Team staat grotendeels:
Geen Feyenoord en Ajax spelers. 3 x AZ, 3x PSV en 2 x Twente. Dit voelt persoonlijk niet helemaal lekker maar toch..
Keepers: 4,5 M
Verdediging: 10 M
Middenveld: 17,25 M
Aanval: 15,25 M
Zowel Veerman en Tillman is een aardig dilemma voor mij..
Daarnaast in de verdediging ingezet op de breedte, alle spelers tussen 1 M en 2,5M.
3 centrumspitsen die waarschijnlijk allemaal meer dan 15 maken zonder blessures, of is dit teveel hoop?
Ben ik de enige of is sem steijn voor anderen ook wel echt een zekerheidje. Twente heeft echt een heerlijk programma en de meeste makkelijkere tegenstanders treffen ze thuis, de lastigere voornamelijk uit. Verder zal hij dit seizoen ook de penalty's gaan nemen voor twente.
Heb m'n team nu als volgt:
Keepers 4,5
Verdediging 13
Middenveld 17,75
Aanval 12,5
Wil veel 3-5-2 gaan spelen omdat ik niet het idee heb dat er dit jaar echte kanonnen in de spits lopen.
Alleen is nu m'n goedkoopste verdediger 2 miljoen, terwijl er toch altijd 1 op de bank zal zitten. Zal daar denk ik nog ff moeten downgraden. Iemand in om ff te sparren?
Wat vinden jullie verder van ouwejan? Laatste pot stond hij ineens linksbuiten, wat hem heel interessant maakt. Maar blijft hij basis?
En ik heb nu als 3e spits Romeny. Wat zijn daar jullie meningen over?
Ik heb altijd het gevoel vooral bij AZ en ook Feyenoord , Als zei Europees hebben gespeeld dat het vaak het weekend erna stukken minder is. En ook soms wat wisselingen plaats vinden in het elftal. Houden nog meer mensen daar rekening mee?
Want de opzet is nu ook anders en er dus meer wedstrijden er om zullen gaan doen.
Dat zal bij Ajax dit seizoen ook gaan gelden met hun trainer.
Die wisselt ook graag namelijk.
En vooral nu steeds wedstrijden worden verplaats bij hun. Ga ik daar geen spelers van nemen.
En Twente en Europees hoe gaat hun dat opbreken ben ik ook benieuwd naar. Heb de minste twijfels bij psv ga er daar ook gewoon 4 spelers van nemen.
Ja dat is dus een 50/50 verhaal , Ze hebben een Griek gehaald en dan is het de vraag wie zal het worden. Dus zal er van weg blijven. Bij Sparta loopt Reith voor hetzelfde bedrag, en geen twijfel over 😉
Neghli is in vorm en zal altijd gaan spelen. Kayky is nog zeker minimaal één maand afwezig. En wat jij aangeeft dan zal Neghli of op 10 gaan spelen of naar de andere kant verhuizen. Neghli is een zekerheid.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.