Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 323 ... 372 373
Peli
Scorriemorrie
#8049
Ja Hwang staat erin bij mij. Hoge verwachtingen vooral qua assists. Leuk gokje imo

Grote kans dat ik hem ook meeneem.

Dimitrofiets
BartB
#8047
Waarom worden Til en Tilmann interessanter door een blessure van Lozano? Zijn afwezigheid kan toch g...

Bakayoko des te interessanter daar hij meer minuten zal spelen dan met een lozano op de bank. Toch?

stefbeukers
Peli
#8051
Grote kans dat ik hem ook meeneem.

-

Laatst gewijzigd
Peli
stefbeukers
#8053
-

Ik heb geen idee, man.

Ben een supporter van Feyenoord, geen trainer 😅

Ik kan zeggen wat ik verwacht, maar dat is niet zoveel waard ben ik bang.

Laatst gewijzigd
stefbeukers
Peli
#8054
Ik heb geen idee, man. Ben een supporter van Feyenoord, geen trainer 😅 Ik kan zeggen wat ik verwa...

-

Laatst gewijzigd
Bozenik

Ik heb ooit die Teixeira er na 1 goede wedstrijd ingeklikt. Ben sindsdien redelijk genezen van dat soort gokjes 😅 

En om er nog een naam in te gooien die eerder vaak een heet hangijzer was: Saibari. Door zijn blessure is hij een beetje uit beeld, maar hij lijkt weer fit te zijn. Bosz leek niet geneigd om Schouten weer achterin te zetten of Tillman linksvoor, waardoor het erg druk kan worden op het middenveld. Nu geeft Saibari dusdanig veel onzekerheid dat ik er waarschijnlijk niet aan begin, maar wil ik met die concurrentie plus het drukke programma dan wel 6 miljoen voor Tillman of 5 voor Veerman neerleggen? Voor Veerman en Schouten geldt nog dat zij door het EK een erg korte vakantie hebben gehad, waardoor Bosz misschien nog voorzichtiger met ze is. Kortom, veel gespeculeer, weinig zekerheid. Benitez en Boscagli kan ik er natuurlijk ook inklikken, maar ik ben bij PSV toch vooral op zoek naar de goals en assists.

BartB
Dimitrofiets
#8052
Bakayoko des te interessanter daar hij meer minuten zal spelen dan met een lozano op de bank. Toch?

Zeker. Echter werd er gezegd dat door de blessure van Lozano, Til en Tilmann interessanter zouden worden. Die link snap ik niet. De enige die naar mijn idee interessanter worden door die blessure zijn Lang en Driouech. Al overweeg ik die beide dan nog steeds niet

Laatst gewijzigd
BartB

Ik zit vooral met van Bommel in m'n maag... Hoe zeker is die van een basisplaats? Lijkt voor 2 miljoen misschien wel interessant maar als die weer naar de bank verdwijnt zijn het 2 zure miljoenen. Iemand enig idee hoe de aanval van AZ eruit komt te zien als Poku en Lahdo weer helemaal fit zijn?

Dimitrofiets

En ineens heb je een middenveld met Veerman Til én Tillman hahaha

Ecko

En bovendien, wat te denken van Meks (Meerdink)? Kostte een jaar geleden als rookie een onwaarschijnlijke 2,5 miljoen,  louter op basis van zijn wedstrijden in jong AZ. Na de winterstop verhuurd aan Vitesse, raakte al snel geblesseerd. Afgesloten speelronde maakte hij eindelijk zijn eerste goal in de eredivisie. Je zag en hoorde de ongelofelijke bevrijding. Die gaat vaker spelen, én scoren. Doe er mee wat je wilt, hij is nu op te pikken voor 1,5 miljoen, 2 minder dan de prijs van Parrot die nooit scoort.

Ben Van Heck

Meerdink zou zelfs voor 500K m'n selectie niet halen.

Astarloa
Ecko
#8060
En bovendien, wat te denken van Meks (Meerdink)? Kostte een jaar geleden als rookie een onwaarschijn...

Leuk die portie positiviteit op de zondagmorgen maar Meerdink is echt niet zon geweldenaar en heeft Zeefuik en de 8 miljoen kostende Parrott voor zich. Parrot heeft inderdaad nog niet gescoord maar dat gaat echt wel snel omslaan.

Astarloa

Lees hier nog weinig over Janosek. Misschien wel de beste speler van Nac, neemt volgens mij alle standaardsituaties en ze hebben een enigszins gunstig programma. Nac zal af en toe wel afgeschoten worden maar met wat doepuntjes en assists is dat best te compenseren. Voor mij wel een ideale 5e middenvelder. Anderen die hem nog overwegen of er al over uit zijn hem absoluut niet te picken? Vind Krastev trouwens ook wel interessant maar neemt volgens mij geen standaardsituaties.

