Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 317 ... 372 373
Frits
BartB
#7897
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je de rest van je selectie invult als je Tillman, Veerman, Luuk de Jong...

Besparen op de overige spelers. Heb bijvoorbeeld een middeldure keeper (3m) met een goedkope (1,5m), Koopmeiners in plaats van Mijnans als 3e middelvelder, samen een middenvelder van NEC voor dezelfde prijs. De 5e middenvelder is Halilovic. De 4e verdediger van 1,25m. 

hansotjes

Hoeveel Feyenoorders & ajacieden nemen jullie mee denk je?
Ik heb moeite om feyenoorders erin te klikken merk ik ondanks hun makkelijke programma dit jaar

stefbeukers
Frankpijn
#7884
Wat denken jullie van Weghorst?  Ik zie hem de strijd van Brobbey nog wel winnen of de nodige...

Heb er wel een goed gevoel bij. Of hij speelt Brobbey op den duur uit de basis (of Brobbey is geblesseerd) óf hij gaat iedere wedstrijd invallen (a la Van Wolfswinkel vorig jaar). Maar het is een risico op een nul-punter. Zelfde idee heb ik bij Til, en dan is twee mogelijke nul-punters iets te veel van het goed. 

De keuze gaat bij mij waarschijnlijk tussen een voorhoede met De Jong en Gimenez + een breed middenveld (incl. Til) zodat ik 3-5-2 kan spelen met Weghorst vanaf de bank of De Jong, Gimenez en Weghorst in een 3-4-3 met een iets minder breed middenveld (zonder Til).

Het blijft zoeken naar balans, en het beperken van onnodige risico's...

Frits
hansotjes
#7902
Hoeveel Feyenoorders & ajacieden nemen jullie mee denk je?Ik heb moeite om feyenoorders erin te...

Momenteel alleen Hancko. 

Peli
hansotjes
#7902
Hoeveel Feyenoorders & ajacieden nemen jullie mee denk je?Ik heb moeite om feyenoorders erin te...

Van beiden heb ik er op dit moment precies nul in staan.

BartB
Frits
#7901
Besparen op de overige spelers. Heb bijvoorbeeld een middeldure keeper (3m) met een goedkope (1,5m),...

Dan heb je dus maar ongeveer 8 miljoen voor je 5 verdedigers. Dat is wel extreem besparen op de verdediging dan lijkt me. 

Pablito
hansotjes
#7902
Hoeveel Feyenoorders & ajacieden nemen jullie mee denk je?Ik heb moeite om feyenoorders erin te...

Ik heb momenteel 2 ajacieden (keeper & verdediger) en geen feyenoorders. Farioli is een trainer die vooral verdedigend zijn teams stabiel kan laten draaien dus daar heb ik (als ajacied) wel vertrouwen in. Bij Feyenoord vind ik het middenveld ontzettend lastig. De verdedigers zijn of te duur (mijn mening) of het is onzeker wie er gaat spelen. Voorin zou je Gimenez prima kunnen picken maar ik kies dan liever voor Bakayoko om dat extra geld ergens anders te kunnen investeren.

 

Frits
BartB
#7906
Dan heb je dus maar ongeveer 8 miljoen voor je 5 verdedigers. Dat is wel extreem besparen op de verd...

10,5 miljoen voor de verdedigers. De 3e verdediger is 2 miljoen. Kom je prima mee weg als je 3-5-2 of 3-4-3 speelt. 

Peli
BartB
#7906
Dan heb je dus maar ongeveer 8 miljoen voor je 5 verdedigers. Dat is wel extreem besparen op de verd...

8.5M kost mijn huidige verdediging in totaal.

steven20
Peli
#7909
8.5M kost mijn huidige verdediging in totaal.

Vol in de aanval haha

stefbeukers
Peli
#7909
8.5M kost mijn huidige verdediging in totaal.

Gokje; Maikuma, Bacuna, El Karouani, Reith & Benita?

steven20
stefbeukers
#7911
Gokje; Maikuma, Bacuna, El Karouani, Reith & Benita?

Zou ik ook zeggen

Peli
stefbeukers
#7911
Gokje; Maikuma, Bacuna, El Karouani, Reith & Benita?

Bijna goed 

Frits
stefbeukers
#7911
Gokje; Maikuma, Bacuna, El Karouani, Reith & Benita?

Met Hancko en je komt redelijk in de buurt

Astarloa

100% dat dat niet zo blijft. Minimaal 1 verdediger van PSV/Feyenoord ga je erin passen. 

