Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 313 ... 372 373
steven20
Scorito1994
#7800
Na 2 goede speelrondes is het tijd voor een verassing in mijn team (fc utrecht) denken jullie net al...

Ik zou Zwolle zeggen

steven20

 

 

Laatst gewijzigd
Bobby37

3-5-2 vandaag

4x psv, 4x az 2x heerenveen, 1x fortuna.

Bank: 2x Groningen, 1x nec, 1x fortuna. 

Nog 2,75 miljoen over. 

Peli

Owusu-Oduro (Vaessen)

Maikuma - Wolfe - Bacuna (Rente)

Tillman[C] - Veerman - Steijn - Schreuders (Halilovic)

Driouech - Luuk - Parrott (Vaesen)

 

 

Laatst gewijzigd
Bobby37

Owuso-oduro (vaessen)

Wolfe-goes-kohlert (rente)

Veerman-tilman(c)-mijnans-halilovic-brouwers (sano)

De Jong-lozano (peterson)

Jorqaef8794

Owuso - Oduro (vaessen)

Wolfe - Maikuma - Penetra - Bacuna (Kohlert)

Tillman - Veerman - Til - Schreuders (Brouwers)

De Jong - Postema (Lauritsen)

Mollemaaktmenietuit

Owusu-Oduro (Vaessen)

Ledezma - Wolfe - Bacuna (Köhlert)

Tillman- Veerman - Olson- Mijnans (Schreuders)

Postema - Luuk [C] - Parrott (Lauritsen) 

Met AZ 0-3 tegen RKC een redelijk begin. Parrot en Mijnans helaas wel voor de zoveelste keer niet hun volle potentie benut (Scorito wise). 

KingNelom13

Vaessen (van der Hart)

Maikuma Bacuna Wolfe (Kuipers)

Schreuders Veerman Mijnans (Til)

Parrot De jong Van Bergen (Lozano)

ook hier nog volop twijfel betreft Mijnans en Parrot, 2 weken lekker puzzelen

 

Ben Van Heck

Owoso Oduru (Vaessen)

Maikuma - Wolfe - Bacuna (Reith)

Veerman - Tillman - Schreuders - Halilovic (Verschueren)

LDJ (C) - Driouech - Parrot (Lauritsen)

Het begin is in ieder geval veelbelovend op Parrot na. Die ga ik toch nog maar eens serieus heroverwegen...

Ruhs49

Die Bacuna begint echt een hoofdpijn dossier te worden voor mij. Scoort gewoon weer, met z'n groen kapsel.

Ik overweeg hem zeker, maar als 3e verdediger iemand van Groningen kiezen voelt toch niet goed en als 4e verdediger vind ik hem te duur... 

Hoe denken jullie hier over?

Waltertje
Ruhs49
#7810
Die Bacuna begint echt een hoofdpijn dossier te worden voor mij. Scoort gewoon weer, met z'n groen k...

Ik reageer hier niet zo vaak, ik lees meer mee 😀 maar Bacuna lijkt mij een prima keuze als 4e verdediger als de 5e verdediger 500k of 750k wordt. Zo kun je hem opstellen als Groningen tegen een eenvoudige tegenstander speelt maar hoeft het niet om je verdediging te vullen.

Ruhs49
Waltertje
#7811
Ik reageer hier niet zo vaak, ik lees meer mee 😀 maar Bacuna lijkt mij een prima keuze als 4e verde...

Ik vind 2.0m voor een bankspeler te veel. En zeker in de verdediging... dat maakt het zo moeilijk

Waltertje

Snap ik, je kunt het immers maar een keer uitgeven.. maar om de keuze te hebben tussen drie en eventueel in sommige wedstrijden vier verdedigers vind ik het prima te rechtvaardigen.

Peli
Ruhs49
#7810
Die Bacuna begint echt een hoofdpijn dossier te worden voor mij. Scoort gewoon weer, met z'n groen k...

Edit: Never mind

Laatst gewijzigd
Ruhs49
Peli
#7814
Edit: Never mind

Misschien staan mijn hersens uit in het weekend, maar ik snap hem niet?

Peli
Ruhs49
#7815
Misschien staan mijn hersens uit in het weekend, maar ik snap hem niet?

Ik had op je gereageerd, maar zag daarna pas de reacties waarin jullie het al verder bespraken.

Vandaar dat ik mijn overbodige reactie naar "never mind" wijzigde 😉

Scorito1994

Mijn team is dit weekend als volgende;

Benitez

Maikuma Bacuna Köhlert

Veerman[C] Tilmann Brouwers Mijnans

LDJ Parrot Van Bommel

Op het moment een mooie 867 score met nog 4 psvers inc captain te gaan

 

Ruhs49

Kuipers wissel bij Twente. Twente insiders, is hij niet fit of gaan ze afwisselen op de backposities door Van Rooij? Ik kan me niet voorstellen dat Oosting ASE beter vindt dan Kuipers?

Scorito1994

Wanneer worden de standen bijgewerkt naar je 2 beste rondes?

Ruhs49
Scorito1994
#7819
Wanneer worden de standen bijgewerkt naar je 2 beste rondes?

Nadat de in te halen wedstrijden zijn gespeeld. Dus de klassieker van vandaag en de twee wedstrijden uit ronde 3.

Bozenik

Na afloop van deze speelronde al. Inhaalwedstrijden kunnen tzt nog voor een herberekening zorgen.

Scorito1994

Lekker weekje met 1510 punten, wel al mijn spelers gehad voor deze ronde.

Nu kunnen we langzaam aan ons gaan richten op de samenstelling van de selectie.

Keepers inmiddels al erin geklikt, komt op schema prima met elkaar overeen. Ik heb een paar spelers die ik er zeker in klik. Ik blijf al jullie adviezen volgen

Willempie94
Scorito1994
#7822
Lekker weekje met 1510 punten, wel al mijn spelers gehad voor deze ronde. Nu kunnen we langzaam aan...

Mooie puntjes hoor, ik had deze ronde 1332 puntjes en zit voor nu op 99,7%. Al kan dat na de herberekening weer compleet anders zijn natuurlijk. Komende weken de balans opmaken en lekker puzzelen:)

Ben Van Heck

Benieuwd naar de blessure van LDJ. Zou toch wat zijn als hij voor een langere tijd uitgeschakeld is. Dan krijg je nog een stuk diversere teams. Moet zeggen dat ik eigenlijk 4 PSV'ers wil nemen, maar dit toch wel moeilijk gaat.

AlexDen
Ben Van Heck
#7824
Benieuwd naar de blessure van LDJ. Zou toch wat zijn als hij voor een langere tijd uitgeschakeld is....

Klein ijsbeentje, niets aan de hand 

1 2 ... 313 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.