Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 325 ... 372 373
mirkodek
Scorito1994
#8093
Ik heb hetzelfde probleem met Roefs, ik had 2 keepers die precies paste qua speelschema. Nu weer opn...

Same here, even afwachten hoe ernstig de blessure is. En daarna afvragen of je de gok wil nemen dat ie na z'n blessure weer terugkomt in de basis of niet...

Peli
BartB
#8100
De grootste knoop die ik nog moet doorhakken is waar ik het sterkst op inzet. Ik heb nu een heel ste...

Hier staat het nu zo....

Keepers: 4.00
Verdediging: 9.00
Middenveld: 18.25
Aanval: 16.75

Ruhs49
steven20
#8096
Is een dure keeper 3 miljoen +?

Inderdaad.

Ruhs49
YannickLier
#8097
Zit ik ook aan te denken. Benitez met Bielica (NAC) dan een optie?

Dat is zeker een optie.

BartB
Peli
#8102
Hier staat het nu zo....Keepers: 4.00Verdediging: 9.00Middenveld: 18.25Aanval: 16.75

Dat komt dan aardig in de buurt van mijn alternatieve opstellng als ik toch meer op 3-4-3 zou focussen. Dan is het namelijk:

Keepers: 3,5
Verdediging: 9,25
Middenveld: 20
Aanval: 15,25

Pablito
Peli
#8102
Hier staat het nu zo....Keepers: 4.00Verdediging: 9.00Middenveld: 18.25Aanval: 16.75

Benieuwd waar tussen ons dan het verschil zit qua spelers.

Keeper: 4.00

Verdediging: 9.00

Middenveld: 18.25

Aanval: 16.50

(Vooralsnog 250k over)

Peli
Pablito
#8106
Benieuwd waar tussen ons dan het verschil zit qua spelers. Keeper: 4.00 Verdediging: 9.00 Middenv...

Zaterdag 16:31 weten we het ;-)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Nemen jullie Parrott mee? Ik overweeg hem wel eigenlijk, waar veel mensen hem waarschijnlijk links laten liggen omdat hij nog niet gescoord heeft. Denk dat hij, zodra hij het scoren oppakt, wel veel doelpunten gaat maken. Toch wel een verschilmaker dan. Verder staat Lammers er zeer zeker in bij mij. Voor nu heb ik ook LDJ, maar vraag me af of hij de 6 miljoen waard is, waar Pepi hem toch wel aardig in de nek hijgt. Natuurlijk zal hij altijd in de basis starten, maar met CL voetbal verwacht ik dat hij wel vaak vroegtijdig gewisseld wordt + hij wordt een dagje ouder. Voor hem zie ik eigenlijk geen alternatief. Wellicht Bakayoko, maar dat blijft toch een vleugelspeler waar mijn voorkeur niet naar uit gaat. 

Hier mensen die Bakayoko boven LDJ kiezen?

WB87

Overwegen jullie dit jaar ook om meer te spreiden t.o.v. afgelopen jaren?

PSV is in mijn ogen de grote favoriet, maar hebben ook de luxe en kwaliteit om veel te wisselen. Met name op het middenveld en in de voorhoede.

Bij Ajax, Feyenoord en FC Twente zijn er in mijn ogen te weinig zekere puntenpakkers en van AZ wil ik er ook niet al te veel. 

Daarnaast kunnen de nummers 7 t/m 18 allemaal van elkaar winnen heb ik het idee. Blijft het alleen een zaak om de juiste spelers van de mindere ploegen te kiezen (en die dan ook nog op de juiste momenten in de basis te zetten). 

Heb nu voor het eerst in al die jaren geld over (2 miljoen), terwijl ik al tevreden ben over m'n team. Maar met geld blijven zitten voelt niet goed, alleen toch weer voor een extra middenvelder van een topploeg gaan voelt ook niet goed. Twijfels, twijfels.

Scorito1994

Even afwachten nog wat de jongens in de podcast vanmiddag zeggen, en dan kan mijn team definitief gemaakt worden.

Ik vind zelf Hancko in de verdediging wel een must have, maar denk dat iedereen wel zo denkt? Of mag bij sommige een verdediger niet meer dan bijvoorbeeld 3 miljoen kosten?

Ben Van Heck

Overigens voor de forumleden die mij de afgelopen tijd een PM hebben gestuurd; er was iets mis met mijn inbox en lijkt nu gefixt te zijn. Sparren in PM is dus vanaf nu weer mogelijk haha, dus voel je vrij! :)

BartB
WB87
#8109
Overwegen jullie dit jaar ook om meer te spreiden t.o.v. afgelopen jaren? PSV is in mijn ogen de gr...

