Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 331 ... 372 373
gebruikersnaam122
mirkodek
#8247
Nu er weer een wedstrijd van Ajax uitgesteld is, ben ik toch meer geneigd Berghuis er in te puzzelen...

Zit zelf ook nog met Berghuis in mijn maag. Heb nu Taylor erin staan maar denk toch dat ik Berghuis erin ga klikken. Als de man fit is en blijft dan verwacht ik wel wat punten. 

Nu kijk ik vanuit een Ajax-bril maar ik heb wel vertrouwen in de trainer, ook in verdedigend opzicht. Daarom nu 1 Ajax verdediger maar twijfel nog een 2e te nemen. Een Rugani kost evenveel als de verdedigers van Utrecht, Sparta, enz. Maar verwacht toch (misschien  naïef) meer winstpartijen en de nul van Ajax dan de andere in dit segment. 

gebruikersnaam122
KingNelom13
#8236
Ik heb eventueel nog 250k over om Veassen te upgraden naar Roefs, maar die kan ik ook gebruiken om m...

Roefs geblesseerd dacht ik hier gister te lezen, dus misschien die niet doen.

mirkodek
gebruikersnaam122
#8251
Zit zelf ook nog met Berghuis in mijn maag. Heb nu Taylor erin staan maar denk toch dat ik Berghuis...

Om die reden heb ik nu Baas erin staan (ook 2 miljoen), aangezien Farioli erg enthousiast over hem is. Alleen geen idee of ie blijft staan als Rugani straks gewend en fit is...

Ben Van Heck
Peli
#8246
Een heel pittig programma zelfs.Ik heb er vooralsnog nul van Groningen ingeklikt (en inderdaad al he...

Idem dito! Ik verwacht dat veel deelnemers Bacuna gaan kiezen, maar die is imo echt aan het overperformen. Een potentiele bananenschil wil ik het zelfs noemen en ik blijf er dan ook zeker ver van weg. 

Scorriemorrie
YannickLier
#8250
Dan ga ik toch eerder voor Bielica.

why? programma Nac is echt veel lastiger en zijn even duur 

Astarloa

Spelers van een club kiezen omdat je er fan van bent is in scorito volgens mij niet heel handig. Ik als objectieveling overweeg echt niemand van Ajax omdat ik ze simpelweg allemaal te duur vind voor wat ik ervan verwacht. Berghuis vind ik zeker een miljoen te duur. Kwakkelt regelmatig met blessures, pakt altijd wel kaarten en met het drukke schema zal hij vast niet alles gaan spelen. 

Peli
mirkodek
#8253
Om die reden heb ik nu Baas erin staan (ook 2 miljoen), aangezien Farioli erg enthousiast over hem i...

Voor 500K meer heb je 'zekerheidje' Sutalo.

Scoritop
Pablito
#8243
LDJ, Veerman, Baka & Boscagli Steijn, Lammers & Van Rooij (of Hilgers) Koopmeiners & M...

Voor jou een vraag, voor mij een weet. Je hebt er natuurlijk wel een paar goed

Scoritop
Peli
#8257
Voor 500K meer heb je 'zekerheidje' Sutalo.

Sutalo staat bij mij ook op de radar. Speelt alles. Maarja, de onzekerheid bij Ajax hè 

KingNelom13
gebruikersnaam122
#8252
Roefs geblesseerd dacht ik hier gister te lezen, dus misschien die niet doen.

Klopt, even afwachten tot zaterdag of er nieuws komt hoelang de blessure duurt.. Als ik hem alleen a.s weekend mis is dat geen probleem aangezien ze tegen PSV moeten.

Ben Van Heck

Roefs staat ook op mijn lijstje als keeper na Owusu. Voelt toch een stukje veiliger ofzo, maar alleen als hij niet lang geblesseerd is. Op dit moment heb ik nog de Keijzer als 2e doelman, waardoor ik mijn 4e aanvaller naar 2 miljoen kan upgraden. Vind 2 miljoen echter best wel veel om op de bank te zetten. Ik was eens benieuwd naar wie jullie interessant vinden in het 1.0-1.25 segment qua aanvallers. Vooral in de 1.0 zie ik weinig soeps als ik heel eerlijk ben. Binnen 1.25 vind ik Vaesen en Vente interessant en in mindere mate Peterson. Zie veel forumleden kiezen voor een goedkope vierde aanvaller, dus ben vooral benieuwd naar jullie reden hier achter haha.

 

YannickLier
Scorriemorrie
#8255
why? programma Nac is echt veel lastiger en zijn even duur 

vertrouwen in NAC thuis !

KingNelom13
Ben Van Heck
#8254
Idem dito! Ik verwacht dat veel deelnemers Bacuna gaan kiezen, maar die is imo echt aan het overperf...