Peli
Astarloa
#7915
100% dat dat niet zo blijft. Minimaal 1 verdediger van PSV/Feyenoord ga je erin passen. 

Daar ga ik vooralsnog niet vanuit hoor. 

hansotjes

Denken jullie dat de teams er dit jaar weer wat diverser uit gaan zien?
Vond het laatste seizoenen veel op elkaar lijken, wat toch jammer is imo

steven20
hansotjes
#7917
Denken jullie dat de teams er dit jaar weer wat diverser uit gaan zien?Vond het laatste seizoenen ve...

Dat lijkt me wel en kun je ook uit de berichten op dit forum afleiden.

Feyenoord en Ajax onzeker, zowel qua vaste 11 als qua resultaat.

En ook nog weinig spelers die geweldig uitblinken.

Dat maakt al dat er meer verschillen gaan zijn dan vorig jaar.

Ben Van Heck

Geen Feyenoord verdediger nemen is voor mij ook wel een beetje onwennig eigenlijk, maar met 3 toppers voorin + een scorend middenveld moet je wel offers maken. De verdediging is dan wel de linie waar vooralsnog het beste in gesneden kan worden imo.

Astarloa
Peli
#7916
Daar ga ik vooralsnog niet vanuit hoor. 

De '0' houden vind ik persoonlijk een flinke puntenpakker voor een verdediger buiten goals/assists gerekend. Die zekerheid ga je met afstand het meeste vinden bij PSV en Feyenoord. Buiten Maikuma om zijn de namen die voor jouw team genoemd worden voor mij niet meer dan de 3e verdediger. Ik zou zelf eerder kiezen voor middenvelders van die clubs aangezien die met een goal/assist makkelijker aan extra punten komen dan de verdedigers van die teams die de '0' zouden moeten houden. Buiten de top 5 kan volgens mij iedereen van elkaar winnen en vind ik de '0' houden voor verdedigers een behoorlijke loterij. Ik gok niet graag met goedkope verdedigers 😛

Peli
Ben Van Heck
#7919
Geen Feyenoord verdediger nemen is voor mij ook wel een beetje onwennig eigenlijk, maar met 3 topper...

Exact mijn beredenering. En hoeveel 'zekerheid' op nul-houden heb je momenteel bij zowel PSV als Feyenoord? 

Peli
Astarloa
#7920
De '0' houden vind ik persoonlijk een flinke puntenpakker voor een verdediger buiten goals/assists g...

Ik gok niet graag met dure verdedigers ;-)

Behatzailea

Ja die verdediging vind ik ook lastig. Bij een aanvaller is 4 miljoen makkelijker te rechtvaardigen (scoort veel, neemt penalties). Bij een verdediger is de 'nul' houden niet alleen aan die verdediger. Ik kan bijv. Hancko nemen, maar als Gonzalez zijn man laat lopen, wordt Hancko daar voor 'gestraft'. Is het dan beter om niet naar 'de nul' te kijken, maar naar assist en/of doelpunten voor een verdediger?

Ben Nihilisty

Ik heb ook een low-budget verdediging staan. De 2 zekerheidjes in die linie (qua clubs), bieden allebei veel minder zekerheid dan in de andere linies. 

Feyenoord heb ik toch m'n vraagtekens bij hoe die nou gaan presteren met de nieuwe gezichten inclusief de trainer; bovendien: op de backs is het de vraag wie er gaat spelen. Lotomba is interessant geprijsd, maar onduidelijk of dat een onbetwiste basisspeler wordt. Hancko blijft dan als interessant over, maar is voor 4M wel aan de dure kant.

Bij PSV heb je naar PSV-begrippen FC Knudde op de back staan, met alle respect zoals ze dan zeggen. Vooral Oppegard vind ik echt mega onzeker ogen. De nieuwe aanwinsten heb ik persoonlijk ook m'n vraagtekens bij qua kwaliteit en fitheid. Dan is het maar de vraag a) wat die backs aan aanvallende input gaan leveren, en b) hoeveel tegengoals zij (mede)veroorzaken. 

Daar tegenover kan je flink investeren in de 4 genoemde namen van PSV op het middenveld en in de aanval, die veel meer zekerheid qua punten bieden - ik ga er in mee dat dat veel interessanter is.

Scorito1994

Gezien het speelschema van Psv, met name na de Europese speelrondes. Zie ik Til echt wel genoeg minuten maken, benieuwd of Psv het meteen aan durft om Tilmann alles te laten spelen. 

1 2 ... 317 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.