Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 326 ... 372 373
KingNelom13

Ik heb alleen Brouwers meegenomen van Heerenveen, omdat het de nummer 10 is, en ik wel aanvallend voetbal verwacht van V Persie. Een nummer 10 gaat dan zeker mee met doelpunten/assist en omdat ik het leuk vind om 1 speler van hem te hebben.

Scorito1994

@KingNelom13

Volgens mij is Olsson de 10 van Heerenveen

Bozenik

Iedereen zo te merken weer hard aan het werk op de maandagmorgen 😅

Heerenveen heeft na de komende speelronde Ajax-uit, Twente-uit, AZ-uit en ook Utrecht al gehad. Dat is een voordeeltje voor Brouwers, maar ben er nog niet uit of ik hem neem.

KingNelom13
Scorito1994
#8127
@KingNelom13 Volgens mij is Olsson de 10 van Heerenveen

Ja terechte opmerking, Hij speelt met nummer 8 inderdaad en in de paar opstellingen die ik heb gezien speelt hij steeds wel vlakbij de spits en hij is de aanvoerder, heb ovirgens geen live wedstrijd gezien van heerenveen, alleen stukjes. 

Laatst gewijzigd
Peli
Scorito1994
#8127
@KingNelom13 Volgens mij is Olsson de 10 van Heerenveen

Ik weet zeker van niet.

BartB
Scorito1994
#8127
@KingNelom13 Volgens mij is Olsson de 10 van Heerenveen

Het varieert nog al bij Heerenveen geloof ik. Sebaoui speelt met rugnummer 10. Maar de daadwerkelijke positie 10 wordt volgens mij afwisselend door Brouwers en Olsson ingevuld. Omdat Brouwers soms voorin staat met Karlsbakk/Nico en dan speelt Olsson op 10

KingNelom13
BartB
#8131
Het varieert nog al bij Heerenveen geloof ik. Sebaoui speelt met rugnummer 10. Maar de daadwerkelijk...

Ja daarom heb ik best wel getwijfeld tussen beide, Olsson of Brouwers, de aanvoerdersband trok me meer naar Brouwers toe

Laatst gewijzigd
mirkodek

In diezelfde categorie zit ook een Gonzalez van NEC. En als ik naar de statistieken kijk, neemt hij bijv alle corners en presteert ie ook goed in het aantal schoten op goal 

Ben Van Heck

Mede door het toch wel gunstige programma staat Gonzalez er hier ook in. Speelt ook rechtsbuiten volgens mij? Maakt hem des te interessanter. Voor mij overtuigender dan Brouwers eigenlijk.

BartB

In die prijscategorie van middenvelders vind ik het ook wel lastig hoor... 
Brouwers, Olsson, Neghli, Gonzales, Sano. Voralsnog ben ik voor Neghli gegaan maar twijfel nog wel heel erg. Neig ook heel erg naar Gonzales.

steven20

Van Heerenveen overweeg ik enkel en alleen Brouwers (puur voor scorito want vind het verder niks)

Neghli is interessant en bij NEC zou ik ditmaal Gonzalez verkiezen boven Sano. Speelt wat hoger op het veld vaak.

Scorito1994

Iemand die Aaronson van Utrecht overweegt? Vorig seizoen al de beste bij Vitesse, staat nu linksbuiten. Toornsta ook wel interessant zolang die op 10 blijft staan

Peli
Scorito1994
#8137
Iemand die Aaronson van Utrecht overweegt? Vorig seizoen al de beste bij Vitesse, staat nu linksbuit...

Utrecht heeft voor de plekken waarop Aarsonson het beste uit de voet kan (op 10 en als linksbuiten) teveel smaken.
Van Utrecht heb ik er momenteel alleen een verdediger ingeklikt.

Ben Van Heck

Neghli en Gonzalez staan er hier in als 4e en 5e middenvelder, met een 750K als 6e middenvelder. Eigenlijk best blij mee! Neghli en Gonzalez verwacht ik een stuk meer van. Verder ben ik sterk Hwang aan het overwegen. Die is voor 2,5 miljoen lekker geprijsd en heeft best wel fijne statistieken bij Rode Ster. Nog forumleden die hem overwegen?

KingNelom13
Ben Van Heck
#8139
Neghli en Gonzalez staan er hier in als 4e en 5e middenvelder, met een 750K als 6e middenvelder. Eig...

