Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 316 ... 372 373
stefbeukers

Mensen hier met kennis van Twente? Op voorhand vond ik Steijn te duur, zeker met de wetenschap dat hij vaak gewisseld werd rond minuut 60. Tot nu toe 1x 60 min en 2x 90 min + 2 goals. 

Heeft hij meer inhoud gekregen? Heeft dit te maken met blessures binnen de rest van de selectie? Of gaat dit alsnog schuiven zodra ze Europees programma erbij krijgen?

BartB

Twente vind ik een lastige. Ze zijn nou niet heel overtuigend begonnen aan het seizoen en eigenlijk overweeg ik maar 1 of max 2 spelers van Twente.

Achterin alleen van Rooij aangezien Kuipers nu naar de bank is verdwenen door Salah-Eddine.
Middenveld is alleen Steijn interessant maar die vind ik echt veel te duur en wordt zoals je al zegt vaak voortijdig gewisseld.
Voorin is alleen Lammers interessant maar ik twijfel heel erg of die wel echt veel gaat leveren (en dan is 4 miljoen toch veel geld).

Vooralsnog komt alleen van Rooij in aanmerking voor mijn team. Lammers is niet helemaal afgeschreven maar staat er nu niet in. 

Wicked Wout
Behatzailea
#7869
Ja, dit bedoelde ik. Die ene wedstrijd zet je 'm dan op de tribune. Maar ben je niet bang dat iemand...

Ja daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Ben de laatste 2 jaar (met wisselend succes) de eerste seizoenshelft gegaan voor een sterke basiself en de tweede seizoenshelft meer spreiding. Gedachte is/was dat de tweede helft er meer blessuregevallen bij komen en er meer mensen tegen een vijfde gele kaart aan lopen. Maar ben ook benieuwd hoe anderen dit doen.

Frits

Om nog even mee te doen:
Neghli of Halilovic (of beide)
Sandra of Engwanda
Sigurgeirson of Benita
Sadiq of Romeny
Godts of Van Bommel 
Gonzalez of Milambo
Bacuna of El Karouani
Ouwejan of Kohlert
Van Rooij of Maikuma
Barkas of Pasveer
Unnerstall of Wellenreuther 
Lauritsen of Ogawa

Heb zelf ook nog een keepersdillema. Normaal gesproken pak ik altijd een dure + goedkope keeper, bijvoorbeeld Benitez + 1 tot 1,5 miljoen. Waar ik Benitez in bijna alle gevallen laat staan. Maar dit jaar denk ik ook na over onderstaande:
Unnerstall/Wellenreuther/Owusu-Oduro + Branderhorst/Schendelaar/Vaessen (4,5 miljoen)
Of
Barkas/Pasveer + Van Gassel/Plogmann (4,25 miljoen)
In bovenstaande opties wissel ik de keepers in de basis dan nog wel eens om. 


mirkodek

First time TopCoach hier.

Heb nog wel wat hoofdbrekens: ik verwacht dat AZ en Ajax relatief vaak de nul gaan houden dit seizoen, dus van allebei een verdediger mee plus de keeper van AZ. Ga ik dan daarnaast voor 2 verdedigers van 2 miljoen van Groningen & Heerenveen + opvuller 500k of kies ik er eentje van Twente voor 2,5 miljoen en twee overigen van 1 miljoen (bijv Heracles + Sparta)?

Middenveld wil ik graag 3 toppers dus er gaan er sowieso 2 van PSV mee. Wil ook graag Berghuis maar met zijn blessuregevoeligheid is dat wel een risico. Verder weinig scorende middenvelders bij de toppers. Zerrouki speelt tot nu toe alles maar scoort nooit. Idem voor Timber, Schouten, Taylor etc. Henderson is misschien een goedkopere optie.

