Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 322 ... 372 373
Peli
Rob94
#8025
De KKD is cult. En dat komt vooral door het schakelprogramma op vrijdagavond. Dan komen alleen de ho...

Laten we het erop houden dat meningen kunnen verschillen ;-)

HZ57

Vindt het een leuke spelvorm je moet op een heel andere manier plannen. Eigenlijk 8 ronden vooruit kijken.

Korovic

Kkd teampje tot de winterstop:

Keepers:

Unbehaun(emm) en van der steen (hel)

Verdedigers: 

Hier het meeste aan uit gegeven vooral omdat in mijn optiek met name op middenveld geld bespaard kan worden en ik de dure aanvallers geen zekerheid vind (Smit, van Mieghem, muhren (maar dat is omdat ik al veerman heb en 2 Volendam in die linie overkill vind).

Daardoor verdedigers die in mijn optiek hoge kans op goals assists hebben en voor goede teams spelen .

Ook heb ik mede door de stand er voor gekozen in geen 1 linie spelers van dezelfde club te hebben.

Fortes (gra), buttner (vit + penal nemer), Zagre (exc), amevor (vol) en Hammouti (emm, had hem toen paar jaar terug bij Almere, als die zelfde stats als daar en Den Bosch haalt, waar ik Emmen ook nog meer solide qua verdediging acht voor 2 mil must have imo) 

Middenveld: 

Smeets voor mij te duur en onzeker. Gekozen voor goalmakers, liefst am of penalnemers.

Naujoks (exc), vlak (ado), van Schuppen (eind), kade (emm), van der sluijs (dor, geen am maar '6de' middenvelder) en oehlers (vol, gokje of die blijft spelen, maar veelbelovend begin en komt van Utrecht, verder 6 basis middenvelders en 5 verdedigers dus kan rouleren eventueel.

Aanval:

Veerman (vol), omorawa (exc), hawkins (emm, penal nemer), van der haar (gra, had miss beter van der gilst kunnen doen) en barglan (den bosch, opvulling stond wel basis tot nu toe)

Hierdoor een mooie mix, wel neem ik de gok dat Cambuur, Roda en ado blijven tegenvallen. 

Totaal 4 emmen, 3 Volendam , 3 Excelsior, 2 graafschap en 1 ado, helmond, Eindhoven, vitesse, Dordrecht en den bosch

Sean Chiappucci

In tegenstelling tot afgelopen jaren heb ik dit jaar voor het eerst een KKD elftal gemaakt waar alle spelers in principe altijd spelen, dus geen 3x500 Euro voor de tibune. Uitermate overtuigd van mijn team,  al zal zoals altijd binnen 2 weken wel weer kompleet anders zijn..

Vond het budget zeer ruim dit jaar, na de eerste opzet had ik nog 4 mln over. Na wat gepuzzel uiteindelijk nog Fortes erin gedaan, puur om het geld (bijna) op te maken, maar niet overtuigd.

Ben tot het volgende team gekomen:

K: V de Steen , Unbehaun

V: Büttner, Zagre, Scholz, Offerhaus, Fortes. 

M: Tsingaras, V Schuppen, Naujoks, Golliard, Tielemans, V d Sluijs

A: Veerman, V Mieghem, Omorowa, Burger King, Jonathans.

Veel plezier/succes allemaal, en hup Vites!

Valverde_95
Korovic
#8028
Kkd teampje tot de winterstop: Keepers: Unbehaun(emm) en van der steen (hel) Verdedigers: ...

Leuk team! Verwachting is echter wel dat Schouten weer rechtsback wordt en Hammouti gaat banken net als vorig seizoen. 

NOAD1912

KKD en Ere lopen hier wel door elkaar. Ben blij eindelijk minimaal een jaar verlost te zijn van dat drijfzand waar je als club ieder jaar een stukje verder afsterft.

KKD heeft wel wat als je jaren ere hebt gespeeld en als uitsupporter die vreselijke arena en galgenwaard beu bent, maar dan wel met de garantie binnen een jaar terug te zijn en dat is geen abc´tje.

Over de nostalgie van de competie.. die is de nek omgedraaid toen al die jong elftallen er bij kwamen. Voor spek en bonen meedoen, maar wel invloed op het competitie en dus promotieverloop. 

Echt vroeger (tot ergens halverwege, einde jaren 90?) met SVV, Haarlem, VCV Vlissingen, RBC en Veendam in plek van die jong elftallen, dat was pas een prachtige nostalgische competitie. Samenvattingen direct na de eresamenvattingen. 

/opaout

en on topic maar weer? 😇

Laatst gewijzigd
dawizz

Lozano geblesseerd , spierblessure, duur nog onbekend 

Willempie94
dawizz
#8032
Lozano geblesseerd , spierblessure, duur nog onbekend 

Dat maakt Tillman, driouech en ook Til een stukje interessanter. Al was ik sws benieuwd naar z'n speelminuten vanwege z'n transfer.

aaaaaiiiiyyytt

Klopt het dat KKD al vast staat ? Zou toch pas na de interlands zijn ?

