Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 330 ... 372 373
Behatzailea
Ouleh
#8224
Dilemma dinsdag qua puntenpotentieel: Optie 1: Gimenez & Steijn Optie 2: Bakayoko & Tillma...

Die twee kaarten staan me niet aan, haha. Heb niet gezien waarvoor hij ze gekregen heeft, maar 2 kaarten in 4 wedstrijden vind ik veel.

Behatzailea

Een ander dilemma. Ik zoek nog een Utrechter en Spartaan. Ik twijfel nu tussen:

Van de Kust + Toornstra of El Karouani + Neghli

Dat wordt denk ik een muntje opgooien haha.

 

Peli
Behatzailea
#8227
Een ander dilemma. Ik zoek nog een Utrechter en Spartaan. Ik twijfel nu tussen: Van de Kust + Toorn...

Dat is toch een hele makkelijke, of ligt dat nou aan mij?

Spartaan

Laatste optie lijkt het beste.
Heb ik ook beide in mijn team

KingNelom13

Ik ben vrij zeker van mijn selectie hoe die nu is,

 

Keep: 2.5mil

Verd: 8,5mil

Mid: 21,5 mil

Aan: 15,25mil

Een duidelijke verdeling in verdedigend en aanvallend opzicht, te zwakke verdediging? 

Scorito1994

Ik heb nu een twijfel over Berghuis of Timber, als het goed is is Berghuis er nog maar 1 wedstrijd niet bij?

Scorriemorrie
Pablito
#8221
Typ even op google 'Programma Feyenoord' in en doe er je voordeel mee

Erg goede tip, had het al gedaan maar blijkbaar niet aandachtig genoeg gekeken. Nieuw dillema onstaan ish Veerman en van Bommel of Parrot en Mijnans? Parrot heeft nog niet gescoord maar wel flink plafond denk en lage pickrate mja Veerman meer kans op points dan Mijnans of iig wat meer zekrheid. Neig naar Veerman en v Bommel , Tillman staat er uiteraard ook al in.

Ouleh
Peli
#8225
Optie 1

Neigde ik ook al naar :), tot nu toe heel tevreden:

Doel: 4,5 mil

Ver: 8,5

Mid: 17,75

Aan: 17,25

Willempie94
KingNelom13
#8230
Ik ben vrij zeker van mijn selectie hoe die nu is,   Keep: 2.5mil Verd: 8,5mil Mid: 21,5 mi...

2,5 mil totaal aan keepers? poeh dat is wel erg weinig hoor, benieuwd of je dit zo houd en hoeveel punten je dit gaat opleveren straks:)

KingNelom13

Ben toch ook wel weer een beetje gaan twijfelen betreft Ohio, ik zag gister zijn goal als invaller bij jong oranje, is wel een man in vorm op het moment die zichzelf heel goed vind, te zien aan zijn totaal mislukte panenka

KingNelom13
Willempie94
#8234
2,5 mil totaal aan keepers? poeh dat is wel erg weinig hoor, benieuwd of je dit zo houd en hoeveel p...

Ik heb eventueel nog 250k over om Veassen te upgraden naar Roefs, maar die kan ik ook gebruiken om mn 4e aanvaller te upgraden naar 2mil.

Betreft de keepers, is vorig seizoen prima bevallen, had vorig jaar ook 2 mindere keepers met de 1ste helft Brouwer en Schendelaar, 2e seizoenshelft Noppert en Bakker

Peli
KingNelom13
#8236
Ik heb eventueel nog 250k over om Veassen te upgraden naar Roefs, maar die kan ik ook gebruiken om m...

Als je hun programma's naast elkaar hebt gelegd en dat matcht mooi, kan je het inderdaad gewoon doen toch.
Moet je alleen wel genoegen nemen met het feit dat ze waarschijnlijk minder punten zullen halen uit winstpartijen dan een keeper uit de 'top' en wellicht ook uit het nul-houden.

Laatst gewijzigd
YannickLier
KingNelom13
#8235
Ben toch ook wel weer een beetje gaan twijfelen betreft Ohio, ik zag gister zijn goal als invaller b...

Staat bij mij zeker in het team! :)

Scorriemorrie

Tip :  de Keijzer, makkelijk programma in hoeverre iets makkelijk is voor Heracles, als 2de keeper uiteraard 

Scoritop

Mijn team staat:

4x psv (19M)
3x Twente (11,5M)
2x AZ (4,5M)
2x Fey (5,5M)

De rest voor de bank en tribune

Pablito
Scoritop
#8240
Mijn team staat: 4x psv (19M)3x Twente (11,5M)2x AZ (4,5M)2x Fey (5,5M) De rest voor de bank en tr...

Ik denk dat ik je hele team wel kan raden op deze manier ;)

Scoritop
Pablito
#8241
Ik denk dat ik je hele team wel kan raden op deze manier ;)

Doe een gok. Ben benieuwd

Pablito
Scoritop
#8242
Doe een gok. Ben benieuwd

LDJ, Veerman, Baka & Boscagli

Steijn, Lammers & Van Rooij (of Hilgers)

Koopmeiners & Maikuma

Hwang & Wellenreuther

KingNelom13
Peli
#8237
Als je hun programma's naast elkaar hebt gelegd en dat matcht mooi, kan je het inderdaad gewoon doen...

Precies! en daar neem ik dan ook genoegen mee om het geld in het middenveld en aanval te stoppen, zegt niet dat het dé manier is, want iedereen heeft zo zijn eigen visie natuurlijk, en dat houd het toch ook wel heel leuk

Astarloa

Groningen heeft toch best een pittig programma voor de boeg? Linksom of rechtsom ga ik daar in ieder geval geen keeper of verdediger van pakken.

Peli
Astarloa
#8245
Groningen heeft toch best een pittig programma voor de boeg? Linksom of rechtsom ga ik daar in ieder...

Een heel pittig programma zelfs.
Ik heb er vooralsnog nul van Groningen ingeklikt (en inderdaad al helemaal geen keeper of verdediger).

mirkodek

Nu er weer een wedstrijd van Ajax uitgesteld is, ben ik toch meer geneigd Berghuis er in te puzzelen. Groot puntenpotentieel en bij de eerstvolgende wedstrijd als het goed is weer fit.

Bij hem is het natuurlijk de vraag hoe lang ie fit blijft, maar qua punten als middenvelder schat ik hem in na Veerman en Tillman. Of is dat teveel door een roze Ajax-bril bekeken?

Ouleh

Ik heb er 4 van Groningen, maar komt wellicht door mijn groen witte hart :D. Of het slim is is een tweede maar het zijn stiekem ook mijn juichspelers.

Berghuis heb ik FOMO voor, maar wellicht ook vanwege resultaten in betere tijden.

Spartaan
mirkodek
#8247
Nu er weer een wedstrijd van Ajax uitgesteld is, ben ik toch meer geneigd Berghuis er in te puzzelen...

Die uitgestelde wedstrijden geven mij juist meer de gelegenheid om niemand te nemen. Je weet niet wanneer het wordt ingehaald of de spelers dan wel of niet fit zijn .  En Ajax gaat een heel druk schema krijgen hierdoor waardoor je niet weet wat de trainer gaat doen.   Maar zo kijk ik ernaar hè .

YannickLier
Scorriemorrie
#8239
Tip :  de Keijzer, makkelijk programma in hoeverre iets makkelijk is voor Heracles, als 2de kee...

Dan ga ik toch eerder voor Bielica.

1 2 ... 330 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.