Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 324 ... 372 373
Peli
Astarloa
#8073
Dit meen je toch niet echt? Als je puur naar punten per miljoen van de punten van vorig seizoen kijk...

Behaalde resultaten uit het verleden etc....

Naast Schouten overweeg ik overigens ook Til en/of Tillman niet.

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#8074
Ik snap de opmerking over Schouten wel eerlijk gezegd. Punten per miljoen van vorig seizoen heb je i...

Voila. 

Bozenik
Peli
#8076
Behaalde resultaten uit het verleden etc.... Naast Schouten overweeg ik overigens ook Til en/of Til...

Neem je dan wel 4 PSV-ers mee überhaupt? Als ik goed heb opgelet neem je Benitez niet en Veerman/Til/Tillman/Schouten niet. Je verdediging kost 8,5 miljoen dus daar heb je ook max 1 PSV-er. 

Peli
Bozenik
#8078
Neem je dan wel 4 PSV-ers mee überhaupt? Als ik goed heb opgelet neem je Benitez niet en Veerma...

2 PSV'ers vooralsnog. 

 

Europameister

Ik doe dit jaar voor het eerst mee en lees alle tips en jullie ideeën over wie wel en wie niet graag. Ik twijfel zelf heel erg over Hancko, 4mln en Feyenoord zie ik minder de nul houden dan vorig jaar. Maar hij heeft al wel weer gescoord en een assist gegeven. 

verdediging nu: Hancko, Bacuna, Pereira, Maikuma, Horemans.

Zonder Hancko zou ik bijv ook nog Salah Edinne van Twente kunnen pakken, die de voorkeur lijkt te krijgen tov Kuipers? En dan heb ik 2mln over voor middenveld/aanval 

iemand hier een idee over? 

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Ik hoor weinig over timber, is het de blessuregevoeligheid waardoor mensen hem links laten liggen?

Desolatus

Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar heb nu toch besloten een account aan te maken. Veel van jullie spelen via Scorito, neem ik aan? Ik speel al een tijdje, voornamelijk Topcoach KKD en Eredivisie, en hoop dat mijn score omhooggaat door hier met jullie te sparren.

Ik zit zelf met de keuze tussen Luuk de Jong of Gimenez, gecombineerd met bijvoorbeeld LDJ/Paixao of Gimenez/Bakayoko. Daarnaast twijfel ik tussen Sadiq of Romeny als vierde aanvaller, beide prima opties als opvulling.

In de verdediging ga ik sowieso voor Maikuma, maar ik twijfel tussen Boscagli of Hancko. Zou Hancko minder aanvallend spelen nu Geertruida weg is? Verder twijfel ik tussen Horemans en Verdonk. Verdonk pakt regelmatig geel, wat een nadeel is, maar zijn aantal assists is beter. Aan de andere kant vind ik Utrecht momenteel stabieler.

Op het middenveld kies ik waarschijnlijk voor Veerman en Til. Dan blijft de vraag: Steijn of Timber? Steijn is duidelijk aanvallender, maar Timber is een solide keuze. Daarnaast twijfel ik tussen twee van de volgende spelers: Neghli, Halilovic, Valente, Krastev of Janosek.

Voor keepers heb ik Olij en Vaesen/Roefs. De laatste heb ik al meerdere keren gewisseld. Weet iemand een betere combinatie die goed complementair is, zodat ik kan afwisselen?

Ik hoop dat jullie advies kunnen geven of me verder kunnen helpen!

Oh ja, voordat ik het vergeet: ik heb een subleague genaamd Hollandsche School. Als jullie het leuk vinden om mee te doen, kun je via deze link aanmelden: https://www.scorito.com/subleague/936054/topcoach-2024-2025/hollandsche-school/f06d7067-e441-4206-b406-74fe577371be?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Europameister
Desolatus
#8082
Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar heb nu toch beslo...

