Erg goede tip, had het al gedaan maar blijkbaar niet aandachtig genoeg gekeken. Nieuw dillema onstaan ish Veerman en van Bommel of Parrot en Mijnans? Parrot heeft nog niet gescoord maar wel flink plafond denk en lage pickrate mja Veerman meer kans op points dan Mijnans of iig wat meer zekrheid. Neig naar Veerman en v Bommel , Tillman staat er uiteraard ook al in.
Ik heb eventueel nog 250k over om Veassen te upgraden naar Roefs, maar die kan ik ook gebruiken om mn 4e aanvaller te upgraden naar 2mil.
Betreft de keepers, is vorig seizoen prima bevallen, had vorig jaar ook 2 mindere keepers met de 1ste helft Brouwer en Schendelaar, 2e seizoenshelft Noppert en Bakker
Als je hun programma's naast elkaar hebt gelegd en dat matcht mooi, kan je het inderdaad gewoon doen toch.
Moet je alleen wel genoegen nemen met het feit dat ze waarschijnlijk minder punten zullen halen uit winstpartijen dan een keeper uit de 'top' en wellicht ook uit het nul-houden.
Precies! en daar neem ik dan ook genoegen mee om het geld in het middenveld en aanval te stoppen, zegt niet dat het dé manier is, want iedereen heeft zo zijn eigen visie natuurlijk, en dat houd het toch ook wel heel leuk
Nu er weer een wedstrijd van Ajax uitgesteld is, ben ik toch meer geneigd Berghuis er in te puzzelen. Groot puntenpotentieel en bij de eerstvolgende wedstrijd als het goed is weer fit.
Bij hem is het natuurlijk de vraag hoe lang ie fit blijft, maar qua punten als middenvelder schat ik hem in na Veerman en Tillman. Of is dat teveel door een roze Ajax-bril bekeken?
Die uitgestelde wedstrijden geven mij juist meer de gelegenheid om niemand te nemen. Je weet niet wanneer het wordt ingehaald of de spelers dan wel of niet fit zijn . En Ajax gaat een heel druk schema krijgen hierdoor waardoor je niet weet wat de trainer gaat doen. Maar zo kijk ik ernaar hè .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.