Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 327 ... 372 373
roelfietstalseengek
Ben Van Heck
#8143
Hier ook als derde middenvelder. Staat niet echt 'fraai' om een 2,5 miljoen middenvelder te hebben a...

Hoezo niet fraai? Ik neem maar 1 middenvelder die duurder is dan 2 miljoen. Ieder jaar kan anders zijn en ik zie gewoon veel goedkope opties op het middenveld. 

SitoStick
Peli
#8150
Niet onlogisch hoor. Ik verwacht ook dat PSV kampioen gaat worden namelijk. Maar ik ga voor een ande...

Heel veel succes toegewenst!

BartB
roelfietstalseengek
#8151
Hoezo niet fraai? Ik neem maar 1 middenvelder die duurder is dan 2 miljoen. Ieder jaar kan anders zi...

Die zijn er inderdaad. Precies mijn dillemma met de grote groep middenvelders in het middensegment wat betreft prijs. Maar het voelt zo slecht om dan spelers al Veerman, Tilmann, Timber, Steijn en Mijnans links te laten liggen.


Dit zijn toch allemaal middenvelders die stiekem (naast individuele punten) ook veel punten bij elkaar schrapen met 'de nul houden' en 'winst van het team'. Dat is bij de middensegment middenvelders toch iets minder een zekerheid omdat je dan bij middenvelders uitkomt die in de middenmoot zullen eindigen denk ik. (Heerenveen, NEC, Sparta, Go Ahead etc..)

Laatst gewijzigd
Hay
Peli
#8148
Voor de nuance: Jij vindt het vrij weinig voor een ploeg waarvan jij verwacht dat ze op hun sloffen...

Het hele spel is toch gebaseerd op onze verwachtingen, feiten zijn het pas als de wedstrijden gespeeld worden/zijn.

roelfietstalseengek
BartB
#8153
Die zijn er inderdaad. Precies mijn dillemma met de grote groep middenvelders in het middensegment w...

Klopt, maar iedereen zal ergens moeten besparen toch? Of weinig dure middenvelders, of weinig dure verdedigers of weinig dure spitsen. Of een mix natuurlijk. Bij mij valt die keuze op weinig middenvelders omdat ik denk dat die het best vervangbaar zijn voor goedkopere opties. Maar goed dat is mijn gevoel natuurlijk, misschien sla ik de plank straks helemaal mis.

Peli
Hay
#8154
Het hele spel is toch gebaseerd op onze verwachtingen, feiten zijn het pas als de wedstrijden gespee...

Precies het punt dat ik probeer te maken.

BartB
roelfietstalseengek
#8155
Klopt, maar iedereen zal ergens moeten besparen toch? Of weinig dure middenvelders, of weinig dure v...

Klopt. Dat is dan toch het mooie dat er wel variatie in de teams gaat komen. Iedereen maakt daarin andere keuzes. Ik heb vooralsnog m'm besparing gedaan op de verdediging en op de 3e aanvaller. Omdat ik verwacht dat er veel meer punten af gaan komen van de 'dure' middenvelders. 

Jonah Deloo

Hoeveel feyenoorders hebben jullie op dit moment? Ik heb er op dit moment 3, waarvan 1 aanvaller en twee middenvelders. Waaronder het 'gokje' hwang.

Frits
Jonah Deloo
#8158
Hoeveel feyenoorders hebben jullie op dit moment? Ik heb er op dit moment 3, waarvan 1 aanvaller en...

