Dat zo'n Bueno dan weer geblesseerd uitvalt is ook typisch. Die had ik er normaal blindelings ingeklikt en gezien zijn prijs was het een beetje een 'best of both worlds' gedachte voor mij. Hancko is de enige die ik nu in de Feyenoord verdediging ook echt zie leveren, maar toch een forse investering.
Bueno is ook de enige verdediger van Fey die ik überhaupt overweeg, afwachten hoe zwaar gebleseerd hij is..
Verder een gedachtengang om wat te besparen, wat mij vorig seizoen prima is bevallen, 2 mindere keepers op papier, heb nu Veassen en De Keijzer ingeklikt die laatste is te vervangen voor Roefs eventueel, vorig seizoen had ik met Bakker en Schendelaar 2 best aardige keepers die het ook aardig deden kwa punten, hoe denken jullie daarover met teams die toch bijna nooit meer de nul houden tegenwoordig?
Klopt! Ik denk dat Groningen op basis van twee aardige wedstrijden (tegen zwakke tegenstanders) overschat wordt. Bacuna nemen vanwege die goals is me daarom iets te opportunistisch. Hem niet nemen vanwege de gele kaarten is dat misschien ook. Zo schiet het lekker op.
Om even twijfel te zaaien, ik overweeg de Jong steeds minder. Oogt minder fit als vorig seizoen, lijkt wat blessure gevoeliger, zal gezien het programma in de championsleague daar veel spelen. Dus hoeveel kan hij dan blijven leveren in de eredivisie? Vindt het toch wel een risicotje ook. Hoe kijken jullie daar naar?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.