Interessevraag vraag hier. Ik zie vaker de naam Tillman voorbij komen hier dan Veerman. Nu is Veerman goedkoper, vorig jaar meer punten gehaald dan Tillman en dit jaar ook wat meer punten.
Is Veerman zo'n blindelings pick voor iedereen dat er niet over wordt gesproken of mis ik iets? 🤔
Ik denk dat het bij de meeste of Veerman of Tillman is? zelf heb ik Veerman en geen plek meer voor Tillman. Tot nu toe 3 PSVers in mijn team zitten, Bakayoko Veerman en Schouten, laatstgenoemde is nog wel twijfelgeval, till eventueel voor hem, maar die is niet zo zeker van zijn plek. Ik weiger Gimenez in te ruilen voor De Jong, misschien tegen beter weten in, die gok neem ik. Als supporter moet ik hem wel meenemen omdat ik wel vertrouwen in hem heb, alleen is het wel afwachten met al die nieuwe gezichten hoe het gaat draaien
Ik heb nu voor 4M aan keepers staan.
Zelfde strategie als jij: De resterende speelschema's naast elkaar leggen en dan bepalen welke 2 goed (of goed genoeg) op elkaar aansluiten. Uiteraard ook kijkend naar van welke ploeg(en) je veel winstpartijen en nul-houden verwacht. Dat is in het geval van mijn 1e keeper vrij veel, waardoor ik als 2e keeper (die maar sporadisch in de basis zal verschijnen) voor een budget-keepertje kan gaan.
interessant! Heb je dat ook gedaan in de eerste vier rondes? Hoe sta je nu? Zou je in het vervolg dan ook regelmatig jouw resultaten hier willen posten (en er in het begin even bij zetten dat vooral op basis van data is). Natuurlijk gebruiken wij (die de Eredivisie kijken) ook wel deels data, dat zijn b.v. doelpunten/assists en doelpunten tegen immers ook.
Ja, ik heb voor KKD geen data gebruikt door veelal nieuwe spelers en toch op gevoel ingevuld. Sta nu op 53% voor ED en PL is dat wat makkelijker doordat er minder veranderingen in selecties zijn. ED 97,6% en PL 89,9%
Vorig jaar ED 98,5 PL 97,6 en KKD 95,4
Buiten data om ook wel naar fitheid kijken en vooral in PL geen goedkope opvullers door het drukke programma.
De KKD is cult. En dat komt vooral door het schakelprogramma op vrijdagavond. Dan komen alleen de hoogtepunten voorbij en is het leuk om te volgen. Lekker een open competitie en er lopen bij sommige clubs echt wel wat leuke spelertjes rond.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.