Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 329 ... 372 373
BartB
Jonah Deloo
#8182
Ben ik de enige of is sem steijn voor anderen ook wel echt een zekerheidje. Twente heeft echt een he...

Ik heb Steijn ook in m'n team. Twente heeft idd een leuk programma maar ik zie bij Twente zo weinig spelers die echt iets voor je Scorito doen. Steijn, Lammers en heeeel mssn van Rooij maar dan houdt het op... 

Scorriemorrie

Paixao, Lauritsen of Weghorst? Nu Lauritsen erin staan lijkt de grootste zekerheid met een iets minder hoog plafond. Prima programma hebben ze. 

steven20
Scorriemorrie
#8202
Paixao, Lauritsen of Weghorst? Nu Lauritsen erin staan lijkt de grootste zekerheid met een iets mind...

Lauritsen

steven20
Renato123
#8200
Welke verdedigers overwegen jullie van Ajax?

Rugani, Hato of Sutalo overweeg ik 

Waltertje
steven20
#8199
Precies wat jij zelf al zegt. Het tweede oogt zekerder en ik zou dan ook daarvoor kiezen. Dilem...

Dank, ik denk het ook maar voelt ergens ook lastig om Tillman niet te nemen..

Peli
BartB
#8201
Ik heb Steijn ook in m'n team. Twente heeft idd een leuk programma maar ik zie bij Twente zo weinig...

Die 3 ja. En Unnerstall natuurlijk. 

steven20
Ben Van Heck
#8163
Hoeveel besteden jullie aan je vierde aanvaller? Heb op dit moment Sadiq er in staan, maar zou eigen...

Momenteel is dit mijn grootste dilemma, welke aanvaller van 1.5 of minder zijn er interessant. Ik zie heel beperkt opties

Astarloa

Lees her en der dat mensen verdedigers van Ajax overwegen omdat Farioli vorig jaar bij Nice er weinig tegen kreeg. Maar ik zie toch echt nog dezelfde koekenbakkers van vorig jaar rondlopen bij Ajax waar ik echt totaal geen vertrouwen in heb. Slechter dan vorig jaar kan niet maar veel de 0 houden reken ik toch ook niet op. In de 2 tot 2,5 miljoen categorie zie ik betere opties.

Astarloa
steven20
#8207
Momenteel is dit mijn grootste dilemma, welke aanvaller van 1.5 of minder zijn er interessant. Ik zi...

Ik vind Vente geen verkeerde optie voor dat geld. Staat basis. Zwolle heeft een redelijk gunstig programma en met Namli erbij zal hij wel wat goeie aanvoer gaan krijgen. 

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
steven20
Astarloa
#8209
Ik vind Vente geen verkeerde optie voor dat geld. Staat basis. Zwolle heeft een redelijk gunstig pro...

Goede! Die had ik nog niet scherp op m'n netvlies. Deed het ook in de KKD bij Roda goed toch?

Over de "koekenbakkers" bij Ajax verschillen we wel van mening, maar dat is niet erg

Peli
stefbeukers
#8210
-

Hier alleen Hwang. 

Laatst gewijzigd
Chef83

Is hwang speelgerechtig? Ik dacht hier te lezen van niet en wie zal er uit de basis gaan van fey dan?

KingNelom13
Spartaan
#8191
Ja dat is dus een 50/50 verhaal , Ze hebben een Griek gehaald en dan is het de vraag wie zal het wor...

Daar heb je een heel goed punt, ging tussen deze 2 

Laatst gewijzigd
stickybottle05

Wat verwachten jullie: Zal Beelen bij Feyenoord in de basis blijven? Is voor 3M best een interessante speler en kan dan best een mooi aantal punten opleveren

Ben Van Heck

Ik verwacht dat Beelen wel in de basis blijft. Voor 3 miljoen dus zeker een solide pick om wat te besparen. Zou overigens zelf altijd 1 miljoen extra proberen ronselen om Hancko te picken. Lijkt mij dit seizoen de verdediger met het hoogste pluntenplafond. 

Nog mensen die Quintero overwegen? Voor 1 miljoen gunstig geprijsd en bij Sparta zijn ze geloof ik erg gecharmeerd van hem, waardoor hij waarschijnlijk basis blijft. Zie wel dat hij geblesseerd is, maar gedurende de interlandperiode weer aansluit bij de training. 

Laatst gewijzigd
Bobby37
steven20
#8207
Momenteel is dit mijn grootste dilemma, welke aanvaller van 1.5 of minder zijn er interessant. Ik zi...

