Begint mij toch ineens te jeuken om Berghuis te nemen. Middenvelder in het spel, speelt als rechtsbuiten. Enige nadeel, dan moet Tillman eruit maar krijgt Koopmeiners een upgrade naar Mijnans. Die 5 ton extra gaat dan naar de verdediging, bijvoorbeeld El Karouani naar Hilgers (3e verdediger).
In de breedte wel een versterking, maar het niet hebben van Tilmann kan ook echt een tekortkoming zijn. Ik vind must-have een groot woord, maar hij kon haast niet beter beginnen aan de competitie. Durf hem ook veel makkelijker captain te maken dan Berghuis/Mijnans.
Ik heb nu een team staan met Til ipv Tillman wat zeker nog niet definitief is. Ik vind het interessant gezien het totale programma van PSV. Ze spelen toch tussendoor nog uit tegen Juventus en PSG om maar even 2 tegenstanders te noemen. Het programma is veruit het pittigst van iedere ploeg uit de competitie en ik verwacht dus wel het nodige rouleren daar. Tillman is je beste nummer 10 dus die gaat spelen in CL en (misschien) rust krijgen in de competitie. En ik hou natuurlijk 2 miljoen over voor andere plekken. Kan je seizoen maken of breken maar het is iets wat ik overweeg op dit moment. Jullie gedachtes hierover?
Op Berghuis kan je gewoon niet meer bouwen. Niet fit, geblesseerd, dan weer 2 wedstrijden briljant, geblesseerd, dan weer vrolijk dan weer onweer.
Bij espn hadden ze een een rake opmerking, fitte spelers heb je wat aan, die zijn er steeds minder. Daarom klik ik er wel Woutje in ondanks mijn afkeer tegen Ajax spelers.
Het niet nemen van Tillman kan ik me wel in vinden aangezien die echt niet alles gaat spelen. Maar Til daarvoor in de plaats vind ik dan weer te duur voor de onzekerheid op minuten. Schouten vind ik zelf wel een goeie optie voor 3 miljoen en meer zekerheid.
Ja dat is het irritante. Hij is de enige bij Ajax die wat creëert en heeft een vrij hoog plafond. Ik weet nog niet of ik de gok ga durven nemen, gezien z'n blessuregevoeligheid inderdaad.
Volgens mij heeft Verdonk juist net zijn contract verlengd.
Ik denk dat je Ouwejan moet zien als Baas vorig jaar. Soms linksbuiten, soms back maar soms ook bank.
Zelf vind ik hem daarvoor te prijzig
Ik snap die redenatie wel van Tillman naar Til. Maar ik vind dat er weinig echt goede alternatieven zijn die wel flink leveren en spelen. Steijn bijvoorbeeld: minder sterk team, wordt vaak gewisseld en ook die hebben een Europees programma. Misschien minder zwaar, maar Twente is ook zwakker. Dus dat is ook relatief.
Schouten kan, maar dan heb je een verdedigende middenvelder. Til overweeg ik ook wel, maar heb ook weinig zin om elke week te hopen dat mijn basis 11 speelt. Tillman is in mijn ogen wel gewoon de beste speler daar in die rol.
Timber nog een optie voor mensen? is wel afwachten hoe het gaat draaien uiteindelijk, maar verwacht hem wel gewoon basis en de nodige doelpunten/assist geven mits die fit blijft. of zijn we toch een beetje huiverig voor de Feyenoord spelers? *algemene vraag
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.