Eens, dan neig ik eerder naar de 2 backs van Utrecht of Kohlert van heerenveen, dan Bacuna van Groningen voor dezelvde prijs

Laatst gewijzigd
mirkodek
Ben Van Heck
#8261
Roefs staat ook op mijn lijstje als keeper na Owusu. Voelt toch een stukje veiliger ofzo, maar allee...

Ik vind de aanvallers sowieso wat karig qua keuze. Ik kies voor Lauritsen als derde aanvaller (naast LdJ en Baka). Mocht ik om wat voor reden dan ook 1 van deze 3 niet op kunnen/willen stellen, dan schakel ik over naar 352 of 442. Als 4e en 5e aanvaller dus 2x 500k als opvulling.

Kantjes
Ben Van Heck
#8261
Roefs staat ook op mijn lijstje als keeper na Owusu. Voelt toch een stukje veiliger ofzo, maar allee...

Aïko van Fortuna is wellicht een optie voor 1M. Sierhuis is er nog wel een tijdje uit dus hij blijft wel staan denk ik. Of hij echt gaat leveren is uiteraard wel zeer de vraag...

Rad
Peli
#8257
Voor 500K meer heb je 'zekerheidje' Sutalo.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze Rugani hebben gehaald voor de bank, die gaat toch gewoon basis spelen?

Scorriemorrie
YannickLier
#8262
vertrouwen in NAC thuis !

haha oke maar dan nog minpunten uit tegen Twente en Fey + thuis tegen Psv, maar zelf weten ;) easy choice voor mij iig 

Scorriemorrie
mirkodek
#8264
Ik vind de aanvallers sowieso wat karig qua keuze. Ik kies voor Lauritsen als derde aanvaller (naast...

Hoor meer mensen met Baka, minder vertrouwen in Lammers of Twente in zn geheel? 

mirkodek
Rad
#8266
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze Rugani hebben gehaald voor de bank, die gaat toch gewoon ba...

Dat zal dan wel naast Sutalo zijn, aangezien dat momenteel zo'n beetje de beste man is bij Ajax. Bij mij staat die er in ieder geval in naast Hancko en een back van AZ. Heb nu Baas staan maar gezien de twijfel over Rugani wil ik die misschien nog vervangen 5e verdediger is momenteel de back van Sparta.

Denk dat ik Berghuis er toch uit moet gaan fietsen, aangezien hij er nu voor zorgt dat m'n 5e en 6e middenvelder brandhout zijn.

Voor de rest redelijk tevreden met mijn team nu, dus hoewel ik Lauritsen misschien stiekem nog wel zou willen upgraden naar Lammers, gaat dat niet passen.

Scorito1994

Niemand die Brobbey overweegt? Lijkt me toch ook niet dat Ajax aan kapitaal vernietigen gaat doen nu het financieel minder gaat?

Kennylimbrichts

Een paar dilemma's waar ik mee zit:

Timber en gimenez of veerman en lammers / bakayoko

El Karouani of salah-edinne

Verder hoe kijken anderen tegen Hwang zijn situatie aan. Zou de eerste wedstrijd(en) missen vanwege het rondmaken van de werkvergunning. 

En hoe interessant is Godts voor jullie? Ajax heeft maar een beperkt aantal wedstrijden gespeeld maar door het wegvallen van de inkomende transfer een van de weinige opties op linksbuiten. 

Kortom nog veel gepuzzel hier in de laatste paar dagen.

 

 

Kennylimbrichts
Scorito1994
#8270
Niemand die Brobbey overweegt? Lijkt me toch ook niet dat Ajax aan kapitaal vernietigen gaat doen nu...

Ik vind hem te duur vergeleken met de alternatieven. Bakayoko / lammers zijn goedkoper waarbij ik ongeveer hetzelfde rendement verwacht. En 500k meer Gimenez die ik hoger inschat. In mindere mate weeg ik hierin ook mee dat Brobbey na het penalty-fiasco onderaan het lijstje zal staan.

Peli
Rad
#8266
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze Rugani hebben gehaald voor de bank, die gaat toch gewoon ba...

Dat weet niemand.

Vandaar dat ik Rugani geen zekerheidje vind dus ;-)

mirkodek

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met die wedstrijden van Ajax? Als ik Ajax spelers kies vanaf nu, krijgen die dan geen punten voor de inhaalwedstrijden? Aangezien ik ze voor die rondes niet heb opgesteld?

Peli
mirkodek
#8274
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met die wedstrijden van Ajax? Als ik Ajax spelers kies vanaf nu, k...

Dat betreft toch maar 1 potje in de proefperiode. 

1 2 ... 331 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.