Sta op 1 en blijf ook op 1, Hancko. Enige waar ik heel licht over twijfel is Timber.

kokkie1975

De basis staat zo ongeveer. Ga uit van 3-4-3

keep: 4,5 miljoen

verd: 12,5 miljoen en nog 1 plekje vrij

mid: 12 miljoen en nog 1 plekje vrij

aanv: 15,5 miljoen en nog 1 plekje vrij

Nog 3,5 miljoen te besteden

Verdeling per club:

3x psv

1x ajax

4x az

2x feyenoord

3x groningen

1x nec

1x sparta

 

Twijfel zit bij middenveld en 4e aanvaller. Deze laatste is 3 miljoen en daar komt dan een 5e aanvaller naast van max 750k maar zou vervangen kunnen worden door 2 aanvallertjes die samen 3 miljoen kosten en kunnen rouleren. Extra moneyzzz zijn dan voor op het middenveld.

Als er mensen willen sparren mag je me altijd een pb sturen (als dit lukt).

Heb ook een subleague waar iedereen welkom is: 

https://www.scorito.com/subleague/887348/topcoach-2024-2025/op-een-slof/611d5ccf-06b3-4674-99d7-c8c118b4980b?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

BarryE1

De KKD podcast was (te) goed. Inderdaad met Kwakman en nog een doorgewinterde scorito-speler (Erik?!). Wat ik zelf altijd leuk vind is om alle transfers te volgen en te kijken of daar nog wat bij zit. Dat dan te wegen ten opzichten van wat er al speelt en dan te komen tot een mooie selectie met af en toe een weloverwogen gokje. Daar kon je dan ook met name het voordeel halen. Bij de KKD werd helaas alles voorgekauwd met als gevolg dat best wel wat teams in mijn subpoule nu bijvoorbeeld Golliard hebben opgepikt. Dat is typisch zo'n speler die normaal gesproken niet op de radar zit van de gemiddelde scoritospeler. Enerzijds mooi zo'n podcast maar anderzijds wordt het voor de mindere goden in zo'n subpoule dan ook wel weer heel makkelijk gemaakt. Benieuwd naar de eredivisie.

Ben Nihilisty
BarryE1
#8161
De KKD podcast was (te) goed. Inderdaad met Kwakman en nog een doorgewinterde scorito-speler (Erik?!...

Plus bij de KKD heeft de podcast veel meer invloed: minder spelers, dus meer serieuze spelers en (dus) relatief meer spelers die de podcast luisteren. Valt ook te onderbouwen: bij de KKD zit zo'n 10% in de Radio Scorito subleague, bij de Eredivisie is dit een slordige 2.5%. Dan is inderdaad zo'n tip als Golliard al snel behoorlijk invloedrijk. 

Ben Van Heck

Hoeveel besteden jullie aan je vierde aanvaller? Heb op dit moment Sadiq er in staan, maar zou eigenlijk nog 250K ergens vandaan toveren. Zie enkel weinig goedkopere alternatieven eigenlijk..

Frits

Ik besteed het volgende aan bank- en tribunespelers:
Aanval
4e - 750k 
5e - 500k

Middenveld
5e - 1,75 miljoen
6e - 1 miljoen

Verdediging
4e - 1,25 miljoen
5e - 750k

Keeper
2e - 1,5 miljoen

BartB
Ben Van Heck
#8163
Hoeveel besteden jullie aan je vierde aanvaller? Heb op dit moment Sadiq er in staan, maar zou eigen...

Bij mij is het:
Aanval
4e - 1 miljoen
5e - 500k

Middenveld
5e - 1,75 miljoen
6e - 750k

Verdediging
4e - 1,25 miljoen
5e - 750k

Keeper
2e - 1 miljoen

Wicked Wout
Frits
#8164
Ik besteed het volgende aan bank- en tribunespelers:Aanval4e - 750k 5e - 500k Middenveld5e - 1...

En dat is uitgaande van 3-4-3 denk ik?

Ik zie dit jaar wat minder zekere aanvallers. En ook als je naar de top van vorig jaar kijkt dan zie je 2 aanvallers en daarna vooral middenveld en verdediging.

Daarom wil ik dit jaar eens proberen met 2 aanvallers te spelen, waarbij ik per speelronde kijk of ik 4-4-2 of 3-5-2 ga spelen.

