M

5e aanvaller: 500K

Robin1996
gebruikersnaam122
#7840
De puzzel is begonnen.. Eerste jaar dat ik meespeel en ~2100 gescoord na de correctie, niet ontevred...

5e verdediger:  1M - 1,5M

6e middenvelder: max. 1.5M

5e aanvaller: 500K

Willempie94
gebruikersnaam122
#7840
De puzzel is begonnen.. Eerste jaar dat ik meespeel en ~2100 gescoord na de correctie, niet ontevred...

Dan er vanuit gaand dat degene die reageren spelen met de opstelling 3-4-3, als je een andere opstelling neemt, komen daar ook weer andere bedragen bij kijken natuurlijk;)

Deurmat93

Hwang en Lotomba zijn wel heel gunstig geprijst zeg. Karsdorp 0,5 te duur naar mijn mening.

Scorito1994

@Deurmat93

Verwacht jij dat deze beide direct gaan spelen?

BartB

Hwang is volgens mij een verdedigende middenvelder. Dat maakt 'm Scorito technisch al niet heel interessant. Lotomba vorige jaar bij Nice in 28 wedstrijden 0 goals en 1 assist... Ook in alle jaren daarvoor nauwelijks goals en assists.

Dus ik overweeg beide eigenlijk niet in m'n team, ongeacht of het nou wel of niet basisspelers worden.

Laatst gewijzigd
Johnnie

Weet iemand hoe het zit met Ouwejan? Verdediger als linksbuiten... schijnt vorig jaar veel links half te hebben gespeeld. Was dit een noodoplossing omdat Hoedemakers geblesseerd was ofzo of was dit een goed gelukt uitprobeersel?

Ook Pareira is wel leuke optie, al is er wel een concurentie gehaald op rechtsback bij NEC. Misschien dan toch voor Jamers. 

Dan nog een paar keuzes:

Peterson (1.25), van bommel(2), Aiko (1m) of van Bergen(1.25) als 4e aanvaller naast 3 kannonnen

welke 2 van:

Aaronson (2) , koopmijnders (2) , brouwers (2), Ollson (1.75) of gonzales (2)? 

Welke 2 van:

Sutalo (2.5), Maikuma (2.5), Kohlert (2), El Karouani (2) of Verdonk (2)

 

Scorito1994

@Johnnie

Ouwejan komt als goed is van Schalke af, dus die heeft 2e bundesliga gespeeld vorig seizoen.

Verder over je keuzes, zou ik de volgende keuzes maken 

Van Bommel 

Aaronson/Gonzalez

Maikuma/el karouani ( al vind ik dat de moeilijkste keuze)

Scorito1994

Iemand een idee wat nou echt het plan is van Milambo? Blijft ie basisspeler of wordt het drek weer een invaller?

1 2 ... 314 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.