Aanklampen
aaaaaiiiiyyytt
#8034
Klopt het dat KKD al vast staat ? Zou toch pas na de interlands zijn ?

Staat vast ja, deadline is mijn inziens in spel goed aangegeven 

Hassan de Mosselman
aaaaaiiiiyyytt
#8034
Klopt het dat KKD al vast staat ? Zou toch pas na de interlands zijn ?

Na het sluiten van de transfermarkt altijd. De KKD ondervindt iets minder hinder van de interlands, dus de speelronde kon al eerder van start gaan.

aaaaaiiiiyyytt

Vanaf de eerste speelronde na de interlandperiode in september is het team definitief. Dus ik ging uit van 13-9

Ruhs49
aaaaaiiiiyyytt
#8037
Vanaf de eerste speelronde na de interlandperiode in september is het team definitief. Dus ik ging u...

Aannames, the mother of all fuck-ups

aaaaaiiiiyyytt

Er is nu 1 wedstrijd van speelronde 5 gespeeld, dan komt er morgen nog 1 van speelronde 5 en dan heel speelronde 6 op de 13de en dan de rest van speelronde 5 ? En dat was duidelijk aangegeven? Dan zal het wel aan mij liggen.

roelfietstalseengek
aaaaaiiiiyyytt
#8037
Vanaf de eerste speelronde na de interlandperiode in september is het team definitief. Dus ik ging u...

Dat is shit! Maar je kan niet zeggen dat in in de app niet helder was dat de speelronde gisteren begon toch? 

Jouw eerst zin heeft volgens mij nergens gestaan bij het KKD spel toch?

aaaaaiiiiyyytt
roelfietstalseengek
#8040
Dat is shit! Maar je kan niet zeggen dat in in de app niet helder was dat de speelronde gisteren beg...

Zeker wel, spelregels : Sluiting transfermarkt. Letterlijk overgenomen 

Ruhs49
aaaaaiiiiyyytt
#8041
Zeker wel, spelregels : Sluiting transfermarkt. Letterlijk overgenomen 

Transfermarkt in Nederland sloot op 2 september. Dus niks van gelogen.

roelfietstalseengek
aaaaaiiiiyyytt
#8041
Zeker wel, spelregels : Sluiting transfermarkt. Letterlijk overgenomen 

Ik zie het. Dat is wel een echte fout dan van de kant van Scorito. Ik zou een berichtje sturen ;)

roelfietstalseengek
Ruhs49
#8042
Transfermarkt in Nederland sloot op 2 september. Dus niks van gelogen.

Er staat niet eerste speelronde na de sluiting transfermarkt, masr eerste speelronde na interlands.

Hassan de Mosselman
roelfietstalseengek
#8044
Er staat niet eerste speelronde na de sluiting transfermarkt, masr eerste speelronde na interlands.

Er zijn donderdag interlands geweest, dus het klopt nog steeds. ;)

 

maar het is wel erg onduidelijk aangegeven ja, ik snap de verwarring.

johanessss

Bij Deadlines staat dan wel weer duidelijk, 6 september team definitief 

BartB
Willempie94
#8033
Dat maakt Tillman, driouech en ook Til een stukje interessanter. Al was ik sws benieuwd naar z'n spe...

Waarom worden Til en Tilmann interessanter door een blessure van Lozano? Zijn afwezigheid kan toch gewoon opgevangen worden door Driouech en Lang? Ook met de blessure van Lozano nu blijf ik overigens nog steeds gewoon af van Lang en Driouech. Mij te onzeker. 

Laatst gewijzigd
Limburgg
aaaaaiiiiyyytt
#8034
Klopt het dat KKD al vast staat ? Zou toch pas na de interlands zijn ?

Ik heb ook even getwijfeld, maar bij de deadline in topcoach KKD stond het duidelijk aangegeven, bij twijfel deze altijd even checken. 

Scorriemorrie
Deurmat93
#7951
Overwegen jullie Hwang of Lotomba van Feyenoord? Hwang zie ik Zerrouki makkelijk uit de basis spelen...

Ja Hwang staat erin bij mij. Hoge verwachtingen vooral qua assists. Leuk gokje imo

KingNelom13
Scorriemorrie
#8049
Ja Hwang staat erin bij mij. Hoge verwachtingen vooral qua assists. Leuk gokje imo

Interessant! bij mij moet die zich eerst bewijzen, al een paar keer de mist ingegaan door iets te enthousiast gelijk nieuwe spelers mee te picken, moeten meestal even wennen enzo

1 2 ... 322 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.