Voorin twijfel ik tussen 2 toppers plus 1 goede bankzitter en opvullers of 3 toppers en rest opvulling. LdJ lijkt me een zekerheidje en Bakayoko eigenlijk ook wel. Lammers vind ik net iets te duur en Gimenez veel te duur...

Hay
Frits
#7879
Om nog even mee te doen:Neghli of Halilovic (of beide)Sandra of EngwandaSigurgeirson of BenitaS...

van Gassel zit elke wedstrijd op de bank. De keuze bij NEC is tot dusver gevallen op Roefs, ook bij Jong Oranje.

Frits

Heb nu een beetje zitten klikken en merk dat ik er geen 4 PSV'ers in krijg. Wel 3, samen met 3 AZ en 2 Feyenoord. Vooralsnog geen Twente. 

Zit dan wel met een verdedigende middenvelder van AZ in plaats van Mijnans. En enige twijfel tussen de systemen 3-5-2 en 3-4-3. Lauritsen als 3e spits in een 3-4-3 of dan toch Mijnans in een 3-5-2. Uiteraard dan wel LDJ en Gimenez. 

Frits
Hay
#7881
van Gassel zit elke wedstrijd op de bank. De keuze bij NEC is tot dusver gevallen op Roefs, ook bij...

Excuus, je hebt gelijk. Het gaat ook meer om het principe en de keuze tussen duur/middelmatig.

Frankpijn

Wat denken jullie van Weghorst? 

Ik zie hem de strijd van Brobbey nog wel winnen of de nodige pinchitter punten pakken.

Ben benieuwd naar jullie visie op hem.

Ben Van Heck

Zo veel twijfels over Lammers ja? Twente heeft een gunstig programma en heeft al 3 lastige wedstrijden gehad (NEC en Utrecht uit en Sparta thuis). Hierin was Lammers al 2x trefzeker waarin hij in de wedstrijd tegen Sparta geblesseerd in de kleedkamer bleef. Ook gezien hoe hij presteerde bij Utrecht vorig seizoen vind ik het eerder een no-brainer dan een twijfelgeval eigenlijk. Benieuwd hoe anderen dit zien, maar ik zie in de categorie centrumspitsen Lammers eigenlijk als 2e beste optie!

KingNelom13

Mee eens, voor mij is Lammers ook een zekerheidje in mijn team, twijfel alleen of het in combi met Steijn word als enige 2 spelers van twente, maar Steijn is wel erg prijzig.....

Laatst gewijzigd
Robin1996

Lammers gaat hier ook waarschijnlijk mee, omdat Twente een gunstig programma, ter vergelijking met AZ met Parrot die 500k minder is maar niet echt overtuigd.

Hoe kijken jullie tegenover Tillman 6M is duur maar wel interessant.

Peli
Ben Van Heck
#7885
Zo veel twijfels over Lammers ja? Twente heeft een gunstig programma en heeft al 3 lastige wedstrijd...

Eens m.b.t. Lammers en het resterende programma van Twente.

Peli
Robin1996
#7887
Lammers gaat hier ook waarschijnlijk mee, omdat Twente een gunstig programma, ter vergelijking met A...

Tillman en Veerman staan er voorlopig allebei in bij mij. Net als De Jong en Bakayoko, die mijn PSV 4-tal compleet maken.

hansotjes

Lammers gaat hier ook mee waarschijnlijk, Parrott heeft zn krediet verspeeld in deze rondes haha

 

Wat zeggen jullie tussen koopmeiners of brouwers?
Heerenveen creert heel veel voor mn gevoel

Laatst gewijzigd
Frits

Ik ga ook met Tillman, Veerman en LDJ verder. Bakayoko en Lammers of Gimenez en een 3-miljoen aanvaller is dan nog om over na te denken. 

Ben Van Heck

Idem hier wbt die 4 PSV'ers. Ben eigenlijk best wel blij met hoe mijn selectie nu is vormgegeven. De keeperskeuze ben ik nog niet helemaal uit en deze zal dan invloed gaan hebben op hoe mijn verdediging eruit komt te zien. Maar middenveld en aanval staat (voorlopig) als een huis. Mensen die toch overwegen om een wat duurdere keeper te nemen?

