Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 312 ... 372 373
Ruhs49

Woutje 3 miljoen, wie o wie durft?

waarom wel? Of waarom niet?

Peli
Willempie94
#7767
Toch lijkt me dat, er vanuit gaande dat PSV kampioen wordt. De verdedigers van PSV op zichzelf...

Vast wel. Maar zie ze dan nog altijd niet met grote regelmaat de nul houden. En dan is het de vraag of hun prijs te rechtvaardigen is vergeleken met verdedigers van de 'kleinere clubs'.

Peli
Ruhs49
#7776
Woutje 3 miljoen, wie o wie durft? waarom wel? Of waarom niet?

Alleen als Brobbey nog vertrekt ga ik heeeeeel misschien Weghorst overwegen.

Bvdree
Ruhs49
#7776
Woutje 3 miljoen, wie o wie durft? waarom wel? Of waarom niet?

Ik durf niemand van Ajax aan omdat er bijna niemand zeker is van een basis. Op wat niet puntenpakkers na misschien.

En de enigste die ik er graag bij had willen hebben is weer geblesseerd en ligt er minimaal een maand uit.

 

Laatst gewijzigd
hansotjes
Ruhs49
#7776
Woutje 3 miljoen, wie o wie durft? waarom wel? Of waarom niet?

Pfoe begint nu toch wel te kriebelen hoor

 

Pablito
Ruhs49
#7776
Woutje 3 miljoen, wie o wie durft? waarom wel? Of waarom niet?

Kan me oprecht niet voorstellen dat hij 90 minuten op de bank blijft zitten, ik ga erover nadenken.

Chef83

Woutje is wel een kaarten pakker dus nee ik blijf er waarschijnlijk van af

stefbeukers

Een hersenspinsel:

3-5-2 spelen met bijv. De Jong en Lammers (die lijken mij zeker van een basisplaats), aangevuld met Wout op de bank. 

Op die manier heb je de helft van de punten van Wout, maar aangezien hij regelmatig zal invallen - a la Van Wolfswinkel - ook kan op dubbele punten. Dat middelt dus uit.

Zo speel je - in een gunstig scenario - met 5 middenvelders en 3 spitsen... En is 3-4-3 bij een blessure of schorsing op het middenveld ook nog een optie.

Klopt mijn denken een beetje, of zitten hier iets teveel aannames in? Een beetje risico moet kunnen uiteraard...

Spartaan

Wel leuk om te zien en lezen dat er nog meer mensen het lastig hebben en deze ronde gewoon miljoenen overhebben.  Dat je vol voor psv en AZ gaat deze ronde snap ik heel goed. 

hansotjes

Geen Lang dit weekend. Driouech basis dan?

stefbeukers

Voor mijn definitieve selectie blijven er een paar namen rouleren, dus wie van de twee zou je prefereren (prijsverschillen even buiten beschouwing gelaten)?

Parrot of Lammers?

Weghorst of Lauritsen?

Til of Timber?

Neghli of Halilovic?

Horemans of Verdonk?

Branderhorst of Vaessen?

steven20
stefbeukers
#7786
Voor mijn definitieve selectie blijven er een paar namen rouleren, dus wie van de twee zou je prefer...

Mooie raadsels

Parrot 

Lauritsen

Timber

Neghli 

Horemans

Branderhorst 

Spartaan
stefbeukers
#7786
Voor mijn definitieve selectie blijven er een paar namen rouleren, dus wie van de twee zou je prefer...

Parrot 

Lauritsen voorkeur van deze twee.
Eigenlijk zou ik beide niet kiezen. 

timber 

Neghli 

verdonk

veassen 

Peli
hansotjes
#7785
Geen Lang dit weekend. Driouech basis dan?

Ik heb niks van Bosz z'n personferentie meegekregen.
Lang geblesseerd? En wat is de status van Bakayoko?

stefbeukers
Peli
#7789
Ik heb niks van Bosz z'n personferentie meegekregen.Lang geblesseerd? En wat is de status van Bakayo...

Lang krijgt rust, Bosz verwacht dat Schouten en Bakayoko kunnen spelen zondag.

Peli
stefbeukers
#7790
Lang krijgt rust, Bosz verwacht dat Schouten en Bakayoko kunnen spelen zondag.

Bedankt voor de update.
Dus geen Lang en geen 100% zekerheid voor Bakayoko....

Dan gooi ik denk Driouech in de basis.

 

Laatst gewijzigd
Noorderling

Dan is het middenveld van PSV ook weer een mooi vraagstuk. Wordt het weer Veerman, Tillman & Til of zou Til het veld moeten ruimen voor Schouten en gaat Veerman weer iets aanvallender spelen...

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Kan ook zijn dat Tilmann linksbuiten speelt en Til in de basis?

hansotjes

Ik neem aan Schouten Veerman Tillman en Til weer vanaf de rust oid.
Driouech gaat na die goede invalbeurten gewoon starten vermoed ik en niet Tillman LV

Peli
Scorito1994
#7793
Kan ook zijn dat Tilmann linksbuiten speelt en Til in de basis?

Scherp. Daar had ik nog niet aan gedacht. 
Zoals ik al zei.... ik heb de persconferentie niet gezien. Hoe schatten jullie de kans in dat Bakayoko gaat starten?

BartB
stefbeukers
#7783
Een hersenspinsel: 3-5-2 spelen met bijv. De Jong en Lammers (die lijken mij zeker van een basispla...

Best een goede redenatie. Maar...

Scenario 1: Als Brobbey weg gaat wordt Wout denk ik gewoon eerste spits en is je 'voordeeltje' weg. 
Scenario 2: Als Brobbey blijft en Wout krijgt geen invalbeurt zit je met een 0-punter op je bank. 
Scenario 3: Als Wout wel een invalsbeurt krijgt als pinchhitter MOET hij ook wel leveren. Anders krijg je alsnog 0 punten wegens te weinig speeltijd
Scenario 4: Wout scoort als pinchhitter en je bent spekkoper. 

Al met al, als Brobbey blijft komt Weghorst sowieso niet in mijn team. Teveel risico op 0-punters. Ik ga toch voor zekere basisspelers in m'n team. 

steven20
hansotjes
#7794
Ik neem aan Schouten Veerman Tillman en Til weer vanaf de rust oid.Driouech gaat na die goede invalb...

Lozano ook nog een prima optie om te starten toch?

Jo de Haan

Wat denken de psv supporters onder ons? Had eerst til maar heb hem toch maar gewisseld voor veerman 

Georgeske

Ik heb op dit moment Tilman, Til en Veerman erin...

Scorito1994

Na 2 goede speelrondes is het tijd voor een verassing in mijn team (fc utrecht) denken jullie net als ik dat Utrecht kan stunten tegen Twente of is een winst van Zwolle tegen heracles kansrijker?

1 2 ... 312 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.