Wat betreft je vraag over de keepers. Owuso van AZ is ook 3mln en nog geen goals tegen. Daarnaast dan Branderhorst/Vaessen/Roefs als 2x keuze? 

Peli
Desolatus
#8082
Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar heb nu toch beslo...

Aangemeld πŸ™‹πŸ½‍♂️

KingNelom13
Desolatus
#8082
Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar heb nu toch beslo...

Aangemeld πŸ‘ŒπŸ‘Œ

Desolatus
Europameister
#8083
Wat betreft je vraag over de keepers. Owuso van AZ is ook 3mln en nog geen goals tegen. Daarnaast da...

Ja dat is inderdaad ook een goede optie. Dan hoef je ook minder te rouleren goed punt ga het overwegen!

Desolatus
Peli
#8084
Aangemeld πŸ™‹πŸ½‍♂️

Goed bezig thnx leuk!

Desolatus
KingNelom13
#8085
Aangemeld πŸ‘ŒπŸ‘Œ

Top!

Ruhs49

De laatste week, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst. Welke harde knopen moeten jullie nog hakken? 

steven20

Succes allemaal met de laatste puzzelstukjes. Hier vooral de keepers nog een dilemma

Spartaan

Nog genoeg knopen die ik moet doorhakken helaas.  
Middenveld vooral ( psv - Feyenoord wie neem je mee ) en eigenlijk ook de aanval waar ik nog in dubio over zit. 

YannickLier

Puzzel kan weer opnieuw beginnen, Roefs geblesseerd en Namli keert terug bij PEC.

 

Wat is jullie keepersduo nu?

Scorito1994

Ik heb hetzelfde probleem met Roefs, ik had 2 keepers die precies paste qua speelschema. Nu weer opnieuw beginnen waarbij ik hoop dat dit niet ten koste gaat van veel veranderingen 

Peli
YannickLier
#8092
Puzzel kan weer opnieuw beginnen, Roefs geblesseerd en Namli keert terug bij PEC.   Wat is ju...

Ik heb er eentje van 3M met eentje van 1M.

Ruhs49

Ik ga voor een dure keeper en goedkope(re) keeper. Iets meer risico, maar ik vind dat het fijnste.

steven20
Ruhs49
#8095
Ik ga voor een dure keeper en goedkope(re) keeper. Iets meer risico, maar ik vind dat het fijnste.

Is een dure keeper 3 miljoen +?

YannickLier
Ruhs49
#8095
Ik ga voor een dure keeper en goedkope(re) keeper. Iets meer risico, maar ik vind dat het fijnste.

Zit ik ook aan te denken. Benitez met Bielica (NAC) dan een optie?

Sambonhof
YannickLier
#8092
Puzzel kan weer opnieuw beginnen, Roefs geblesseerd en Namli keert terug bij PEC.   Wat is ju...

Ik zie het nog niet vaak voorbij komen, maar ik heb Benitez meegenomen (ook omdat Owuso Oduro niet kan, want ik heb al 4 AZ spelers) 

NielsH97

Wie neemt Gimenez en Luuk de Jong? Of 1 van beide? Zo ja welke? Heb mijn twijfels over beide, wat het lastig maakt. Nu lijk ik te neigen naar LdJ, Parrott en Lammers.

BartB

De grootste knoop die ik nog moet doorhakken is waar ik het sterkst op inzet. Ik heb nu een heel sterk middenveld om voornamelijk 3-5-2 te kunnen spelen. Ik heb het gevoel dat er meer punten op het middenveld zijn te halen dan in de aanval dit jaar. Er lopen maar weinig aanvallers rond waar ik van onder de indruk ben.


Maar ik twijfel dus toch nog heel erg om wel voor 3 'dure' spitsen te gaan en dan m'n middenveld iets te downgraden. M'n keepers en verdediging staat prima en daar gaat denk ik niks meer aan veranderen.


Keepers:  4 miljoen
Verdediging: 10,5 miljoen
Middenveld: 20 miljoen
Aanval:  13,5 miljoen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 324 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.