Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 315 ... 372 373
KingNelom13

Zijn er hier ook mensen die twijfels hebben over De Jong en Gimenez? of is dat wel een zekerheidje voor de meeste. ik overweeg om 1 van hen te picken om zo de kosten beetje te verdelen, de meeste twijfels zijn er over Luuk, zal toch op zijn leeftijd stees minder worden, pijntjes/blesures en Pepi die meer kansen gaat krijgen?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik vind Luuk zijn 6 miljoen eerlijk gezegd meer te rechtvaardigen dan de 5 miljoen van Gimenez tot nu toe. Ze staan er bij mij ook allebei nog in, maar heb ook mijn twijfels om beide te nemen. Zo'n Bakayoko kan mij ook wel bekoren, in combinatie mét De Jong. Maar 2 aanvallers van dezelfde club gaat een beetje tegen mijn principes in (en het feit dat ik het liefst centrumspitsen heb). 

KingNelom13

Daar heb je gelijk mijn punt te pakken, ik overweeg Bakayoko met Gimnez ipv Luuk mede omdat ik bij Feyenoord minder snel Paixao aandurf en verder zie ik daar geen opties in de aanval momenteel bij Fey, Psv scoort veel, Fey is afwachten hoe t gaat lopen, en dan wijk ik inderdaad ook af, want ik heb ook altijd de centrumspitsen tot nu toe

Laatst gewijzigd
BartB

In principe kies ik ook alleen maar voor centrumspitsen. Maar als ik kijk naar wat er nu overal in de spits loopt zie ik daar niet zoveel opties. Bakayoko pakt als vleugelspeler van PSV nog altijd meer punten dan een centrumspits van Sparta, NEC, Utrecht, AZ en inmiddels ook meer dan die van Ajax.

Dus bij mij is het vooralsnog (in potlood) zowel Luuk als Bakayoko in de aanval. Voor Gimenez is dan geen plaats meer. 

Ben Van Heck

Zeker waar! Bakayoko kan me op dit moment ook meer bekoren dan Gimenez. Een Lammers voor 1 miljoen minder klinkt dan ook prima te rechtvaardigen. Twente heeft immers al wat pittige tegenstanders gehad, terwijl Feyenoord een (op papier) stuk makkelijker programma heeft gehad. 

Wel benieuwd naar de rol van Milambo. Mocht hij basis gaan spelen, is hij voor mij de meest interessante naam in het 2.0 segment. Verder zie ik daar eigenlijk weinig écht interessante opties die er voor mij uitspringen. Wellicht dat Brouwers onder van Persie zijn aanvallende kwaliteiten wat meer laat zien, maar of ik daar op durf te gokken? 

Ben Van Heck

In de trant van dillemma's nog een lijstje samengesteld t/m 3 miljoen! 

 

Neghli of Halilovic

Sandra of Engwanda

Sigurgeirson of Benita

Sadiq of Romeny

Godts of Van Bommel

Gonzalez of Milambo

Bacuna of El Karouani

Ouwejan of Kohlert

Van Rooij of Maikuma

Barkas of Pasveer

Unnerstall of Wellenreuther

Lauritsen of Ogawa

 

Waltertje

Dit is mijn idee hierover:

Neghli of Halilovic

Sandra of Engwanda

Sigurgeirson of Benita

Sadiq of Romeny

Godts of Van Bommel

Gonzalez of Milambo

Bacuna of El Karouani

Ouwejan of Kohlert

Van Rooij of Maikuma

Barkas of Pasveer

Unnerstall of Wellenreuther

Lauritsen of Ogawa

KingNelom13

Neghli of Halilovic

Sandra of Engwanda

Sigurgeirson of Benita

Sadiq of Romeny

Godts of Van Bommel

Gonzalez of Milambo

Bacuna of El Karouani

Ouwejan of Kohlert

Van Rooij of Maikuma

Barkas of Pasveer

Unnerstall of Wellenreuther

Lauritsen of Ogawa

Astarloa

Iemand die al wat dieper onderzocht heeft hoe de verdediging van Twente zal uitzien? Heb wat op fora zitten struinen maar geen duidelijkheid kunnen krijgen. Bruns tot nu toe alles gespeeld maar geen idee of Lagerbielke voor de basis gehaald is.

