Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 321 ... 372 373
Peli
NielsH97
#8000
KKD team staat (Def) Keepers:  Unbehaun Van der Steen Verdediging: Fortes Buttner Zagre...

Niet denigrerend bedoeld... Maar wat een verschrikking lijkt het mij om de KKD te moeten volgen.

BrackenRidgeCycling
Peli
#8001
Niet denigrerend bedoeld... Maar wat een verschrikking lijkt het mij om de KKD te moeten volgen.

Als je net als ik het nivo in australia gewend bent is de KKD een verademing

Willempie94
Peli
#8001
Niet denigrerend bedoeld... Maar wat een verschrikking lijkt het mij om de KKD te moeten volgen.

Haha, ik ga er zelf ook absoluut niet aan beginnen

hansotjes
NielsH97
#8000
KKD team staat (Def) Keepers:  Unbehaun Van der Steen Verdediging: Fortes Buttner Zagre...

Haha wauw, ik tel 4 verschillen met mijn hele team😂😂😂

In elke linie precies 1

 

Ben Van Heck

Ik vind de KKD stiekem een veel leukere competitie dan de Eredivisie haha. Elk weekend is er wel een verrassing of gebeurt er iets spectaculairs. Neem de stand er maar eens bij. Geweldige competitie die nooit saai is!

gebruikersnaam122

Interessevraag vraag hier. Ik zie vaker de naam Tillman voorbij komen hier dan Veerman. Nu is Veerman goedkoper, vorig jaar meer punten gehaald dan Tillman en dit jaar ook wat meer punten. 

Is Veerman zo'n blindelings pick voor iedereen dat er niet over wordt gesproken of mis ik iets? 🤔

Scorito1994

Ik heb nu 4,75 miljoen uitgegeven aan mijn keepers (vind dit behoorlijk veel, maar speelschema's passen volgens mij het beste bij elkaar) wat geven jullie gemiddeld uit aan een keeper en wat is daarbij jullie strategie? 

KingNelom13

Ik denk dat het bij de meeste of Veerman of Tillman is? zelf heb ik Veerman en geen plek meer voor Tillman. Tot nu toe 3 PSVers in mijn team zitten, Bakayoko Veerman en Schouten, laatstgenoemde is nog wel twijfelgeval, till eventueel voor hem, maar die is niet zo zeker van zijn plek. Ik weiger Gimenez in te ruilen voor De Jong, misschien tegen beter weten in, die gok neem ik. Als supporter moet ik hem wel meenemen omdat ik wel vertrouwen in hem heb, alleen is het wel afwachten met al die nieuwe gezichten hoe het gaat draaien

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#8005
Ik vind de KKD stiekem een veel leukere competitie dan de Eredivisie haha. Elk weekend is er wel een...

Ja, enerverend zal het best zijn.
Alleen het niveau.... Eredivisie is al niet best, maar KKD nog een tandje minder.
Dat bedoelde ik meer. Doet gewoon pijn aan je ogen soms.

Peli
Scorito1994
#8007
Ik heb nu 4,75 miljoen uitgegeven aan mijn keepers (vind dit behoorlijk veel, maar speelschema's pas...

Ik heb nu voor 4M aan keepers staan.
Zelfde strategie als jij: De resterende speelschema's naast elkaar leggen en dan bepalen welke 2 goed (of goed genoeg) op elkaar aansluiten. Uiteraard ook kijkend naar van welke ploeg(en) je veel winstpartijen en nul-houden verwacht. Dat is in het geval van mijn 1e keeper vrij veel, waardoor ik als 2e keeper (die maar sporadisch in de basis zal verschijnen) voor een budget-keepertje kan gaan.

 

 

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
NielsH97
#8000
KKD team staat (Def) Keepers:  Unbehaun Van der Steen Verdediging: Fortes Buttner Zagre...

Dan lijkt onze basis heel erg op elkaar. Alleen op de bank/ tribune wat verschillen 

NielsH97
Peli
#8001
Niet denigrerend bedoeld... Maar wat een verschrikking lijkt het mij om de KKD te moeten volgen.

