Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 328 ... 372 373
Peli
mirkodek
#8175
Mijn 4e en 5e aanvaller zijn allebei 500k. Ik investeer vooral in m'n basis

Als 1 van die 2 Mattoir heet en je voornamelijk 352 wilt gaan spelen, dan valt er best wat voor te zeggen.

Renato123

Hoe denken julie over de spits van Utrecht, is dat een leuke optie?

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
Renato123
#8177
Hoe denken julie over de spits van Utrecht, is dat een leuke optie?

Laten we beginnen met de vraag: wie zie jij als dé spits van Utrecht?

Renato123
Wicked Wout
#8178
Laten we beginnen met de vraag: wie zie jij als dé spits van Utrecht?

Ohio

Waltertje
Jonah Deloo
#8171
Iemand die overweegt voor de zesde aanvaller een speler van 750k te pakken ipv een van 500k. Zie nam...

Volgens mij zijn er maar vijf aanvallers, maar voor de vijfde aanvaller zou ik voor een 500k of 750k gaan.

NielsH97

Team staat grotendeels: 

Geen Feyenoord en Ajax spelers. 3 x AZ, 3x PSV en 2 x Twente. Dit voelt persoonlijk niet helemaal lekker maar toch..

Keepers: 4,5 M

Verdediging: 10 M

Middenveld: 17,25 M

Aanval: 15,25 M

Zowel Veerman en Tillman is een aardig dilemma voor mij..

Daarnaast in de verdediging ingezet op de breedte, alle spelers tussen 1 M en 2,5M.

3 centrumspitsen die waarschijnlijk allemaal meer dan 15 maken zonder blessures, of is dit teveel hoop?

Jonah Deloo

Ben ik de enige of is sem steijn voor anderen ook wel echt een zekerheidje. Twente heeft echt een heerlijk programma en de meeste makkelijkere tegenstanders treffen ze thuis, de lastigere voornamelijk uit. Verder zal hij dit seizoen ook de penalty's gaan nemen voor twente.

Laatst gewijzigd
NielsH97

1) Tillman, Parrott en Verschueren

2) Mijnans, Gimenez en Schouten

1 is in mijn ogen meer puntenpotentieel. Maar meer risico door de prijs van Tillman, tot nu toe weinig goals van Parrott. 

 

steven20
NielsH97
#8183
1) Tillman, Parrott en Verschueren 2) Mijnans, Gimenez en Schouten 1 is in mijn ogen meer puntenpo...

2. Iets meer zekerheid

gebruikersnaam122
NielsH97
#8183
1) Tillman, Parrott en Verschueren 2) Mijnans, Gimenez en Schouten 1 is in mijn ogen meer puntenpo...

Zat met een soort gelijk dilemma. Tillman gedowngrade naar Mijnans en Lammers geupgrade naar Gimenez. Vervolgens nog 1,5 mln over om te investeren in andere spelers. 

Wicked Wout
Renato123
#8179
Ohio

Nee, na NAC-Utrecht overweeg ik die niet. Irritant mannetje 😉

Bobby37

Heb m'n team nu als volgt:

Keepers 4,5

Verdediging 13

Middenveld 17,75

Aanval 12,5

Wil veel 3-5-2 gaan spelen omdat ik niet het idee heb dat er dit jaar echte kanonnen in de spits lopen.

Alleen is nu m'n goedkoopste verdediger 2 miljoen, terwijl er toch altijd 1 op de bank zal zitten. Zal daar denk ik nog ff moeten downgraden. Iemand in om ff te sparren?

Wat vinden jullie verder van ouwejan? Laatste pot stond hij ineens linksbuiten, wat hem heel interessant maakt. Maar blijft hij basis?

En ik heb nu als 3e spits Romeny. Wat zijn daar jullie meningen over?

Spartaan

Ik heb altijd het gevoel vooral bij AZ en ook Feyenoord , Als zei Europees hebben gespeeld dat het vaak het weekend erna stukken minder is. En ook soms wat wisselingen plaats vinden in het elftal.  Houden nog meer mensen daar rekening mee?
Want de opzet is nu ook anders en er dus meer wedstrijden er om zullen gaan doen. 

Dat zal bij Ajax dit seizoen ook gaan gelden met hun trainer.
Die wisselt ook graag namelijk.
En vooral nu steeds wedstrijden worden verplaats bij hun. Ga ik daar geen spelers van nemen. 

En Twente en Europees hoe gaat hun dat opbreken ben ik ook benieuwd naar. Heb de minste twijfels bij psv ga er daar ook gewoon 4 spelers van nemen. 

 

KingNelom13

Wat denken we over perreira van NEC? volgens Morrizz moeten we daar van af blijven, ik had hem wel ingeklikt, wat zijn jullie inzichten?

Peli
KingNelom13
#8189
Wat denken we over perreira van NEC? volgens Morrizz moeten we daar van af blijven, ik had hem wel i...

Is al besproken hier, dacht ik.... NEC heeft net een concurrent voor hem binnengehaald. 

Spartaan
KingNelom13
#8189
Wat denken we over perreira van NEC? volgens Morrizz moeten we daar van af blijven, ik had hem wel i...

Ja dat is dus een 50/50 verhaal , Ze hebben een Griek gehaald en dan is het de vraag wie zal het worden.  Dus zal er van weg blijven.  Bij Sparta loopt Reith voor hetzelfde bedrag, en geen twijfel over 😉

Willempie94

Ik twijfel nog over Neghli, staat in mijn team. Maar ik weet niet in hoeverre Kayky straks weer fit is op zijn positie gaat spelen. En dan, verhuisd Neghli naar de andere kant? Sparta supporters die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?

Laatst gewijzigd
Spartaan
Willempie94
#8192
Ik twijfel nog over Neghli, staat in mijn team. Maar ik weet niet in hoeverre Kayky straks weer fit...

Neghli is in vorm en zal altijd gaan spelen. Kayky is nog zeker minimaal één maand afwezig.  En wat jij aangeeft dan zal Neghli of op 10 gaan spelen of naar de andere kant verhuizen.  Neghli is een zekerheid.

Ben Van Heck

Grootste dubio is Tillman of Steijn hier...

Willempie94
Ben Van Heck
#8194
Grootste dubio is Tillman of Steijn hier...

Tsja, lastig om advies te geven zonder de rest van je team te kennen.. maar zou zelf persoonlijk voor Tillman gaan

Willempie94
Spartaan
#8193
Neghli is in vorm en zal altijd gaan spelen. Kayky is nog zeker minimaal één maand afw...

Goed punt!

mirkodek
Peli
#8176
Als 1 van die 2 Mattoir heet en je voornamelijk 352 wilt gaan spelen, dan valt er best wat voor te z...

Correct!

Waltertje
Wicked Wout
#8186
Nee, na NAC-Utrecht overweeg ik die niet. Irritant mannetje 😉

Juist 👍🏻 hier vooral dubio over:

  • van Bommel en Tillman 
  • Parrot en Timber (met nog 500k over)

eerste combi is meer punten waarschijnlijk, tweede lijkt wat zekerder.

steven20
Waltertje
#8198
Juist 👍🏻 hier vooral dubio over: van Bommel en Tillman  Parrot en Timber (met nog 500k ov...

Precies wat jij zelf al zegt. Het tweede oogt zekerder en ik zou dan ook daarvoor kiezen. 
Dilemma s die niet budgetneutraal zijn zijn wel altijd lastig 

Renato123

Welke verdedigers overwegen jullie van Ajax?

1 2 ... 328 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.