Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 318 ... 372 373
Ben Van Heck

Dat zo'n Bueno dan weer geblesseerd uitvalt is ook typisch. Die had ik er normaal blindelings ingeklikt en gezien zijn prijs was het een beetje een 'best of both worlds' gedachte voor mij. Hancko is de enige die ik nu in de Feyenoord verdediging ook echt zie leveren, maar toch een forse investering.

hansotjes

Nog een dilemaatje:

Brouwers + Santi + Lammers

Steijn + Lammers + V Bommel/Godts (mensen die Godts nu overwegen met Bergwijn weg en miss geen vervanger)

Steijn + Lauritsen + Weghorst (Nu akpom miss weggaat)

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#7926
Dat zo'n Bueno dan weer geblesseerd uitvalt is ook typisch. Die had ik er normaal blindelings ingekl...

Die daar moest ik, als Scorito-speler èn Feyenoord-supporter, wel even om janken ja.

KingNelom13

Bueno is ook de enige verdediger van Fey die ik überhaupt overweeg, afwachten hoe zwaar gebleseerd hij is..

 

Verder een gedachtengang om wat te besparen, wat mij vorig seizoen prima is bevallen, 2 mindere keepers op papier, heb nu Veassen en De Keijzer ingeklikt die laatste is te vervangen voor Roefs eventueel, vorig seizoen had ik met Bakker en Schendelaar 2 best aardige keepers die het ook aardig deden kwa punten, hoe denken jullie daarover met teams die toch bijna nooit meer de nul houden tegenwoordig?

Laatst gewijzigd
Peli
KingNelom13
#7929
Bueno is ook de enige verdediger van Fey die ik überhaupt overweeg, afwachten hoe zwaar geblese...

Ik overweeg het ook nog steeds, 2 goedkope keepers.
Maar alleen als ik budget nodig heb.
vooralsnog dus wel gekozen voor Owusu-Oduro met De Keijzer, voelt toch lekkerder aan.

steven20
hansotjes
#7927
Nog een dilemaatje:Brouwers + Santi + LammersSteijn + Lammers + V Bommel/Godts (mensen die Godts nu...

Optie 1. Meest zekere variant

KingNelom13

Wat denken we wie er in Friesland in de spits komt? ik denk dat nicolaescu de 1e gaat worden, zou dat interessant zijn? of is het vooral afwachten hoe Van Persie het gaat doen z'n 1e jaar? 

Laatst gewijzigd
stefbeukers

Spitsie nr. 4, voor 1.25M: Peterson, Vaesen of Breum?

Behatzailea
stefbeukers
#7933
Spitsie nr. 4, voor 1.25M: Peterson, Vaesen of Breum?

Of Vente? Ikzelf zit tussen Vente en Peterson te dubben.

Peli
stefbeukers
#7933
Spitsie nr. 4, voor 1.25M: Peterson, Vaesen of Breum?

Vaesen

Scorito1994

Nu sulemana niet komt is Godts eigenlijk wel een zekerheidje,

Verder zit ik er over na te denken om Tilmann niet te nemen, om mijn aanval zo goed mogelijk te maken? Meer mensen die twijfelen over Tilmann? Zeker gezien de Europese wedstrijden?

Jo de Haan

Tillman gaat er absoluut niet uit bij mij. Geweldige cijfers zowel vorig jaar als dit (prille) seizoen en gezien zijn leeftijd zie ik hem alleen nog maar beter worden.

Laatst gewijzigd
Ecko
Peli
#7874
Dus, bijvoorbeeld, Bacuna gaat jouw eindteam niet halen?  

Klopt! Ik denk dat Groningen op basis van twee aardige wedstrijden (tegen zwakke tegenstanders) overschat wordt. Bacuna nemen vanwege die goals is me daarom iets te opportunistisch. Hem niet nemen vanwege de gele kaarten is dat misschien ook. Zo schiet het lekker op. 

Peli
Ecko
#7938
Klopt! Ik denk dat Groningen op basis van twee aardige wedstrijden (tegen zwakke tegenstanders) over...

Oh maar ik zie je punt hoor. Bacuna staat er namelijk bij mij momenteel ook niet in.

Peli
Scorito1994
#7936
Nu sulemana niet komt is Godts eigenlijk wel een zekerheidje, Verder zit ik er over na te denken om...

Tillman skippen om vervolgens Veerman te houden? Die zou ik nog eens heroverwegen als ik jou was.

Laatst gewijzigd
steven20

Hoewel ik hem zelf niet overweeg, wordt Weghorst wel weer wat interessanter met de afgeketste transfer van Kamaldeen.

 

Zit zelf vooral te stoeien met de keepers

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
stefbeukers
steven20
#7941
Hoewel ik hem zelf niet overweeg, wordt Weghorst wel weer wat interessanter met de afgeketste transf...

-

Laatst gewijzigd
steven20
stefbeukers
#7943
-

Ik zie ze wel proberen om Brobbey vanaf links te starten en Berghuis aan de rechterkant die in n vrije rol speelt, waardoor het een soort 442 wordt. Dit is enkel speculeren natuurlijk.

Betreft Godts ben ik het volledig eens met je

Laatst gewijzigd
Willempie94
hansotjes
#7917
Denken jullie dat de teams er dit jaar weer wat diverser uit gaan zien?Vond het laatste seizoenen ve...

Zou daar maar niet vanuit gaan. Als ik het zo lees lijken de meeste teams hier toch wel weer verdacht veel op elkaar. 

Willempie94

Om even twijfel te zaaien, ik overweeg de Jong steeds minder. Oogt minder fit als vorig seizoen, lijkt wat blessure gevoeliger, zal gezien het programma in de championsleague daar veel spelen. Dus hoeveel kan hij dan blijven leveren in de eredivisie? Vindt het toch wel een risicotje ook. Hoe kijken jullie daar naar?

Ben Van Heck

Zie in Bacuna ook wel een Thorsby'tje eerlijk gezegd. Ga hem dan ook skippen. Iemand een idee hoe ernstig de blessure van Bueno is? Zou hem graag nemen eigenlijk, wellicht icm Timber. Andere optie is een 2.0 verdediger icm Steijn.

Peli
Willempie94
#7946
Om even twijfel te zaaien, ik overweeg de Jong steeds minder. Oogt minder fit als vorig seizoen, lij...

Twijfel zaaien?

Bij jezelf denk 😉

HereWeGo

ik verwacht een solide Utrecht dit jaar. Wat vinden jullie van Horemans EN el karouani. ??

Beide mooi geprijst, maar je loopt naturlijk wel een risico

Peli
HereWeGo
#7949
ik verwacht een solide Utrecht dit jaar. Wat vinden jullie van Horemans EN el karouani. ?? Beide mo...

Optioneel. Maar pak eerst even het resterende programma tot de winterstop van FC Utrecht er even bij. Wellicht bedenk je je dan.

1 2 ... 318 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.