steven20

Weet niet of het er veel makkelijker op wordt, maar:

Neghli

Engwanda

Benita

Sadiq

van Bommel

Gonzalez

El Karouani

Kohlert

Maikuma

Barkas 

Unnerstall

Lauritsen

 

Ruhs49

Neghli of Halilovic

Sandra of Engwanda

Sigurgeirson of Benita

Sadiq of Romeny

Godts of Van Bommel

Gonzalez of Milambo

Bacuna of El Karouani

Ouwejan of Kohlert

Van Rooij of Maikuma

Barkas of Pasveer

Unnerstall of Wellenreuther

Lauritsen of Ogawa

Peli

Neghli of Halilovic

Sandra of Engwanda

Sigurgeirson of Benita

Sadiq of Romeny

Godts of Van Bommel

Gonzalez of Milambo

Bacuna of El Karouani = allebei 

Ouwejan of Kohlert

Van Rooij of Maikuma 

Barkas of Pasveer

Unnerstall of Wellenreuther of Owusu-Oduro 

Lauritsen of Ogawa

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Stel: Je twijfelt tussen Sigurgeirson en Benita (zoals hierboven beschreven). Laat je dan meewegen dat de IJslander al twee gele kaarten heeft?

Wicked Wout
Behatzailea
#7863
Stel: Je twijfelt tussen Sigurgeirson en Benita (zoals hierboven beschreven). Laat je dan meewegen d...

Voor mij staat hij erin als 5e verdediger, waar ik in principe met 3 verdedigers wil gaan spelen. Dan is het risico van 1 wedstrijd schorsing niet heel groot. Als je hem voor je basis pakt, kan ik me voorstellen dat je dit wel mee laat wegen.

Jo de Haan
Behatzailea
#7863
Stel: Je twijfelt tussen Sigurgeirson en Benita (zoals hierboven beschreven). Laat je dan meewegen d...

Wellicht is Finn Stam ook interessant? Kost ook 750k en ik schat Groningen wat hoger in dan Willem 2 en Heracles.

Hay
Jo de Haan
#7865
Wellicht is Finn Stam ook interessant? Kost ook 750k en ik schat Groningen wat hoger in dan Willem 2...

Wat is de verwachting, blijft Stam daar staan? Concurrentie, transfers? Zijn er Groningen volgers hier op het forum?

Ecko

Maar Stam heeft al drie gele kaarten!

Het is niet alleen die wedstrijd schorsing, het is ook de 24 punten aftrek bij iedere gele kaart. Spelers die er nu al 2 of meer hebben, komen bij mij niet in de selectie.

BartB

Ik ben ook wel benieuwd of er Groningen insiders zijn die weten of Stam een zekerheidje is? Als 5e verdediger maakt het me dan niet zoveel uit dat hij al een aantal gele kaarten heeft. Zo vaak zal ie toch niet aan spelen toekomen maar ik wil wel een speler in m'n team die in ieder geval basis klant is in z'n eigen team. 

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Ecko
#7867
Maar Stam heeft al drie gele kaarten! Het is niet alleen die wedstrijd schorsing, het is ook de 24...

Ja, dit bedoelde ik. Die ene wedstrijd zet je 'm dan op de tribune. Maar ben je niet bang dat iemand met 2 gele kaarten (nu al) veel minpunten gaat opleveren?

Een ander dingetje. Ik speel normaal de wielerspellen en dan weet je van te voren ongeveer wel wie je wanneer gaat opstellen. Hoe doe je dat met voetbal? Kies je een vaste basis elf (dure spelers) die je altijd laat staan of kies je voor meer goedkopere spelers zodat je kan rouleren?

stefbeukers

Heeft iemand al zicht op 500k-aanvallers, met enigzins uitzicht op speeltijd? Kom niet heel veel verder dan Poku en Mattior bij Almere.

Deurmat93
stefbeukers
#7870
Heeft iemand al zicht op 500k-aanvallers, met enigzins uitzicht op speeltijd? Kom niet heel veel ver...

