Hier ook relatief goedkope keepers.
(mede) Daarmee krijg ik Tillman, Veerman, Luuk en Bakayoko er allemaal in. Ik heb vertrouwen in de verdediging van Ajax onder Farioli dit jaar dus er gaan twee verdedigers van Ajax mee. Klein gokje dat AZ zo solide blijft (in ieder geval eerste seizoenshelft) dus daar ook twee verdedigers van mee.
Vind Feyenoord veel te wisselvallig en geen idee wie daar basisspelers gaan worden dus die laat ik allemaal thuis. Verder plekje voor Lammers kunnen inruimen.
Op het middenveld nu ook twee spelers van Ajax, maar wellicht dat ik Berghuis nog laat vallen voor een iets zekere keuze. Mijnans zou kunnen maar vind ik tot nu toe tegenvallen. Steijn is te duur en Timber is zo ongeveer net zo blessuregevoelig als Berghuis dus misschien maar een gokje nemen en Steven er in laten.
Keepers: 3,75 miljoen
Verdedigers: 10,75 miljoen
Middenveld: 18,5 miljoen
Aanval: 15 miljoen
Daarbij gezegd: dit is m'n eerste keer TopCoach dus we gaan het zien 😅
Gezien het programma van Twente vs Sparta speel ik nog met de gedachte om Lammers te vervangen door Lauritzen en die extra 1 miljoen te gebruiken om een 5e middenvelder te upgraden naar 2 miljoen of een 4e aanvaller up te graden naar 1,5 miljoen.
Hmm, keuzes keuzes....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.