 Zit zelf te denken aan Olij + Vaessen, maar dat programma nog helemaal niet naast elkaar gelegd. Owosu + Vaessen klinkt ook niet slecht, maar vraag me af of AZ dit vast gaat houden qua aantal tegengoals. Toch niet de moeilijkste tegenstanders gehad (wel grotendeels uit). Dit wordt het grootste pijnpunt voor mij denk ik.

Laatst gewijzigd
hansotjes
Ben Van Heck
#7892
Idem hier wbt die 4 PSV'ers. Ben eigenlijk best wel blij met hoe mijn selectie nu is vormgegeven. De...

Olij + Vaessen staat hier ook.
2 vervelende rondes in totaal, maar dat heb ik er voor over gezien de prijzen

Robin1996
Ben Van Heck
#7892
Idem hier wbt die 4 PSV'ers. Ben eigenlijk best wel blij met hoe mijn selectie nu is vormgegeven. De...

De keeperskeuze ben ik er wel uit. Ik heb Olij en Roefs, als ik naar het programma kijk van bij de ploegen komt het goed overeen met elkaar.

Peli
Robin1996
#7894
De keeperskeuze ben ik er wel uit. Ik heb Olij en Roefs, als ik naar het programma kijk van bij de p...

Bij mij zijn momenteel Owusu-Oduro en De Keijzer de keepers. In het sporadische geval dat AZ een potje heeft waarin je hun keeper liever niet opstelt, heeft Heracles een eenvoudigere staan (al is dat relatief natuurlijk, aangezien Heracles het tegen iedereen lastig kan krijgen).

Laatst gewijzigd
Frits

Wellicht nog iets om rekening mee te houden (blauw is thuis, rood is uit):
https://morrizz.com/voetbal/topcoach-eredivisie-programma-super-speelrondes

Super Eredivisie

 

BartB
Frits
#7891
Ik ga ook met Tillman, Veerman en LDJ verder. Bakayoko en Lammers of Gimenez en een 3-miljoen aanval...

Ik ben toch nieuwsgierig hoe je de rest van je selectie invult als je Tillman, Veerman, Luuk de Jong. Bakayoko én Lammers kiest. Dat is 25 miljoen van je budget van 48 miljoen

Peli
BartB
#7897
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je de rest van je selectie invult als je Tillman, Veerman, Luuk de Jong...

Ik heb die 5 er voorlopig ook instaan, zelfs nog aangevuld met Steijn op m'n middenveld.

steven20

Keeperskeuze is een interessante.

Vorig seizoen het hele seizoen Benitez gemist en die leverde steeds 118 punten op voor de concurrentie.

Daarom neig ik nu eigenlijk wel naar Benitez.

Veel keepers zijn ook nog eens in een concurrentiestrijd verwikkeld. Dat is bij Benitez zeker niet het geval.

Meer mensen die hem wel of niet overwegen met argumenten?

BartB
Ben Van Heck
#7885
Zo veel twijfels over Lammers ja? Twente heeft een gunstig programma en heeft al 3 lastige wedstrijd...

Mijn twijfel over Lammers ontstaat voornamelijk uit het feit dat ik sowieso Luuk de Jong meeneem. 

Daarna moet ik kiezen tussen Bakyoko óf Lammers. Gezien de rest van m'n voorlopige team is er geen ruimte voor twee aanvallers van 4 miljoen (Omdat ik de optie 3-5-2 open wil houden, heb ik meer miljoenen in m'n middenveld zitten). En ook al is Bakayoko geen centrumspits verwacht ik dat hij met de prestaties van PSV nog altijd meer punten oplevert dan Lammers als centrumspits. 

1 2 ... 316 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.