Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 319 ... 372 373
Deurmat93

Overwegen jullie Hwang of Lotomba van Feyenoord? Hwang zie ik Zerrouki makkelijk uit de basis spelen. Lotomba en Nieuwkoop vind ik lastiger te voorspellen. Zelfde geld voor mij met Pereira en Lyratzis.

Laatst gewijzigd
hansotjes

Sorry als het off-topic is, maar zijn er nog mensen die in een PB willen sparren over de laatste lootjes van de KKD Scorito?

hansotjes
Deurmat93
#7951
Overwegen jullie Hwang of Lotomba van Feyenoord? Hwang zie ik Zerrouki makkelijk uit de basis spelen...

Hier blijf ik allemaal lekker van af hoor

hansotjes
Deurmat93
#7951
Overwegen jullie Hwang of Lotomba van Feyenoord? Hwang zie ik Zerrouki makkelijk uit de basis spelen...

Hier blijf ik allemaal lekker van af hoor

Pablito
Deurmat93
#7951
Overwegen jullie Hwang of Lotomba van Feyenoord? Hwang zie ik Zerrouki makkelijk uit de basis spelen...

Heb hem nog geen minuut zien spelen dus ook geen optie voor mij.

Frits

Begint mij toch ineens te jeuken om Berghuis te nemen. Middenvelder in het spel, speelt als rechtsbuiten. Enige nadeel, dan moet Tillman eruit maar krijgt Koopmeiners een upgrade naar Mijnans. Die 5 ton extra gaat dan naar de verdediging, bijvoorbeeld El Karouani naar Hilgers (3e verdediger). 

In de breedte wel een versterking, maar het niet hebben van Tilmann kan ook echt een tekortkoming zijn. Ik vind must-have een groot woord, maar hij kon haast niet beter beginnen aan de competitie. Durf hem ook veel makkelijker captain te maken dan Berghuis/Mijnans. 

Laatst gewijzigd
Pablito

Ik heb nu een team staan met Til ipv Tillman wat zeker nog niet definitief is. Ik vind het interessant gezien het totale programma van PSV. Ze spelen toch tussendoor nog uit tegen Juventus en PSG om maar even 2 tegenstanders te noemen. Het programma is veruit het pittigst van iedere ploeg uit de competitie en ik verwacht dus wel het nodige rouleren daar. Tillman is je beste nummer 10 dus die gaat spelen in CL en (misschien) rust krijgen in de competitie. En ik hou natuurlijk 2 miljoen over voor andere plekken. Kan je seizoen maken of breken maar het is iets wat ik overweeg op dit moment. Jullie gedachtes hierover?

Wicked Wout
hansotjes
#7952
Sorry als het off-topic is, maar zijn er nog mensen die in een PB willen sparren over de laatste loo...

Ik vind die PB's niet heel soepel lopen, maar waag gerust een poging. 

Bvdree

Op Berghuis kan je gewoon niet meer bouwen. Niet fit, geblesseerd, dan weer 2 wedstrijden briljant, geblesseerd, dan weer vrolijk dan weer onweer.

Bij espn hadden ze een een rake opmerking, fitte spelers heb je wat aan, die zijn er steeds minder. Daarom klik ik er wel Woutje in ondanks mijn afkeer tegen Ajax spelers.

Hassan de Mosselman

En mocht het even niet lopen bij Ajax kan Berghuis zomaar kortsluiting krijgen en de nodige kaarten bijeenrapen. Dan vind ik stiekem Taylor toch interessanter.

Dimitrofiets

Gimenez - Timber
of
Weghorst - Tillman

Astarloa
Pablito
#7957
Ik heb nu een team staan met Til ipv Tillman wat zeker nog niet definitief is. Ik vind het interessa...

Het niet nemen van Tillman kan ik me wel in vinden aangezien die echt niet alles gaat spelen. Maar Til daarvoor in de plaats vind ik dan weer te duur voor de onzekerheid op minuten. Schouten vind ik zelf wel een goeie optie voor 3 miljoen en meer zekerheid.

mirkodek
Bvdree
#7959
Op Berghuis kan je gewoon niet meer bouwen. Niet fit, geblesseerd, dan weer 2 wedstrijden briljant,...