Daarmee zijn mijn goedkoopste spelers (op dit moment):

Ver: 2 mln en 750k

Mid: 1,75 mln en 1 mln

Aanv: 1,25 mln en 500k

Peli
Ben Van Heck
#8163
Hoeveel besteden jullie aan je vierde aanvaller? Heb op dit moment Sadiq er in staan, maar zou eigen...

Ik heb vooralsnog een 1.0M als 4e aanvaller. Kan nog 1.25M worden, maar meer ook niet.

Frits
Wicked Wout
#8166
En dat is uitgaande van 3-4-3 denk ik? Ik zie dit jaar wat minder zekere aanvallers. En ook als je...

Zeker, speel altijd 3-4-3 en af en toe 3-5-2.

mirkodek

Ik heb momenteel 2x 500k als 4e en 5e aanvaller. Ik zie aanvallend ook weinig echte zekerheidjes (zeker voor sommige prijzen).

LdJ en Bakayoko staan er bij mij al vanaf het begin in en gaan er ook niet meer uit. Ik verwacht veel 3-5-2 of 4-4-2 te gaan spelen dus ik wil bijv niet de hoofdprijs betalen voor die 3e (bank)plek voor een Gimenez bijvoorbeeld. Ik heb daar nu Lauritsen staan.

Op het middenveld zijn Veerman en Tillman bij mij ook onbetwist. Ik vind Fitz-Jim aantrekkelijk geprijsd omdat ik verwacht dat hij veel gaat spelen (bijv soms als verkapte linksbuiten) en dat Ajax onder Farioli relatief vaak de nul gaat houden. Met Hwang wil ik wel een gokje nemen en daarbij ook meteen een Feyenoord speler te pakken (de andere is Hancko).

Achterin nu 2 AZ'ers staan met dus Hancko en Sutalo. Betekent wel dat ik maar 500k heb voor de 5e verdediger.

Heb nog 500k over en zou misschien toch graag Lauritsen upgraden naar Lammers. Maar dan zou ik Fitz-Jim, Gonzalez of Hwang moeten downgraden...

Scorriemorrie
Peli
#8051
Grote kans dat ik hem ook meeneem.

Wel is het zo dat ik las dat hij (voorlopig) niet speelgerechtigd is, hierdoor twijfel ik weer en nijg ik naar Timber, moet ik alleen wel Hancko downgraden naar Wolfe , 2 verdedigers AZ  en keeper is wellicht weer wat veel, zijn wel zeer stabiel begonnen.

Jonah Deloo

Iemand die overweegt voor de zesde aanvaller een speler van 750k te pakken ipv een van 500k. Zie namelijk geen spelers die echt basisspelers zijn voor die prijs (heel misschien mattoir, maar wel een risico). In principe een weggooier natuurlijk, maar wellicht fijn om iemand te hebben daar die op zn minst basisspeler is.

Ben Van Heck

Mwa, niet echt. In het slechtste geval moet ik 352 spelen, waardoor ik geen aanspraak dien te maken op een 500K aanvaller. Mocht je je budget écht niet op kunnen maken, kun je het alsnog doen natuurlijk. 

Peli
Jonah Deloo
#8171
Iemand die overweegt voor de zesde aanvaller een speler van 750k te pakken ipv een van 500k. Zie nam...

Kan. Maar alleen als ik 250K overhoud.

KingNelom13
Jonah Deloo
#8171
Iemand die overweegt voor de zesde aanvaller een speler van 750k te pakken ipv een van 500k. Zie nam...

Hier ook niet, voor mij de enige plek waar ik een 500k speler kan neerzetten

mirkodek
Jonah Deloo
#8171
Iemand die overweegt voor de zesde aanvaller een speler van 750k te pakken ipv een van 500k. Zie nam...

Mijn 4e en 5e aanvaller zijn allebei 500k. Ik investeer vooral in m'n basis

1 2 ... 327 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.