Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 320 ... 372 373
SitoStick
Pablito
#7957
Ik heb nu een team staan met Til ipv Tillman wat zeker nog niet definitief is. Ik vind het interessa...

Als Schouten, Veerman en Tillman fit zijn dan zal Til op de bank plaatsnemen. Hij zal echt wel zijn minuten gaan maken maar basis gaat hij denk ik (helaas) niet staan.

Ouleh

Dilemma voor de 2M middenvelders: Brouwers, Aaronson of Gonzalez? 

Deurmat93
Ouleh
#7977
Dilemma voor de 2M middenvelders: Brouwers, Aaronson of Gonzalez? 

Gonzalez

Peli
Deurmat93
#7978
Gonzalez

Eens. Ook mede dor het toch wel gunstige resterende programma van NEC.

Behatzailea

Zijn er mensen die Nökkvi Hlynsson nog overwegen? Ik heb geen Ajacied, maar ze gaan natuurlijk wel gewoon punten scoren. Ik zie alleen niemand die zijn geld waard kan zijn. Behalve Nökkvi dan. Wat vinden jullie?

Willempie94

@peli misschien ook wel, maar ben er steeds meer over hoe m'n team eruit komt te zien;)

Peli
Willempie94
#7981
@peli misschien ook wel, maar ben er steeds meer over hoe m'n team eruit komt te zien;)

Met Luuk erbij, gok ik ;-)

Astarloa
Behatzailea
#7980
Zijn er mensen die Nökkvi Hlynsson nog overwegen? Ik heb geen Ajacied, maar ze gaan natuurlijk...

Doe maar niet. Overweeg zelf alleen Godts.

Behatzailea
Astarloa
#7983
Doe maar niet. Overweeg zelf alleen Godts.

Hm. Dan maar weer Ajacieden. Voor max 2 miljoen kan ik wel andere aanvallers vinden waar ik meer vertrouwen in heb ;-).

Zal je zien dat ze bij Ajax opeens alles op orde hebben zometeen.

Behatzailea

Of Pasveer dan maar. Maar ja, Roefs is ook wel aardig. Of neemt Van Gassel het straks weer over?

Peli
Behatzailea
#7985
Of Pasveer dan maar. Maar ja, Roefs is ook wel aardig. Of neemt Van Gassel het straks weer over?

Jij gaat wel lekker van links naar rechts en weer terug :D

Nog tijd zat, maat. Morgen heb je er weer 7 anderen ingeklikt. Dat geldt voor ons allemaal trouwens ;-)

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Peli
#7986
Jij gaat wel lekker van links naar rechts en weer terug :D Nog tijd zat, maat. Morgen heb je er wee...

Hahaha, dat is waar. Ik ga maar even op de laatste etappes van de Vuelta concentreren 😅

Peli
Behatzailea
#7987
Hahaha, dat is waar. Ik ga maar even op de laatste etappes van de Vuelta concentreren 😅

Buena suerte 🤞🏽

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
mirkodek

Hier ook relatief goedkope keepers.

(mede) Daarmee krijg ik Tillman, Veerman, Luuk en Bakayoko er allemaal in. Ik heb vertrouwen in de verdediging van Ajax onder Farioli dit jaar dus er gaan twee verdedigers van Ajax mee. Klein gokje dat AZ zo solide blijft (in ieder geval eerste seizoenshelft) dus daar ook twee verdedigers van mee.

Vind Feyenoord veel te wisselvallig en geen idee wie daar basisspelers gaan worden dus die laat ik allemaal thuis. Verder plekje voor Lammers kunnen inruimen.

Op het middenveld nu ook twee spelers van Ajax, maar wellicht dat ik Berghuis nog laat vallen voor een iets zekere keuze. Mijnans zou kunnen maar vind ik tot nu toe tegenvallen. Steijn is te duur en Timber is zo ongeveer net zo blessuregevoelig als Berghuis dus misschien maar een gokje nemen en Steven er in laten.

Keepers:  3,75 miljoen

Verdedigers: 10,75 miljoen

Middenveld: 18,5 miljoen

Aanval: 15 miljoen

Daarbij gezegd: dit is m'n eerste keer TopCoach dus we gaan het zien 😅

Laatst gewijzigd
mirkodek
mirkodek
#7990
Hier ook relatief goedkope keepers. (mede) Daarmee krijg ik Tillman, Veerman, Luuk en Bakayoko er a...

Gezien het programma van Twente vs Sparta speel ik nog met de gedachte om Lammers te vervangen door Lauritzen en die extra 1 miljoen te gebruiken om een 5e middenvelder te upgraden naar 2 miljoen of een 4e aanvaller up te graden naar 1,5 miljoen.

Hmm, keuzes keuzes....

Willempie94
Peli
#7982
Met Luuk erbij, gok ik ;-)

Dat hou ik voor mezelf!^^

Ab Normaal

Iedereen al uit z'n KKD team?

KingNelom13

yes, KKD team staat als een huis, hoop ik,, het was vele malen minder moeilijk dan de Eredivisie, na een paar jaar Eredivisie is dit mijn debuutjaar in de KKD, dus ik ben heel benieuwd

Peli
Ab Normaal
#7993
Iedereen al uit z'n KKD team?

Nope.

mirkodek

Bacuna + Reith of Wolfe + Benita  als 4e en 5e verdediger?

Astarloa
mirkodek
#7996
Bacuna + Reith of Wolfe + Benita  als 4e en 5e verdediger?

Ja

BrackenRidgeCycling

In de kkd hou ik veel geld over, ik moet muhren en veerman wel nemen om geld op te maken. Hebben jullie ook dit problem? 

NielsH97
BrackenRidgeCycling
#7998
In de kkd hou ik veel geld over, ik moet muhren en veerman wel nemen om geld op te maken. Hebben jul...

Nee, absoluut niet. Geld is op ondanks dat ik geen Muhren heb :p

NielsH97

KKD team staat (Def)

Keepers

Unbehaun

Van der Steen

Verdediging:

Fortes

Buttner

Zagre

Codutti

Offerhaus

Middenveld

Smeets

Naujoks

Ould-Chikh

Van Schuppen

Golliard

Van der Sluijs

Aanval:

Veerman

Omorowa

Haen

Eddahchouri

Burgering

1 2 ... 320 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.