Waarom wil je er niet al te veel van AZ? Ik heb er juist 4 van AZ vooralsnog. Ogen zeer solide en de basis spelers lijken daar behoorlijk vast te staan. 

BartB
Ben Van Heck
#8108
Nemen jullie Parrott mee? Ik overweeg hem wel eigenlijk, waar veel mensen hem waarschijnlijk links l...

Ik heb zowel De Jong als Bakayoko. Ook al kies ik idd liever een centrumspits denk ik dat de vleugelspeler van PSV (zonder echte concurrentie in het team) meer punten gaat opleveren dan menig centrum spits op dit moment. 

Laatst gewijzigd
Peli
Scorito1994
#8110
Even afwachten nog wat de jongens in de podcast vanmiddag zeggen, en dan kan mijn team definitief ge...

Laat jij bepaalde keuzes in je team afhangen van wat ze bij Radio Scorito melden?
Vermakelijke podcast hoor, maar ik haal er echt zelden tot nooit bruikbare tips uit.
Sterker nog, ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik hoofdschuddend zit te luisteren als ze bepaalde clubs/spelers bespreken.

WB87
BartB
#8112
Waarom wil je er niet al te veel van AZ? Ik heb er juist 4 van AZ vooralsnog. Ogen zeer solide en de...

Vooral omdat je dan in 4 van de 13 wedstrijden gelijk met 4 spelers zit die je niet met zekerheid kan opstellen (tegen PSV, Ajax, Feyenoord en FC Twente). 3 spelers vind ik daarom echt de max.

BartB
Peli
#8114
Laat jij bepaalde keuzes in je team afhangen van wat ze bij Radio Scorito melden?Vermakelijke podcas...

Hahaha herkenbaar. Ik zet 'm tegenwoordig op 1,5x afspeelsnelheid. Het gaat steeds eerst 15 minuten over een onzinnig quizje en hoe ze zelf gescoord hebben en in totaal zo'n 15 minuten reclame voor andere Scorito spellen. Echt diepgaande analyses van de wedstrijden of spelers hoor ik nauwelijks. Het enige waar ik voor luister is of er toch nog ergens iets gezegd wordt over spelers die ik nog niet op vizier had of dat er nieuwtjes zijn die ik nog niet wist (Blessures ofzo bijvoorbeeld). 

Scorito1994

@peli

Niet echt afhangen, maar soms weten ze van sommige spelers net iets meer dan ik heb gezien (volg ook niet alles) ik moet mezelf denk meer aan gaan wennen dat goed ook goed is, in plaats van continu aanpassingen te doen haha

Scorito1994

Nemen jullie spelers van Heerenveen mee? Ogen best redelijk onder v.Persie

BartB
WB87
#8115
Vooral omdat je dan in 4 van de 13 wedstrijden gelijk met 4 spelers zit die je niet met zekerheid ka...

AZ thuis tegen Ajax en thuis tegen Twente. Dat is voor mij gewoon 4x AZ opstellen hoor.

YannickLier
Scorito1994
#8118
Nemen jullie spelers van Heerenveen mee? Ogen best redelijk onder v.Persie

ik neem Nicolaescu zeker mee.

Peli
YannickLier
#8120
ik neem Nicolaescu zeker mee.

Gewaagd.

Zelf overweeg ik van Heerenveen alleen Brouwers.

BartB
YannickLier
#8120
ik neem Nicolaescu zeker mee.

Want je wil graag een spits die geen zekere basisplaats heeft? Bij mij staat alleen Brouwers nog op een shortlist. Maar ik heb gewoon helemaal niks met Heerenveen... Maar goed dat is persoonlijke voorkeur.

Ruhs49

Ik vind H'veen beste een leuke ploeg hebben, maar erg onzeker en wisselvallig in resultaten. Nicolaescu is zoals Peli zegt erg gewaagd. Brouwers is wel lekker bezig dit seizoen en een Scoritospeler. Maar voor dat geld (en minder) zijn er leukere spelers denk ik.

YannickLier
BartB
#8122
Want je wil graag een spits die geen zekere basisplaats heeft? Bij mij staat alleen Brouwers nog op...

Ik denk dat hij de komende weken wel in de basis staat, is sterk bezig. Ook weer trefzekker afgelopen weekend voor Moldavie.

Laatst gewijzigd
Peli
YannickLier
#8124
Ik denk dat hij de komende weken wel in de basis staat, is sterk bezig. Ook weer trefzekker afgelope...

Een pingel.... tegen Malta.

1 2 ... 325 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.