Scratzz
Astarloa
#8063
Lees hier nog weinig over Janosek. Misschien wel de beste speler van Nac, neemt volgens mij alle sta...

Ik geef geen 1.5m uit aan een speler van een team dat ik dik onderaan verwacht. 

Astarloa

Ik heb ze zien spelen tegen Ajax en Utrecht en vond het niet eens zo verkeerd. Die tegen Utrecht verloren ze pas in blessuretijd met flink wat pech. Vooral op het middenveld hebben ze best een paar aardige voetballers lopen. Je zal toch 1 of 2 middenvelders uit het segment 1 tot 1,5 miljoen moeten kiezen en dan vind ik Janosek wel een goeie optie daarin met alle extra's die hij met zich meebrengt. 

roelfietstalseengek
Astarloa
#8063
Lees hier nog weinig over Janosek. Misschien wel de beste speler van Nac, neemt volgens mij alle sta...

Ja hoor. Vindt het zelf een interessante optie. Door zijn uitvallen in de laatste wedstrijd heb ik verder gepuzzeld en nu staat Gonzales erin. Het is lastig die weer eruit te halen. Nu zit ik nog in dubio tussen Valente, schreuders en Janosek.

Sean Chiappucci
Dimitrofiets
#8059
En ineens heb je een middenveld met Veerman Til én Tillman hahaha

Ik zou Schouten er ook nog in proberen te puzzelen.

 

Ecko

En dan mis je nog de beste qua prijs/kwaliteit: Saibari.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Wat betreft Janosek zijn er voor 1,5 of minder wel interessantere opties. Mocht je dan toch een goedkoop iemand van NAC willen, dan zou ik Paula (1M) of Garbett (750K) nemen. Laatstgenoemde neem ik mee als 6e middenvelder. Speelt alles en is onder trainer Carl Hoefkens vooralsnog erg aanvallend ingesteld. Speelt ook eigenlijk rechtsbuiten.

Zijn er mensen die hier Steijn serieus overwegen? Naast Tillman en Veerman wil ik best nog investeren in een wat duurdere middenvelder. Steijn duikt dan al gauw op, rekening houdend met het gunstige programma. Toch heb ik lichte twijfels om 5 miljoen uit te geven aan hem. Hierdoor wordt mijn verdediging ook wel aardig fragiel met 2.5, 2.0, 1.75, 1.0 en 750K verdediger.

 

Benieuwd naar jullie inzicht!

Laatst gewijzigd
Peli
Sean Chiappucci
#8067
Ik zou Schouten er ook nog in proberen te puzzelen.  

Om maximaal 70 punten per wedstrijd mee te pakken?

Valverde_95

Nog Twente kenners die weten wie de plek centraal naast Hilgers gaat krijgen? 

Peli
Ecko
#8060
En bovendien, wat te denken van Meks (Meerdink)? Kostte een jaar geleden als rookie een onwaarschijn...

🤣

Astarloa
Peli
#8070
Om maximaal 70 punten per wedstrijd mee te pakken?

Dit meen je toch niet echt? Als je puur naar punten per miljoen van de punten van vorig seizoen kijkt doet Schouten het beter dan iedere andere PSV middenvelder. En al helemaal als je hem vergelijkt met andere middenvelders van die prijs of zelfs hogere prijs. Schouten heeft geen waanzinnig potentieel maar zal altijd genoeg punten pakken om 3 miljoen te rechtvaardigen. Daarbij zal hij normaal gesproken ook altijd spelen waar dit bij Til(lman) lang niet altijd het geval zal zijn. 

BartB

Ik snap de opmerking over Schouten wel eerlijk gezegd. Punten per miljoen van vorig seizoen heb je in dit geval niet zoveel aan. Het zal bij Schouten nooit heel veel meer dan 70 punten worden. Assits en goals zijn zeldzaam bij 'm. En aangezien PSV nu pas 1x de 0 heeft gehouden in 4 wedstrijden zoek je toch wel meer naar middenvelders die individueel meer verschil kunnen maken en niet voornamelijk leunen op teamresultaten zoals 'Winst' en 'de nul houden'. Want in die wedstrijden waar PSV dus niet de 0 houdt scoor je met Schouten maar maximaal 46 punten. Daar ga je geen 3 miljoen voor betalen lijkt me. 

 

 

Laatst gewijzigd
Astarloa

PSV gaat ook nog zat wedstrijden wel de 0 houden en Schouten zal her en der nog wel zijn goal en assist gaan meepakken. Ik kan jullie met 100% garantie zeggen dat Tillman niet het dubbele aantal punten van Schouten gaat pakken zonder captainbonus. Maar goed, dan gaat het erom hoe ik denk dat ik die 3 miljoen beter kan besteden. En ik denk dat ik door andere plekken up te graden meer punten kan pakken. Denk dat hier ook trouwens het grootste verschil in teams zal zitten.

1 2 ... 323 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.