Ja dat is het irritante. Hij is de enige bij Ajax die wat creëert en heeft een vrij hoog plafond. Ik weet nog niet of ik de gok ga durven nemen, gezien z'n blessuregevoeligheid inderdaad.

Astarloa

Crème brûlée  of Tiramisu?

Peli
Astarloa
#7964
Crème brûlée  of Tiramisu?

Danoontje!

Frits
Astarloa
#7964
Crème brûlée  of Tiramisu?

Ben persoonlijk meer van een Italian coffee na in plaats van een nagerecht. En dan de amaretto naast de koffie. 

Laatst gewijzigd
Astarloa
Frits
#7966
Ben persoonlijk meer van een Italian coffee na in plaats van een nagerecht. En dan de amaretto naast...

Kan ik me zeker in vinden

Jo de Haan

PSV krijgt een paar uurtjes extra rust voor het duel met Juventus. Het duel met NEC gaat volgende week zaterdagmiddag naar 16.30. Was oorspronkelijk gepland om 21.00.

Toch fijn voor je opstelling volgende week 

Dimitrofiets

Overweegt iemand serieus Ouwejan?

in principe LB staat Verdonk. Verdonk vorig jaar stabiele factor, maar wel aflopend contract
Of stond meer Ouwejan LinksBuiten of linksback in 5mansverdediging waar Verdonk meer centraal stond?

Hebben we hier toevallig een NECsupporter haha?

steven20
Dimitrofiets
#7969
Overweegt iemand serieus Ouwejan?in principe LB staat Verdonk. Verdonk vorig jaar stabiele factor, m...

Volgens mij heeft Verdonk juist net zijn contract verlengd.

Ik denk dat je Ouwejan moet zien als Baas vorig jaar. Soms linksbuiten, soms back maar soms ook bank.

Zelf vind ik hem daarvoor te prijzig

Laatst gewijzigd
Beun
Pablito
#7957
Ik heb nu een team staan met Til ipv Tillman wat zeker nog niet definitief is. Ik vind het interessa...

Ik snap die redenatie wel van Tillman naar Til. Maar ik vind dat er weinig echt goede alternatieven zijn die wel flink leveren en spelen. Steijn bijvoorbeeld: minder sterk team, wordt vaak gewisseld en ook die hebben een Europees programma. Misschien minder zwaar, maar Twente is ook zwakker. Dus dat is ook relatief.

Schouten kan, maar dan heb je een verdedigende middenvelder. Til overweeg ik ook wel, maar heb ook weinig zin om elke week te hopen dat mijn basis 11 speelt. Tillman is in mijn ogen wel gewoon de beste speler daar in die rol.

KingNelom13
Beun
#7971
Ik snap die redenatie wel van Tillman naar Til. Maar ik vind dat er weinig echt goede alternatieven...

Timber nog een optie voor mensen? is wel afwachten hoe het gaat draaien uiteindelijk, maar verwacht hem wel gewoon basis en de nodige doelpunten/assist geven mits die fit blijft. of zijn we toch een beetje huiverig voor de Feyenoord spelers?  *algemene vraag

Laatst gewijzigd
Scorito1994

Weet iemand wat het perspectief is van Osman bij feyenoord?

Lijkt me nou een echte alles of niets voetballer, of hij speelt en schopt er genoeg in of hij zit naast Boskamp op de tribune

hansotjes
Scorito1994
#7973
Weet iemand wat het perspectief is van Osman bij feyenoord? Lijkt me nou een echte alles of niets v...

gaat er 40 maken, blind  erin klikken!

SitoStick
KingNelom13
#7972
Timber nog een optie voor mensen? is wel afwachten hoe het gaat draaien uiteindelijk, maar verwacht...

Timber was één van de eerste die ik erin heb geklikt.

1 2 ... 319 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.