Ik vind zelf Romeny voor 1,5 interessant. Lijkt basisspeler bij Utrecht, die ik toch wel een top 6 plekje inschat.

En Vaessen van Willem 2 voor 1,25. Willem 2 is echt bij lange na niet het slechtste team in de ED, dus die gaan wel her en der punten pakken. En hij heeft nu toch al 2G/1A in 4 potjes. Zie hem in de potjes tegen heracles/nac/rkc etc wel wat punten sprokkelen.

Spartaan
Ben Van Heck
#8216
Ik verwacht dat Beelen wel in de basis blijft. Voor 3 miljoen dus zeker een solide pick om wat te be...

Quintero interessante speler ja.  Wat je zegt is geblesseerd geraakt en nu weer terug in training en waarschijnlijk fit voor zondag. Maar Meissen deed het ook erg goed.  
Dus is ineens wel een twijfel voor wie ze gaan naast Eerdhuijzen, wat ik hoor binnen Sparta.  

Ben Van Heck

Voor 250K meer heb ik er nu gewoon Reith in gezet. Die is zeer aanvallend ingesteld en Sparta heeft al twee zware kluiven gehad met Feyenoord thuis en Twente uit. Ik verwacht van Sparta wel regelmatig de 0 en zie Reith ook wel zijn assistjes meepakken. Om die reden hem er in geklikt. Thanks voor je inzicht in ieder geval.

BartB

Ik zit nog met een dilemma op m'n middenveld waarin ik benieuwd ben naar jullie mening. Van alle 'top' middenvelders die ik nu in m'n team heb zou Timber als eerste op de wip zitten om te vervangen.


Wat zouden jullie doen? Timber vervangen voor 2 'middenklassers' zoals bijvoorbeeld een Gonzalez/Brouwers en daarmee dus m'n middenveld in de breedte versterken, waardoor ook m'n 5e middevelder nog 2 miljoen kost? Of meer investeren in de top middenvelders in de basis en dus bezuinigen op middenvelder 5 en 6? 

Pablito
BartB
#8220
Ik zit nog met een dilemma op m'n middenveld waarin ik benieuwd ben naar jullie mening. Van alle 'to...

Typ even op google 'Programma Feyenoord' in en doe er je voordeel mee

Ben Van Heck

Lastig. Timber heeft in potentie wel een hoog plafond, maar voor 2 middenvelders is ook wel wat te zeggen. Hoe de rest van je middenveld eruit ziet kan eigenlijk alleen antwoord geven op die vraag. Bezuinigen op middenvelder 5 zou ik niet doen, maar er zijn voor bijvoorbeeld middenvelder 6 best wel wat goedkope alternatieven van 750K-1M

 

Op dit moment in potlood het volgende middenveld staan:

Veerman - Neghli - Gonzalez - Hwang en Garbett. Ik heb nog 1 plekje voor een top middenvelder waardoor ik het volgende dillemma heb:

 

Optie 1: Tillman/Quintero/Vente

of 

Optie 2: Steijn/Reith/Sadiq

 

Optie 1 is wat onzekerder in mijn ogen, maar zie met Tillman wel een potentieel puntenkanon. Meer dan Steijn aangezien die vaak wel rond minuut 60 wordt gewisseld. Maar met Reith en Sadiq er achter heb ik wel wat meer zekerheid dan Quintero en Vente van PEC. Scheelt alsnog 500K, maar die kan ik wel ergens vandaan toveren. 

 

 

 

 

Laatst gewijzigd
BartB
Pablito
#8221
Typ even op google 'Programma Feyenoord' in en doe er je voordeel mee

Ik neem aan dat je doelt op het Europese programma van Feyenoord dat er tussendoor loopt? Dat is ook precies de reden waarom Timber als eerste nog op de wip zit om te vervangen.  

Laatst gewijzigd
Ouleh

Dilemma dinsdag qua puntenpotentieel:

Optie 1: Gimenez & Steijn

Optie 2: Bakayoko & Tillman

En ik heb hier eerder gezien dat mensen eerder voor Benita boven Sigurgeirsson gaan, waarom? Ik verwacht toch iets meer van Willem 2 dan Heracles.

Peli
Ouleh
#8224
Dilemma dinsdag qua puntenpotentieel: Optie 1: Gimenez & Steijn Optie 2: Bakayoko & Tillma...

Optie 1

1 2 ... 329 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.