Ik.volg de competitie niet, ik heb mijn team puur ingevuld op basis van data. Dit doet ik in de Eredivisie ook deels, daarnaast deels op gevoel in de ED

Peli
NielsH97
#8012
Ik.volg de competitie niet, ik heb mijn team puur ingevuld op basis van data. Dit doet ik in de Ered...

Dat is ook een manier. 

Hay
NielsH97
#8012
Ik.volg de competitie niet, ik heb mijn team puur ingevuld op basis van data. Dit doet ik in de Ered...

interessant! Heb je dat ook gedaan in de eerste vier rondes? Hoe sta je nu? Zou je in het vervolg dan ook regelmatig jouw resultaten hier willen posten (en er in het begin even bij zetten dat vooral op basis van data is). Natuurlijk gebruiken wij (die de Eredivisie kijken) ook wel deels data, dat zijn b.v. doelpunten/assists en doelpunten tegen immers ook.

oborobo

Veerman toch ook wel regelmatig geblesseerd tov Tilman en Til.

Peli
oborobo
#8015
Veerman toch ook wel regelmatig geblesseerd tov Tilman en Til.

Tillman en Veerman ontlopen elkaar niet veel wat betreft afwezigheid door blessures.
Til is geen basisspeler.

stefbeukers
Peli
#8016
Tillman en Veerman ontlopen elkaar niet veel wat betreft afwezigheid door blessures.Til is geen basi...

-

Laatst gewijzigd
Peli
stefbeukers
#8017
-

Om een subtiele nuance aan te brengen in jouw opportunisme:

"High risk, possible high reward. But also possibility for 0 points each week." 😉

Daarnaast heeft Til vorig seizoen meer potjes gemist door blessureleed dan Tillman en 'slechts' 2 minder dan Veerman.

NielsH97
Hay
#8014
interessant! Heb je dat ook gedaan in de eerste vier rondes? Hoe sta je nu? Zou je in het vervolg da...

Ja, ik heb voor KKD geen data gebruikt door veelal nieuwe spelers en toch op gevoel ingevuld. Sta nu op 53% voor ED en PL is dat wat makkelijker doordat er minder veranderingen in selecties zijn. ED 97,6% en PL 89,9%

Vorig jaar ED 98,5 PL 97,6 en KKD 95,4

Buiten data om ook wel naar fitheid kijken en vooral in PL geen goedkope opvullers door het drukke programma.

KingNelom13

Noa Lang 3.5mil

Waarom wel/Waarom niet?

Iedereen gaat voor Baka of Luuk, maar voor die prijs nog te overwegen of not done?

Laatst gewijzigd
Peli
KingNelom13
#8020
Noa Lang 3.5mil Waarom wel/Waarom niet? Iedereen gaat voor Baka of Luuk, maar voor die prijs nog t...

2 reden voor 'niet'.....

Te vaak geblesseerd/pijntjes/straf + teveel concurrentie met Lozano en Driouech. 

KingNelom13

Geen speld tussen te krijgen, zo was mijn beredenering ook, wellicht denken andere mensen er nog anders over

Peli
KingNelom13
#8022
Geen speld tussen te krijgen, zo was mijn beredenering ook, wellicht denken andere mensen er nog and...

Laten we het hopen 😉

Astarloa
KingNelom13
#8022
Geen speld tussen te krijgen, zo was mijn beredenering ook, wellicht denken andere mensen er nog and...

Huh? Maar wou je dan even je eigen gedachten bevestigd krijgen? 🤪

Rob94
Peli
#8001
Niet denigrerend bedoeld... Maar wat een verschrikking lijkt het mij om de KKD te moeten volgen.

De KKD is cult. En dat komt vooral door het schakelprogramma op vrijdagavond. Dan komen alleen de hoogtepunten voorbij en is het leuk om te volgen. Lekker een open competitie en er lopen bij sommige clubs echt wel wat leuke spelertjes rond. 

1 2 ... 321 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.