Overweeg Hwang ook zeker! Ik ben alleen bang voor mijn 'nieuwe speler syndroom' tot nu toe elke keer pech mee gehad

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#8139
Neghli en Gonzalez staan er hier in als 4e en 5e middenvelder, met een 750K als 6e middenvelder. Eig...

☝🏼

mirkodek
KingNelom13
#8140
Overweeg Hwang ook zeker! Ik ben alleen bang voor mijn 'nieuwe speler syndroom' tot nu toe elke keer...

Ik overweeg hem ook maar dat zou dan als m'n 3e middenvelder zijn dus best een risicovolle gok. En bij Feyenoord is momenteel nog zoveel onzeker qua basis. Ze hebben natuurlijk genoeg voor Hwang betaald maar dat is nog geen garantie dat ie meteen veel gaat spelen natuurlijk....

Ik heb op die plek nu Taylor staan, en daar valt in principe ook wel hetzelfde voor te zeggen.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hier ook als derde middenvelder. Staat niet echt 'fraai' om een 2,5 miljoen middenvelder te hebben als derde keuze haha. Maar goed, dat waren bv Steijn en Wieffer ook destijds..

SitoStick
Ben Van Heck
#8108
Nemen jullie Parrott mee? Ik overweeg hem wel eigenlijk, waar veel mensen hem waarschijnlijk links l...

Yep. Ik kies Bakayoko boven Luuk. Ook precies de reden die jij hierboven benoemd..

Ben Nihilisty
Peli
#8114
Laat jij bepaalde keuzes in je team afhangen van wat ze bij Radio Scorito melden?Vermakelijke podcas...

Moet wel zeggen dat die nieuwe gozer wel wat toevoegt ten opzichte van meneer Scorito himself (dat is gewoon de founding father, maar niet buitensporig veel kennis van de sporten) en de presentator die er vooral op presenteerskills op is uitgekozen. Plus ik neem aan dat Kees Kwakman er bij zit en daar kan ik persoonlijk goed naar luisteren. Dat gezegd hebbende ben ik het wel met je eens: ploegen of spelers die je zelf op de voet volgt worden soms totaal verkeerde adviezen over gegeven (bijvoorbeeld 'maar dat is geen basisspeler', als het iemand betreft die geblesseerd of geschorst is haha). 

SitoStick
Peli
#8079
2 PSV'ers vooralsnog.   

Dat is vrij weinig voor een team wat op z'n sloffen kampioen gaat worden.

Bij mij vier psv'ers erin💪

Ben Nihilisty
Ben Van Heck
#8108
Nemen jullie Parrott mee? Ik overweeg hem wel eigenlijk, waar veel mensen hem waarschijnlijk links l...

Parrott wil ik er eigenlijk ook wel graag in puzzelen, staat er op dit moment niet meer in. Voetbalt gewoon prima mee en krijgt en creëert echt wel kansen, maar nog een beetje onfortuinlijk in de afronding (en, edit, we hebben bij Excelsior kunnen zien dat hij echt wel een neusje voor de goal heeft). Heb inderdaad nog steeds de verwachting dat die gewoon prima z'n goaltjes gaat meepakken en dan vind ik 3.5 miljoen niet zo'n raar bedrag voor de spits van AZ; en laten we ook wel wezen: echte concurrentie heeft 'ie niet met Meerdink en Zeefuik achter hem.

Laatst gewijzigd
Peli
SitoStick
#8146
Dat is vrij weinig voor een team wat op z'n sloffen kampioen gaat worden. Bij mij vier psv'ers erin...

Voor de nuance:

Jij vindt het vrij weinig voor een ploeg waarvan jij verwacht dat ze op hun sloffen kampioen gaan worden 😉

Laatst gewijzigd
SitoStick
Peli
#8148
Voor de nuance: Jij vindt het vrij weinig voor een ploeg waarvan jij verwacht dat ze op hun sloffen...

Zekerzzz. En vele zijn het er (denk ik) met mij eens :)

Peli
SitoStick
#8149
Zekerzzz. En vele zijn het er (denk ik) met mij eens :)

Niet onlogisch hoor. Ik verwacht ook dat PSV kampioen gaat worden namelijk. Maar ik ga voor een andere tactiek dan vele anderen: wat meer spreiding, afgaand op de onderlinge programma's. 

Ergens moet het verschil gemaakt gaan worden, aangezien ik verwacht dat veel teams er zo'n beetje hetzelfde uit komen te zien.

1 2 ... 326 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.