De Rooij van Zwolle heeft wat invalbeurten gekregen.

Deurmat93
stefbeukers
#7870
Heeft iemand al zicht op 500k-aanvallers, met enigzins uitzicht op speeltijd? Kom niet heel veel ver...

De Rooij van Zwolle heeft wat invalbeurten gekregen.

Ben Nihilisty
Hay
#7866
Wat is de verwachting, blijft Stam daar staan? Concurrentie, transfers? Zijn er Groningen volgers hi...

Stam zit van de huidige laatste 4 het meest op de wipwap. Zowel Wouter Prins als Thijmen Blokzijl zijn terugkerende van blessures en/of kwakkelingen met de gezondheid; als Lukkien één van beiden in de basis wil, dan zal Stam wegvallen (Prins is een één-op-één wissel, bij Blokzijl zal Peersman naar linksback schuiven). Eerlijk gezegd verwacht ik dat Prins de plek van Stam over zal nemen: Stam wordt geroemd, maar zo zeker vind ik 'm niet - er wordt hierboven al terecht aangekaart dat hij reeds driemaal geel heeft, en dat is eigenlijk allemaal vanwege slechte positionering in verdedigend opzicht. Prins heeft veel meer gif en brengt (op papier) aanvallend veel meer, het verdedigende aspect heeft Stam dan een streepje voor (en met Bacuna op rechts is dat een belangrijke afweging), maar - zo bedoel ik maar te zeggen - dat valt voorlopig m.i. best een beetje tegen. 

Goed, lang verhaal kort: de kans is mij te groot dat Stam ofwel door Blokzijl, maar waarschijnlijker door Prins uit de basis wordt gespeeld, waardoor ik het met geen van de drie aandurf. 

Dan nog één korte toevoeging voor diegenen die hem overwegen: ik moet het ook nog maar zien met Romano Postema. Die gaat echt nog wel even starten, maar ik weet niet of hij nou niveau Eredivisie is. Hij moet het hebben van hard werken en afronden. Voor dat eerste punt heeft die 2 nadelen: 1) het hele team werkt hard onder Lukkien, ook de betere voetballers (waaronder zijn alternatief Rui Mendes), 2) dat is zwaarder op Eredivisie-niveau. Dat tweede punt is uiteraard ook de grootste counter voor wat betreft zijn rol in dit Eredivisie-Groningen: er komen minder kansen, en de handelingssnelheid moet een stuk hoger liggen - zoals te zien bij die bal tegen AZ (flauw anekdotisch bewijs, maar ik zie 't toch voorzichtjes wel symbolisch). Als je een aanvaller van de FC overweegt, dan zou ik persoonlijk echt alleen voor Van Bergen gaan. 

Had beloofd te stoppen met de Groningen uiteenzettingen, maar ja: u vraagt, wij draaien ;)

Peli
Ecko
#7867
Maar Stam heeft al drie gele kaarten! Het is niet alleen die wedstrijd schorsing, het is ook de 24...

Dus, bijvoorbeeld, Bacuna gaat jouw eindteam niet halen?

 

BartB

Ik vind die Bacuna dus echt een hoofdpijn geval. Ja hij presteert nu goed maar het is uiteindelijk wel 'maar' een verdediger van Groningen. Ga je daar 2 miljoen aan uitgeven?  Als ik 2 miljoen aan een verdediger uitgeef moet hij geen 4e verdediger zijn en moet ik 'm eigenlijk standaard iedere week in m'n team kunnen zetten. 

Het is naar mijn idee niet heel realistisch om te verwachten dat hij zoveel blijft assisten/scoren. Groningen heeft nou namelijk niet echt een moeilijk programma gehad en het resterende programma tot de winterstop vind ik niet heel interessant (meer uit wedstrijden dan thuis en alle toppers krijgen ze nog). Dus hoevaak gaat Groningen de nul houden of überhaupt winnen de resterende eerste seizoenshelft?

Voor nu overweeg ik eerder nog een extra verdediger van AZ (voor 500k meer) meer dan Bacuna. 

1 2 ... 315 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.